اخبار شیبا اینو

تراکنش‌های شبکه آزمایشی شیباریوم به بیش از ۲۵ میلیون رسید

با رشد بیش از ۲۵ میلیون تراکنش در شبکه آزمایشی شیباریوم، نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا ۲۰۰۰ درصد افزایش یافت. یکی دیگر از معیارهای مهم برای شبکه آزمایشی، پردازش ۱.۴۹ میلیون بلوک است.

به گزارش والکس، ارز دیجیتال شیبا اینو در چند هفته اخیر افزایش فعالیت و تراکنش‌ها را در شبکه خود تجربه کرده است، دلیل آن هم افزایش تراکنش‌ها در شبکه آزمایشی شیباریوم به نام Puppynet است. به علاوه میزان توکن SHIB سوزانده شده در ۲۴ ساعته گذشته، ۱۸۰۰ درصد افزایش یافته است.

PuppyScan (کاوشگر اختصاصی شبکه شیبا اینو)، داده‌هایی را ارائه کرده که نشان می‌دهد شبکه آزمایشی شیباریوم در مجموع ۲۵.۵ میلیون تراکنش را با میانگین تقریباً ۲۷۰۰۰۰ تراکنش در روز پردازش کرده است.

در اوایل جولای، CryptoGlobe گزارش داد که Puppynet از مرز ۲۰ میلیون تراکنش فراتر رفته است و حدود ۱۶ میلیون آدرس کیف پول در حال فعالیت در شبکه هستند. از آن زمان تاکنون، تعداد کیف‌ پول‌ها در Puppynet از ۱۷ میلیون فراتر رفته است.

یکی دیگر از معیارهای مهم برای شبکه آزمایشی شیباریوم، پردازش ۱.۴۹ میلیون بلوک است. میانگین زمان ایجاد بلوک، یک پارامتر مهم در کارکرد شبکه‌های بلاکچینی است که سرعت افزودن بلاک‌های جدید به بلاکچین را نشان می‌دهد. این زمان برای ایجاد بلوک جدید در شبکه شیباریوم، ۵ ثانیه است.

افزایش فعالیت و علاقه را می توان تا حدی به پیام رمزآلود به اشتراک گذاشته شده توسط Shytoshi Kusama، توسعه دهنده اصلی و مرموز شیبا اینو نسبت داد. کوساما، که نقشی حیاتی در توسعه شیبا اینو ایفا کرده است، یک کلیپ ویدئویی ۱۹ ثانیه‌ای را در توییتر منتشر کرد که به تحولات آتی در اکوسیستم شیبا اینو اشاره دارد.

شیباریوم نقطه عطفی برای اکوسیستم Shiba Inu است که در حال حاضر بر بستر شبکه اتریوم کار می‌کند. در حالی که اتریوم به دلیل امنیت بالا و عدم تمرکز شناخته می‌شود، اما با چالش‌های مقیاس‌‎پذیری و توان عملیاتی پایین مواجه است.

سایت تحلیلی CryptoGlobe، گزارش داده است که بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم بعد از استیبل کوین‌ها و اتریوم، علاقه شدیدی به نگهداری توکن شیبا دارند. بر اساس WhaleStats، صد نهنگ برتر اتریوم در مجموع دارای ۴۹.۶۲ میلیارد توکن SHIB هستند که ارزش آن تقریباً ۶۰۰ میلیون دلار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا