اخبار ارزهای دیجیتال

پیش فروش نات کوین شروع شد؛ خرید و فروش امتیازهای NOT چگونه است؟

نات کوین به بازیکنان برتر خود اجازه می‌دهد تا قبل از ایردراپ توکن NOT، سکه‌های استخراج‌شده را از طریق ووچرهای NFT معامله کنند.

به گزارش والکس و به نقل از دیکریپت، نات کوین بازی وایرال شده ضربه زدن برای کسب درآمد در اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام، روز پنج‌شنبه از راه‌اندازی ووچرهای پیش فروش خبر داد. NFT‌هایی که در شبکه TON فعال هستند و به بازیکنان سطح بالا اجازه می‌دهند تا توکن‌های NOT آینده خود را قبل از راه‌اندازی توکن اصلی معامله کنند. در واقع طبق اعلام تیم سازنده نات کوین، این مراحل پیش از ایردراپ محسوب می‌شود.

حداقل مقدار Notcoin استخراج شده مورد نیاز برای تبدیل به کوپن ان اف تی ۱۰ میلیون سکه است و بعد از تهیه ووچر ۱۰ میلیونی، ووچر ۱۰۰ میلیون سکه در دسترس است. به این ترتیب، ووچرها فقط برای بازیکنان فعال که حداقل هشت رقم سکه در بازی جمع کرده‌اند در دسترس است. کاربران برای خرید این ووچرها باید ۰.۱ دلار هزینه تراکنش در قالب توکن تون کوین پرداخت کنند.

ووچرها را می‌توان قبل از راه‌اندازی توکن برای معامله NOT استفاده کرد و در زمان راه‌اندازی، به توکن‌های NOT تبدیل کرد. اگر بازیکنان علاقه‌ای به معاملات Pre-Market ندارند، مجبور نیستند در آن شرکت کنند. آنها به سادگی می‌توانند در آینده موجودی Notcoin درون بازی خود را با NOT تعویض کنند.

نات کوین یک بازی مبتنی بر تلگرام است که در آن کاربران روی تصویر یک سکه ضربه می‌زنند تا سکه‌های درون بازی را به دست آورند. تیم پشتیبان Notcoin اخیراً تأیید کرده است که یک ایردراپ به پایگاه بازیکنان بازی با ۲۶ میلیون کاربر انجام خواهد شد، که احتمالا برای اواخر مارس یا اوایل آوریل هدف‌گذاری شده است.

مشخص نیست که ارز درون بازی با چه نرخی با توکن NOT قابل مبادله خواهد بود، اما سیستم ووچر NFT به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در مورد ارزش آتی توکن به حدس و گمان بپردازند.

بالاترین فروش کوپن در روز پنجشنبه از طریق بازار Getgems NFT در شبکه تون بر روی ان اف تی ۱۰۰ میلیون نات کوینی بود که به ارزش ۲۷۶۰ دلار فروخته شد. ووچرهای NFT دارای ۲۰ درصد حق امتیاز هستند که سود حاصل از آن، صرف تامین مالی می‌شود.

برای تبدیل امتیازات نات کوین به کوپن (ووچر) NFT در بات تلگرامی آنروی گزینه Trade کلیک کنید و مقدار ووچر مد نظر خود را وارد کنید. سپس کیف پول تلگرام خود را متصل کنید و با پرداخت کارمزد آن پس از چند دقیقه توکن‌های ان‌اف‌تی مرتبط را دریافت می‌کنید.

اعضای تیم نات کوین در روز پنجشنبه در اسپیس در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) شرکت کردند که در آن سیستم ووچر را تشریح کردند و همچنین نحوه عرضه توکن آینده را پوشش دادند. این تیم توضیح داد که هر بار که شخصی با سکه‌های درون بازی خود یک بوست می‌خرد، آن توکن‌ها سوزانده می‌شود. 

نات کوین همچنین به تدریج موجودی توکن‌های درون بازی بازیکنانی را که برای ۳۰ روز یا بیشتر غیرفعال بوده‌اند را می‌سوزاند. توسعه‌دهندگان روز پنجشنبه گفتند که بیش از ۵ میلیارد سکه درون بازی در طول دو روز سوزانده شده است و موجودی کاربران غیرفعال تا زمانی که دوباره بازی کنند با نرخ ۵ درصد در روز سوزانده خواهد شد.

در طول این جلسه در ایکس، تیم NOTCoin اشاره کرد که بیشترین تخصیص توکن برای کاربران، حداکثر ۰.۰۳٪ از کل عرضه توکن است. آنها گفتند که کاربرانی که بسیاری از بازیکنان دیگر را برای پیوستن به Notcoin دعوت کرده‌اند، بالاترین شانس برای دریافت بیشترین تعداد سکه را دارند.

پس از راه‌اندازی، نات کوین توسط یک سیستم DAO اداره می‌شود که در حال حاضر ۱۵۸۰۰۰ عضو دارد. در حالی که تیم اعلام نکرده است که DAO دقیقاً چه مسئولیتی را بر عهده خواهد داشت، یا اینکه چه نوع پیشنهادهایی برای رای گیری قرار خواهند گرفت، توسعه دهندگان به یک “meta game” در بازی نات کوین اشاره کردند که در آن یک کلیپ صوتی حاوی کد مورس منتشر شد. طبق گفته تیم، ۱۵۸۰۰۰ نفر از کاربران متوجه کد مورس درون کلیپ شدند و کد را در برنامه Notcoin خود ضربه زدند. کاربرانی که این کار را انجام دادند، یک پیام تلگرامی مرموز توسط ربات Notcoin دریافت کردند که از آنها پرسیده شد: “قرص قرمز یا آبی؟” کاربرانی که قرص قرمز را انتخاب کردند به NOT DAO هدایت شدند تا بتوانند مانیفست DAO را مطالعه کنند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۲۹

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
10 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی قاسمی
علی قاسمی
4 ماه قبل

سلام
سکه های استخراج شده در بازی مهم است یا رتبه بازی؟

امید قائمی
امید قائمی
4 ماه قبل

چطوری واز کجا نات کوین بخرم

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل
پاسخ به  امید قائمی

سلام
ارز نات کوین هنوز در صرافی‌ها لیست نشده و در حال حاضر تنها میتوانید از طریق ووچرهای NFT در سایت Getgem.io آنها را در بسته های ۱۰ میلیونی و ۱۰۰ میلیونی معامله کنید.
علاوه بر این در بستر تلگرام هم کماکان میتوانید این ارز را دریافت کنید.

اصغرحقی جلوگیر
اصغرحقی جلوگیر
4 ماه قبل

سلام اگه کمک کنیدممنون میشم من ده میلیون نات کوین طبق راهنمایی تلگرام برای فروش خواستم پیش برم تاانجا که برای پشتیانی ایمیل قرارشدکدارسالی به ایمیل راواردکنم که مشکلی پیش نیایدصبق گام به گام پیش رفتم متاسفانه بخاطرضعف اینترنت کدارسالی انجام نشداما ده میلیون ازنات کوین کم شده راهنمایی فرماید چه کنم من مبتدی وزبان هم مبتدی هستم

آرن امیریان
آرن امیریان
4 ماه قبل

سلام وقت بخیر
اگر می‌تونید، توی اکسپلورر مخصوص این ارز تراکنش رو بررسی کنید. اگر نه، به پشتیبانی تلگرام پیام بدید و اطلاعات مربوطه رو براشون بفرستید تا خودشون بررسی کنن.

محسن
محسن
4 ماه قبل

سلام کدوم قسمت سکه ها مهمه ؟ اون تعداد سکه ای که توی صفحه اصلی نمایش داده میشه ؟یا اون تعداد سکه ای که توی لیگ نشون میده ؟

دانیال عبیاات
دانیال عبیاات
4 ماه قبل

چجوری ناتدکوین بفروشم

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل

سلام
ارز نات کوین هنوز در صرافی‌ها لیست نشده و در حال حاضر تنها میتوانید از طریق ووچرهای NFT در سایت Getgem.io آنها را در بسته های ۱۰ میلیونی و ۱۰۰ میلیونی معامله کنید.

سینا مروئ‌میلان
سینا مروئ‌میلان
4 ماه قبل

چگونه نوت کوین بفروشیم

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل

سلام
ارز نات کوین هنوز در صرافی‌ها لیست نشده و در حال حاضر تنها میتوانید از طریق ووچرهای NFT در سایت Getgem.io آنها را در بسته های ۱۰ میلیونی و ۱۰۰ میلیونی معامله کنید.

دکمه بازگشت به بالا