متاورس

التراورس سیتی چیست؟ راهنمای خرید زمین و سرمایه گذاری Ultraverse

التراورس سیتی (UltraVerse City) یک جهان سه‌بعدی مجازی است که بر بستر BNB Chain کار خود را آغاز کرد. این شهر مجازی که بر پایه بلاکچین خلق شده است، تنها برای سرگرمی نیست و امکان خرید زمین در متاورس، ساخت‌وساز، تجارت و تفریح را برای کاربران خود فراهم می‌کند. برای خرید زمین در آلتراورس سیتی، شما به ارز دیجیتال آلتراکوین (ALC) نیاز دارید و با کمک این توکن می‌توانید فعالیت‌های مختلفی را در این شهر مجازی انجام دهید. در این مطلب به شما توضیح می‌دهیم که التراورس چیست و توضیحات کاملی درباره نحوه خریدوفروش، قابلیت‌ها و امکانات  شهر و آینده آن ارائه می‌کنیم؛ با والکس همراه شوید.

التراورس چگونه زندگی ما را تغییر می‌دهد؟

آلتراورس سیتی یک شهر شگفت‌انگیز مجازی است که برای انجام کار، بازی، تفریحات، معاشرت و تعامل با دیگر افراد یک گزینه جذاب محسوب می‌شود. از این شهر می‌توانید برای تعامل با دوستان و دیگر کاربران استفاده کنید. برای پیوستن به این دنیای سه‌بعدی نیازی نیست که حتما واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) باشد، فقط با یک لپ‌تاپ معمولی می‌توانید یکی از شهرواندان این شهر شوید. پس از ظهور متاورس و افزایش محبوبیت این شهر، نحوه زندگی همه ما تغییر می‌کند؛ این جهان ارتباط مردم در دنیا و انجام اموری مانند مدرسه رفتن را آسان‌تر می‌کند.

آشنایی با امکانات التراورس

نقشه شهر آلتراورس

در این شهر رویاها به حقیقت می‌پیوندند. تمامی زمین‌ها و ساختمان‌ها بر اساس فاصله از برج تجاری مرکزی و سایر مکان‌های دیدنی جذاب با توجه به منطقه خود قیمت‌گذاری می‌شوند. در شهر آلتراورس، مالکیت فردی و غیرمتمرکز خواهد بود و توسط فناوری بلاکچین پشتیبانی می‌شود. تمامی زمین‌ها در دنیای مجازی با حقوق کامل برای فروش، اجاره و رهن قابل ‌معامله هستند.

التراورس، شهری با مناطق متعدد است. هر منطقه از آن دارای یک برج تجاری و سایر مکان‌های دیدنی است که قیمت زمین‌های اطراف آن را مشخص می‌کند. برج اصلی در ۹ منطقه وجود دارد که فقط از طریق پیش‌فروش می‌توان آنها را خرید. نقشه شهر را می‌توانید در وب‌سایت رسمی UltraVerse مشاهده کنید و با استفاده از آن بهترین مکان برای خرید زمین در آلتراورس سیتی را انتخاب کنید. برای انجام این کار در به اتصال کیف پول متامسک (MetaMask) به پلتفرم و توکن ALC نیاز دارید. سپس می‌توان مکان موردنظر خود را در نقشه شهر مشاهده کنید.

ویژگی های برجسته آلتراورس سیتی

ویژگی Ultraverse

شهر اولتراورس ساخته شده تا به بخشی از زندگی پیشرفته شما تبدیل شود. این شهر با قابلیت‌های برجسته خود، شما را مجاب می‌کند تا در آن زندگی مجازی خود را شروع کنید. ویژگی‌های اصلی آن شامل موارد زیر می‌شوند.

شهر غیرمتمرکز

به‌منظور ایجاد تعامل و توسعه، توسعه فردی، تصمیم‌گیری سریع و آزاد و زمان پاسخ‌گویی چابک، التراورس مبتنی بر تمرکززدایی ساخته شد. این پلتفرم غیرمتمرکز به کاربران امکان می‌دهد تا املاک مجازی خود را داشته باشند و هیچ مالکی نمی‌تواند این شهر را کنترل یا بر آن حکومت کند. تمامی تراکنش‌های عمومی در این متاورس محافظت می‌شوند و هیچ فردی نمی‌تواند به آنها دسترسی داشته باشد.

دسترسی آسان

آلتراورس سیتی برای گشت‌وگذار و فعالیت‌هایی مانند قدم زدن قابل‌دسترس است و حضور در آن ساده است. به‌منظور افزایش دید، شفافیت و دسترسی برای همه، تمامی شرکت‌کنندگان می‌توانند در این شهر ورود و خروج آسانی داشته باشند.

دارایی‌های دیجیتال

انواع دارایی در این شهر دیجیتالی مانند NFTهای لباس و دیگر آیتم‌ها ارزش‌گذاری می‌شوند. مکانیسم زمین مجازی مانند املاک و مستقلات در زندگی واقعی است. امکان خرید زمین در آلتراورس سیتی وجود دارد و می‌توانید آن را به کاربران دیگر اجاره و یا دوباره بفروشید.

بازار انحصاری NFT

آلتراورس سیتی بازار NFT خود را با ادغام ۳ بلاکچین اصلی  پالیگان (Polygon)، اتریوم (Ethereum) و بایننس چین (BNB Chain) دارد. این پلتفرم به اعضا اجازه می‌دهد تا NFT خود را ذخیره کنند و نمایش دهند یا با ارزهای دیجیتال مبادله کنند.

نحوه استفاده از شهر التراورس

حضور در آلتراورس سیتی

اعضای جامعه می‌توانند از طریق عینک AR،‌ هدست واقعیت مجازی و مرورگر کروم به التراورس سیتی دسترسی داشته باشند. برای متصل‌شدن به این شهر شما تنها به یک کیف پول متامسک و رایانه شخصی نیاز دارید. همانطور که اشاره کردیم در بازار NFT  این شهر می‌توانید دارایی‌های دیجیتالی خود را خریدوفروش کنید.

خرید زمین در آلتراورس سیتی

خرید ملک در آلتراورس

زمان مورد نیاز: ۱۰ دقیقه

تا اینجا دانستیم که التراورس چیست و چه قابلیت‌هایی دارد. حالا به سراغ نحوه خرید زمین مجازی در این شهر پر هیاهو می‌رویم. کاربران برای خرید زمین در آلتراورس سیتی باید چند مرحله را طی کنند:

  1. خریداری توکن آلتراکوین

    ابتدا شما باید مقداری توکن آلتراکوین تهیه کنید. برای انجام این کار به یک کیف پول دیجیتالی مانند متامسک یا ترزور دارید که از این کوین پشتیبانی کند. سپس به یک صرافی معتبر مراجعه کنید و این رمزارز را خریداری کنید.

  2. ثبت‌نام در التراورس

    حالا نوبت ثبت‌نام در شهر مجازی التراورس رسیده است. برای انجام این کار وارد وب‌سایت رسمی بازی  ultraverse.studio شوید و با واردکردن اطلاعات شخصی خود، یک حساب کاربری بسازید. سپس باید کد شناسایی کیف پول خود را در حساب کاربری که ایجاد کردید وارد کنید تا بتوانید توکن‌های خریداری شده را به شهر مجازی منتقل کنید. پس از این مرحله می‌توانید با دیگر کاربران شهر التراورس ارتباط برقرار کنید.

  3. خرید زمین در آلتراورس

    حالا می‌توانید خرید زمین در آلتراورس سیتی را با خیالی آسوده به سرانجام برسانید. با کمک نقشه شهر مجازی می‌توانید زمین‌های خالی و قیمت آنها را بررسی کنید. سپس با انتخاب یک گزینه و انجام پرداختی‌ها، مالک یک زمین در شهر التراورس می‌شوید. همچنین با استفاده از ابزارهای ساخت‌وساز می‌توانید روز زمین خود هر چیزی که می‌خواهید را خلق کنید.

سرمایه گذاری در التراورس سیتی چه مزایایی دارد؟

خرید زمین در آلتراورس سیتی می‌توانید یک موقعیت عالی برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد باشد. در حقیقت شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف مانند خریدوفروش زمین مجازی، اجاره آنها به دیگران سود بیشتری را به دست آورید.

التراورس یک جهان متافیزیک ساخته شده بر بستر بلاکچین بایننس است و با استفاده از NFTهای موجود در آن می‌توانید در بازارها معامله کنید. در حال حاضر ان‌اف‌تی‌های بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و بسیاری از تحلیلگران این مارکت، پتانسیل رشد بالایی را در این حوزه پیش‌بینی کرده‌اند. باید صبر کنیم تا رویدادهای مجازی، خدمات مالی و زمین‌های متافیزیک به یک تجارت تریلیون دلاری تبدیل شوند و سرمایه‌گذاری در NFTها به یک موقعیت جنجالی و حرفه‌ای تبدیل شود.

آلتراورس سیتی، جهان سه‌بعدی

از زمان معرفی متاورس تا به امروز پروژه‌های متعددی ظهور کردند و هر کدام شامل قابلیت‌های مختلفی هستند. اما شهر التراورس از تمامی پروژه‌ها یک قدم جلوتر است و با خدمات بی‌نظیر خود این مارکت را متحول کرد. پرداخت حق شهروندی، ‌رونمایی از کانال رادیویی در التراورس و پیشرفت بالای آن موجب محبوبیت گسترده این پلتفرم متاورس شد.

 در این مقاله دانستیم که التراورس چیست و نحوه خرید زمین در این شهر چگونه است. تمامی این مطالب بی‌طرف نوشته شده‌اند و چنانچه قصد خرید زمین در آلتراورس سیتی را دارید بهتر است ابتدا تحقیقات خود را انجام دهید و از صحت آن مطلع شوید.

شما بگویید، آلتراورس سیتی می‌تواند پابه‌پای رقبای خود در صنعت متاورس پیش‌روی کند؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۱۰۰

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
59 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسن
حسن
2 ماه قبل

درود .
به نظر من افرادی که قصد دارن وارد متاورس آلتاروس بشن و تو این حوزه فعالیت کنند بهتره برن از خود مارکت پلیس آلتارورس زمین خریداری کنند .
هم قیمت ها پایین تر هست و هم nft زمین در لحظه میشینه تو کیف پول متامسک
اگر دوستان دنبال دردسر هستند برن از اربیت نتورک زمین بخرن به امید اینکه بعد از۶تا یک سال nft زمین براشون تو کیف پول بشینه

محمد احمدیان
محمد احمدیان
2 ماه قبل

حرف نداره این پروژه منم ی کاربر هستم ک دارم استفاده میکنم

محراب
محراب
2 ماه قبل

اولتراورس یک پروژه کلاهبرداری پانزی است

صادق
صادق
2 ماه قبل

قوی ترین پروژه و بهترین پروژه حال حاضر دنیا التراورس هست فقط همینو میگم که داخلش سرمایه گزاری بکنید ضرر که نمیکنید هیچ تازه اگر تیم درست و آموزش های درست ببینید میتونه آیندتونو بسازه و همچینین این پروژه قدم بزرگی برای جهان هست من خودم داخلش سرمایه گزاری کردم و اصلا پشیمون نیستم

سیامک
سیامک
4 ماه قبل

درود . چرا آلتراورس هیچ فعالیتی ندارد و همچون متاورس های دیگر هنوز قابل استفاده نیست و چرا زمین های آن در بازار موازی خیلی ارزان تر است مثلا اعضای قبلی که بسته داشتند زمین ۲۰۰۰ دلاری را کمتر از ۵۰۰ دلار می دهند

RJ
RJ
23 روز قبل
پاسخ به  سیامک

درود . رودمپ ارائه شده رو مطالعه بکنید

مهدی شکوهی
مهدی شکوهی
4 ماه قبل

سلام
کسی از دوستان هست که آلتراورس رو از نظر شرعی و قانونی بررسی کرده باشه؟؟؟

ممنون میشم راهنمایی کنین

صادق
صادق
2 ماه قبل
پاسخ به  مهدی شکوهی

سلام دوست خوب من اگر بخوای میتونم راهنماییت کنم

Fati
Fati
2 ماه قبل
پاسخ به  مهدی شکوهی

بله بررسی کردم..هیچ مشکلی نداره

کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و رباتیک
کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و رباتیک
1 ماه قبل
پاسخ به  مهدی شکوهی

سلام.
توضیح شماره ۱ :
به هیچ عنوان وارد شهر آلتراورس نشید و سرمایه گذاری نکنید مخصوصا از طریق سایت پانزی و کلاهبرداری اوربیت نتورک.تمام سرمایه شما از دست خواهد رفت.شک نکنید.
کلاهبرداران فعال در شبکه اوربیت نتورک به این صورت عمل می کنند :
ابتدا شما را وارد جلسه هایی می کنند و یه جزوه بهتون میدن که بخونید مطالع کنید و … بعد از چند جلسه که رفتید و مغز شما شستشو شد
آن وقت شروع می کنند به کد زدن برای شما.حالا کد زدن به چه صورت؟من بهتون میگم.

کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و رباتیک
کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و رباتیک
1 ماه قبل
پاسخ به  مهدی شکوهی

توضیح شماره ۲ :
در این مرحله برای رد گم کنی ذهن شما روی گوشی موبایل شما یه کیف پول که معمولا متامسک نصب می کنند و از طریق واتساپ به یه سرافی آنلاین وصل میشن و درخواست دریافت تتر می کنند.در این مرحله پول شما از طریف سرافی به تتر تبدیل میشه و اینجا رو خوب دقت کنید که کلاهبردار میاد آدرس ولت خودش رو برای سراف ارسال میکنه تا تتر در ولت خودش بشینه بعدش از طریف دفتر کاری خودش میاد پی اس دی خودش که یک ارز بی ارزش به نام RKN است برای شما یه کد در زیرمجموعه خودش میزنه و به شما میگه :

کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و رباتیک
کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و رباتیک
1 ماه قبل
پاسخ به  مهدی شکوهی

توضیح شماره ۳ :
من براتون یه کد ۲۰۰۰ یا ۵۰۰۰ تایی براتون زدم و شما باخیال راحت قبول می کنید غافل از اینکه طرف تمام تترهای شما رو که در ولت خودش ریخته رو برده نقد کرده برای خودش و شما هم خوشحال که من ۲۰۰۰ یا ۵۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کردم در حالی ارزی که برای شما سرمایه گذاری شده RKN بوده که بی ارزشترین ارز و قیمتی برابر ۵۰۰۰ تومان دارد.تازه بعد از ۶ ماه و بیشتر که NFT شما در ولت نشست برای فروش در Market Place هم برای فروش بزارید کسی از شما خرید نمیکنه و اگرم خرید کنه ماه ها طول میکشه و با قیمت کم.

رضا یگانه
رضا یگانه
4 ماه قبل

متاورس التراورس بر خلاف بقیه متاورس های دیگه که برپایه بازی هست این فرصت در اختیارعموم قرار داده که هم کسب کار فراهم کنن هم بازی هم زندگی واقعیت مجازی داشته باشن متاورس التراورس یک متاورس open metavers که یه سر و گردن بالاتر از بقیه قرار داره بهتره برای شناخت کامل تر و جامع تر یکم تحقیق کنید حتی سایت های بزرگ و معتبر خارجی و ایرانی.

علی نامداری
علی نامداری
4 ماه قبل
پاسخ به  رضا یگانه

داداش فقط ما ایرانی ها میدونیم آلتراورس چیه. Google trends میگه صددرصد جست و جوی کلمه ultraverse city از طرف ایرانی ها انجام شده

سید ابوالفضل رضوی
سید ابوالفضل رضوی
5 ماه قبل

دوستانی که شهرهای متاورس والتراورس خریدن برای اینکه بتونن شهر ها شون به قیمت بالایی بفروشن نیاز به سلیقه ویبک شخصی دارن و شهرهاشون به طرز پیشرفته ای بسازن و اون با قیمت بالایی بفروشن در این زمینه خیلیا هستن که در اینده کسب وکارهاشون در این زمینه قرار میدن مثلا یه پارک ابی فضای سر سره ای و هیجان درونش میخوان تبلیغ کنند. میتونید شهرتونا بسازید متخصص AI هستن میسازن و زمینهاتون ارزشمند میشن وبا قیمت بالا بفروش میرسن.نظرات ارزشمندتون بنویسید

ali.z
ali.z
5 ماه قبل

بسیار مطالب جالبی بود مرسی از انتشار این مطالب

علی جعفری
علی جعفری
5 ماه قبل

دوستان وارد نشید مختصر مفید خیلی بالاسری هاتون اذیتتون میکنن.اجبار به اوردن زیر مجموعه می کنند و…

قشقایی
قشقایی
4 ماه قبل
پاسخ به  علی جعفری

میشه بیشتر توضیح بدین؟؟؟

رضا یگانه
رضا یگانه
4 ماه قبل
پاسخ به  قشقایی

کمپاتی مشکلی نداره بهتره تیم درستی انتخاب کنید

Fataneh.h
Fataneh.h
5 ماه قبل

درود دوستان عزیز
من حدودا نزدیک به دوسال هست که دارم فعالیت میکنم اینجا و تمامی تعهداتی رو که تا به امروز داده بدون ثانیه ای درنگ پاسخگو بوده

Mahdi
Mahdi
5 ماه قبل
پاسخ به  Fataneh.h

اینا همش دروغه من نزدیک یک سال هست ورود کردم و به تعهداتش عمل نمیکنه تمام پروژه‌هاش ورشکست شدن و نمیتونه PSDکاربراشو داخل صرافی پروبیت نقدکنه و داره با پول بازی می‌کنه و هیچگونه پشتوانه مالی ندارد تقریبا پنج ماه هست از عده تعهداتش خودش بر نمیاد

زهرا
زهرا
5 ماه قبل
پاسخ به  Mahdi

کاملا مخالف حرف شما هستم و مشخصه ک‌شما اصلا در مورد کارت تخصصی نداری ک این حرفارو میزنی …التراورس یکی از قوی ترین پروژه هاست

بهروز
بهروز
4 ماه قبل
پاسخ به  Mahdi

شما هیچ آموزشی ندیدید حتی مطلع نیستید که سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا محدودیت هایی برای کمپانی ها مختلفی ایجاد کرد که این مشکلات شامل این محصول هم شد و موقتیه . درکتون رو از بازار بالا ببرید

Jasmine
Jasmine
5 ماه قبل

اطلاعات جالبی بود من با این پروژه توی سمینار امرج استانبول اشنا شدم . جای تعجبه که چرا ادمها اسم سود ماهیانه میارن!این کاملا از عدم سواد درست میاد. چرا متاورسی باید بخواد سودی به شما بده که زمینشو بخری هیچ کجای این پلتفرم نگفته سود میدم اصلا چرا باید سود بده کمی فکر کنیم👌🏽
ادمهایی که الان منفی میکن مول اونایین که به بیتکوین میگفتن کلاهبرداریه

یاشار سلطانی
یاشار سلطانی
5 ماه قبل

سلام دوستان امیدوارم که همگی عالی باشید
یه مطلبی رو می خواستم خدمتتون عرض کنم وقتی بازار ارز دیجیتال ترکید همه ارز ها رو کشید بالا حتی ارز های بدرد نخور کلی سود داد
اگه بازار متاورس هم ترکید حتی پروژه های بدرد نخور هم سود خیلی خوبی میدن چه برسه پرژه های خوب متاورس، پس الان تایم مجادله نیست برای اینده خودتونم شده وارد متاورس بشید موفق و پر سود باشید

علیرضا صلح جو
علیرضا صلح جو
5 ماه قبل

این پروژه برای راه اندازی بیزینس باید یونی تی برنامه نویسی انجام شود و وارد این پلتفرم کنید .و جهت اطلاع دوستانی که هنوز نمیدونن اینده دنیا متاورس هست .unity قوی ترین انجین گیمینگ در سطح جهان هست که این متاورس از آن بهره مند است
و این متاورس تنها متاورسی هست که open metaverse هستش و سال ۲۰۲۵ به بعد open metaverse ها توی دنیا میترکونند

دکمه بازگشت به بالا