اخبار آلت کوین هااخبار ارزهای دیجیتال

مسابقه جدید Dogs؛ پازل داگز را حل کنید و کیف پول حاوی ۱۳ میلیون توکن Dogs را برنده شوید!

به جرات می‌توان گفت ایردراپ داگز یکی از موفق‌ترین ایردراپ‌های تلگرامی تاکنون بوده است. این پروژه اکنون در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی پلتفرم NFT Sticker است. اما قبل از آن، ۱۳ میلیون توکن‌ DOGS به ارزش تقریبی ۱۰٬۰۰۰ دلار را در یک کیف پول امن قفل کرده و ۲۴ کلمه کلید خصوصی این کیف پول را در فضاهای دیجیتال مختلف پراکنده کرده است. اکنون این وظیفه متبحرترین شکارچیان گنج در جامعه DOGS است که این سرنخ ها را کنار هم قرار داده و با حل پازل داگز قفل این کیف پول را باز کنند.

به گزارش والکس، سرنخ‌ها به صورت آنلاین در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی DOGS پنهان شده‌اند. شرکت‌کنندگانی که با موفقیت تمام سرنخ‌ها را جمع‌آوری می‌کنند نه تنها کد جایزه ۱۰٬۰۰۰ دلاری را می‌شکنند، بلکه به دارایی‌های انحصاری NFT در پلتفرم استیکر داگز NFT نیز دسترسی خواهند داشت. این دارایی‌های دیجیتال انحصاری به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تگ‌های منحصربه‌فردی را جمع‌آوری و معامله کنند که وضعیت آنها را در اکوسیستم رو به رشد DOGS تثبیت می‌کند.

نحوه شرکت در پازل داگز

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که برای هیجان بیشتر، ۵ کلمه نهایی بازیابی مورد نیاز برای باز کردن قفل کیف پول به طور ایمن توسط پروژه داگز نگهداری می شوند. این کلمات برای اولین تیمی که پازل داگز را کامل کرده و مدعی پیروزی می‌شود آشکار خواهد شد.

چگونه در مسابقه پازل داگز شرکت کنیم؟

  • مقداری DOGS در کیف پول خود داشته باشید؛ برای باز کردن قفل صندوق گنج به آنها نیاز دارید!
  • تیمی از ماجراجویان همکار تشکیل دهید. برخی از سرنخ ها در سراسر جهان پراکنده شده‌اند، بنابراین کار تیمی کلید است!
  • شبکه های اجتماعی DOGS را دنبال کنید؛ آنها به شما کمک می‌کنند تا معما را حل کنید!

شرکت‌کنندگان باید تیزبین باشند، زیرا سرنخ‌ها در عکس‌هایی که هر روز در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی داگز منتشر می‌شوند نهفته هستند. تاکنون ۳ عکس منتشر شده و هر روز یک عکس دیگر اضافه خواهد شد تا تمام کلمات کلیدی این کیف پول پیدا شوند. البته از میان ۳ عکس منتشر شده احتمالا اولی تنها برای اطلاع‌رسانی در مورد این مسابقه است و نام شهرهای مختلف کشورها در آن به چشم می‌خورد. نام این شهرها کمک می‌کند تا بتوانیم سرنخ‌ها را به دست آوریم.

تصاویر پازل داگز

برای مثال، عکس دوم احتمالا نشان‌دهنده کلمه Coffee باشد که یادآور شهر پاریس است. برای حدس زدن کلمات کلید خصوصی این کیف پول می‌توانید از لینک کلمات بازیابی استاندراد BIP39 نیز استفاده کنید.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تیم‌های حداکثر ۱۰ نفره را تشکیل دهند تا با هم در حل پازل‌ها، ردیابی و کشف هر سرنخ کار کنند. انتظار می‌رود این عنصر مشارکتی، جامعه DOGS را با شروع این تلاش جهانی به هم نزدیک‌تر کند.  تیم داگز نیز پیشنهاد کرده برای پیدا کردن رمز این کیف پول به‌صورت گروهی تلاش کنید تا شانس بیشتری داشته باشید. در نهایت جایزه بین اعضای گروه تقسیم خواهد شد.

این گنج‌یابی جهانی از اواخر اکتبر به طور رسمی آغاز شده است. اولین سرنخ‌ها به طور همزمان در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی DOGS مانند X و تلگرام منتشر می‌شود. شکارچیان گنج که مشتاق دنبال کردن هستند، می‌توانند با دنبال کردن هشتگ #DOGStreasurehunt در تمام پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی به‌روز بمانند. همچنین باید به گروه DOGS Treasure Hunt بپیوندند.

برای اینکه بدانید کلمه هر روز را درست حدس زده‌اید یا نه، کافی است اندکی صبر کنید تا داگز هفته آینده یک ربات برای چک‌کردن جواب‌ها ارائه کند. در نتیجه، فعلا نیازی به ثبت کلمات در جای خاصی مانند شبکه‌های اجتماعی پروژه داگز نیست.

این رویداد وعده داده است که نقطه عطفی بزرگ برای جامعه DOGS باشد و نه تنها هیجان یک گنج‌یابی را ارائه می‌دهد، بلکه فرصتی را نیز برای راه‌اندازی پلتفرم NFT Sticker ارائه می‌دهد؛ جایی که کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی انحصاری را جمع آوری و معامله کرده و به نمایش بگذارند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا