تحلیل ارزهای دیجیتال

آیا باید منتظر آلت سیزن باشیم؟ تحلیلگر مطرح رمزارزها پاسخ می‌دهد 

یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال با توجه به الگوی انباشت Wychoff، اعتقاد دارد که باید منتظر آلت سیزن باشیم. با این وجود هنوز شاخص آلت سیزن بر اساس داد‌ه‌های مرکز بلاکچین (Blockchain Center) روی عدد ۴۷ قرار دارد.

به گزارش والکس و به نقل از Coinedition، این تحلیلگر که با نام مستعار Mags شناخته می‌شود، ادعا می‌کند که بازار صعودی آلت کوین‌ها به زودی اتفاق می‌افتد. او در ادامه به خارج شدن ارزش بازار تمام دارایی‌های دیجیتال به جز بیت کوین از الگوی انباشت «عظیم» Wyckoff اشاره کرد.

طبق تحلیل منتشر شده در X توسط Mags، ارزش بازار آلت کوین‌ها وارد فاز E الگوی انباشت Wyckoff شده است، که نشان‌دهنده افزایش قابل توجه در آینده نزدیک است.

چارت ارزش بازار آلت کوین‌ها
نمودار ارزش بازار آلت کوین ها تایم فریم سه ماهه

لازم است بدانید که الگوی وایکوف (Wyckoff) توسط Richard Wyckoff معامله‌گر معروف سهام، در اوایل قرن بیستم ایجاد شد و اغلب برای تعیین مراحل انباشت بالقوه در بازارهای مالی، از جمله ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود.

این تحلیلگر به الگوی انباشت ارزش بازار آلت کوین‌ها بین آوریل و دسامبر ۲۰۲۳ اشاره کرد. این دوره با محدوده قیمت ثابت و حجم معاملات پایین همراه بوده است و الگوی ظاهر شده در محدوده ماه دسامبر، نشان می‌دهد که آلت کوین‌ها به احتمال زیاد شاهد رشد خواهند بود.

او در ادامه به پایین بودن شاخص آلت سیزن (۴۷) اشاره کرد و اضافه می‌کند که در حال حاضر، بازار کمی نسبت به بیت کوین (BTC) متعصب است. توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین به ۵۰۰۰۰ دلار رسید، اما نتوانست یک کندل بالاتر از این سطح قیمت را در روز دوشنبه ببندد. علاوه‌براین، مرکز بلاکچین می‌گوید که اگر ۷۵ درصد از ۵۰ آلت کوین برتر، از قیمت بیت کوین در یک دوره ۹۰ روزه بهتر عمل کنند، می‌توان آغاز آلت سیزن را تأیید کرد.

طبق داده‌های CoinMarketCap، با مشاهده کل بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین در هفت روز گذشته بازدهی ۱۶.۳۷ درصدی داشته است. در حالی که قیمت اتریوم در همین مدت بیش از ۱۸ درصد رشد داشته است. آلت کوین‌هایی مانند XRP و BNB به ترتیب تنها ۴.۴۸ درصد و ۸.۱۲ درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته‌اند.

در همین حال، دامیننس بیت کوین ۵۲.۵ درصد است، در حالی که اتریوم ۱۷ درصد تسلط دارد. در طول آلت سیزن، سلطه دارایی‌های دیجیتال پیشرو به طور کلی کاهش می‌یابد؛ در حالی که آلت‌ کوین‌ها تسلط بیشتر را از آن خود می‌کنند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا