اخبار NFTاخبار آلت کوین ها

هزینه ۳ میلیون دلاری پالیگان برای به چنگ آوردن NFT های شبکه سولانا

تیم سازنده دو مجموعه NFT مشهور y00ts و DeGods با تایید این مطلب از برنامه‌های توسعه‌ای آتی خود خبر داد

طبق اطلاعیه ۶ ژانویه تیم سازنده دو مجموعه «y00ts» و «DeGods»، شبکه پالیگان برای مجاب کردن این تیم به انتقال دو مجموعه خود از شبکه سولانا به پالیگان، مبلغ ۳ میلیون دلار پرداخت کرده است. این بیانیه در سرور رسمی دیسکورد پروژه منتشر شد و توسط Frank III، بنیان‌گذار این دو پروژه، در توییتر بازنشر شد.

بیانیه تیم y00ts در رابطه با انتقال به شبکه پالیگان
بیانیه تیم y00ts در رابطه با انتقال به شبکه پالیگان

به گزارش والکس و به نقل از Coin Telegraph، توسعه‌دهندگان این دو پروژه پیش‌تر در اواخر دسامبر از انتقال مجموعه‌ها به شبکه پالیگان خبر داده بودند. این خبر، به عنوان میخی بر تابوت اکوسیستم NFT شبکه سولانا تلقی شد. این شبکه پس از فروپاشی صرافی FTX، تحت فشار گسترده‌ای بود. در آن زمان، جز گمانه‌زنی، شواهد دیگری مبنی بر دریافت پول توسط تیم سازنده برای انتقال موجود نبود.

در بیانیه تازه Frank III، او مدعی است که تیم پروژه، پیشنهادهای چشمگیرتری نسبت به رقم شبکه پالیگان دریافت کرده است اما پالیگان را به عنوان مقصدی مناسب‌تر برای توسعه آتی توکن NFT خود، تشخیص داده است. فرانک در ادامه در واکنش به انتقادهای جامعه کاربری سولانا افزود:

ما این پیشنهاد را به خاطر پول نپذیرفتیم. این مبلغ یک امتیاز مضاعف بود و ما از آن به شکلی موثر استفاده خواهیم کرد. ما این کار را صورت دادیم چرا که به نظر ما این هیجان‌انگیزترین مسیر برای پروژه y00ts بود. اگر عصبانی هستید، درخواست من این است که پیش از آن که بدترین فرض را واقعیت بپندارید، سوال بپرسید.

فرانک همچنین تاکید کرد که از این پول برای منافع شخصی استفاده نخواهد کرد و آن را صرف توسعه تیم و استخدام نیروی انسانی کاربلد در حوزه‌های توسعه تجاری، طراحی گرافیک، تولید محتوا و هماهنگی رویدادها خواهد کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Coin Telegraph
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا