اخبار بیت کوین

تحلیلگر بلوملرگ: احتمال رد شدن ETF اسپات بیت کوین وجود دارد

تحلیلگر بلومبرگ معتقد است همچنان احتمال رد شدن EFT بیت کوین اندک است؛ اما شاید SEC اعلام کند که به زمان بیشتری برای بررسی این پرونده احتیاج دارد.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، اریک بالچوناس (Eric Balchunas) تحلیلگر بلومبرگ در حوزه ای تی اف می‌گوی؛ احتمال دارد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تایید صندوق قابل معامله بیت کوین را به تعویق بیاندازد. به گفته او احتمال رد شدن EFT بیت کوین بسیار کم است. با‌این‌حال ممکن است کمیسیون SEC به جای رد کردن مستقیم این صندوق «نیاز به زمان برای بررسی‌های بیشتر» را بهانه قرار دهد.

لازم به ذکر است که قبلا آقای بالچوناس به همراه دیگر تحلیلگر ETF جیمز سیفارت (James Sayffart) پبش‌بینی کرده بود که صندوق قابل معامله بیت کوین به احتمال ۹۰ درصد تا تاریخ ۱۰ ژانویه مورد تایید قرار می‌گیرد. این تحلیلگر بلومبرگ می‌گوید با توجه به زحماتی که برای تایید ETF اسپات بیت کوین کشیده شده، بعید است که این صندوق در لحظات آخر رد شود.

وتل لوند (Vetle Lunde)، تحلیلگر شرکت تحقیقات کریپتوی K33 Research نیز با بالچوناس هم عقیده است. او در گزارش بازاری که در تاریخ دوم ژانویه ارائه کرده، شانس رد شدن ETF بیت کوین را تنها پنج درصد می‌داند.

بالچوناس، بر این باور است که در صورت رد مستقیم ETF توسط کمیسیون بورس، صادرکنندگان این صندوق‌ها ممکن است مانند شرکت گری اسکیل (GrayScale) اقدام به شکایت از مقامات قانون‌گذار کنند. او به‌طور خلاصه می‌گوید که مردم به اندازه‌ای در این زمینه پول و وقتشان را سرمایه‌گذاری کرده‌اند که دیگر نمی‌توانند عقب بکشند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا همچنان در حال جمع‌آوری بازخوردها و نظرات عمومی درباره این پرونده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳۰

منبع
cointelegraph.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مشتری
مشتری
4 ماه قبل

احتمال رد etf خیلی بالاتر از قبولش هست لااقل به این زودی ممکن نیست

دکمه بازگشت به بالا