اخبار اتریوم

ویتالیک بوترین ۱/۶ میلیون دلار اتریوم فروخت

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) برنامه‌نویس افسانه‌ای که بلاکچین اتریوم را بنیان‌گذاری کرده است در ادامه رفتار پرسش‌برانگیز خود بار دیگر بخشی از موجودی رمزارز اتریوم خود را از کیف پول به صرافی‌ها منتقل کرد. 

یه گزارش والکس و به نقل از utoday، اکانت توییتری lookonchain که کیف‌پول‌ها و آدرس‌های بزرگ در دنیای کریپتو را رصد می‌کند اعلام کرد که صرافی بیت استمپ (Bitstamp) مقصد نهایی حدود ۱۰۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۱.۶۴ میلیون دلار بوده که توسط ویتالیک بوترین منتقل شده است. این منبع تایید می‌کند که در دو ماه گذشته، یکی از بنیان‌گذاران و رهبر اتریوم ۴۴۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی بیش از ۷ میلیون دلار را به همین صرافی منتقل کرده‌اند. 

حدود دو هفته پیش نیز بوترین تقریبا ۴۰۰ اتریوم را به صرافی کوین بیس (Coinbase) منتقل کرد و یک ماه قبل هم حدود ۶۰۰ اتریوم را به همین صرافی منتقل کرده بود. درست است که این انتقال اتریوم‌ها توسط ویتالیک بوترین تاثیری روی قیمت این رمزارز نداشته اما گمانه‌زنی‌هایی را در مورد هدف این کار در جامعه ارزهای دیجیتال به وجود آورده است.

سایت سنتیمنت (Santiment) که داده‌های آن چین را جمع‌آوری می‌کند گزارش کرد که نهنگ‌های ناشناخته ۱۱۰۰۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۱۸۱ میلیون دلار را از صرافی های متمرکز انتقال دادند. این بزرگترین خروج اتریوم از صرافی‌های متمرکز تا ۲۱ سپتامبر بوده است. مجموع عرضه اتریوم که توسط صرافی‌ها نگهداری می‌شود اکنون به پایین‌ترین سطح در بیش از ۵.۵ سال گذشته رسیده و عرضه اتریوم غیرمبادله‌ای به بالاترین حد تاریخ یعنی ۱۱۵.۸۸ میلیون رسیده است.

اتریوم در لحظه نگارش این خبر در محدوده ۱۶۴۰ دلار معامله می‌شود. 

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
utoday
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا