اخبار شیبا اینو

شیبا اینو از توسعه دهندگان برای کار روی شیباریوم استقبال می‌کند

همه افراد برای ساخت‌وساز روی شبکه شیباریوم آزاد هستند

پروژه شیبا اینو به‌زودی نسخه بتای شیباریوم را راه‌اندازی می‌کند و برای جذب کاربران یک وبسایت پورتال اختصاصی ایجاد کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از Crypto globe، در ۶ ژوئیه ۲۰۲۲، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو که با نام مستعار شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) شناخته می‌شود، در یک پست وبلاگی درباره شیباریوم نوشت:

شیباریوم یک جزء کلیدی در حل مشکلات ماست و به ما این امکان را می‌دهد که دارایی‌ها را در زنجیره با کارمزدی ناچیز برای تقویت تراکنش‌های جزئی جابه‌جا کنیم. در حال حاضر همه چیز رو به راه است و سعی می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر این مؤلفه اصلی در اکوسیستم خود را تکمیل کنیم.

کوساما افزود که برای حمایت از افراد و کسب‌وکار‌هایی که علاقه‌مند به استفاده از شیباریوم هستند، تیم توسعه یک سیستم ورودی ایجاد کرده است که از طریق آن می‌توانند بهترین پروژه‌ها را برای پشتیبانی کردن پیدا کنند. به‌علاوه، این سیستم به گسترش دامنه دسترسی شیباریوم، بازنشانی روابط کسب‌وکار‌های قبلی شبکه، تقویت نظم و سازماندهی در تیم کمک می‌کند.

اگر چه همه برای ساخت‌وساز روی شبکه شیباریوم آزاد هستند اما استفاده از سیستم ورودی به تیم توسعه‌دهنده کمک می‌کند تا از هدف و نیاز کاربران برای کار با این پلتفرم مطلع شوند.

تیم توسعه شیبا اینو مشتاقانه منتظر انتشار نسخه بتای شیباریوم است. آن‌ها صفحه ویکی‌پدیای خود را مرتباً به‌روز‌رسانی کرده و اسنادی را جهت آگاهی کاربران از برنامه‌های آتی منتشر می‌کنند. با این حال آن‌ها تأکید می‌کنند که همه محصولات موجود در شبکه بتا فقط برای مقاصد آزمایشی هستند و هشدار می‌دهند که تا زمان راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم چیزی خریداری نکنند.

در اوایل ماه فوریه ۲۰۲۳، صرافی ارز دیجیتال Bitget توییتی با موضوع علت این همه هیجان ایجاد شده به‌خاطر توکن BONE اکوسیستم شیبا اینو منتشر کرده بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

کارشناس ارشد اقتصاد، علاقه‌مند به بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا