اخبار ارزهای دیجیتال

احتمال وارد آمدن فشار فروش بر بازار کریپتو در چند روز آینده؛ چه عامل‌هایی دخیل هستند؟

فروش گسترده دارایی‌های دیجیتال توسط شبکه سلسیوس و دو شرکت FTX و آلامدا و آزادسازی ۴۰۰ میلیون دلاری توکن در هفته آینده، ممکن است قیمت‌ها را متلاطم کند.

به گزارش والکس و به نقل از beinCrypto، طی هفته گذشته، شبکه سلسیوس بیش از ۱۲۵ میلیون دلار اتریوم به صرافی‌های مختلف منتقل کرده است. از این میزان حدود ۹۵٫۵ میلیون دلار سهم کوین بیس و ۲۹٫۷۳ میلیون دلار سهم FalconX برآورد می‌شود. بااین‌حال، موجودی اتریوم این پروژه، همچنان حدود ۵۳۹ هزار اتریوم معادل ۱٫۴ میلیارد دلار در زمان نگارش این خبر است. داده‌های ارسال شده از Arkham Intelligence نشان می‌دهد که این پلتفرم دیفای، دارایی‌های بیشتری از جمله ۹۷۹۹ بیت کوین معادل ۴۲۰٫۴۶ میلیون دلار در کیف پول خود دارد.

در همین حال، دو شرکت FTX و Alameda Research نیز ۲۸٫۲ میلیون دلار دارایی دیجیتال شامل ۴۰۲٫۶ رپد بیت کوین، ۳۲۰۰ اتریوم، ۶۰۲ پندل (Pendle) و ۹٫۰۳ پیپل (People) به صرافی‌های متمرکز منتقل کرده‌اند.

مانند سلسیوس؛ FTX و آلامدا نیز همچنان معادل ۱٬۲ میلیارد دارایی ساخته‌شده روی بلاکچین اتریوم دارند. برخی تحلیل‌گران معتقدند دلیل اصلی این فروش‌های قریب‌الوقوع، پرداخت بخشی از خسارت مشتریان زیان‌دیده این شرکت‌ها طی ورشکستگی‌های سال‌های گذشته‌شان است.

از سوی دیگر، پلتفرم تحلیل کریپتو Cryptorank اعلام کرده است که هفته آینده، هفت پروژه ارز دیجیتال نیز معادل ۴۰۷٫۷ میلیون دلار دارایی دیجیتال را آزاد خواهند کرد. این پروژه‌ها عبارتند از:

  • بیت دائو
  • Sei
  • لیدو دائو
  • یونی سواپ
  • Fusionist
  • اکسی اینفینیتی
  • ایپ کوین

پیشتاز این شبکه‌ها بیت دائو با ۱۷۲٫۹۸ میلیون توکن به ارزش حدودا ۱۴۷٫۷۴ میلیون دلار است. این عدد، ۱٫۸ درصد از کل عرضه توکن بیت دائو (BIT) برآورد می‌شود.

در ردیف بعدی نیز توکن‌های Sei به ارزش ۸۸٫۰۹ میلیون دلار، یونی سواپ به ارزش ۵۵٫۵۴ میلیون دلار، ACE به ارزش ۳۸٫۵۳ میلیون دلار، LDO به ارزش ۲۸٫۴۸ میلیون دلار، AXS با ۲۷٫۱۵ میلیون دلار و APE به ارزش ۲۲٫۴۸ میلیون دلار قرار دارند. مجموع این فروش‌ها و آزادسازی‌ها ممکن است تاثیر قابل توجهی بر بازار این ارزهای دیجیتال داشته باشد.

به‌نظر شما روند قیمت ارزهای دیجیتال ذکر شده در هفته آینده چگونه خواهد بود؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۴

منبع
beincrypto.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا