مقالات ارز دیجیتال

آینده ارز دیجیتال استورج؛ پیش بینی قیمت استورج (STORJ)

آیا با ارز دیجیتال استورج و شبکه ارائه دهنده آن آشنایی کافی دارید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت باشد در زمینه بررسی آینده ارز دیجیتال استورج چند قدم جلو هستید. تحلیل فاندامنتال این توکن و بررسی عواملی مثل تیم توسعه دهنده، نقشه راه، رقبا و… می‌تواند دید خوبی نسبت به آینده آن برای شما ایجاد کند.

استورج و توکن بومی آن قصد دارند تا فناوری ذخیره سازی ابری را تمرکززدایی کنند. فناوری که در اختیار غول‌های صنعت ذخیره سازی مثل آمازون و گوگل قرار دارد. هدف این پروژه و جذابیت‌هایی که برای کاربران دنیای کریپتو دارد تا حدودی می‌تواند آینده ارز دیجیتال استورج را تضمین کند. ما در ادامه این مقاله به طور دقیق به بررسی این پروژه و آینده آن در دنیای کریپتوکارنسی می‌پردازیم.

برای درک بهتر این مطلب پیشنهاد می‌کینم مقاله استورج چیست در بلاگ والکس را مطالعه نمایید.

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال استورج

فناوری‌های غیرمتمرکز و پروژه‌های دنیای کریپتو در زندگی اکثر مردم جهان رخنه کرده است. جذابیت پروژه‌هایی مثل استورج برای کاربران سراسر دنیا به اندازه‌ای است که انگیزه‌ای برای شرکت در آن‌ها ایجاد می‌شود. فضای ذخیره سازی نیز یکی دیگر از فناوری‌هایی است که از طریق شبکه‌های غیرمتمرکز دنیای کریپتو می‌توان ارائه داد. اگر قصد بررسی آینده ارز دیجیتال استورج را داشته باشید باید با شبکه ارائه دهنده آن نیز آشنا شوید.

STORJ شبکه‌ای برای ذخیره سازی ابری است که بر مبنای بلاکچین طراحی شده است. این سیستم برای کاربران خود امکان ذخیره سازی داده‌ها را با امنیت بسیار بالا فراهم می‌کند. به عبارتی می‌توان اینگونه گفت که استورج برای تمام کاربران خود بستری ایجاد کرده است تا فضای ذخیره سازی بلا استفاده رایانه خود را به اشتراک بگذارند. در این صورت کاربران دیگری که به دنبال فضایی برای ذخیره سازی هستند می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

همین توضیح ساده از این سیستم کافی است تا نسبت به آینده ارز دیجیتال استورج امیدوار شوید. شبکه این پروژه ادعا دارد که چیزی فراتر از ۱۰۰ پتابایت ظرفیت و بیشتر از ۶ هزار گره (Node) فعال دارد. این اعداد و ارقام، آماری هستند که در سال‌های آتی پیشرفت چشمگیری خواهند داشت. به همین دلیل است که افراد زیادی به دنبال یادگیری نحوه خرید و فروش استورج هستند.

استورج شبکه‌ ذخیره سازی ابری

معرفی ارز دیجیتال STORJ

ارز دیجیتال STORJ، توکن بومی و اختصاصی پلتفرم استورج است. این رمز ارز، یک توکن مبتنی بر اتریوم متن باز است. تمام پرداخت‌های این سیستم از طریق این توکن انجام می‌شود. برای مثال افرادی که از فضای این سیستم برای ذخیره سازی داده‌های خود استفاده می‌کنند، هزینه‌ای بابت آن پرداخت می‌کنند که به افراد اجاره استفاده از  فضای هارد درایو را می‌دهد. به عبارتی می‌توان گفت که سوخت اصلی این شبکه، ارز دیجیتال استورج است.

آینده ارز دیجیتال استورج با توجه به جذابیت‌هایی که سیستم آن دارد امیدوار کننده است. عرضه اولیه این توکن، ۵۰۰ میلیون واحد بود. در حال حاضر قیمت این دارایی در بازار کریپتو چیزی حدود ۰.۳۳ دلار است. این رمز ارز در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) در رتبه ۱۴۹ قرار دارد. البته در چند وقت گذشته این رمزارز شاهد فراز و فرودهای بسیاری بوده که در بازار کریپتو و دنیای ارزهای دیجیتال کاملا طبیعی است. اگر قصد دارید به بازار این دارایی دیجیتال ورود کنید، پس از بررسی آینده آن بهتر است با کیف پول های استورج هم آشنا شوید.

وایت پیپر و رودمپ ارز دیجیتال استورج

یکی از مواردی که در پیش بینی آینده ارز دیجیتال استورج تأثیرگذار است، بررسی رودمپ و وایت پیپر این پروژه است. وایت پیپر این پلتفرم سال ۲۰۱۴ ارائه شد. پس از آن در سال ۲۰۱۶ نسخه دوم این شبکه در بازار عرضه شد. سرانجام در سال ۲۰۱۷ به طور کامل در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

طبق ادعای تیم توسعه دهنده شبکه پروژه، این سیستم قصد دارد علاوه بر ارائه خدمات ذخیره سازی، عملکردهای کاربردی‌تری را از خود نشان دهد. در واقع وعده‌هایی که به کاربران این شبکه داده شده است حکم یک شگفتانه را خواهد داشت که در آینده ارز دیجیتال استورج نیز تأثیر زیادی می‌گذارد. ضمن اینکه تأکید زیادی روی انتشار نسخه ۳.۰ شبکه دارند. اکنون نسخه آزمایشی این نسخه در حال بررسی است.

سخنرانی شان ویلکینسون

یکی دیگر از مواردی که در رودمپ این رمزارز بیان شده است، ایجاد قابلیت اشتراک گذاری فایل بین کاربران است. در آینده‌ای نزدیک احتمالا می‌توانید به سایر کاربران شبکه اجازه دهید که از طریق کلیدهای موجود در سرورها به فایل‌های شما دسترسی پیدا کنند. این‌ها مواردی هستند که آینده ارز دیجیتال استورج را تحت تأثیر قرار می‌دهند. همچنین خوب است بدانید که آخرین نسخه از پلتفرم در سال ۲۰۱۹ عرضه شد.

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال STORJ

منشأ تمام پروژه‌ها و فناوری‌های دنیای ارزهای دیجیتال، افرادی خلاق، باهوش و بااستعداد است که به این حوزه علاقه زیادی داشتند. راه‌اندازی شرکتی تحت عنوان استورج لبز (Storj Labs) در سال ۲۰۱۵، نتیجه همفکری این دو فرد بود. شان ویلکینسون (Shawn Wilkinson) و جان کوئین (John Quinn).

اگر با تیم این پروژه آشنا شوید، نسبت به آینده ارز دیجیتال استورج نیز آگاهانه‌تر نتیجه‌گیری خواهید کرد. جان و شان با همکاری یکدیگر توانستند ابتدا به مفهوم پلتفرم استورج برسند و سپس شرکت را تأسیس کنند. اوایل کار این شرکت، شان به عنوان مدیر عامل شرکت فعالیت می‌کرد. اما کمی بعد فردی باتجربه‌تر در زمینه اقتصاد و فناوری به جای او نشست و شان کنار رفت.

در حال حاضر مدیر عامل پلتفرم فردی به نام بن گلوب (Ben Golub) است. بن به عنوان استاد اقتصاد دانشگاه نورث وسترن در آمریکا نیز فعالیت داشته است. شان نیز به عنوان مدیر ارشد استراتژی و جان به عنوان مدیر ارشد فروش در تیم توسعه دهنده و هیئت مدیره شبکه در حال فعالیت هستند.

تیم توسعه دهنده پلتفرم استورج تا کنون عملکرد خوبی از خود نشان داده است. با وجود تمام فراز و فرودهایی که این توکن در بازار کریپتو داشته، این پروژه در جذب سرمایه خوب عمل کرده است. سال ۲۰۱۴ توانست ۹۱۰ بیت کوین و بار دیگر در سال ۲۰۱۷ چیزی حدود ۳۳ میلیون دلار پول نقد را به عنوان سرمایه جذب کنید. در راستای بررسی آینده ارز دیجیتال استورج خوب است بدانید که سرمایه‌هایی که وارد شبکه آن می‌شوند می‌توانند تأثیر زیادی در تأمین نقدینگی و سپس ارزش آن در بازار داشته باشند.

کامیونیتی و رقبا

اگر قرار باشد کامیونیتی شبکه را بررسی کنیم، باید رقبای آن را بشناسیم. ضمن اینکه شناخت رقبای آن به بررسی آینده ارز دیجیتال استورج نیز کمک می‌کند. فناوری ذخیره سازی ابری جزو آن دسته از مواردی است که شرکت‌های جهانی و ابرقدرتی مثل گوگل و آمازون در زمینه آن فعالیت می‌کنند. اما اگر این سیستم‌های قدرتمند را فاکتور بگیریم، می‌توانید پروژه‌های بلاکچینی دیگری که در زمینه ذخیره سازی داده‌ها فعالیت می‌کنند را بررسی کنیم.

Siacoin

یکی از اصلی‌ترین رقبای استورج، شرکت سیاکوین (Siacoin) است. نسخه بتای این پروژه در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. این شبکه و ارز دیجیتال اختصاصی آن تجربه بیشتری دارند و در حال حاضر جایگاه بالاتری نسبت به ارز دیجیتال STORJ دارند. اما خب پلتفرم استورج می‌تواند در زمینه هزینه برای کاربران از پلتفرم Siacoin پیشی بگیرد؛ زیرا سیاکوین برای یک ترابایت فضای ذخیره سازی، چیزی نزدیک به ۲ دلار هزینه دریافت می‌کند.

MaidSafe

یکی دیگر از رقبای این شبکه که تأثیر نسبتا زیادی روی آینده ارز دیجیتال استورج خواهد داشت، پروژه MaidSafe است. اما این پروژه نسبت به شبکه STORJ قدمت خیلی بیشتری دارد. MaidSafe سال ۲۰۰۶ تأسیس شده است. این تاریخ حتی از ارائه ارزهای دیجیتال و دنیای کریپتوکارنسی هم قدیمی‌تر است. البته این قدمت نمی‌تواند برای برتری و موفقیت کافی باشد اما پروژه استورج باید تمام تلاش خود را به کار ببرد تا توانایی رقابت با این پروژه‌های باتجربه را داشته باشد.

نماد پروژه استورج

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال استورج بر اساس نظرات کارشناسان

یکی از راه‌های رایج برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال استورج، بررسی نظرات کارشناسان دنیای کریپتو است. سایت‌های تحلیلی معتبری وجود دارد که نظرات کارشناسان این حوزه را درباره آینده رمز ارزهای مختلف بیان می‌کنند. فقط باید توجه داشته باشید که اکتفا به این نظرات درباره آینده ارز دیجیتال استورج برای ورود به یک معامله ارزی ممکن است به ضرر خودتان تمام شود؛ زیرا در کنار مطالعه این نظرات، باید از منطق و تحلیل خودتان نیز استفاده کنید و معامله‌ای که متناسب با شرایطتان باشد را انتخاب کنید.

Wallet Investot

سایت Wallet Investot آینده ارز دیجیتال استورج را این گونه پیش بینی کرده است که طی ۱۲ ماه (یک سال) به ارزش معادل ۱/۱ دلار می‌رسد. همچنین این سایت پیش بینی کرده است که قیمت این توکن در سال ۲۰۲۷ چیزی حدود ۳/۷۴ دلار خواهد شد.

DigitalCoinPrice

یکی دیگر از سایت‌های تحلیلی در بازار کریپتو، سایت DigitalCoinPrice است. این سایت فردای استورج را این گونه پیش بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۳، ارزش این دارایی به چیزی حدود ۰/۶۱ دلار می‌رسد. سایت دیجیتال کوین پرایس نسبت به سایت‌های تحلیلی دیگر، تا حدودی محافظه‌کارانه‌تر عمل می‌کند.

پیش بینی قیمتی ارز دیجیتال استورج

بررسی آینده ارز دیجیتال STORJ

پلتفرم‌های ذخیره سازی ابری اکثرا نیازمند پرداخت هزینه زیادی هستند. اما یکی از مهم‌ترین اهداف شبکه استورج این بود که خدمات خود را با هزینه‌ای منصفانه ارائه دهد. محیط این شبکه کاملا امن و خصوصی است و در آینده رشد چشمگیری در ارائه فضای مناسب برای ذخیره سازی خواهد داشت. شما در نهایت با داشتن شناختی کافی از این ارز دیجیتال و شبکه ارائه دهنده آن، می‌توانید چشم‌انداز درستی از آینده آن به دست آورید.

آینده این ارز دیجیتال مانند تمام رمز ارزهای دیگر در گرو پارامترها و عوامل مختلف زیادی است. بازار کریپتوکارنسی برای معامله‌گران مانند یک هندوانه در بسته است که با وجود تمام پیش بینی‌ها و تحلیل‌ها، باز هم هیچ نتیجه قطعی و صددرصدی وجود ندارد. اما اگر با انجام بررسی‌های لازم درباره آینده ارز دیجیتال استورج، تصمیم به خرید و فروش آن گرفتید، می‌توانید از صرافی ایرانی و معتبر والکس استفاده کنید.

شما چقدر درباره سرویس‌های ارائه‌دهنده فضای ابری اطلاع دارید؟ به‌نظرتان استورج می‌تواند به تمام وعده‌های خود عمل کند؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا