اخبار ارزهای دیجیتال

وزارت دادگستری آمریکا: مدیر سابق FTX باید قبل از محاکمه زندانی شود

وزارت دادگستری درخواست خود برای اعلام لغو وثیقه، را به قاضی پرونده تسلیم کرد. دادستان‌های ایالات متحده برای لغو وثیقه سم بنکمن فراید، بنیانگذار صرافی FTX و انتقال او به زندان پیش از محاکمه در ماه اکتبر، مدعی شدند که او اکنون مکرراً تلاش کرده است تا بر شهادت شاهدان تأثیر بگذارد و شرایط وثیقه او برای محافظت از مردم ناکافی است.

به گزارش والکس، دادستان‌های وزارت دادگستری روز جمعه یک نامه کتبی به یک قاضی فدرال تسلیم کردند و در ادامه، بیانیه روز چهارشنبه خود را مبنی بر قصد درخواست زندان برای بنکمن-فراید پس از به اشتراک گذاشتن خاطرات کارولین الیسون، مدیر عامل سابق آلامدا ریسرچ با نیویورک تایمز، دنبال کردند.

بایگانی وزارت دادگستری گفته است که انتشار نوشته‌های الیسون توسط بانکمن-فرید به معنای تلاش او برای آزار و اذیت او برای جلوگیری از شهادت در دادگاه یا تأثیرگذاری بر شهادت او در دادگاه است.

افشای نوشته‌های خصوصی الیسون از سوی متهم، نمونه دیگری از تلاش متهم برای ارعاب الیسون در رابطه با شهادت‌های آینده در دادگاه و همچنین تلاش برای تأثیرگذاری یا جلوگیری از شهادت سایر شاهدان احتمالی دادگاه با ایجاد ترس است. در این پرونده آمده است که خصوصی‌ترین روابط آنها در خطر انتشار در مطبوعات است.

وزارت دادگستری اعتقاد دارد در حالی که بانکمن-فراید حق دارد در ملاء عام از خود دفاع کند، اما به اشتراک گذاری اطلاعات دفترچه خاطرات فراتر از اظهار نظر منصفانه است.

در این پرونده آمده است: کاری که متهم نباید انجام دهد و اکنون مکرراً انجام داده است، تلاش برای نفوذ بر شهود و مداخله در دادگاه عادلانه از طریق آزار و اذیت عمومی و ایجاد حس شرمساری است.

در جریان جلسه‌ای در روز چهارشنبه، قاضی لوئیس کاپلان، از دادگاه منطقه ای ناحیه جنوبی نیویورک، به دادستان و وکیل مدافع دستور داد تا اسناد رسمی در مورد اقدام وزارت دادگستری برای بازداشت بنکمن-فرید آماده کنند. دادستان و وکیل مدافع باید تا روز سه شنبه، ۲ اکتبر پاسخ دهد. محاکمه بعدی بانکمن-فرید قرار است در ۲ اکتبر ۲۰۲۳ آغاز شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا