معرفی رمزارزها

ارز دیجیتال XCV چیست؟ معرفی کامل رمز ارز XCarnival

ایده‌های جدید پیشرانه‌ی بازار ارزهای دیجیتال هستند و یکی از آنها، پروژه‌ی XCarnival است. اکس کارنیوال قصد دارد بازار توکن‌های NFT و متاورس را ترکیب کرده و ارزشی جدید را خلق کند. در واقع آنها یک پلتفرم متاورسی NFT-Fi هستند اما آیا این پروژه پتانسیل مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد؟ بنیان‌گذاران آن چه کسانی هستند و چه اهدافی دارند؟ با ما در بلاگ والکس همراه باشید تا طی چند دقیقه با ارز دیجیتال XCV آشنا شویم.

معرفی پروژه XCarnival

اکس کارنیوال پلتفرمی برای وام‌دهی دارایی‌ها، توکن‌های متاورسی و توکن‌های NFT است و از ابتدا فعالیت، راه‌حل‌های مناسبی برای وام‌دهی ارائه کرده است. علاوه‌بر این، Xcarnival یکی از اولین پروژه‌هایی است که روی آموزش‌ تمرکز کرده و به کاربران نحوه استفاده از پلتفرم‌های وام‌دهی NFT و کسب درآمد از اینکار را می‌آموزد.

Xcarnival کلیه دارایی‌های دنیای واقعی را بدون توجه به وجود آنها در بازارهای مالی با اکوسیستم دیفای ترکیب کرده این پروژه دائما در تلاش است تا نقدینگی دنیای واقعی را برای اکوسیستم به ارمغان بیاورد.

اکس کارنیوال در قامت یک پروتکل چند زنجیره‌ای، روی بلاکچین‌های اتریوم، پالیگان و سولانا مستقر شده است. Xcarnival به‌عنوان پروژه‌ای پیشگام در زمینه‌ی وام‌دهی NFT در مسابقات قهرمانی BSC Hackathon در جنوب شرق آسیا شرکت کرد و قهرمان شد. ارز دیجیتال XCV رمز ارز بومی این پروژه است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

آشنایی با ارز دیجیتال XCV

رمز ارز XCarnival به‌عنوان توکن بومی پروژه اکس کارنیوال در آخرین ماه‌های سال ۲۰۲۰ متولد شد. این توکن بر اساس پروتکل‌های XBroke و Megabox ایجاد شده و در راستای پرداخت هزینه مزایده‌های مجازی و مکانیزم‌های حل مشکلات نقدینگی فعالیت می‌کند. ارز XCV از وام‌دهندگان و وام‌گیرندگان پشتیبانی کرده تا آنها یکدیگر را پیدا کنند و قصد دارد تا با تطبیق پروتکل توزیع پاداش، درآمد مناسبی برای کاربران خود فراهم کند. علاوه‌بر این، می‌توان از ارز دیجیتال XCV برای شرکت در بازی‌ها و ایجاد محصولات مالی در اکوسیستم اکس کارنیوال استفاده کرد و به بیان دیگر، قلب تپنده‌ی اکس کارنیوال است.

رمز ارز XCV

حداکثر عرضه‌ی XCV معادل ۱ میلیارد واحد است و در زمان نگارش این مقاله، در سطح قیمت ۰.۰۰۴۱۴۱ دلار معامله می‌شود. این ارز با ارزش کل بازار بیش از ۳.۲ میلیون دلاری، اوج قیمت خود را دو سال قبل و در محدوده‌ی ۱.۹۳۹۵ دلار ثبت کرد.

بنیان‌گذاران رمز ارز XCarnival چه کسانی هستند؟

لئون لیو (Leon Liu) یک کارآفرین برجسته است و طی سال‌ها فعالیت در کشورهای استرالیا، هنگ‌کنگ، چین و ژاپن کار کرده است. او مدیر اجرایی بزرگ‌ترین شرکت مالی پرداخت فرامرزی استرالیا، بنیان‌گذار اولین صندوق بلاکچین سازگار استرالیا و سرمایه‌گذار دنیای دیفای است. لئون لیو یکی از ۸۰ نفر برتر آزمون atmoic.blue defi degen است و به‌عنوان یک متخصص دیفای و ماینر پیشکسوت شناخته می‌شود. او اعتبار بالایی در فضای بلاکچین علی‌الخصوص جامعه‌ی بایننس اسمارت چین دارد.

الن ما (Alan Ma) مدیر ارشد فناوری اکس کارنیوال ۱۰ سال تجربه در توسعه و پیش‌برد بلاکچین داشته و در شرکت Kcash در قالب مدیر ارشد فناوری کار کرده است.

ویوی لین (Vivi Lin) مدیر ارشد مالی پروژه و رمز ارز XCarnival است و به‌عنوان یک اینفلوئنسر ارز دیجیتال در دنیای سیلیکون ولی و چین شناخته می‌شود. همچنین ویوی مجری و تهیه‌کننده تلویزیون مالی رویترز و شریک Mars Finance است.

کدام صندوق‌ها روی اکس کارنیوال سرمایه‌گذاری کرده‌اند؟

تاکنون ۱۵ شرکت با بررسی فاکتورهای مختلف و شناسایی پتانسیل‌ها، روی ارز دیجیتال XCV و پروژه‌ی Xcarnival سرمایه‌گذاری کردند. در حال  حاضر اکس کارنیوال ۲ میلیون دلار سرمایه جذب کرده و دور جذب سرمایه‌ی بعدی آن در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.

شرکت‌های سرمایه‌گذار XCardinal

 برخی از شرکت‌هایی که روی اکس کارنیوال سرمایه‌گذاری کرده‌اند عبارتند از:

  • Waterdrip Capital
  • SNZ Holding
  • Fundamental Labs
  • Chain Capital
  • NGC Ventures
  • AU21 Capital
  • Digital Finance Group
  • LD Capital
  • Incuba Alpha
  • Gate.io Labs

Xcarnival با کدام سازمان‌ها همکاری کرده است؟

اکس کارنیوال با سازمان‌های مختلفی از جمله United Way of Greater Cincinnati، Northern Kentucky، Salvation Army و YMCA همکاری کرده است. این همکاری‌ها نه‌تنها منجر به آشنایی بیشتر مردم با ارز دیجیتال XCV می‌شود بلکه فرصتی برای این پروژه‌ی نوپا فراهم کرده تا خدمات خود را به جوامع محلی ارائه کند.

همچنین اکس کارنیوال در خیریه‌های محلی شرکت کرده تا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و رمز ارز XCarnival به آنها کمک می‌کند.

پلتفرم Xcarnival چگونه کار می‌کند؟

اکس کارنیوال روی ارائه راه‌حل‌های وام‌دهی توکن‌های NFT و دیگر دارایی‌ها تمرکز کرده و خدمات مالی آنها در مدل‌های P2P و Pool2C موجودند. علاوه‌بر این موارد، همچنین راه‌حل‎هایی برای ارزیابی، اجاره و فروش دارایی‌های متاورسی فراهم کرده و محصولات برجسته‌ی آنها XBroker و Megabox هستند.

XBroker

XBroker یک قرارداد هوشمند روی زنجیره عمومی مبتنی بر EVM است و در زمینه‌ی وام‌دهی و وام‌گیری توکن‌های NFT فعالیت می‌کند. در واقع این پلتفرم نقدینگی را برای بازار NFTها به ارمغان می‌آورد.

 در XBroker سه نقش مختلف از جمله وام‌دهنده‌، وام‌گیرنده و تامین‌کننده نقدینگی برای کاربران تعریف شده است و فعالیت در آن بسیار آسان است. ابتدا وام‌گیرنده باید توکن NFT خود را برای دریافت مبلغ معرفی کند، سپس وام‌دهنده به او پرداخت می‌کند؛ در نهایت تامین‌کنندگان نقدینگی در مزایده‌ها شرکت کرده و برای خرید توکن‌های NFT پیشنهاد می‌دهند.

Megabox

مگاباکس پلتفرمی برای ایجاد استیبل کوین USDxc است. کاربران در این سرویس می‌توانند ضمن ارائه‌ی وثیقه، این استیبل کوین را ایجاد کرده و از آن برای خرید و سرمایه‌گذاری روی ارزهای کمتر دیده شده استفاده کنند. همچنین می‌توان از این ارز برای تامین‌نقدینگی سرویس XBroker نیز استفاده کرد.

پروژه‌ی XCV چه اهدافی دارد؟

هدف کلی پروژه و رمز ارز XCarnival ایجاد اکوسیستمی صنعتی برای توکن‌های NFT و متاورس است. در این راه اکس کارنیوال قصد دارد دائما راه‌حل‌های جدیدی برای ارائه وام و نقدینگی فراهم کرده تا به رشد توکن‌های NFT و ارزهایی که نقدینگی محدودی دارند کمک کند. شاید رویایی به‌نظر برسد اما به‌دنبال این است تا همه‌ی مشکلات نقدینگی دارایی‌های ناپایدار را از بین ببرد.

ارز دیجیتال XCV را از کجا بخریم؟

 رمز ارز XCarnival طی عمر کوتاه خود در چند صرافی متمرکز و غیرمتمرکز لیست شده و می‌توانید آن را با جفت‌ارزهای مختلف معامله کنید. برای این کار می‌توانید از صرافی‌های زیر استفاده کنید:

  • کوکوین (KuCoin)
  • پنکیک سواپ (PancakeSwap)
  • گیت (Gate.io)
  • ام ایکس سی (MEXC)
  • لاتوکن (LATOKEN)
  • بیبی سواپ (BabySwap

به‌دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌های مختلف، کاربران ایرانی قادر به انجام احراز هویت و استفاده از صرافی‌های متمرکز خارجی همچون کوکوین نیستند اما والکس اینجاست و به شما کمک می‌کند تا فرصت سرمایه‌گذاری روی ارزهای آینده‌دار و پرپتانسیل را از دست ندهید. در همین لحظه می‌توانید ارز دیجیتال XCV را از صرافی والکس با کارمزد کم و امنیت بالا خریدوفروش کنید.

کیف پول مناسب رمز ارز XCarnival

کیف پول‌های بسیاری از ارز دیجیتال XCV  پشتیبانی کرده و امکانات مناسبی از جمله استیکینگ را برای شما فراهم می‌کنند.

کیف پول‌های XCarnival

 برخی از بهترین و امن‌ترین ولت‌های ارز اکس کارنیوال عبارتند از:

  • متامسک (MetaMask)
  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • سیف پل (SafePal)
  • گواردا ولت (Guarda Wallet)
  • اتمیک ولت (Atomic Wallet)
  • اکسودوس (Exodus)
  • لجر نانو اس پلاس (Ledger Nano S Plus)
  • لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

چه آینده‌ای در انتظار ارز دیجیتال XCV است؟

رمز ارز XCarnival با ایده‌ای جذاب متولد شده و اهداف بزرگی در سر دارد. در این مسیر اتفاقات مختلفی همچون لیست شدن در دیگر صرافی‌ها روی قیمت این ارز تاثیرگذار خواهند بود اما کارشناسان وب‌سایت PricePrediction با درنظر گرفتن فاکتورهای مختلف، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، حداقل قیمت ۰.۰۰۵ دلاری را برای ارز XCV تا پایان سال ۲۰۲۳ درنظر گرفته‌اند. آنها همچنین باور دارند که این ارز تا پایان سال ۲۰۲۵ در سطح ۰.۰۱۱ دلار معامله خواهد شد؛ در نهایت تارگت قیمت PricePrediction برای این ارز در پایان سال ۲۰۳۰ محدوده قیمت ۰.۰۶۷ دلار است.

همچنین تحلیل‌گران وب‌سایت AMBCrypto نیز با درنظر گرفتن عوامل مختلف باور دارند که ارز دیجیتال XCV تا پایان سال ۲۰۲۳ حداقل قیمت ۰.۵ دلار را خواهد دید. پیش‌بینی آنها برای سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۳۰ نیز به‌ترتیب ۰.۸۴ و ۳.۱۶ دلار است. با توجه به این پیش‌بینی‌ها می‌توان نتیجه گرفت که کارشناسان نسبت به آینده‌ی رمز ارز XCarnival خوشبین هستند. پیش‌بینی و نظر شما همراهان والکس درباره‌ی این ارز چیست؟ صرافی والکس در بستری امن، امکان خریدوفروش اکس کارنیوال با کارمزد پایین را فراهم کرده تا فرصت سرمایه‌گذاری روی این ارز را از دست ندهید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
coinbase.com
کلمه‌ها فقط چندتا حرف ساده نیستن، کلمه‌ها سرشار از احساسات مختلف‌اند و من اینجا قصد دارم تا با استفاده از اون‌ها به جهان بی‌ذوق ارز دیجیتال روح ببخشم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا