اخبار آلت کوین ها

جاستین سان: ترون با بایننس اسمارت چین همکاری خواهد کرد

با وجود اعلام این خبر، آمارها نشان می‌دهد که استفاده از dAppهای اکوسیستم ترون کاهش داشته است

جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار شبکه ترون، در توییتی از همکاری این شبکه با شبکه BNB (بایننس اسمارت چین سابق) خبر داد. در پی این خبر، میزان توجه به ترون در شبکه‌های اجتماعی رشد شدیدی داشت.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، داده‌های وبسایت LunarCrush که در زمینه تحلیل محتوای شبکه‌های اجتماعی فعال است، نشان می‌دهد که میزان ذکر شدن ترون در این شبکه‌ها طی هفته گذشته ۶۸ درصد رشد داشته است. با این وجود احساس کاربران نسبت به این بلاکچین همچنان منفی است.

همان‌طور که از نمودار زیر آشکار است، شاخص احساسات وزن‌دار برای ترون همچنان منفی است. به نظر می‌رسد که تلاش‌های جاستین سان در تغییر افکار عمومی نسبت به TRX موفق نبوده است.

ممکن است دلیل این حس منفی، به تعویق افتادن انتشار نسخه BEP20 ترون باشد.

شاخص احساسات وزن‌دار
شاخص احساسات وزن‌دار ترون

با وجود این مساله، تعداد استیک‌کننده‌ها در شبکه ترون روندی رو به رشد داشت و نشان از اعتماد این گروه به آن دارد. بنا بر داده‌های وبسایت Staking Rewards، تعداد استیک‌کننده‌ها در شبکه ترون طی ماه اخیر ۵.۲ درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این مطلب، ۳۲۱۳۳۱ آدرس، ترون‌های خود را استیک کرده‌اند.

تعداد استیک‌کنندگان ترون
تعداد استیک‌کنندگان ترون

در سوی دیگر، اوضاع برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) اکوسیستم ترون چندان مساعد نبوده است. تعداد کاربران فعال پلتفرم سان‌سواپ (SunSwap)، دکس محبوب این اکوسیستم، طی ماه گذشته کاهشی ۹.۳۵ درصدی داشت.

دیگر برنامه‌ها، همچون جاست‌لند (JustLend) و ترنزیت‌سواپ (TransitSwap) نیز با مشکلات مشابهی روبرو هستند. مضاف بر این، نوسان ترون نیز به مقدار قابل توجهی افزایش یافت.

شاخص نوسان ترون
شاخص نوسان ترون

با همه این مسائل، ارزش بازار ترون افزایش یافت. داده‌های سایت مساری (Messari) نشان می‌دهد که مارکت‌کپ ترون طی هفت روز گذشته ۴ درصد بیشتر شده است. در زمان نگارش این مطلب قیمت ترون ۰.۰۵۳ دلار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا