اخبار آلت کوین ها

علاقه نهنگ‌ها به چین لینک در حال افزایش است

بازار ارزهای دیجیتال اخیراً شاهد تحولات زیادی بوده؛ در این میان یکی از نهنگ‌های مرموز چین لینک (LINK) دست به خرید سنگینی زده و حجم قابل‌توجهی از توکن‌های LINK را جمع‌آوری کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، داده‌های اخیر Lookonchain نشان می‌دهند که این نهنگ بیش از ۴/۵ میلیون توکن LINK را در طول تنها سه روز و به وسیله ۵۵ آدرس از بایننس به کیف پول خود انتقال داده است. با توجه به قیمت فعلی LINK، این انباشت او ۸۴ میلیون دلار ارزش دارد.

نهنگ‌های چین لینک در حال خرید، هولدرها خوش‌بین به وضعیت هستند

انباشت بی‌وقفه این نهنگ چین لینک توجه تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و گمانه‌زنی‌هایی درباره افزایش احتمالی قیمت LINK در آینده به وجود آمده است. بازار این آلت کوین در حال حاضر مملو از حدس و گمان است و معامله‌گران مشتاقانه منتظر نتیجه این انباشت قابل‌توجه هستند.

اما فقط این نهنگ به چین لینک علاقه نشان نداده، بلکه داده‌های سنتیمنت (Santiment) نیز نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه تعداد کل هولدرهای این آلت کوین بوده است. طی چند ماه گذشته، تعداد هولدرهای LINK تقریباً ۹ هزار عدد افزایش یافته و به مجموعاً ۷۱۷ هزار هولدر رسیده است. افزایش تعداد هولدرها، خوش‌بینی رو به رشد پیرامون چشم‌انداز آینده چین لینک را بیشتر می‌کند.

انباشت LINK توسط یک نهنگ
انباشت LINK توسط یک نهنگ

علاوه بر این، هولدرهای چین لینک به طور فعال توکن‌های LINK خود را از صرافی‌ها خارج می‌کنند. با نگاهی دقیق‌تر به موجودی این آلت کوین در صرافی‌ها متوجه می‌شویم که هولدرها، توکن‌های LINK خود را از این پلتفرم‌ها دور نگه می‌دارند. در حال حاضر، عرضه چین لینک در صرافی‌ها تنها برابر با حدود ۲۱/۵ درصد از کل عرضه آن است که اعتماد هولدرها به افزایش بالقوه قیمت این رمزارز در آینده را برجسته می‌کند.

علیرغم نوسانات این رمزارز در روزهای اخیر، روند کلی قیمت چین لینک همچنان پایدار و مثبت است. در تایم فریم روزانه، قیمت LINK پس از رشدی که در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) تا ۱۸ دلار تجربه کرده بود، حالا در این محدوده قیمتی در نوسان است.

مومنتوم صعودی قیمت چین لینک

در حال حاضر، قیمت چین لینک در حدود ۲۰/۴۰ دلار است که رشدی ۳۲ درصدی را در ۳۰ روز گذشته نشان می‌دهد. اندیکاتور RSI نیز بالای سطح ۶۰ باقی مانده که نشان‌دهنده روند صعودی پایدار این ارز دیجیتال است.

این تحولات در اکوسیستم چین لینک فضایی از انتظارات مثبت را در بین سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به این ارز دیجیتال ایجاد کرده است. خرید سنگین این نهنگ، افزایش هولدرهای LINK و خروج این توکن از صرافی‌ها، همگی به امیدها برای رشد احتمالی قیمت چین لینک در آینده می‌افزایند.

سود باز معاملات آتی LINK
سود باز معاملات آتی LINK

علاوه بر این، فاندینگ ریت (Funding Rate) مثبت LINK نیز نشان‌دهنده روحیه صعودی غالب معامله‌گران است که تقاضای بالا برای پوزیشن‌های خرید را نشان می‌دهد. افزایش همزمان سود باز پوزیشن‌های LINK نیز بدان معناست که فعالان بازار به پوزیشن‌های لانگ خود ایمان دارند.

این تلاقی فاکتورهای مختلف نشان‌دهنده اعتماد جمعی به پتانسیل صعودی LINK است. معامله‌گرانی هم از طریق تصمیمات خود برای تامین مالی پوزیشن‌ها و هم از طریق پوزیشن‌های اهرمی نسبت به حرکت صعودی ادامه‌دار چین لینک در بازار خوش‌بین هستند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا