تریدفین‌تک

بررسی ربات ترید شریمپی (Shrimpy)؛ ربات تحلیلگر ارز دیجیتال

بدون شک وجود فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید موجب آسان‌تر شدن کارها می‌شود. در حال حاضر با رشد چشمگیر سرمایه‌گذاران حوزه کریپتو و گسترش نوآوری‌های مالی در این حوزه، بار دیگر دانش و فناوری به کمک ما آمده‌اند تا سرعت معاملات را افزایش دهیم. ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان هستند و بر خلاف بازارهای سنتی، معاملات در این حوزه به ساعات خاصی محدود نشده و معامله‌گر ممکن است نتواند واکنش سریع و درستی در برابر نوسانات نشان دهد. به همین دلیل ربات ترید ارز دیجیتال به وجود آمده است تا به سرمایه‌گذاران در این زمینه کمک کند.

این ربات‌ها تبادلات مالی را به‌صورت خودکار انجام داده و به کاربر اجازه می‌دهند به‌جای صرف وقت زیاد برای انجام معاملات، روی مسائل دیگری تمرکز کند. ربات ترید شریمپی یکی از ربات‌های معروف است که بسیاری از معامله‌گران حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند. با کمک این ربات کاربران می‌توانند ربات ارز دیجیتال سفارشی خود را ایجاد کنند و یا استراتژی معاملاتی افراد حرفه‌ای را الگوبرداری کنند. در این مقاله قصد داریم ربات شریمپی و مزایا و معایب آن را بررسی کنیم و به شما می‌گوییم که استفاده از این ربات‌ها چقدر در سودآوری نقش دارد. پس تا پایان این مطلب همراه والکس باشید.

ربات شریمپی چیست؟

ربات شریمپی در سال ۲۰۱۸ و توسط مایکل مک‌کارتی (Michal McCarty) و متیو وسلی (Matthew Wesly) در سانفرانسیسکو راه‌اندازی شده‌است. این پلتفرم با ارائه معاملاتی ایمن و سریع به سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال کمک می‌کند تا سود بیشتری را کسب کنند. این ربات با استفاده از استراتژی‌های معاملاتی که دارد، خریدوفروش ارز دیجیتال را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد. این پلتفرم به دلیل کارایی و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد به‌سرعت محبوب شد.

در حال حاضر با ۱۶ صرافی محبوب ارز دیجیتال کار می‌کند و همچنین از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند. با استفاده از ربات شریمپی می‌توانیم میزان سود خود را افزایش دهیم و همچنین خطرات این بازار را به حداقل برسانیم. این ربات به معامله‌گران تازه‌کار که تجربه کمی دارند کمک می‌کند تا بهترین فرصت‌های معاملاتی را پیدا کنند.

مزایای ربات شریمپی

  • مدیریت راحت سبد ارز دیجیتال
  • ساخت برنامه‌های جدید با API ارز دیجیتال
  • الگوبرداری از سبد معامله‌گران حرفه‌ای
  • ارزیابی سودآوری سبد ارز دیجیتال
  • جمع‌آوری داده‌ها از بازار و دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال
  • دارای استراتژی معامله بلندمدت با استفاده از ربات شریمپی
  • ایمن نگه‌داشتن کلیدهای API  صرافی‌ها

ربات ترید شریمپی چگونه کار می کند؟

نحوه کار ربات شریمپی

نحوه کارکرد این ربات موجب محبوبیت آن میان معامله‌گران ارز دیجیتال شده‌است و به دلیل ارائه یک پرتفوی متعادل شناخته می‌شود. می‌توانیم از ربات ترید شریمپی به‌عنوان روشی برای تنظیم مقدار دارایی‌ها در پرتفوی دیجیتالی خود استفاده کنیم. این کار با خریدوفروش تدریجی دارایی دیجیتال برای حفظ سطح ریسک و دارایی‌های باارزش انجام می‌شود. به‌طورکلی این پلتفرم مدعی است که یک سرمایه‌گذاری آسان و راحت برای افراد مبتدی و باتجربه ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

این ربات به کاربران خود اجازه می‌دهد تا استراتژی معامله‌گران برتر کریپتو را کپی کنند و با استفاده از آنها معاملات سودآوری را انجام دهند. ربات شریمپی به‌صورت رایگان در اختیار معامله‌گران قرار دارد و استفاده از آن برای افراد تازه‌کار توصیه می‌شود. این کار به نفع کاربران با تجربه است زیرا کپی‌کردن یک استراتژی به معنای گرفتن یک پاداش ۴ دلاری در ماه است. کاربران تازه‌کار به‌صورت رایگان می‌توانند در این پلتفرم ثبت‌نام کنند و برای استفاده از خدمات هزینه پرداخت کنند. اما افراد متخصص فقط باید ماهیانه ۱۳ دلار بپردازند. به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان استفاده از ربات شریمپی را توصیه می‌کنند.

ویژگی های ربات Shrimpy

ایجاد تعادل در سبد سرمایه‌گذاری: در این ربات از یک سبد سرمایه‌گذاری برای پاسخ‌گویی به خدمات بازار استفاده می‌شود. بنابراین به ما کمک می‌کند تا ثبات دارایی خود را برای رشد طولانی‌مدت حفظ کنیم. معمولاً از این استراتژی در بازارهای “stock” به کار گرفته می‌شود. بااین‌حال، ربات شریمپی اولین پلتفرمی است که این ویژگی را وارد دنیای ارزهای دیجیتال کرد. هدف اصلی این ویژگی ایجاد تعادل در سبد پرتفویی است. این ابزار شانس کاربران را برای کسب سود و حفظ استراتژی معاملاتی افزایش می‌دهد. همچنین این پلتفرم از ارز فیات برای متعادل کردن سبد استفاده می‌کند. علاوه‌برآن راه‌حل‌های جامعی برای ردیابی نمونه کارها ارائه می‌دهد.

ابزار شاخص: هر معامله‌گر با تجربه‌ای می‌داند که داشتن پرتفوهای متعدد به معنای کاهش ریسک است و در طولانی‌مدت موجب افزایش دارایی هم می‌شود. شریمپی قابلیت‌های خود را از طریق یک ابزار شاخص ارائه می‌دهد. این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا یک شاخص رمزنگاری سفارشی خودکار به همراه پارامترهای مختلف را توسعه دهند. مقدار شاخص برای عملکرد بازار آن بسیار مهم است. این کار را می‌توان با استفاده از ابزار و اضافه‌کردن مقدارهای خودکار از طریق دارایی سرمایه‌گذار انجام داد.

آزمایش نهایی: توسعه استراتژی‌های معامله‌گری و پورتفولیوها بدون هیچ نشانه‌ای، مانع عملکرد مثبت آن می‌شود. به همین دلیل این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد که در آن تغییر ایجاد کنند و تأیید نهایی را انجام دهند.

سوشال تریدینگ: سوشال تریدینگ یک مفهوم بسیار محبوب در میان معامله‌گران ارز دیجیتال است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا استراتژی دیگر معامله‌گران را تحت‌نظر گرفته و به‌صورت خودکار آن را کپی کنند. این کار به معامله‌گران تازه‌کار کمک می‌کند تا از استراتژی افراد حرفه‌ای استفاده کنند و به یک درآمد پایدار برسند.

آموزش ربات Shrimpy و نحوه ثبت نام

آموزش کار با ربات Shrimpy

ایجاد حساب کاربری جدید در ربات شریمپی سریع و آسان است و کاربران برای تکمیل مراحل ثبت‌نام کافیست یک آدرس ایمیل معتبر داشته باشند. در ابتدا وارد وب‌سایت رسمی Shrimpy می‌شویم و روی گزینه “Get Started” کلیک می‌کنیم. در پنجره باز شده باید نام، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنیم. چنانچه کد معرفی داریم می‌توانیم در این قسمت وارد کنیم. در نهایت روی گزینه “Sign Up” کلیک می‌کنیم. یک کد تأیید به ایمیل ما فرستاد می‌شود و برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام در ربات شریمپی باید آن را تأیید کنیم.

نحوه ورود به ربات Shrimpy

هزینه اشتراک ربات شریمپی

شریمپی مانند ربات کوین رول دارای نسخه رایگان است. همچنین یک حساب کاربری آزمایشی برای ارزیابی ربات‌های معاملاتی کریپتو برای کاربران وجود دارد. بااین‌حال، برخی از خدماتی که در این پلتفرم ارائه می‌شود دارای هزینه هستند. خرید عضویت در این ربات اجباری نیست، اما معامله‌گران برای داشتن معاملات پرسودتر و کم‌ریسک‌تر بهتر است اکانت تهیه کنند. انواع هزینه‌ها که در ربات ترید شریمپی پرداخت می‌شوند عبارت‌اند از:

Premium Leader Fees: زمانی که کاربران بخواهند از استراتژی یک شخص حرفه‌ای پیروی کنند باید هزینه آن را پرداخت کنند. معامله‌گران قدرتمند می‌توانند خودشان هزینه‌ها را برای پرتفوهای خاص افزایش دهند. کاربران باید قبل از دنبال‌کردن معامله‌گران، هزینه اشتراک را بپردازند.

Performance Fee: بر اساس سودی که کاربران هنگام دنبال کردن معامله‌گران به دست می‌آورند محاسبه می‌شود. بنابراین هر چقدر کاربران سود بیشتری کسب کنند، درصد سود بیشتری به معامله‌گران اختصاص پیدا می‌کند.

AUM (Assets Under Management) Fees: این هزینه باید به‌صورت ماهیانه پرداخت شود و کاملاً به معامله‌گران بستگی دارد. اگر آنها تصمیم بگیرند که ۱% کارمزد AUM دریافت کنند، کاربران باید همان مقدار را پرداخت کنند.

Flat Dollar Fees: وقتی کاربر از معامله‌گری پیروی می‌کند، ربات شریمپی نیز هزینه‌ای دریافت می‌کند. چنانچه کاربر معامله‌گران زیادی را دنبال کند، باید هزینه بیشتری را پرداخت کند.

معرفی صرافی هایی که از ربات شریمپی پشتیبانی می‌کنند

در حال حاضر ۱۶ صرافی معتبر از این ربات پشتیبانی می‌کنند و می‌توانیم با متصل کردن صرافی به این ربات، معاملات خودکار خود را شروع کنیم. صرافی‌های کراکن (Kraken)، بایننس (Binance)، کوکوین (KuCoin)، بیترکس(Bittrex)، بی‌باکس (Bibox) و اوکی ایکس (OKEx) از جمله صرافی‌هایی هستند که از این ربات پشتیبانی می‌کنند. تیم توسعه ربات شریمپی به‌صورت مداوم در حال تلاش هستند تا با صرافی‌های بیشتری همکاری کنند.

ربات شریمپی؛ معاملات خودکار ارز دیجیتال

ربات شریمپی ابزاری مناسب برای خودکارسازی سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال و مدیریت ریسک است. ما می‌توانیم استراتژی‌هایی را بر اساس داده‌های قبلی بازار تنظیم و یا محبوب‌ترین روش‌های موجود را انتخاب کنیم که سایر معامله‌گران با کمک تحلیل فاندامنتال و تکنیکال آن را آزمایش کرده‌اند. داشتن چنین ابزاری می‌تواند برای معامله‌گران هوشمند ضروری باشد، اما نباید فراموش کنیم که حضور و نظارت کاربر همچنان برای به حداکثر رساندن سود و جلوگیری از ضررها بسیار مهم است.

به‌طورکلی ربات‌های ترید در کنار مزایای بسیارشان، معایبی نیز دارند. ربات‌های معامله‌گر بر اساس شرایط و اقداماتی کار می‌کنند که ما برایشان تعیین کرده‌ایم. بهتر است برای انجام معاملات فقط به دانش خود تکیه کنیم زیرا از این ربات‌ها نمی‌توانیم نتایج خیلی خوبی را کسب کنیم. تقریباً بعید است که این ربات‌ها بتوانند تهدیدهای فاجعه‌بار بازار ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند و یا میزان اهمیت فناوری نوظهور را بسنجند.

بات معامله‌گر در والکس

بات معامله‌گر والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس نیز برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود، دو ربات گرید نقطه‌ای (Spot Grid) و گرید بی نهایت (Infinity Grid) را در دسترس قرار داده است. این ربات‌ها در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید به راحتی و بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی از این ابزار فوق‌العاده به رایگان استفاده کنید. کافی است در والکس حساب کاربری ایجاد کنید و پس از احراز هویت در صفحه اصلی روی بخش بات کلیک کرده و ساختن بات مورد نظر خود را آغاز کنید.

سوالات متداول

ربات ترید شریمپی چیست؟

شریمپی، نرم‌افزار خودکارسازی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است که به افراد تازه‌کار کمک می‌کند تا تریدهای موفقی را داشته باشند.

آیا استفاده از ربات شریمپی رایگان است؟

بله، استفاده از این ربات برای همه کاربران رایگان است. اما هزینه‌های اضافی و مدل‌های اشتراکی وجود دارد که شامل هزینه می‌شوند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا