اخبار آلت کوین هااخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

توقف بیت کوین در ۶۷ هزار دلار؛ در ۲۴ ساعت گذشته در بازار چه گذشت؟

رشد قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ادامه یافت و ارزش این دارایی دیجیتال به بالای ۶۷ هزار دلار رسید، جایی که از ادامه رالی خود بازماند و به پولبک زدن پرداخت.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، اکثر آلت کوین‌ها نیز در تایم فریم روزانه کمی اصلاح داشتند، به غیر از XRP که ۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

رالی BTC متوقف شد

چشم‌انداز بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته کاملاً نزولی بود و بیت کوین گاهی اوقات به زیر ۶۰ هزار دلار هم رسید. آخرین باری که قیمت بیت کوین به زیر این سطح روانی کاهش یافت روز جمعه و در بحبوحه تشدید تنش‌های بین ایران و رژیم صهیونیستی بود.

با این حال، این دارایی تقریباً تمامی ضرر و زیان‌های خود را در ساعات آینده جبران کرد، زیرا ایران گفت که به این زودی هیچ اقدام تلافی‌جویانه‌ای علیه رژیم صهیونیستی نخواهد داشت. به این ترتیب، قیمت BTC تا حدودی رشد کرد و همزمان با انجام هاوینگ چهارم در ساعات اولیه روز ۲۰ آوریل (۱ اردیبهشت) به حدود ۶۵ هزار دلار رسید.

از آن زمان به بعد، قیمت بیت کوین به صورت تدریجی افزایش پیدا کرد و روزانه حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار به ارزش خود افزود. این امر منجر به دست‌یابی سقف چند هفته‌ای ۶۷،۲۰۰ دلار در اوایل امروز شد. با این حال، این همان جایی است که خرس‌ها یک بار دیگر به پا خواستند و اجازه رشد بیشتر را به بیت کوین ندادند.

قیمت بیت کوین پس از ورود خرس‌ها تا‌کنون بیش از هزار دلار کاهش یافته و اکنون در تلاش است تا بالای ۶۶ هزار دلار باقی بماند. با این وجود، مارکت کپ BTC بار دیگر به ۱/۳ تریلیون دلار رسیده، در حالی که دامیننس این ارز دیجیتال نیز برابر با ۵۱ درصد است.

نمودار BTC/USD
نمودار BTC/USD

TON به سقوط خود ادامه می‌دهد

شرکت تتر هفته گذشته دو تا از استیبل کوین‌های خود را وارد بلاک چین TON کرد. در حالی که این همکاری به صورت آنی بر توکن بومی این شبکه تاثیر گذاشت، اما قیمت تون کوین در روزهای بعد به شدت کاهش یافت. TON در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد اصلاح داشته و اکنون در سطح ۵/۵ دلار قرار دارد.

اکثر آلت کوین‌های با مارکت کپ بزرگتر نیز به جز XRP کمی اصلاح قیمت داشتند. قیمت توکن بومی ریپل به دنبال آخرین تحولات ایجاد شده در پرونده این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ۳ درصد افزایش یافته است.

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط CoinGecko، مارکت کپ کل بازار کریپتو از دیروز در تقریباً ۲/۵۵۰ تریلیون دلار متوقف شده است.

نمایی از بازار کریپتو
نمایی از بازار کریپتو

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۷

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا