اخبار آلت کوین هااخبار ارزهای دیجیتالمنتخب سردبیر

ایردراپ راکی ربیت آغاز شد؛ آموزش نحوه برداشت توکن‌ها

نسخه جدید Rocky Rabbit در کنار توزیع ایردراپ راکی ربیت برای کاربران واجد شرایط منتشر شده است.

به گزارش والکس، کاربران می‌توانند برای بررسی موجودی خود و مشاهده جزئیات ایردراپ وارد اپلیکیشن شوند.

آغاز توزیع ایردراپ راکی ربیت

در آخرین اطلاعیه راکی ربیت به این موارد اشاره شده است:

  • لطفا توجه داشته باشید که ۴۵٪ از کل توکن‌های متعلق به کاربرانی که مراحل واجد شرایط بودن خود را تکمیل نکرده‌اند برای همیشه سوزانده شده‌اند. شرایط بازپس‌گیری توکن‌های باقی مانده برای این کاربران به زودی اعلام خواهد شد.
  • برداشت‌ها به صورت مرحله‌ای و بر اساس تاریخ و زمان تکمیل واجد شرایط بودن انجام می‌شود. کاربرانی که مراحل واجد شرایط بودن را زودتر تکمیل کرده‌اند، در اولویت برداشت خواهند بود و تراکنش‌های آنها تحت تأثیر ازدحام شبکه قرار نمی‌گیرد. این رویکرد منصافه برای این است که به کسانی که بیشتر با این پلتفرم تعامل داشته‌اند پاداش دهد.
  • کاربران اکنون می‌توانند از توکن‌های خود برای شرکت در مسابقات درون Rocky Rabbit، رقابت با سایر بازیکنان و کسب جوایز استفاده کنند.
  • اکنون می‌توانید موجودی خود را بررسی کنید، در بازی‌ها شرکت کنید تا توکن‌های بیشتری دریافت کنید یا به برداشت‌ ادامه دهید. علاوه بر این، ما یک بازی جدید و یک نسخه جدید از برنامه را راه‌اندازی کرده‌ایم که اکنون به شما امکان می‌دهد با استفاده از توکن‌ها بازی کنید و توکن‌های دیگر را در گیم‌پلی واریز کنید. بازی‌ها چند ساعت پس از کاهش حجم اولیه کاربران دوباره در دسترس خواهند بود.
  • ما شما را تشویق می‌کنیم که توکن‌های RBTC خود را نگه دارید تا مزایای آتی را به حداکثر برسانید. با نگه داشتن توکن‌ها، به ویژگی‌های انحصاری، رویدادها و پاداش‌های بالقوه در آینده نزدیک دسترسی خواهید داشت. حمایت از جامعه با نگه داشتن توکن‌های خود به ما کمک می‌کند رشد کنیم و تجربه شما را در دنیای Rocky Rabbit افزایش دهیم.
  • دسترسی به بازی به زودی و تا چند ساعت آینده در دسترس خواهد بود. دسترسی به بازی ها تا چند ساعت آینده در دسترس خواهد بود. برای شیرجه رفتن در اکشن، کشف ماجراهای جدید و شروع به کسب جوایز آماده شوید! منتظر اعلام رسمی راه اندازی باشید.

توجه: به دلیل رخنه امنیتی (هک صرافی) که دو روز پیش در BingX رخ داد و منجر به تعلیق معاملات و برداشت‌ها به مدت دو هفته شد، تصمیم گرفته‌ایم تا لیست شدن توکن RBTC در صرافی BingX را فعلا به تعویق بیندازیم. با این حال، این توکن در سایر صرافی‌های متمرکز (CEX) در دسترس است.

قیمت ربیت کوین
ربیت کوین RabBitcoin (RBTC)
۰.۲۴ تومان
$ ۰.۰۰۰ -۱.۴۹%

خرید و فروش امن، سریع و آسان ربیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید ربیت کوین

آموزش برداشت توکن راکی ربیت

برای برداشت توکن RBTC باید به قسمت Wallet رفته و از بالای صفحه گزینه Withdraw را انتخاب کنید. در قسمت Amount می‌توانید تعداد توکن‌هایی را که قصد برداشت دارید وارد کنید. شما می‌توانید تمام توکن‌ها رو برداشت کرده یا اینکه بخشی از ان‌ها را برای انجام بازی‌ها در ربات نگهدارید. در صورت برداشت باید کد تلگرام را وارد کنید. با انتخاب گزینه SEND کدی به بخش چت ربات راکی ربیت ارسال می‌شود که پس از دریافت می‌توانید آن را در قسمت مربوطه وارد کنید.

نحوه برداشت راکی ربیت
نحوه برداشت راکی ربیت

توجه داشته باشید در حال حاضر، به دلیل شلوغی و ازدحام، ورود به ربات ممکن است دشوار باشد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۳۹

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سید متین حسینی
سید متین حسینی
3 روز قبل

سلام من ساعت یازده صبح برداشت زدم ولی هنوز درحال انتظار چیکار کنم

ر رواقی
ر رواقی
3 روز قبل

سلام
تا کانفرم تراکنش باید منتظر باشید. راه دیگری وجود نداره.

دکمه بازگشت به بالا