اخبار شیبا اینو

شیبا دیگر محبوب نهنگ ها نیست!

آیا این مساله تاثیری بر روی قیمت شیبا اینو خواهد گذاشت؟

برای دیرزمانی شیبا اینو (Shiba Inu)، ارز دیجیتال محبوب نهنگ‌های اتریوم بود. این حمایت، ناشی از سودی میلیون دلاری بود که رشد سریع قیمت شیبا برای برخی از نهنگ‌ها در گذشته به دنبال داشت. با این حال «زمستان کریپتو» سبب شد تا شیبا متحمل یکی از بدترین افت‌های قیمتی خود شود؛ افتی که سبب دوری نهنگ‌ها از این میم کوین شده است.

به گزارش والکس و به نقل از bitcoinist، در مقطعی دارایی شیبا اینوی ۵۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم بالغ بر یک میلیارد دلار ارزش داشت. از آن زمان، قیمت شیبا به طور پیوسته کاهش یافته است و نهنگ‌ها به تدریج بخشی از دارایی‌های خود را به فروش رسانده‌اند.

حتی در زمانی که برترین نهنگ‌های ارز دیجیتال اتریوم در حال کاهش دارایی شیبای خود بودند، این ارز دیجیتال موفق شد در جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار جای گیرد. اما حالا این دارایی دیگر در میان سبد سرمایه‌گذاری برترین نهنگ‌ها جایی ندارد.

این نهنگ‌ها که به طور متوسط در سبد خود ۸.۴ میلیون دلار اتریوم دارند، شیبا را با توکن پلتفرم متاورسی مانا (MANA) جایگزین کردند. مانا، بدون احتساب اتر، ۳۵.۵۹ درصد ارزش سبد این گروه را تشکیل می‌دهد. در رتبه بعدی توکن stETH (اتریوم استیک شده در پلتفرم لیدو) با ۳۴.۲۱ درصد و پس از آن توکن ANT با ۱۲.۴۵ درصد قرار می‌گیرند.

قیمت شیبا اینو طی روز گذشته حدود ۵ درصد کاهش یافت، اما علت این کاهش را باید در اتفاقات کلان‌تر اقتصادی جستجو کرد.

تحلیل شیبا نشان می‌دهد که وضعیت این میم کوین چندان بد نیست. بیش از ۱.۸ میلیون کاربر سایت کوین مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، این توکن را در واچ لیست خود قرار داده‌اند که از این لحاظ، شیبا را بدل به یکی از برترین توکن‌ها کرده است. همچنین صفحه شیبا، هفتمین ارز دیجیتال پربازدید در این وبسایت است.

تلاش جامعه کاربری این توکن برای سوزاندن هر چه بیشتر SHIB برای کاهش عرضه (و افزایش قیمت) ادامه دارد. بر اساس داده‌های سرویس ردیاب Shibburn، تنها در روز گذشته بیش از ۱۴ میلیون توکن سوزانده شده است. در حال حاضر بیش از ۴۱ درصد عرضه کل شیبا سوزانده شده است.

شیبا اینو در زمان نگارش این مطلب شانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا