معرفی رمزارزها

ارز دیجیتال REP چیست؟ آشنایی با پروژه و رمزارز Augur

درست از زمان آغاز به کار بازار مالی ارزهای رمزنگاری شده، گروه‌های بسیاری به‌دنبال کسب سود و درآمد از این دارایی‌های جذاب بودند. آن‌ها هرچند وقت یک‌بار لیست مربوط به ارزها را زیر و رو می‌کنند تا بتوانند فرصت‌های تازه را شکار کنند. شناخت ارزهای جدید و تیم سازنده آن‌ها می‌تواند یک استراتژی مهم در این حوزه باشد.

در این مطلب به سراغ معرفی ارز REP که با نام Augur نیز شناخته می‌شود پرداخته‌ایم. قصد ما این است که بدانیم REP چیست و چه کارهایی برایمان انجام می‌دهد. ضمن این که در ادامه در خصوص مطالب دیگر مانند اهداف، سازندگان و آینده این ارز نیز صحبت خواهیم کرد. چنان چه شما نیز شناخت فرصت‌های تازه در این بازار را مد نظر دارید، تا انتها همراه ما باشید.

درباره پروژه ارز دیجیتال REP

در پاسخ به این سوال که ارز دیجیتال REP چیست، ابتدا باید ببینیم که چه پروژه‌ای دارد و نگاهی کلی به وظایف آن داشته باشیم. به صورت کلی باید گفت با ارزی پر از ایده‌های جذاب و خلاقانه سروکار داریم و سازوکار آن نیز با بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر در این بازار متفاوت است. در واقع به وسیله ارز دیجیتال REP، شما می‌توانید در برخی از پیش‌بینی‌ها شرکت کرده و از این طریق کسب درآمد داشته باشید.

هرچند وقت یک‌بار، رویدادهایی در سطح جهان برگزار می‌شود که ممکن است برای اقشار مختلف مهم باشد. حال شما قادرید که به پلتفرم Augur سر زده و پیش‌بینی‌های خود را در مورد این رویدادها با تیم سازنده در میان بگذارید.

در صورتی که این پیش‌بینی‌ها بعد از آن رخداد درست از آب در بیاید، شما می‌توانید جوایزی از جمله توکن‌های مربوط به این ارز را از آن خود کنید. به هر شکل، این هم صورت دیگری از کسب درآمد توسط معامله‌گران است و این روزها عده زیادی از این راه به سود می‌رسند؛ بنابراین اگر فکر می‌کنید در یک یا چند حوزه مسلط هستید و اطلاعات زیادی دارید، می‌توانید همین حالا به سراغ این پلتفرم بروید.

درباره توکن  REP

اهداف ارز REP

REP و پلتفرم مربوط به آن که بالاتر به آن اشاره کردیم را می‌توان یک بازار پیش‌بینی به شمار آورد. سازندگان از همان زمان که این ارز را خلق و عرضه کردند، این هدف را در ذهن داشتند که با ایجاد چنین بازاری بتوانند معامله‌گران بیشتری را جذب خود کنند؛ بنابراین سرمایه‌گذاران این فرصت را دارند تا در خصوص نتایج مربوط به رویدادهای مهم در سطح جهان، احتمالات خود را مطرح کرده و به سود برسند. همچنین خوب است بدانید که امکان خرید و فروش برخی از توکن‌ها در این پلتفرم پرسرعت برایتان وجود دارد.

این کار در عین امنیت، سرعت بسیار خوبی را هم برایتان رقم خواهد زد. چنان چه در پلتفرم ارز REP ثبت‌نام و مشخصات خود را وارد نمایید، می‌توانید نتایج مربوط به هر یک از پیش‌بینی‌های خود را در سایت و یا ایمیلتان دریافت نمایید. ضمن این که تیم سازنده شرایطی را فراهم کرده است تا کاربران این پلتفرم بتوانند با هم صحبت داشته و اشتراکاتشان را در مورد پیش‌بینی‌ها مطرح کنند.

نقشه راه ارز دیجیتال Augur

حال برای این که بهتر از قبل بدانیم REP چیست، نیاز است تا اطلاعاتی را در مورد تاریخ و همچنین برنامه‌ها و نقشه راه آینده این ارز داشته باشیم. جالب است بدانید که همه چیز برای این ارز دیجیتال از سال ۲۰۱۴ میلادی آغاز شد. البته در آن زمان، ایده‌هایی در مورد پرداخت توکن به کاربران مطرح نشده بود. با مشهور شدن بازار ارزهای دیجیتال و رونق آن، تیم سازنده نیز به این فکر افتاد که توکن‌هایی را ایجاد کرده و آن‌ها را به افرادی که پیش‌بینی‌های درستی دارند، پرداخت کند.

 برنامه‌های سازندگان ارز دیجیتال REP

اعضای این تیم از افراد کاربلد و متخصصی در این حوزه تشکیل شده‌اند که در ادامه مقاله و در مسیر آشنایی با رمزارز Augur، مروری بر عملکرد آن‌ها خواهیم داشت. در خصوص آینده این ارز و نقشه‌هایی که تیم سازنده احتمالاً در سر دارد نیز بحث‌های زیادی شکل گرفته است. بااین‌حال، عده زیادی این اعتقاد را دارند که توسعه‌دهندگان REP به دنبال بهتر کردن این پلتفرم و پیشرفت آن خواهند بود.

رفع برخی از باگ‌ها تا سال آینده و نیز تسریع در عملکرد وب‌سایت در دستور کار تیم سازنده قرار خواهد داشت. همچنین این تیم در نظر دارد تا این پلتفرم را برای سیستم‌عامل‌های بیشتری عرضه کند تا دیگر افرادی که تمایل به پیش‌بینی دارند نیز بتوانند از این فرصت به سود خود بهره ببرند.

اعضای تیم ارز REP

شناخت اعضای تیم سازنده این ارز دیجیتال نیز می‌تواند در رسیدن به این سوال که REP چیست، بسیار موثر باشد. همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، این شرکت و پلتفرم در سال ۲۰۱۴ میلادی شروع به کار کرد و در آن زمان نیز چالش‌های فراوانی را پیش روی خود می‌دید. با وجود این که امروزه چنین پلتفرم‌هایی در سطح جهان کم نیستند، اما همه آن‌ها توکن برای سرمایه‌گذاری بر بستر این بازار را در دسترس قرار نمی‌دهند و این خود می‌تواند تفاوتی آشکار میان این پلتفرم و باقی موارد باشد.

شرکت سازنده این پلتفرم Forecast Foundation است تیم بزرگی در آن مشغول فعالیت هستند. با وجود این که عده زیادی در موفقیت این شرکت و پلتفرم مذکور سهیم هستند، اما بنیان‌گذاران اصلی آن این افرادند: جک پترسون (Jack Peterson)، جوی کراگ (Joey Krug) و جرمی گاردنر (Jeremy Gardner) نام دارند.

سازندگان REP

این افراد هر یک دانش کافی برای مدیریت پلتفرم و پیشبرد اهدافشان را دارند و می‌توانند از این دانش در آینده و نقشه راه ارزشان نیز استفاده کنند. براساس تحلیل‌ها و بررسی‌ها می‌توان گفت این پلتفرم در آینده‌ای نه‌چندان دور می‌تواند یکی از بهترین پلتفرم‌های پیش‌بینی باشد.

خدماتی که REP ارائه می‌کند

شرکت Forecast Foundation با ساخت این پلتفرم و همچنین توکن‌های REP موفق شده که خدمات فراوانی را هم در اختیار مردم قرار دهد. چنین ایده‌ای تا کنون به ذهن بسیاری از توسعه‌دهندگان ارزهای دیجیتال رسیده، اما باید گفت که REP در این زمینه پیشگام است و این می‌تواند به آینده این ارز نیز کمک فراوانی کند. در ادامه برخی از این خدمات را با هم می‌خوانیم:

  • در دسترس قرار دادن پلتفرم به منظور پیش‌بینی رویدادهایی مانند بازی‌های ورزشی مهم
  • ایجاد فضایی برای صحبت کردن کاربران با هم و اشتراک نظرات آن‌ها
  • محیطی امن در پلتفرم به منظور اعتمادسازی برای کاربران
  • خرید و فروش توکن REP و دیگر توکن‌های مهم در این پلتفرم
  • ارائه توکن REP به افرادی که پیش‌بینی‌های درستی در مورد رویدادها دارند.

سرمایه گذاران و شرکای Augur

با وجود این که سازندگان ارز دیجیتال REP بخش زیادی از موفقیت‌هایشان را مدیون تلاش‌های اعضای خودی هستند، اما باید گفت که مشارکت با دیگر سازمان‌ها، شرکا و سرمایه‌گذاران نیز در این موفقیت بی‌تأثیر نبوده است. امروزه بسیاری از سازمان‌ها برای موفقیت این ارز دیجیتال در تلاش هستند و  اگر وارد پلتفرم این ارز شوید، می‌توانید لیستی از آن‌ها را ببینید. در ادامه برخی از برجسته‌ترین سرمایه‌گذاران این ارز برای این که بهتر درک کنیم REP چیست را برایتان آورده‌ایم.

  • ●     1Confirmation
  • Blockchain Capital
  • M31 Capital
  • Pantera Capital
  • KR1

معرفی کامل ارز دیجیتال Augur

REP و پلتفرم آن را باید نرم‌افزاری دانست که اکنون به صورت رایگان برای بسیاری از پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد و می‌توانید در کمترین زمان ممکن آن را نصب کنید. همچنین نسخه تحت وب آن نیز می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. این پلتفرم از پروتکل همتا به همتا استفاده می‌کند و بر روی بلاک‌چین مربوط به اتریوم قرار داده شده است تا هم از امکانات آن نهایت بهره را ببردو هم امنیت را برای کاربران خود به ارمغان آورده باشد.

پلتفرم Augur و قابلیت های آن

برای این که بدانید REP چیست، باید گفت که شیوه کار با پلتفرم آن بسیار ساده است. کافی است که در Augur ثبت‌نام کنید تا سپس لیستی از رویدادهای پیش رو را ببینید. البته تمرکز اصلی توسعه‌دهندگان بر روی رویدادهای ورزشی مانند مسابقات فوتبال بوده است و پیش‌بینی در مورد نتایج، کاری است که شما می‌توانید در این وب‌سایت انجام دهید. برای نمونه باید گفت که بازار این پلتفرم در جام جهانی قبلی حسابی رونق گرفت و افراد با پیش‌بینی‌های درستی که داشتند، توانستند به سودهای بسیار خوبی هم برسند.

در واقع درصد زیادی از رونق این ارز و پیشرفت سازندگان به فعالیت کاربران بر روی این پلتفرم بستگی دارد. برداشت این توکن‌ها نیز به پرداخت کارمزد نیاز دارد که البته این مقدار در مقایسه با دیگر پلتفرم‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند، بسیار ناچیز است. این را هم باید از عوامل دیگر پیشرفت Augur و استقبال مردم به شمار آورد.

REP چه کاربردهایی دارد؟

ویژگی‌ها و کاربردهای زیادی برای ارز دیجیتال REP مشاهده می‌شود که می‌تواند سرمایه‌گذاران را برای انجام معاملات بر روی آن وسوسه کند. تیم سازنده در نظر دارد تا این کاربردها را در آینده افزایش و گسترش دهد تا عده بیشتری را هم به خود جذب کند. به همین دلیل عده زیادی اعتقاد دارند این ارز می‌تواند آینده‌دار و موفق باشد. جدا از کاربردهایی که در این مقاله گفته شد، در ادامه به دیگر کاربردهای موجود این ارز می‌پردازیم که برای رسیدن به سوال REP چیست، موثر خواهد بود.

امکان نظردهی کاربران

کاربران قادر هستند تا نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را بر روی این پلتفرم با تیم سازنده مطرح کنند. این طور که سازندگان گفته‌اند، تابه‌حال به ایده‌های بسیاری از افراد که منطقی به نظر رسیده است، عمل کرده‌اند و این بدان معنا است که نظرات کاربران برایشان اهمیت فراوانی دارد.

انجام پرداخت‌ها به صورت خودکار

خبر خوب دیگر برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال REP هستند، این است که پرداختی‌ها بر روی این پلتفرم به صورت خودکار و حتی بدون واسطه رخ می‌دهد؛ بنابراین آن‌ها می‌توانند در کمترین زمان به سود برسند و توکن‌های REP را از آن خود کنند.

کاربردهای REP

رایگان و دسترسی آسان

این که پلتفرم گفته شده بر روی بسیاری از سیستم عامل‌ها در دسترس است، نشان می‌دهد که به راحتی می‌توانید نسبت به استفاده از آن اقدام کنید. با توجه به صحبت‌های فوق،  دانستیم که با برنامه‌ای رایگان سروکار داریم و این نیز می‌تواند ویژگی مثبت دیگری باشد.

آینده ارز دیجیتال REP به چه صورت است؟

آینده REP چیست؟ سرمایه‌گذاران به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا آینده این ارز به لحاظ فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسب خواهد بود یا خیر. اگرچه نظر کارشناسان در این باره متفاوت است، اما بسیار از آن‌ها واکنش‌های مثبتی را در خصوص آن داشته‌اند. عقیده افراد زیادی بر این است که این ارز می‌تواند تا سال آینده رشد زیادی را برای معامله‌گران خود رقم بزند. با این وجود، اشخاصی نیز می‌گویند که این ارز برای معاملات کوتاه‌مدت بسیار بهتر از نوع بلندمدت آن خواهد بود.

چطور REP را خرید و فروش کنیم؟

می‌توانید این رمز ارز را از صرافی‌های خارجی خریداری کنید. مناسب‌ترین صرافی‌های خارجی برای خرید و فروش REP این گزینه‌ها هستند:

  • Binance
  • Kraken
  • Bithumb
  • CoinBase Exchange

البته ما برای کاربران ایرانی صرافی والکس را توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید با ریال مستقیما ارز دیجیتال مد نظر خود را خریداری کنید. نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال REP در این صرافی بسیار ساده است و می‌توانید با راهنمای آن فرایند را جلو ببرید.

کیف پول‌های مناسب برای ارز دیجیتال Augur

به منظور ذخیره‌سازی ارز دیجیتال REP هم نیازمند یک کیف پول خواهید بود. بهترین کیف پول های REP شامل این موارد هستند:

  • میست (Mist)
  • ●      و مای اتر ولت (MyEtherWallet)
  • لجر (Ledger)
  • تراست ولت (Trust Wallet)

لذت پیش‌بینی با ارز REP

در این مقاله به این موضوع اشاره شد که REP چیست و چه کاربردهایی می‌تواند برای کاربران داشته باشد. با توجه به مطالب ارائه شده، دانستیم این ارز از جوانب مختلف برای ما سودآور و سرگرم‌کننده خواهد بود و نباید این فرصت‌ها را از دست داد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
coinmarketcap
کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آرشین دیباجی
آرشین دیباجی
1 سال قبل

سلام من مقداری از این ارز در کیف پولم داشتم الان متوجه شدم به علت بروزرسانی امکان معامله نیست تا کی این شرایط ادامه داره

دکمه بازگشت به بالا