تحلیل ارزهای دیجیتال

پیش‌بینی تحلیلگر برجسته از زمان شروع فصل آلت کوین‌ها

میشائیل ون د پوپ، تحلیل‌گر برجسته کریپتو از احتمال پایان اصلاح قیمت بیت کوین و چرخش بازار به سمت آلت کوین‌ها تا دو هفته آینده خبر داده است.

به گزارش والکس و به نقل از بیت کوین سیستمی، میشائیل ون د پوپ، تحلیل‌گر برجسته ارز دیجیتال، چشم‌انداز خود از زمان شروع رشد قیمت آلت کوین‌ها را به اشتراک گذاشته است. در حالی که امروز، دهم بهمن ۱۴۰۲، قیمت بیت کوین مجددا مرز ۴۳ دلار را رد کرده و امیدها به بهبود بازار افزایش یافته است، ون د پوپ، عنوان داشته که علاوه بر سولانا و اینجکتیو، راه حل‌های لایه دو دیگری نیز جهش قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند. او احتمال پایان اصلاح بازار و شروع روند صعودی بعدی در برهه زمانی فعلی را نیز قوی می‌داند.

ون د پوپ، پیش‌بینی کرده که ارزش کل بازار از رقم حدودا ۱٫۵۴ تریلیون دلار فعلی، طی دو سه ماه آینده به بیش از دو تریلیون دلار می‌رسد. او اضافه کرد که در پی روند نزولی چند هفته گذشته، سرمایه‌گذاران قوی‌تری وارد بازار شده‌اند.

این تحلیل‌گر برجسته گفته که به احتمال زیاد، اصلاح قیمت مورد انتظار بیت کوین پس از تایید ETF اسپات نیز به پایان رسیده است. بر این اساس، گزینه چرخش بازار به سمت آلت کوین‌ها طی یک تا دو هفته آینده نیز به شکل پررنگی مطرح است. چرخشی که معمولا پیش از ریباند بیت کوین به سمت سطوح بالاتر رخ می‌دهد. او احتمال داده که قیمت BTC تا هفته‌های آتی وارد کانال ۴۸ هزار تا ۵۰ هزار دلاری شود.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
bicoinsistemi.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا