معرفی رمزارزها

ارز دیجیتال PYR چیست؟ آشنایی با رمزارز Vulcan Forged PYR

امروزه به دلیل گستردگی دنیای کریپتو، برای شناخت ارزهای دیجیتال باید مطالعات فراوانی داشته باشید. این همان کاری است که سرمایه‌گذاران موفق و پر سود انجام می‌دهند تا بتوانند ارزهای خوب را شکار کنند. در حال حاضر بحث در مورد ارز دیجیتال PYR یا همان Vulcan Forged PYR نیز زیاد است و این‌طور که گفته می‌شود، این ارز با توجه به امکانات و خدمات خود می‌تواند آینده مناسبی را برای معامله‌گران رقم بزند.

بر همین اساس، در این مقاله قصد داریم بدانیم ارز PYR چیست و چه کارهایی برایمان انجام می‌دهد. ضمن این که در ادامه در خصوص مسائل دیگر مانند صرافی‌ها و کیف پول‌های مطمئن آن و نیز آینده احتمالی‌اش صحبت می‌کنیم. پس در صورتی که شما نیز به دنبال ارزهای تازه در این بازار هستید، حتما تا انتها همراهمان باشید.

نگاهی به پروژه ارز دیجیتال PYR

در پاسخ به این سوال که ارز دیجیتال PYR چیست، باید ابتدا مروری کلی بر پروژه مربوط به آن داشته باشیم. این پلتفرم در واقع یک پلتفرم بازی اجتماعی مبتنی بر بلاک چین است که روزانه تعداد زیادی از بازیکنان برای کسب سود و رسیدن به برخی از مزایا به سراغش می‌روند. این ارز بر بستر بلاک چین اتریوم طراحی شده است و با ذکر همین مورد نیز می‌توان به امنیت و آینده خوب آن پی برد. البته علاوه بر اتریوم، پالیگان (Polygon) نیز در این زمینه کمک زیادی به PYR کرده است.

مروری کلی به پروژه PYR

این پلتفرم در حال توسعه بازی‌های خود است و تیم سازنده نیز تمام تلاشش را به کار گرفته است تا بازیکنان و سرمایه‌گذاران از آن رضایت داشته باشند. حمایت از توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی به‌صورت شخص ثالث نیز از دیگر اقداماتی است که تاکنون از این تیم دیده‌ایم. این حمایت با توجه به استخدام افراد و تعیین اهداف جدید، بی‌شک در آینده بیشتر نیز می‌شود. البته باید گفت که اهداف این تیم به همین جا ختم نمی‌شود و در ادامه مقاله به‌صورت مفصل‌تر در این زمینه و موضوعات دیگر شامل کیف پول های PYR صحبت خواهیم کرد.

اهداف ارز دیجیتال PYR

جدا از موارد گفته شده تا این لحظه، سازندگان ارز دیجیتال PYR اهداف دیگری را نیز دنبال می‌کنند و اگر می‌خواهید بدانید PYR چیست، می‌توانید مروری بر آن‌ها داشته باشید. در واقع این همان موردی است که مردم برای آشنایی با رمزارز Vulcan Forged PYR به سراغش می‌روند.

  • تسهیل در تسویه حساب‌ها، کارمزدها و شیوه پرداخت آن‌ها در بازار سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال
  • ارتقا و حفظ دارایی‌های بازیکنان و سرمایه‌گذاران در بازی‌های موجود بر روی این پلتفرم
  • ایجاد محیطی به‌منظور خرید و فروش NFT در این پلتفرم
  • استفاده از مزایای موجود در P2E
  • حمایت و توسعه بازی‌های مالی غیرمتمرکز در پلتفرم مربوط به PYR
  • ایجاد محیطی تحت عنوان استخر بازی برای پشتیبانی هر چه بهتر از بازیکنان و توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی
 هدف‌های مهم از ساخت PYR

سازندگان PYR چه برنامه‌ای دارند؟

شناخت برنامه‌ها و نقشه‌ای که تیم سازنده از ابتدای فعالیت‌های خود در نظر داشتند، می‌تواند شما را به پاسخ‌های سوالاتی مانند این که PYR چیست، برساند. در این زمینه بد نیست اشاره‌ای به تاریخچه‌ای از این ارز دیجیتال نیز داشته باشیم. همه چیز برای Vulcan Forged PYR از اواسط ماه آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز شد.

اکنون یک سالی می‌شود که این ارز در دسترس مردم قرار گرفته است و شاهد تغییراتی به لحاظ قیمت و حتی اهداف تیم سازنده نیز هستیم. با این حال، برخی از اهداف اصلی آن‌ها هنوز هم پابرجا باقی مانده است. بعضی قضایا باعث شد تا مردم به آینده PYR امید داشته باشند. توکن این ارز با قیمتی در حدود دو دلار در بازار رویت شد و عده زیادی نیز با شناخت فرصت‌های مربوط به آن، استفاده‌های لازم را داشتند.

تمام اهدافی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، توسط تیم سازنده در شبکه‌های اجتماعی در دسترس قرار می‌گیرد. به بیان دیگر، سازندگان توجه ویژه‌ای به این شبکه‌ها و اطلاع‌رسانی به مردم دارند و سعی می‌کنند تا آن‌ها را در جریان امور و برنامه‌های خود قرار دهند. از زمانی که پشتیبانی رسمی از توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی در این پلتفرم که Vulcan Forged PYR نام دارد، اعلام شد، عده بیشتری نیز استقبال از این ارز دیجیتال را در دستور کارشان قرار دادند.

در مورد اعضای تیم PYR

بدیهی است که ارز دیجیتال PYR برای بازیکنانی که به بازی‌های بلاک چینی علاقه دارند، به وجود آمده است. البته که دیگر سرمایه‌گذاران این بازار نیز می‌توانند از فرصت‌های دیگری مانند معامله‌گری این ارز بهره‌مند شوند. در واقع در این پلتفرم می‌توانید جدا از این بازی‌ها، به بازاری از NFTهای گوناگون دسترسی داشته باشید و به خرید و فروش آن‌ها نیز بپردازید.

داستان شروع کار جیمی تامسون (Jaime Thomson) و ولکان فورجد (Vulcan Forged)، بنیانگذاران ارز دیجیتال و پلتفرم PYR نیز در نوع خود جالب است و دانستن آن برای این که متوجه شویم PYR چیست، لازم به نظر می‌رسد. آن‌ها در مصاحبه‌هایشان عنوان کرده‌اند که در ابتدای فعالیتشان عملا چیزی در بساط نداشتند و شرایط دشواری را سپری می‌کردند. بعدها آن‌ها توانستند این پلتفرم فوق‌العاده و پر از امکانات را به همراه کارکنان و شرکای خود خلق کنند و شرایط ویژه‌ای را برای دیگر افراد رقم بزنند. آن‌ها همچنین توضیحاتی را به‌صورت مداوم در راستای نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال PYR و سرمایه‌گذاری روی آن در دسترس قرار می‌دهند.

خدماتی که ارز دیجیتال PYR ارائه می‌دهد

تعداد بازی‌ها و NFTهای موجود روی این پلتفرم در روزهای آغازین کار این افراد چندان زیاد نبود و بدیهی است که در چنین شرایطی، کار آن‌ها پر از ریسک باشد. با این حال و با ادامه دادن راه توسط افراد مذکور، بازی‌های بیشتری روی این پلتفرم لانچ شد و اکنون مردم به‌صورت روزانه به تجربه این دست از بازی‌ها می‌پردازند. تجربه این بازی‌ها به‌منظور کسب سود و سرمایه‌گذاری بر روی توکن‌ها می‌تواند خبر خوبی برای مردم باشد.

خرید و فروش NFT نیز در این بازار به بهترین و ساده‎‌ترین شکل انجام می‌شود. امنیت در این پلتفرم نیز به‌شدت بالا است و هرگز نباید نگران چنین موضوعاتی باشید. اگر همین حالا سری به Vulcan Forged PYR بزنید، با طیف گسترده‌ای از NFTها مواجه می‌شوید که هر یک با توجه به خصوصیات و داده‌هایی که دارد، با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. به هر شکل استفاده از NFTها نیز می‌تواند یکی دیگر از راه‌ها برای معامله‌گری در این بازار باشد.

 بررسی خدمات ارائه شده به وسیله PYR

شرکا و همکاران مربوط به ارز PYR

جالب است بدانید که دفتر رسمی این ارز دیجیتال در شهر آتن، واقع در کشور یونان بنا نهاده شده است. دیگر دفاتر این تیم در مناطق دیگری مانند اوکراین و بریتانیا نیز فعال هستند که آن‌ها نیز به نوبه خود سهم عظیمی در پیشبرد این پروژه دارند. با این همه، تیم سازنده برای این که بتواند ایده‌های خود را عملی کند، به سراغ برخی از شرکت‌ها رفت و با آن‌ها قرارداد امضا کرد. این شرکا و شرکت‌ها نیز تا این جا حمایت خوبی از این ارز و پلتفرم داشته‌اند که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم.

  • Vaival Technologie
  • Serv Reallity
  • Spark Labs
  • Fabled Lends LTD

معرفی ارز دیجیتال PYR

PYR در واقع توکن ارائه شده توسط تیم سازنده برای ارز دیجیتال Vulcan Forged PYR است که به‌وسیله آن می‌توانید از مزایای فراوانی نیز استفاده کنید. این توکن بر پایه اتریوم و پالیگان بنا نهاده شده است با استاندارد ERC-20 فعالیت می‌کند. شما به جز موارد ذکر شده، به‌منظور استفاده از برخی آیتم‌های موجود در بازی‌های این پلتفرم نیز به این توکن نیاز پیدا خواهید کرد.

آیتم‌هایی در بازی‌های مختلف بلاک چینی این بازی نظیر لباس‌ها، کاراکترها و موارد دیگر برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که نباید از آن‌ها به‌سادگی عبور کرد. پرداخت‌های درون برنامه‌ای در این بازی‌ها به‌وسیله توکن‌هایی مانند PYR صورت می‌گیرد و شیوه انجام آن هم بسیار ساده است. کافی است که قبل از اقدامات مربوط به پرداخت در پلتفرم آن عضو شده باشید و برای پرداخت نیز از توضیحات اکانت خود استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن آیتم مدنظر را از آن خود کنید.

تا این لحظه حدود ۵۰ میلیون واحد از این توکن ساخته شده و توزیع آن نیز به‌صورت هدفمند بوده است. طبق توضیحات سازندگان، ۴۰ درصد از این توکن اکنون در اختیار مردم قرار دارد و با آن می‌توانند اقداماتی مانند خرید آیتم‌ها و یا سرمایه‌گذاری را انجام دهند. ۱۰ درصد از این توکن به‌صورت پاداش از سوی تیم سازنده در دسترس قرار می‌گیرد. ۲۰ درصد آن به دست اعضای این تیم رسیده و در نهایت نیز ۳۰ درصد از آن ذخیره شده است.

خبر خوب دیگر هم این است که امکان استیک کردن توکن Vulcan Forged PYR برای مردم وجود دارد. افراد با مراجعه به صرافی مدنظر خود که از این ارز نیز پشتیبانی دارد، می‌توانند نسبت به انجام مراحل مربوط به استیکینگ اقدام کنند. این در واقع خلاصه‌ای از چیستی این ارز برای کسانی که می‌خواهند بدانند PYR چیست، بود.

کاربردهای ارز دیجیتال Vulcan Forged PYR

ارز دیجیتال PYR برای مردمی که به دنبال اهداف مختلف در حوزه بازی‌های ویدئویی و نیز NFTها هستند به وجود آمده است. در ادامه برخی از مهم‌ترین کاربردهای این ارز را خدمت شما عرض خواهیم کرد.

خرید و فروش NFT

در پلتفرم ذکر شده، امکان خرید و فروش NFT برای شما عزیزان وجود خواهد داشت. برخی از پلتفرم‌ها برای انجام این کار ساخته شده‌اند و جدا از این که شاید قابل اطمینان نباشند، باید مراحل دشواری را باید برای خریدن یا فروختن NFTها سپری کنید. این در حالی است که این پلتفرم با رویکردهای ویژه‌ای در اختیار شما قرار گرفته است.

پرداخت در بازی‌ها

برخی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی‌هایی که مبتنی بر بلاک چین هستند، به‌وسیله همین توکن‌ها صورت می‌گیرد.

حمایت از جامعه بازی‌سازان

افرادی اکنون به عنوان بازی‌ساز در جهان هستند که با وجود ایده‌های خلاقانه، سرمایه لازم برای کار کردن بر روی پروژه‌هایشان را ندارند. PYR آمده است تا حمایت خوبی از این افراد داشته باشد و از بازی‌هایشان برای پلتفرم خود نیز بهره ببرد.

پیش‌بینی آینده Vulcan Forged PYR

نگاه به آینده نیز برای افرادی که سوال PYR چیست را در ذهن دارند، می‌تواند امری مهم به شمار برود. درست مانند دیگر ارزهای موجود در این بازار، سرمایه‌گذاری بر روی PYR نیز تقریبا نیازمند ریسک شما خواهد بود. با این حال، برخی از کارشناسان عقیده دارند که این ارز می‌تواند برای انواع سرمایه‌گذاری‌ها شامل کوتاه و بلند مدت مناسب باشد.

 آینده‌ای احتمالی PYR

بنابراین، جدا از استفاده‌هایی که در پلتفرم PYR از این توکن صورت می‌گیرد، از آن می‌توان تا حد زیادی برای معامله کردن در این بازار نیز بهره برد. تنها کاری که باید بکنید، شناخت فرصت‌های این ارز بر روی چارت خواهد بود. ما در وب سایتمان راه شناسایی این فرصت‌ها را به زبانی ساده توضیح داده‌ایم که توصیه می‌کنیم حتما به سراغ این دست از مقالات نیز بروید.

چطور می‌توان PYR را خرید و فروش کرد؟

خرید و یا فروش ارز دیجیتال PYR درست مانند بسیاری از ارزهای دیگر این بازار انجام می‌شود و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. لیست برخی از صرافی‌های ارائه دهنده این ارز را می‌توانید در ادامه شاهد باشید.

  • Binance
  • Kucoin
  • Houbi Glbal
  • Uniswap
  • Bittrex
  • Gate.io
  • والکس

در واقع این‌ها از امن‌ترین و برجسته‌ترین صرافی‌های موجود در جهان نیز هستند و اکنون افرادی زیادی از امکانات موجود در آن‌ها استفاده می‌کنند. البته ما به شما توصیه می‌کنیم اگر ساکن ایران هستید و مجبورید برای استفاده از صرافی خارجی از وی‌پی‌ان و آی پی ثابت خارجی استفاده کنید، به سراغ صرافی‌های داخلی مانند والکس بروید تا خطراتی مانند بلوکه شدن سرمایه تهدیدتان نکند. نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال PYR در این صرافی بسیار آسان و شفاف است.

کیف پول‌های مناسب برای Vulcan Forged PYR

جدا از انتخاب یک صرافی مناسب، انتخاب یک کیف پول را هم نباید فراموش کنید. کیف پول های PYR به شما در ذخیره و نگهداری رمز ارزتان در محیطی امن کمک می‌کنند. بهترین والت‌ها عبارتند از:

  • لجر نانو اس
  • لجر نانو ایکس     
  • ترزور
  • تراست والت
  • متامسک

PYR؛ لذت بازی و خرید NFT

در این مقاله به سراغ این موضوع رفتیم که PYR چیست و چطور می‌توان از مزایا و امکانات موجود در پلتفرم آن استفاده کرد. همان‌طور که خودتان هم شاهد بودید، این ارز می‌تواند فرصت‌های جذابی را برای سرمایه‌گذاری در دسترس قرار دهد و کاربران حرفه‌ای به آن چشم دوخته‌اند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
coinmarketcap
کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا