اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

گزارش هفتگی رمزارزها – ۱۴۰۰/۰۷/۱۵

 1- برزیل به‌دنبال بیت کوین قانونی

قانون‌گذاران برزیل در حال ایجاد یک چهارچوب نظارتی هستند که سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بیت کوین و سایر رمزارز‌ها را آسان‌تر می‌کند. انتظار می‌رود لایحه تنظیم قوانین سرمایه‌گذاری بیت کوین در چند روز آینده در مجلس نمایندگان بررسی شود.

برزیل به‌دنبال ارائه پیش نویس لایحه تنظیم ارزهای دیجیتال است. این لایحه در ابتدا توسط معاون نتو معرفی شد اما در حال حاضر معاون Aureo Ribeiro از حزب Solidariedade یک پیش نویس به‌روز شده پیشنهاد کرده است که در آن بیت کوین به عنوان ارز رایج، جهت پرداخت در کشور برزیل شناخته شود. یکی از کیف پول های معروف و با امنیت: کیف پول تراست ولت است.

۲- سپرده‌گذاری بیت کوین در U.S Bank

U.S Bank، پنجمین بانک بزرگ ایالت متحده، از ارائه خدمات در خصوص نگهداری از بیت کوین و سایر رمزارز‌ها خبر داد. سرمایه‌گذاران موسسه‌های خصوصی در ایالات متحده می‌توانند از خدمات بانک برای ذخیره کلیدهای خصوصی خود استفاده کنند.

این بانک با شرکت خدمات مالی و فناوری New York Digital Investment Group یا NYDIG به عنوان اولین متولی فرعی این خدمات همکاری می‌کند. بانک ایالات متحده قبلاً برای مدیریت ETF یا همان صندوق etf رمزارزها با NYDIG  قرارداد امضا کرده بود که این قرارداد در انتظار تایید کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) است.

۳- ازبکستان و صرافی‌های غیر مجاز

یک آژانس دولتی در ازبکستان لیستی از صرافی‌های غیرمجاز کریپتو را منتشر کرده است و به ساکنان این کشور اعلام کرد که از انجام معامله در آن‌ها خودداری کنند. مقامات ازبکستان هشدار داده‌اند که این صرافی‌ها اطلاعات شخصی افراد را جمع آوری می‌کنند و در صورت بروز مشکل هیچ مسئولیتی را قبول نخواهند کرد.

نیمی از دوازده وب‌سایت مبادله رمزارز‌ها در ازبکستان توسط دولت این کشور در لیست سیاه قرار گرفته‌ است که برخی از این وب‌سایت‌ها خدمات خود را از طریق ربات‌ها و گروه‌های تلگرام نیز ارایه می‌کنند.

۴- حمله فیشینگ به صرافی کوین بیس

حمله فیشینگ هکر‌ها از طریق پیامک احراز هویت برای کاربران کوین بیس به بیش از ۶ هزار کاربر این صرافی خسارت وارد کرده است. کوین بیس عنوان کرد هکرها به آدرس ایمیل قربانیان دسترسی پیدا کرده‌اند و از این طریق حساب‌های آنها را خالی کرده‌اند. کوین بیس اعلام کرد مبالغی که از حساب کاربران به سرقت رفته است را به آنها پرداخت خواهد کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
news bitcoin
کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا