بازی‌های بلاکچینی

تقویم ایردراپ‌های تلگرامی؛ توکن‌های محبوب چه زمانی لیست می‌شوند؟

در سال میلادی جاری، بازی‌های تلگرامی که به بازیکنان خود ارز دیجیتال رایگان می‌دهند بسیار محبوب شده‌اند. این بازی‌ها عموما متعلق به پروژه‌هایی هستند که بخشی از موجودی ارز دیجیتال خود را به صورت ایردراپ و بر اساس امتیازات جمع‌آوری شده، در میان کاربران توزیع می‌کنند. به همین دلیل است که اکنون تاریخ لیست شدن ایردراپ های تلگرام که تعدادشان هر روز بیشتر می‌شود، پرتکرارترین سوال بازیکنانی است که با اشتیاق منتظر دریافت سهم خود هستند. این مقاله حاوی زمان لیست شدن ایردراپ های تلگرام است و می‌توانید از آن به عنوان یک تقویم ایردراپی برای محبوب‌ترین پروژه‌ها استفاده کنید.

ایردراپ کتیزن: ۳۰ شهریور

کتیزن در تاریخ لیست شدن ایردراپ های تلگرام

توکن کتیزن (Catizen) با نماد CATI در ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) در صرافی‌هایی مانند بای بیت و بیت گت لیست خواهد شد. این در حالیست که اولین تاریخ اعلام شده برای این ایردراپ ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) بود.

توسعه دهندگان کتیزن در ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) حجم ایردراپی که به بازیکنان کتیزن تعلق می‌گیرد را مشخص کردند و به آنها اجازه دادند تا سهم خود از ایردراپ را پیش از شروع مراسم تولید توکن (TGE)، به یک سری صرافی خاص منتقل کنند. کاربرانی که این کار را انجام دهند،‌ در ۳۰ شهریور می‌توانند توکن خود را مستقیما در صرافی معامله کنند. علاوه بر این، کاربرانی که تصمیم بگیرند ایردراپ خود را در کیف پول شخصی دریافت کنند نیز در همین تاریخ، قادر به استفاده از توکن‌های خود خواهند بود. بد نیست بدانید کتیزن امکان استیکینگ توکن‌ها را نیز فراهم نموده که کاربران می‌توانند این کار را برای دریافت پاداش بیشتر انجام دهند.

ایردراپ راکی ربیت: ۲ مهر

راکی ربیت و تاریخ لیست شدن بازی های تلگرامی

بازی تلگرامی راکی ربیت (Rocky Rabbit) تاکنون بیش از ۲۵ میلیون بازیکن جذب کرده و قرار است ایردراپ توکن آن نیز به زودی آغاز شود. این توکن ربیتکوین (RabBitcoin) نام دارد و با نماد RBTC شناخته می‌شود. توکن RBTC مبتنی بر شبکه تون (TON) است و در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) از طریق ایردراپ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

توسعه‌دهندگان راکی ربیت با انتشار یک اطلاعیه در ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) تایید کردند که سهم ایردراپ کاربران در ۲۲ سپتامبر (۱ مهر) در اختیارشان قرار می‌گیرد و معاملات خرید و فروش آن نیز از یک روز بعد آغاز خواهد شد. تمامی کاربران راکی ربیت می‌توانند در این ایردراپ شرکت کنند، اما به شرط اینکه سه کار را تا قبل از ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) انجام دهند:

  •  عضویت در کانال رسمی تلگرام راکی ربیت
  •  اتصال کیف پول
  • انجام تراکنشی به ارزش ۰.۵ واحد TON

این تراکنش با توجه به قیمت تون کوین در زمان نگارش مقاله، تقریبا معادل ۲.۸ دلار است. در صورتی که برای انجام این تراکنش به TON نیاز دارید، می‌توانید از خدمات آنی صرافی والکس برای خرید تون کوین استفاده کنید.

ایردراپ وات برد: ۲ مهر

وات برد در تاریخ لیست شدن ایردراپ های تلگرام

وات برد (WatBird) یکی از بازی‌های توسعه یافته در اکوسیستم گیمی (GAMEE) است. توکن این بازی با نام وات کوین و نماد WAT شناخته می‌شود، و قرار است طی ایردراپی در ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. در ضمن، فاز ماینینگ وات برد ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) به پایان رسید و دیگر امکان کسب سهم بیشتر از ایردراپ وات کوین وجود ندارد. 

ایردراپ همستر کامبت: ۵ مهر

همستر کامبت

همستر کامبت (Hamster Kombat) بدون شک موفق‌ترین بازی تلگرامی در دنیاست که تاکنون بیش ۳۰۰ میلیون بازیکن جذب کرده و بزرگترین کانال تلگرامی دنیا (با بیش ۵۷ میلیون عضو) را نیز در اختیار دارد.

در حال حاضر کاربران پرتعداد این بازی منتظر عرضه توکن HMSTR و دریافت سهم خود از ایردراپ آن هستند. این ایردراپ در ابتدا قرار بود در ماه جولای برگزار شود، اما تیم توسعه‌دهنده اعلام کرد که به زمان بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل، تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) به عنوان زمان عرضه توکن HMSTR اعلام شد. صرافی والکس نیز در همین تاریخ امکان خرید و فروش این ارز دیجیتال را فراهم خواهد کرد.

بازیکنان همستر کامبت می‌توانند ایردراپ های خود را مستقیما در چند صرافی متمرکز خاص دریافت کنند. علاوه بر این، امکان دریافت توکن در کیف پول شخصی کاربر نیز فراهم شده است. لازم به ذکر است که توسعه‌دهندگان با همکاری بایننس یک کمپین پاداش لانچ‌پول نیز راه‌اندازی کرده و ۳ میلیارد واحد HMSTR (از موجودی کلی ۱۰۰ میلیاردی) را میان آن دسته از مشتریان بایننس که توکن های BNB یا FDUSD استیک کنند، توزیع خواهد کرد.

ایردراپ میجر آو تلگرام: ۱۰ مهر

میجر آو تلگرام

بازی میجر آو تلگرام (Major of Telegram) که صرفا با نام میجر نیز شناخته شود، در اوایل جولای ۲۰۲۴ عرضه گردید. در این بازی، کاربران برای دریافت رنکینگ بالاتر رقابت می‌کند و افرادی که در صدر جدول قرار بگیرند، پاداش اضافی نیز کسب خواهند کند. به گفته توسعه‌دهندگان این بازی، میجر تنها در سه روز اول بیش از ۴.۵ میلیون بازیکن جذب کرد که این رقم اکنون به ۳۱ میلیون نفر افزایش یافته است. همچنین بد نیست بدانید که همکاری میجر آو تلگرام با کتیزن و صرافی بینگ ایکس نیز تایید شده است.

توکن میجر با نماد MAJOR قرار است در ۱ اکتبر (۱۰ مهر) و با موجودی ۱ میلیارد واحدی عرضه شود. مطابق اطلاعات منتشر شده، ۴۰ درصد از کل موجودی این توکن در میان جامعه کاربری توزیع خواهد شد. در ضمن، پری‌مارکت این توکن نیز در صرافی بیت گت باز شده است.

ایردراپ تون استیشن: ۱۵ مهر

تون استیشن

تون استیشن (TON Station) پلتفرمی جدید است که ترکیبی خاص از امکانات دنیای وب۲  و وب ۳ ارائه می‌کند. بازی تلگرامی این پلتفرم، فرصتی برای کسب سهم از ایردراپ توکن بومی این پلتفرم است که با نماد SOON شناخته می‌شود. مطابق اطلاعات منتشر شده، هولدرهای این توکن می‌توانند در نحوه توسعه و مدیریت این پلتفرم تاثیرگذار باشند. از طرف دیگر، این پروژه همکاران نام آشنایی مانند بایننس اسمارت چین (BSC)، لینیا (Linea)، پالیگان و صرافی OKX دارد.

فاز ماینینگ توکن SOON در ۴ اکتبر (۱۳ مهر) به پایان می‌رسد و دو روز بعد، در ۶ اکتبر (۱۵ مهر) شاهد قرار گرفتن این توکن در لیست صرافی های ارز دیجیتال خواهیم بود.

ایردراپ میم فای: ۱۸ مهر

میم فای

میم فای (MemeFi) یک بازی تلگرامی در سبک مبارزه‌ای است که بر خلاف بسیاری از پروژه‌های مشابه و مبتنی بر شبکه TON، از یک شبکه لایه ۲ اتریومی به نام لینیا (Linea) به عنوان زیرساخت استفاده می‌کند. ایردراپ توکن این پروژه در ۹ اکتبر (۱۸ مهر) آغاز خواهد شد و مطابق ادعای توسعه‌دهندگان، در این تاریخ شاهد لیست شدن این توکن در چندین صرافی ارز دیجیتال بزرگ خواهیم بود. در حال حاضر فاکتورهای تاثیرگذار روی سهم کاربران از ایردراپ به صورت رسمی اعلام نشده‌اند،‌ اما احتمالا فعالیت‌هایی مانند دعوت از دوستان و جمع‌آوری امتیاز، بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

ایردراپ کتز: اوایل مهر

کتز در تاریخ لیست شدن ایردراپ های تلگرام

کتز (Cats) یک بازی تلگرامی جدید است که شباهت بسیار زیادی با داگز (Dogs) دارد. در این بازی، کاربران بر اساس فاکتورهایی مانند عمر حساب تلگرام و داشتن اشتراک پریمیوم تلگرام، امتیاز دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، فعالیت‌هایی مانند دعوت از دوستان و دنبال کردن صفحات رسمی پروژه در شبکه‌های اجتماعی نیز روش‌های دیگر کسب امتیاز هستند. در حال حاضر، کانال رسمی کتز در تلگرام بیش از ۱۵ میلیون عضو دارد و ربات این بازی نیز ۳۵ میلیون بازیکن جذب نموده است.

در اواخر ماه آگوست، صرافی بیت گت برای توکن CATS پری‌مارکت باز کرد و صرافی OKX نیز اعلام کرده با همکاری پروژه کتز، ۳۰ هزار دلار پاداش میان کاربران فعال و واجد شرایط توزیع خواهد کرد. در حال حاضر، انتظار می‌رود که تا پایان ماه سپتامبر (حداکثر ۹ مهر) شاهد آغاز ایردراپ توکن CATS باشیم.

ایردراپ ایکس امپایر: مهر یا آبان

ایکس امپایر

بازی تلگرامی ایکس امپایر (X Empire) که در گذشته تحت عنوان ماسک امپایر (Musk Empire) شناخته می‌شد، در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) فاز ماینینگ خود را به اتمام می‌رساند. به طور معمول، پایان این فاز در بازی‌های تلگرامی نشانه‌ای از نزدیک بودن تاریخ ایردراپ است و به همین دلیل انتظار می‌رود که در سپتامبر یا اکتبر (مهر یا آبان) شاهد برگزاری ایردراپ ایکس امپایر باشیم.

به تازگی اعلام شده که ایکس امپایر در حال سوزاندن کوین‌های بازیکنانی است که به مدت ۳۰ روز در بازی فعالیت نداشته‌اند. این اقدام در جهت افزایش سهم ایردراپ بازیکنان فعال انجام شده و بدون شک سایر بازیکنان را نیز به فعالیت بیشتر ترغیب خواهد کرد. از طرف دیگر، این بازی امکان دریافت ووچرهای NFT را نیز فراهم کرده که هر کدام از آنها ۶۹ هزار واحد توکن X ارزش خواهند داشت. این در حالیست که موجودی کلی این توکن ۶۹۰ میلیارد واحد اعلام شده است.

ایردراپ تپ سواپ: سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴

تپ سواپ

تپ سواپ (TapSwap) یکی دیگر از بازی های تلگرامی محبوب است که توانسته ده‌ها میلیون کار را جذب کند. این بازی اخیرا بروزرسانی جدیدی (تحت عنوان Tappy Town) دریافت کرده که به کاربران اجازه می‌دهد پاداش‌های بیشتری را دریافت کنند. در حال حاضر عرضه توکن بومی این پروژه از طریق شبکه TON تایید شده و مطابق اطلاعات موجود، انتظار می‌رود تا پایان سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴ (پایان سپتامبر، اوایل مهرماه) شاهد آغاز ایردراپ تپ سواپ باشیم. 

آیا تاریخ لیست شدن ایردراپ های تلگرام قطعی است؟

در حالی که سعی شده تاریخ لیست شدن ایردراپ های تلگرام این مقاله تا جای ممکن دقیق و مبتنی بر منابع رسمی باشد، اما وجود تاخیر در زمان لیست شدن ایردراپ های تلگرام امری محتمل است. این نوع ایردراپ‌ها ممکن است به دلایل مختلف، از جمله آماده نبودن توسعه‌دهندگان یا حتی به صورت عمدی و در جهت ایجاد شور و هیجان اضافی، بارها با تاخیر مواجه شوند. بنابراین بهتر است با عضویت در کانال‌های رسمی هر پروژه، اطلاعات خود در زمینه زمان برگزاری ایردراپ‌ها را به‌روز نگه دارید. 

از طرف دیگر، صرافی ارز دیجیتال والکس همواره امکان خرید و فروش مهم‌ترین توکن‌های تلگرامی را فراهم می‌کند. این یعنی پس از لیست شدن این توکن‌ها در صرافی‌های جهانی، شما بلافاصله می‌توانید آنان را در والکس نیز معامله و نقد کنید.

در حال حاضر در کدام یک از بازی‌های معرفی شده در این مقاله فعال هستید و انتظار دارید سهم ایردراپ‌تان چقدر ارزش داشته باشد؟

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
decrypt.co
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا