اخبار ارزهای دیجیتال

نهنگ‌های ریپل در حال انباشت تا قبل از ۲۹ آوریل؛ علت چیست؟

داده‌های آنچین نشان می‌دهد نهنگ‌های ریپل با وجود کاهش قیمت XRP در حال خرید مقادیر هنگفتی از این ارز دیجیتال تا قبل از ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) هستند. این زمان، موعد مقرر پاسخ کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد اختلاف حقوقی با ریپل لبز (Ripple Labs) است.

به گزارش والکس و به نقل از کوین گیپ، در حالی که قیمت XRP در چند روز گذشته نزولی بوده است، اما نهنگ‌ها در حال استفاده از این فرصت برای انباشت تا قبل از ضرب‌الاجل SEC هستند.

انباشت نهنگ‌های ریپل نشان‌دهنده خوش‌بینی بازار

بر اساس داده‌های پلتفرم ردیاب آنچین ویل الرت (Whale Alert)، نهنگ‌ها نزدیک به ۷۵ میلیون XRP از صرافی بایننس خریداری کرده‌اند که نشان‌دهنده افزایش اعتماد آن‌ها به این ارز دیجیتال است.

به عنوان مثال، آخرین تراکنش توسط یک نهنگ ناشناخته انجام شده که با آدرس کیف پول «rhWj9….FLQkK» شناسایی شده است. این نهنگ روز گذشته ۲۴.۰۵ میلیون XRP به ارزش ۱۲.۳۹ میلیون دلار از بایننس خریداری کرده است.

همزمان، نهنگ دیگری با آدرس کیف پول «rfQ9E…k8Cvi» حدود ۲۶.۳۳ میلیون XRP به ارزش ۱۳.۵۶ میلیون دلار از بایننس خرید کرده است. علاوه بر این، اخیرا یک تراکنش دیگر نیز مشاهده شده که طی آن یک نهنگ به آدرس «rhLTH….rtNXN» مقدار ۲۴.۱۱ میلیون XRP از صرافی Bitvavo خریده است.

قیمت ریپل
ریپل Ripple (XRP)
۳۰,۲۵۶.۰۰ تومان
$ ۰.۵۰۶ -۰.۹۹%

خرید و فروش امن، سریع و آسان ریپل در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید ریپل

با این تفاسیر، به نظر می‌رسد نهنگ‌ها در آستانه رویدادهای آتی برای پرونده شکایت SEC علیه ریپل، مجددا به رمز XRP اعتماد کرده‌اند. به عنوان مثال، در دو روز گذشته نیز دو نهنگ حدود ۴۶ میلیون XRP از بایننس جمع‌آوری کردند که نشان می‌دهد معامله گران تمرکز خود را به سمت این ارز دیجیتال تغییر داده‌اند.

۲۹ آوریل مهلت SEC برای پاسخ به پرونده ریپل

قاضی سارا نتبرن (Sarah Netburn) برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مهلتی را تعیین کرده است تا پاسخ خود را در مورد اختلاف حقوقی جاری با ریپل لبز ارسال کند. پاسخ SEC که قرار است تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ (۱۰ اردیبهشت) ارائه شود، به دنبال درخواست ریپل مبنی بر رد اظهارات کارشناسان این کمیسیون است.

در عین حال، به ریپل نیز سه روز کاری مهلت داده می‌شود تا پاسخ خود را به SEC ارسال کند. شایان ذکر است، این به‌روزرسانی زمان‌بندی در حالی انجام شده که قاضی نتبرن به عنوان قاضی منطقه در ناحیه جنوبی نیویورک کاندید شده و نظارت او بر این پرونده را همچنان حفظ می‌کند.

گفتنی است علی‌رغم انباشت نهنگ‌ها، قیمت XRP هنوز نتوانسته حرکت صعودی خود را آغاز کند و همگام با سایر رمز ارزها دچار ضعف قیمت است.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت XRP در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱.۳۱٪ افزایش یافته و در حدود ۰.۵۱۷۸دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال از ۲۲ آوریل (۳ اردیبهشت) که قیمت آن به ۰.۵۷ دلار رسید در یک روند نزولی قرار دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۲ / ۵. مجموع آرا: ۱۴

دنیای کریپتو برای همه است. هدفم بیان پیچیدگی‌های این صنعت به زبان ساده است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کوهبنان
کوهبنان
14 روز قبل

تحلیل مفید، حرفه ای و امیدبخشی بود از تیم والکس صمیمانه متشکرم

آرن امیریان
آرن امیریان
12 روز قبل
پاسخ به  کوهبنان

وقت بخیر
خوشحالیم که استفاده می‌کنید.

دکمه بازگشت به بالا