اخبار آلت کوین ها

طرح کاهش ۳۰۰ میلیون توکن پنکیک سواپ (CAKE) از عرضه کلی آن تصویب شد

پروپوزال پنکیک سواپ (PancakeSwap) برای کاهش حداکثر عرضه توکن بومی این پلتفرم یعنی CAKE از ۷۵۰ میلیون به ۴۵۰ میلیون مورد تایید قرار گرفت. این امر در جهت فاصله گرفتن CAKE از مدل تورمی خود صورت گرفته است.

به گزارش والکس و به نقل از theblock، این پروپوزال با تقریباً ۹۸ درصد آرای مثبت به پایان رسید. روز پنجشنبه ۷ دی، این صرافی غیرمتمرکز یک پروپوزال رای‌گیری برای کاهش حداکثر عرضه توکن CAKE منتشر کرد. مدت زمان این رای‌گیری حالا به پایان رسیده و نتایج نهایی نشان می‌دهند که اکثریت اعضا (۹۷/۸۸ درصد) خواهان کاهش حداکثر عرضه این توکن از ۷۵۰ میلیون واحد به ۴۵۰ میلیون هستند.

انتظار می‌رود سقف تغییر کرده برای عرضه توکن CAKE تا تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) به طور رسمی در پلتفرم‌های مهم ردیابی قیمت، مانند CoinGecko و CoinMarketCap، منعکس شود.

پس از پایان فرآیند رای‌گیری، قیمت پنکیک سواپ تا ساعت ۴:۴۹ صبح روز گذشته به وقت شرق آمریکا برابر با ۳/۷۰ دلار بود. با توجه به اطلاعات درج شده در وب‌سایت CoinMarketCap، این توکن در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲/۳۰ درصد عقب‌نشینی کرده، اما طی هفته گذشته با بیش از ۴۴ درصد افزایش قیمت روبرو بوده است.

دلیل کاهش عرضه توکن CAKE

پنکیک سواپ اظهار داشت که دلیل تغییر عرضه این توکن، پیشروی به سمت هدف «CAKE اولتراسوند» و دور کردن آن از یک مدل بسیار تورمی است.

تیم پنکیک سواپ گفت:

پس از دستیابی به تورم‌زدایی مداوم در ماه‌های اخیر، این اقدام راهبردی برای کاهش عرضه کل توکن‌های CAKE به سقف ۴۵۰ میلیون واحد با دیدگاه پنکیک سواپ برای رسیدن به یک مدل قدرتمند و ضد تورمی مطابقت دارد.

این پلترم هفته گذشته پروپوزال کاهش عرضه CAKE را منتشر کرد.

پنکیک سواپ در X نوشت:

با کاهش ۳۰۰ میلیون واحدی عرضه توکن CAKE، پنکیک سواپ از مدل بسیار تورمی در صدور توکن‌ها به مدلی کارآمدتر خواهد رسید.

در طول یک سال گذشته، پنکیک سواپ به طور قابل توجهی توکنومیک، انتشار توکن و استراتژی رشد خود را اصلاح کرده است. برنامه‌هایی نیز برای پیاده‌سازی یک مدل رای‌دهی خاص وجود دارد که هولدرها را قادر می‌سازد تا توکن‌های CAKE خود را برای دریافت veCAKE، که شامل پاداش‌ها و مشوق‌های استیکینگ می‌شوند، استیک کنند.

در ادامه این پروپوزال آمده است:

اکنون که چند ماه است توکن CAKE به وضعیت تورم‌زدایی ثابتی دست یافته و ما هم بر تسریع حرکت خود به سمت CAKE اولتراسوند تمرکز کرده‌ایم، این پروپوزال قصد دارد عرضه کل توکن‌های CAKE را به سقف ۴۵۰ میلیون واحد کاهش دهد. با عرضه در گردش فعلی ۳۸۸ میلیون توکنی، تیم Kitchen معتقد است که این سقف جدید و پایین‌تر برای به دست آوردن سهم بازار بیشتر در تمام بلاک چین‌ها و تثبیت مدل veCAKE کافی خواهد بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۶

منبع
theblock.co
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا