کیف پول

راهنمای تصویری کسب درآمد از استیکینگ در کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک به عنوان یک والت چند ارزی که بیشتر از ۳۰۰ توکن پشتیبانی را می‌کند، قابلیت انجام فرایند استیکینگ را برای بعضی از رمز ارزها فراهم کرده است. علاوه بر این، امنیت بالای این والت باعث شده تا تبدیل به انتخاب اول بسیاری از تریدرها شود. ضمن اینکه این کیف پول یک توکن بومی تحت عنوان “AWC” دارد که به توکن اکوسیستم استیکینگ در اتمیک نیز معروف است؛ زیرا درصد سود بالایی دارد. انتخاب این والت برای انجام استیکینگ ارز دیجیتال به شما بستگی دارد. اینکه نیاز و هدف شما از انجام این عملیات چیست و چه مقدار سرمایه از چه ارز دیجیتالی دارید می‌تواند روی انتخاب نهایی شما تاثیرگذار باشد.

اما فارغ از تمام این موارد، استیکینگ در کیف پول اتمیک یک عملیات ارزی سودآور برای فعالان این بازار است که اتفاقا مراحل پیچیده و سختی ندارد. کافی است اپلیکیشن یا نرم افزار این کیف پول را روی موبایل یا سیستم خود نصب کنید و سپس مراحل استیکینگ را آغاز کنید. ما در این مقاله آموزش این فرایند را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

استیک کردن ارز در کیف پول اتمیک

یکی از راه‌های کسب درآمد در بازار کریپتوکارنسی استیک کردن ارز دیجیتال است. بسیاری از افراد استیکینگ را با هولد کردن رمز ارزها اشتباه می‌گیرند. درست است که این دو روش سرمایه گذاری شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند، اما هر کدام روشی مجزا برای فعالیت در این بازار هستند. استیکینگ در اتمیک و سایر کیف پول‌های ارزی به هولدرها پیشنهاد می‌شود.

استیک ارز دیجیتال در والت اتمیک و کسب درآمد

در واقع آن‌ها در این روش دارایی و سرمایه خود را در حساب کیف پول یا صرافی مورد نظر قفل می‌کنند. بدین ترتیب علاوه بر ذخیره دارایی خود، می‌توانند یک درآمد ثابت نیز از آن داشته باشند. درست مثل پولی که به عنوان سپرده مدت‌دار در یک بانک می‌گذارید و بابت آن ماهانه از بانک سود دریافت می‌کنید. استیکینگ در اتمیک علاوه بر اینکه باعث درآمدزایی برای شما می‌شود، می‌تواند جایگزینی برای فرایندهای پرهزینه و پر دردسری مثل استخراج ارز دیجیتال باشد.

استیکینگ در اتمیک نسبت به هولد کردن دارایی انتخاب مناسب‌تری است. زیرا در هولد کردن شما فقط از افزایش احتمالی ارزش سرمایه خود می‌توانید سود کنید اما در استیک کردن علاوه بر سود حاصل از افزایش ارزش سرمایه خود، سودی ثابت به شما تعلق می‌گیرد.

یکی از ارزهای دیجیتال محبوب بین تریدرها، کاردانو (Cardano) است که با نام “ADA” نیز شناخته می‌شود. استیکینگ کاردانو در کیف پول اتمیک طرفداران زیادی دارد. زیرا هنگام استیک این ارز در اتمیک، می‌توانید هر زمانی که مایل بودید از حساب خود برداشت داشته باشید یا با آن به انجام معاملات ارزی بپردازید. در صورتی که استیکینگ در اتمیک برای ارزهای دیگر به این صورت نیست و اگر قبل از موعد مقرر از آن برداشت کنید، هیچ سودی شامل حالتان نخواهد شد.

دریافت سود استیکینگ در اتمیک

آموزش استیکینگ در اتمیک

کیف پول اتمیک یکی از والت‌های محبوب بین معامله‌گران ارز دیجیتال است که علاوه بر چند ارزی بودن، نسخه دسکتاپ و گوشی موبایل آن نیز ارائه شده است. علاوه بر این استیکینگ در اتمیک یکی دیگر از قابلیت‌های این والت است که برای بعضی از رمز ارزها فعال شده و برای بعضی دیگر قرار است در آینده فعال شود. شما با استیکینگ در اتمیک به روش‌های مختلف می‌توانید درآمد نسبتا خوبی داشته باشید. در ادامه به آموزش استیکینگ ارز دیجیتال در نسخه موبایل کیف پول اتمیک می‌پردازیم.

نکته: استیکینگ در نسخه دسکتاپ آن نیز مشابه همین روش است.

آموزش استیکینگ در نسخه موبایل کیف پول اتمیک

آموزش استیکینگ در اتمیک ولت برای افرادی که با فضای کلی این کیف پول آشنا هستند بسیار ساده است. برای این کار پس از ورود به اپلیکیشن موبایل این والت در منوی پایین صفحه، گزینه “Staking” را که در سمت راست آن قرار دارد انتخاب کنید.

حال در این مرحله از استیکینگ در اتمیک وارد فهرستی از ارزهای دیجیتالی می‌شوید که توسط اتمیک والت برای استیک کردن پشتیبانی می‌شوند. اعدادی مقابل هر گزینه وجود دارد که نشان دهنده سود سالانه است. در واقع مقدار سودی که با استیکینگ در اتمیک برای بازه‌های زمانی مختلف دریافت می‌کنید، بر اساس محاسبه درصد سود سالانه است. همچنین اشاره کردیم کیف پول اتمیک یک توکن بومی با نماد “AWC” دارد که استیک آن با درصد سود قابل توجهی همراه است.

استیک ارز دیجیتال در نسخه موبایل کیف پول اتمیک

زمانی که برای استیکینگ در اتمیک، ارز دیجیتال مورد نظر را در صفحه نام‌برده‌شده انتخاب کردید، صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که شامل اطلاعات مفیدی درباره ارز دیجیتال انتخابی شما است. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • موجودی (Available)
  • مقدار استیک شده در اتمیک والت (Staked)
  • درخواست‌های برداشتی که در حال بررسی هستند (Pending Withdrawals)
  • مقدار سرمایه قابل برداشت (Available Withdrawals)
  • موجودی کل (Total Balance)

در صورتی که هنوز مایل به استیکینگ در اتمیک بودید، گزینه “Stake” را در پایین صفحه انتخاب کنید. همچنین اگر قصد دارید تا دارایی خود را از حالت استیکینگ در اتمیک خارج کنید، کافی است تمام مراحل را تا این قسمت انجام داده و سپس به جای انتخاب گزینه “Stake”، گزینه “Unstake” را انتخاب کنید.

گزینه استیکینگ در اتمیک

سپس صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که باید مقدار ارز مورد نظر خود برای استیکینگ در اتمیک را مشخص کنید. البته در این صفحه گزینه‌ای تحت عنوان “Stake All” وجود دارد که با انتخاب آن، تمام دارایی خود را برای استیک کردن ارسال خواهید کرد. پس از گذراندن این مرحله، گزینه “Choose pool” که در انتهای صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

سپس خواهید دید که در صفحه مقابل شما، کادر اول نشان دهنده مقدار رمز ارز مورد نظر برای استیکینگ در اتمیک و کادر دوم نشان دهنده استخر انتخابی شما است. البته اگر با این موضوع آشنایی ندارید، بهتر است آن را روی حالت پیش فرض خود رها کنید. در نهایت مجددا گزینه “Stake” را انتخاب کنید. در این هنگام هش عملیات برای شما نمایش داده می‌شود که بهتر است برای پیگیری‌های بعدی آن را در فضایی امن ذخیره کنید.

چرا استیک ارز در کیف پول اتمیک؟

به طور کلی استیک کردن ارز دیجیتال یکی جذابیت‌های این بازار است. حال اگر این فرایند در مورد ارز دیجیتال درست و در کیف پول مناسبی انجام شود، می‌تواند درآمدزایی خوبی برای تریدرها داشته باشد. استیکینگ در اتمیک برای ارزهای مختلفی مثل توکن ATOM، کوین XTZ، کوین TRX و … فعال است.

استیک ارزها در اتمیک

همچنین شما می‌توانید از پشتیبانی بیست و چهار ساعته تیم اتمیک والت طی انجام عملیات ارزی خود استفاده کنید. ضمن اینکه هنگام استیکینگ در اتمیک، شما می‌توانید هر مقدار ارزی که می‌خواهید را بدون محدودیت و نیاز به احراز هویت وارد حساب خود کنید. بنابراین به طور کلی استیک کردن در کیف پولی مطمئن و محبوب مثل اتمیک والت، می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای کسب درآمد در دنیای کریپتوکارنسی باشد.

سؤالات متداول

آیا کیف پول اتمیک والت انتخاب خوبی برای انجام عملیات استیکینگ است؟

انتخاب کیف پول ارز دیجیتال برای انجام عملیات استیکینگ به دارایی و هدف شما بستگی دارد. استیکینگ در اتمیک کاربری آسانی دارد و برای تعدادی ارز دیجیتال مشخص در دسترس است که البته طبق اعلامیه‌های تیم توسعه دهنده اتمیک، تعداد این ارزها افزایش پیدا خواهد کرد.

استیکینگ رمز ارزها بهتر است یا هولد کردن ارز دیجیتال؟

شما هنگام استیک کردن دارایی خود، علاوه بر ذخیره آن و بهره بردن از سود ناشی از افزایش احتمالی قیمت دارایی خود، یک مقدار ارز به عنوان سود ثابت نیز دریافت خواهید کرد. در صورتی که در هولد کردن ارز دیجیتال، فقط از بالا رفتن احتمالی ارزش دارایی خود می‌توانید سود کنید.

استیک چه ارزی در اتمیک بیشترین سود را دارد؟

هنگام طی کردن مراحل استیک کردن ارز در اتمیک والت، وارد صفحه‌ای می‌شوید که سود سالانه هر کدام از ارزهای موجودی که برای استیکینگ در اتمیک پشتیبانی می‌شوند در آن مشخص است. توکن بومی اتمیک معمولا سود زیادی دارد. اما شما در این قسمت می‌توانید به مقایسه ارزهای دیجیتال موجود با یکدیگر بپردازید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حامد قائدرحمتی
حامد قائدرحمتی
2 ماه قبل

سلام وقت بخیر،
ببخشید برای اینکه اتریوم رو در کیف پول از استیک درآورد باید چه کازی انجام داد؟؟؟؟
ممنون میشم کمک کنید

ر رواقی
ر رواقی
2 ماه قبل

سلام
– پس از ورود به اپلیکیشن اتمیک در منوی پایین صفحه، گزینه “Staking” را انتخاب کنید.
– در بین ارزهای موجود، اتریوم را انتخاب کنید.
– صفحه جدیدی شامل اطلاعاتی درباره موجودی (Available)، مقدار استیک شده (Staked)، مقدار سرمایه قابل برداشت (Available Withdrawals) نمایش داده میشود.
– با وارد کردن مقدار کوین، رو گزینه Unstake کلیک کنید.

توجه داشته باشید که برای آن استیکینکگ، باید مقدار کافی اتر جهت پرداخت کارمزد داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا