صرافی ها

معرفی صرافی کوین تایگر؛ آموزش تصویری انجام معاملات در CoinTiger

یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای افرادی که با قصد سرمایه گذاری و کسب سود وارد حوزه ارزهای دیجیتال می‌شوند، آشنایی با انواع صرافی‌ ارز دیجیتال است. در سال‌های اخیر صرافی‌های زیادی آغاز به فعالیت کرده‌اند. البته بدون تردید تمام آن‌ها دارای عملکرد مناسبی نیستند. کوین تایگر یکی از صرافی‌های پیشرو برای تجارت انواع ارزهای دیجیتال است که امکانات متنوع و یک بستر امن برای معاملات در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها و اموزش صرافی کوین تایگر خواهیم پرداخت.

صرافی کوین تایگر چیست؟

 کوین تایگر چیست

کوین تایگر یک پلتفرم مبادله آنلاین برای معاملات ارزهای دیجیتال است که بالغ بر ۵۰۰ ارز دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، داگ کوین و یونی را پشتیبانی می‌کند و از نظر حجم معاملات در لیست بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال قرار می‌گیرد. کوین تایگر از واریز و برداشت یوان (CNY) پشتیبانی می‌کند و دارای توکن بومی است.

صرافی ارز دیجیتال کوین تایگر خدماتی مانند معاملات فیوچرز با اهرم بالا، معامله فیات، معاملات مارجین و اسپات را ارائه می‌دهد. علاوه بر اینکه کاربران این صرافی، امکان خرید و فروش با استفاده از جفت‌ ارزهای معاملاتی را دارند. این صرافی در کنار نسخه وب، دارای اپلیکیشن موبایل نیز است. کاربران با نصب اپلیکیشن صرافی کوین تایگر روی دستگاه‌های تلفن همراه خود می‌توانند معاملات خود را انجام دهند. نصب و استفاده از نسخه اپلیکیشن این صرافی بسیار آسان است و اغلب افراد به راحتی می‌توانند با آن کار کنند.

این صرافی در سال ۲۰۱۷ و در سنگاپور شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر رتبه ۸۵ را در کوین مارکت کپ به خود اختصاص داده است. البته با توجه به پیشرفت روزافزون این صرافی، انتظار می‌رود که رتبه خود را در آینده بهبود ببخشد.

کوین تایگر کجاست؟

Cointiger یک بازار مبادله رمزارز است که هزینه کارمزد و معاملات بسیار رقابتی و پایین ارائه می‌دهد. این صرافی به پنج زبان چینی، انگلیسی، روسی، کره‌ای و ویتنامی در دسترس است، بنابراین کاربران زیادی از سراسر دنیا دارد. صرافی‌های ارز دیجیتال در حالت کلی به دو دسته متمرکز و غیر متمرکز تقسیم می‌شوند. کوین تایگر یک صرافی ارز دیجیتال متمرکز است. مهم‌ترین تفاوت صرافی متمرکز و صرافی غیرمتمرکز وضعیت حق مالکیت است. در صرافی کوین تایگر، مالکیت ارزهای دیجیتال به طور کامل در اختیار صرافی است. اما در صرافی‌های غیرمتمرکز دارایی کاربران توسط صرافی ذخیره نمی‌شود.

مالک صرافی CoinTiger کیست؟

صرافی CoinTiger  متعلق به آقای فرانک لینگ (Frank Ling) است و توسط تیمی متشکل از متخصصان و کارشناسان کریپتوکارنسی که از کشورهای مختلفی در کنار هم گرد آمده‌اند، راه‌اندازی شده است. فرانک لینک دانش آموخته‌ی دانشگاه برق شمال چین (North China Electric Power University) است. او در حوزه تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال، تحقیق بازار و ارتباطات تجاری فعال است.

ارز بومی یا توکن صرافی کوین تایگر چیست؟

TigerCas یا TCH ارزبومی صرافی کوین تایگر است که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. این رمز ارز روی بلاک‌چین اتریوم قرار دارد و غیر قابل استخراج است. در زمان نگارش این مقاله رتبه ۱۶۴۷ بازار را به خود اختصاص داده است. تعداد واحدهای در گردش این توکن ۵۶ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱ میلیارد خواهد بود.

نحوه احراز هویت در صرافی کوین تایگر

احراز هویت در حال حاضر در این صرافی اجباری نیست. با این حال محدودیت‌هایی برای کاربرانی که بدون احراز هویت در این پلتفرم فعالیت می‌کنند (مخصوصا کاربران ایرانی) وجود دارد. برای مثال این کاربران حداکثر می‌توانند معادل ۵ بیت کوین در یک برداشت از صرافی خارج کنند یا نمی‌توانند با استفاده از درگاه پرداخت، ارز فیات به حساب خود واریز کنند. امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی در این صرافی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: تفاوت صرافی و بروکر

ویژگی های صرافی کوین تایگر

ویژگی های صرافی کوین تایگر

کوین تایگر از زمانی که به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است تا به امروز پیشرفت زیادی داشته و موفق شده است به یکی از صرافی‌های معتبر و امن ارز دیجیتال جهان تبدیل شود. برخی از ویژگی‌های مهم این صرافی عبارت است از:

  • امکان استیکینگ: کاربران CoinTiger می‌توانند با سپرده‌گذری یا استکینگ ارز‌های دیجیتال روی این پلتفرم، پاداش‌های سهامداری را با شرایط تعیین شده به دست آورند.
  • خرید و فروش ارز فیات: صرافی کوین تایگر امکان تبدیل ارزهای فیات یا خرید و فروش آن‌ها را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای این کار کافی است که وارد بخش Fiat Orders شوید و ارز فیات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • فیوچر تریدینگ تا ۲۰X Leverage: لوریچ ضریبی است که به کمک آن می‌توان مبلغ سپرده‌گذاری شده در معاملات فیوچرز را افزایش داد. در صرافی کوین تایگر، حداکثر میزان لوریج تا ۲۰ برابر است.
  • پشتیبانی از قرارداد آتی ETF: این قراردادها در واقع نوعی صندوق قابل معامله هستند که به افراد این اجازه را می‌دهند بدون خرید و فروش ارزهای دیجیتال، در سود و زیان آن شریک شوند.
  • پشتیبانی از معاملات اسپات: معاملات اسپات، به خرید یا فروش مستقیم یک ارز دیجیتال گفته می‌شود. در این معاملات هزینه به صورت آنی پرداخت می‌شود و ارز دیجیتال مورد مبادله، در همان لحظه به کیف پول خریدار انتقال پیدا می‌کند.

مزایای صرافی کوین تایگر

نقات قوت کوین تایگر باعث شده است تا کاربران زیادی این صرافی را برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال انتخاب کنند. برخی از مهم‌ترین مزایای CoinTiger عبارت است از:

  • رابط کاربری ساده و جذاب: یکی از بهترین ویژگی‌های کوین تایگر، داشتن رابط کاربری ساده است. به طوری که حتی افراد مبتدی به راحتی می‌توانند معاملات خود را در آن انجام دهند.
  • حجم معاملات بالا: صرافی کوین تایگر بر اساس حجم معاملات یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال است. حجم معاملات یکی از شاخص‌های مهم برای تعیین اعتبار یک صرافی است.
  • داشتن تیم پشتیبانی قوی و پاسخگویی سریع: این پلتفرم از طریق کانال‌های ارتباطی مانند‌ ایمیل، تماس تلفنی، چت زنده ۲۴ ساعته با کاربران خود در ارتباط است و در اسرع وقت کارشناسان پشتیبان به تمام سوالات کاربران پاسخ می‌دهند.
  • برخورداری از امنیت بالا: امنیت تمامی تراکنش‌ها در کوین تایگر با استفاده از پروتکل‌‌های امنیتی پیچیده مانند احراز هویت دو‌عاملی، فناوری SSL و Fund password برقرار می‌شود.
  • پشتیبانی از کوین‌های متنوع: پشتیبانی از کوین‌های گوناگون از مهم‌ترین ویژگی‌های یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است. در حال حاضر امکان خرید و فروش اغلب ارزهای دیجیتال معروف و محبوب مانند بیت کوین، اتریوم، آلت کوین‌ها، استیبل کوین‌ها و … در کوین تایگر برای کاربران وجود دارد.

معایب صرافی کوین تایگر

کاربران هنگام کار با پلتفرم کوین تایگر با برخی مشکلات مواجه هستند که انتظار می‌رود تیم توسعه دهنده این صرافی در اسرع وقت نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند. در غیر این صورت ممکن است که بخشی از کاربران خود را از دست دهند. در ادامه به برخی مواردی که به عنوان معایب CoinTiger به شمار می‌رود، اشاره می‌کنیم:

  • داشتن مشکلاتی برای لاگین: برخی از کاربران صرافی CoinTiger برای ورود به این صرافی با مشکلاتی مواجه هستند. این موضوع گویا در مورد کاربران ایرانی بیشتر است و برای ورود به صرافی باید بارها تلاش کنند.
  • عدم دریافت پاسخ از پشتیبانی: یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران ایرانی این صرافی دارند، عدم دریافت پاسخ سریع یا شفاف از پشتیبانی است.
  • محدودیت فعالیت در صرافی بدون احراز هویت: بسته بودن بعضی بخش‌های سرمایه‌گذاری کوین تایگر برای کاربرانی که احراز هویت نکرده‌اند از دیگر معایب این صرافی به شمار می‌رود.
  • نبود ایر دراپ ارزهای جدید: یکی از روش‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه اولیه، شرکت در ایردراپ‌ها است. بسیاری از صرافی‌های بزرگ امکان شرکت در ایردراپ‌ها را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. این در حالی است که مدت زمان زیادی است که ایردراپ‌ فعالی در کوین تایگر وجود ندارد.

آموزش ساخت حساب کاربری در کوین تایگر

برای ثبت نام در صرافی کوین تایگر به وب سایت رسمی صرافی به نشانی cointiger.com مراجعه کنید:

ساخت حساب کاربری در کوین تایگر

 برای ثبت نام روی گزینه‌ی Register کلیک کنید.

شما می‌توانید با شماره تلفن یا ایمیل در صرافی ثبت نام کنید. دقت کنید که کوین تایگر از کاربران ایرانی نیز پشتیبانی می‌کند. سپس گزینه‌ی Next را بزنید. پازل را تکمیل کنید و اثبات کنید که ربات نیستید. بعد از تایید ثبت نام در صرافی کوین تایگر ، یک پیامک به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد. کد تایید این پیامک را در کادر مخصوص وارد کنید و سپس دکمه‌ی Complete registration را بزنید.

حساب کاربری در کوین تایگر

بعد از تایید شماره موبایل، پیام زیر به شما نشان داده خواهد شد، دکمه‌ی Click to experience را انتخاب کنید تا وارد محیط پلتفرم کوین تایگر شوید.

تکمیل فرآیند ثبت نام

از قسمت بالای صفحه، گزینه‌ی Exchange را انتخاب کنید. سه گزینه‌ی Basic، Advanced و Convert به شما نشان داده می‌شود. ما در این بخش گزینه‌ی Basic را انتخاب می‌کنیم تا وارد بخش معاملات صرافی شویم.

شروع معامله در کوین تایگر

در بخش Search می‌توانید جفت ارز مدنظر خود را برای معامله انتخاب کنید. دقت کنید که امکان خرید تتر یا BITCNY در این صرافی از طریق کارت اعتباری وجود دارد. اما برای این کار باید مراحل احراز هویت را کامل کنید و به عنوان یک کاربر ایرانی، این کار برای شما میسر نیست. پس بهتر است از یک صرافی ایرانی تتر یا ارزهای دیگری بخرید و آن را به صرافی منتقل کنید.

برای واریز کوین به صرافی شما باید از منوی بالا، گزینه‌ی FUND را انتخاب و از منوی باز شده، گزینه‌ی Deposit را انتخاب کنید.

واریز کوین به صرافی کوین تایگر

واریز کوین به کوین تایگر

در صفحه جدید، به شما به صورت پیشفرض آدرس کیف پول بیت کوین نشان داده می‌شود. شما می‌توانید از منوی Deposit، آدرس کوین یا توکن‌های دیگر مانند USDT را نیز انتخاب کنید. دقت کنید این صرافی از تتر در چهار شبکه ERC20، TRC20، BEP20 و OMNI پشتیبانی می‌کند. بنابراین تتر صحیح و متناسب با شبکه را باید انتخاب کنید. ما در این آموزش، تتر TRC20 را انتخاب کردیم. آدرس را کپی کنید و در کیف پول مبدا وارد کنید.

واریز کوین به صرافی کوین تایگر

بعد از کپی آدرس تتر در صرافی، وارد کیف پول خود شوید و بعد از انتخاب گزینه برداشت تتر، مبلغ مدنظر خود را به همراه شبکه برداشت انتخاب کنید. دقت کنید که شبکه برداشت و واریز در هر دو صرافی باید یکی باشند.

خرید و فروش رمزارز در کوین تایگر

برای مثال برای خرید ریپل و فروش در کوین تایگر، دوباره وارد بخش صرافی شده و جفت ارز XRP/USDT را انتخاب کنید.

خرید و فروش ارز در کوین تایگر

در بخش Limit می‌توانید سفارش Buy XRP خود را ثبت کنید. شما می‌توانید واحد قیمت رمزارز ریپل را با توجه به سفارش های خرید و فروش ثبت شده در سمت راست صفحه وارد کنید یا خودتان یک قیمت جدید ثبت کنید.

دقت کنید که هنگام سفارش گذاری بیشتر از ۴ رقم اعشار را نمی‌توانید وارد کنید. بعد از ورود اطلاعات، دکمه‌ی زردرنگ Buy XRP را انتخاب کنید. بعد از تایید تراکنش، موجودی شما در بالانس XRP به روز رسانی خواهد شد.

شما می‌توانید ارز خریداری شده خود را با همین روش، در صرافی ارز دیجیتال کوین تایگر بفروشید یا ارزهای خود را از یک صرافی یا کیف پول دیگر برای مثال تراست ولت به کوین تایگر ارسال کنید و آن را به فروش بگذارید. 

برای بررسی سفارشات انجام نشده می‌توانید با پایین آمدن در صفحه و بررسی Open Order سفارشات در مرحله انجام خود را ببینید.

برداشت ارز از صرافی کوین تایگر

برای برداشت ارز از صرافی، باید از همان قسمت FUND در منوی بالای صفحه، گزینه‌ی Withdraw را انتخاب کنید.

آموزش برداشت ارز از صرافی کوین تایگر

برداشت ارز در این صرافی محدودیت حداقل برداشت دارد و برای برداشت تتر حداقل باید ۱۵ تتر برداشت کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از تایید هویت دو عاملی و ارسال کد تایید برای تلفن همراهتان، برداشت خود را تایید کنید و امنیت آن را افزایش دهید.

نقدشوندگی در صرافی کوین تایگر

یکی از شاخص های یک صرافی ارز دیجیتال امن و قابل اعتماد برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال داشتن قدرت لیکوییدیتی (Liquidity) یا نقدشوندگی بالا است. لیکوییدیتی در واقع همان سرعت خرید و فروش یک ارز دیجیتال است. کاربران یک صرافی هر چه قدر راحت‌تر و سریع‌تر بتوانند ارزهای دیجیتال خود را به پول نقد یا دارایی دیگری تبدیل کنند، نشان از نقدشوندگی بالای آن صرافی دارد. طبق داده‌‌های کوین مارکت کپ:

  • حجم معاملات در ۲۴ ساعت: ۴۰۵,۷۹۳,۶۵۰ دلار
  • متوسط نقدینگی: ۵۶۶ میلیون دلار

قوانین صرافی کوین تایگر برای کاربران ایرانی

در زمان نگارش این مقاله، صرافی در قوانین خود، اشاره‌ای به منع فعالیت کاربران ایرانی نکرده است. در هنگام ساختن حساب‌کاربری نیز نام کشور ایران نیز در لیست وجود دارد. اما کاربران ایرانی باید توجه داشته باشند که کار با صرافی‌های خارجی همواره با ریسک همراه است و باید به صورت روزانه اخبار حوزه ارزهای دیجیتال را دنبال کنند. زیرا بسیاری از صرافی‌ها مانند کوین بیس، بایننس و … دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرده‌اند. در حال حاضر یکی از بهترین و امن‌ترین روش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی، استفاده ازصرافی ارز دیجیتال ایرانی است.

صرافی کوین تایگر و آینده آن

صرافی cointiger به دلیل ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از تعداد زیادی کوین، امکانات کامل برای تریدینگ، کارمزد کم و رقابتی، رابط کاربری ساده و حجم معاملات بالا نسبت به رقبا توانسته است که در لیست صرافی‌های محبوب قرار بگیرد.

از طرف دیگر تیم توسعه‌دهنده صرافی کوین تایگر به دنبال استفاده از ارزش‌های مبتنی بر نوآوری است و شعار خود را «سرمایه‌گذاری برای آینده» انتخاب کرده است و به نظر می‌رسد که بتواند رتبه خود را در بین سایر صرافی‌های ارز دیجیتال برتر بهبود ببخشد.

تجربه شما در ارتباط با این صرافی ارز دیجیتال چیست؟

آیا کاربران ایرانی می‌توانند در صرافی کوین تایگر حساب باز کنند؟

بله. در زمان نگارش این مقاله، صرافی کوین تایگر در قوانین خود، اشاره‌ای بر منع فعالیت کاربران ایرانی نکرده است. در هنگام ساختن حساب‌کاربری نیز نام کشور ایران نیز در لیست وجود دارد.

آیا امکان انجام معاملات فیوچرز در صرافی کوین تایگر وجود دارد؟

بله. کاربران می‌توانند از ویژگی معاملات فیوچرز با اهرم X120 استفاده کنند.

آیا صرافی کوین تایگر دارای اپلیکیشن موبایل نیز است؟

کاربران با نصب اپلیکیشن صرافی کوین تایگر روی دستگاه‌های تلفن همراه خود می‌توانند معاملات خود را انجام دهند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۴ / ۵. مجموع آرا: ۱۲

روزنامه‌نگاری خوانده‌ام و کلمه به کلمه پا به دنیای محتوا گذاشته‌ام. ورود به بازارهای مالی و دنیای ارز دیجیتال قدم بلند من برای یادگیری بیشتر است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
68 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علي
علي
1 ماه قبل

سلام. من ٨ هزارتا توی این صرافی داشتم و خیلی ناجوانمردانه صرافی متوقف شد و بعید میدونم که مجدد فعالیتی داشته باشه. بیشتر شبیه به کلاه برداریه. صرافی که هیچ پاسخگویی در رابطه با زمان بازگشایی دوباره نداره بنظرتون میتونه سالم باشه فعالیتش؟
همه درگاههای ارتبطی با صرافی هم مسدود هست و گمانی جز چیزی که من فکر میکنم نمیشه داشت

Rauof
Rauof
2 ماه قبل

سلام وخسته نباشید .من چند وقته پلتفرم cointigerبرام باز نمی کنه نه قیمت ارزها ونه وارد حساب خصوصیم نمیشه میشه دلیلشو بیان کنید

ر رواقی
ر رواقی
2 ماه قبل
پاسخ به  Rauof

سلام
بر اساس اخبار منتشر شده از این صرافی، کوین تایگر قصد یک بازنگری جامع در وب‌سایت خود ایجاد کند و از این رو، سرویس کوین تایگر در ۵ فوریه ۲۰۲۴ در ساعت ۷:۰۰ صبح به وقت جهانی متوقف شد.
متن اطلاعیه کوین تایگر:
“در ماه‌های آینده، این پلتفرم دستخوش یک بروزرسانی بزرگ خواهد شد که نه تنها تجربه کاربر در استفاده از این صرافی را ارتقاء می‌بخشد، بلکه وضعیت رقابتی آن را نیز تغییر خواهد داد. در این مدت و با بازگشت کامل عملکرد این وب‌سایت، برخی از بخش‌ها مانند واریز، برداشت و اوردربوک‌‌ها به طور موقت متوقف خواهند شد.”

Meysam
Meysam
5 ماه قبل

سلام و وقت بخیر من برا برداشتم به مشکل خوردم و ارسال نمیشه،میگه بعدا امتحان کنید ،،چند بار رفتم آمادهنوز ادامه داره چیکار کن،پشتیبانی هم که انگار هوش مصنوعی جواب میده و تماما خارجی هست، چیکار کنم،یه جواب درست و درمان نمیگیرم

ر رواقی
ر رواقی
5 ماه قبل
پاسخ به  Meysam

سلام
با توجه به متمرکز بودن پلتفرم مربوطه، تنها راه رفع چنین مشکلاتی مکاتبه با پشتیبانی صرافی است. این مساله ممکن است به دلیل ازدحام شبکه یا بروزرسانی های زیرساختی صرافی رخ داده باشد.

مهرسا علیرضایی
مهرسا علیرضایی
5 ماه قبل

سلام وقت بخیر
من حدود ده روز پیش تترزیادی واریز کردم به صرافی کوین تایگر ولی نشون نمیده
باید چی کار کرد

ر رواقی
ر رواقی
5 ماه قبل

سلام وعرض ادب
لطفا اسناد تراکنش خود را برای پشتیبانی صرافی مربوطه ارسال کرده و این مشکل را با آنها در میان بگذارید.

حسن اعتمادی
حسن اعتمادی
6 ماه قبل

با سلام اگه امکان داره مراحل خرید و فروش را به صورت ویدیو بگذارید ممنون میشم

محسن جهانبخش
محسن جهانبخش
7 ماه قبل

سلام من میخواستم ببینم کلاس خصوصی دارید یک یا دو سه جلسه من اموزش ببینم کوین تایگر رو ، اگر بله هزینه ش چنده و چطور باید اقدام کنم

ر رواقی
ر رواقی
6 ماه قبل

سلام و عض ادب
خیر دوست گرامی. تنها بستر آموزشی والکس، مقالات بلاگ است. در صورتی که هرگونه سوال یا مشکلی در خصوص کار کردن با پلتفرم کوین تایگر دارید، در بخش کامنتها با ما درمیان بگذارید.

سپاس از همراهی شما

مهدی
مهدی
8 ماه قبل

سلام داداش من از صرافی ایرانی تتر خریدم اونجا انتقال دادم حالا تترا از صرافی ایرانی رفتن ولی نرسیدن ب کیف پول کوین ودقیقا نمیدونم چجوری باانها صحبت کنم توروخدا میشه راهنمایی کنید

ر رواقی
ر رواقی
7 ماه قبل
پاسخ به  مهدی

سلام
آیا از صحت تراکنش خود و یکسان بودن شبکه تتر کیف پول مبدا با مقصد اطمینان دارید؟ در این صورت لطفا هش تراکنش خود را برای پشتیبانی کوین تایگر ارسال و این مساله را با آنها در میان بگذارید.
https://cointiger.zendesk.com/hc/en-us/requests/new

محمد
محمد
9 ماه قبل

سلام و وقت بخیر
راه فروش در این صرافی و تبدیل به ریال به چه صورت است؟

ر رواقی
ر رواقی
8 ماه قبل
پاسخ به  محمد

سلام
محمد جان، کوین تایگر یک صرافی خارجی است و امکان معامله ریالی در آن وجود ندراد. برای تبدیل رمزارزهای خود به ریال باید از یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی، مثل والکس استفاده کنید.

محمد مرادی
محمد مرادی
9 ماه قبل

سلام من ۷۵ تتر به حسابم در کویین تایگر واریز کردم ولی الان برای ورود بعد از ایمیل و پسوورد و پازل ی اس ام اس باید بیاد که نمیاد میتونید منو راهنمایی کنید

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  محمد مرادی

سلام
شما همیشه برای کار با صرافی ها و کیف پولها بهتر است از تایید دوعاملی گوگل استفاده کنید و سرویس اس ام اس به دلیل وجود تحریم ها و عدم سرویسدهی به کشور ایران ممکن است دچار اختلال شود. پیشنهاد میکنیم مشکل خود را با پشتیبانی کوین تایگر درمیان بگذارید.

حسین عباسی
حسین عباسی
9 ماه قبل

سلام وقت بخیر
۱-چگونه میتوانم زبان کوین تیگر را فارسی کنم
۲-مقداری ازدارایی من در کوین تایگر فریز شده چگونه میتوانم از ان در معاملات اسنفاده کنم یا بر داشت کنم

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  حسین عباسی

سلام
۱- کوین تایگر از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.
۲- در صورتی که دارایی شما در کیف پول فریز شده باشد امکان برداشت یا معامله آن وجود ندارد. فریز شدن دلایل مختلفی دارد که برای رفع فریز شدن باید با پشتیبانی صرافی ارتباط بگیرید.

سارا
سارا
9 ماه قبل

سلام. وقت بخیر. کارمزد صرافی کوین تایگر برای برداشت چند درصد هست؟

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  سارا

سلام
سارا جان کارمزد برداشت رمزارز در کوین تایگر و سایر صرافی های ارز دیجیتال در بخش fee هر صرافی قابل مشاهده است.

https://cointiger.zendesk.com/hc/en-us/articles/360010614714

زینتی
زینتی
9 ماه قبل

معامله تایم بالا روز چهارشنبه شب ۵ جولای اتریوم رو توی پایین ترین حدش خرید(ِلانگ) خریدم دیروز ساعت ۱۲ ظهر ۶جولای پوزیشنم رو بستم خیلی خوب و خوشبختانه سودم روی حساب نشست اما هرچی تایم های پایین لانگ میکنم یا شورت میام روی سود اندک میخوام پوزیشنم رو ببندم سود نمیده هیچ یهو میبینم درصد کمی هم ضرر کردم.نمیدونم ذهنم رفته روی اپلیکیشن های دیگه کار کنم این یه چیزی با من سازگاری نداره .

*AnSeL*
*AnSeL*
9 ماه قبل

سلام وقت بخیر حداقل باید چقدر تتر واریز کنم به کویین تایگر تا بتونم شروع به کار کنم؟مثلا با ده تتر امکانش هست؟

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  *AnSeL*

سلام
بر اساس اطلاعات درج شده در سایت کوین تایگر حداقل واریزی ۳۰ تتر است.

Sina s
Sina s
9 ماه قبل

چقدر تتر میتونم در یک کوین بزارم حداقلش

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  Sina s

سلام
متاسفانه دقیقا متوجه منظور شما نشدیم. حداقل واریزی برای کیف پول usdt در کوین تایگر ۳۰ تتر است. اگر برای خرید سایر جفت ارزها بخواهید حداقل تتر را واریز کنید، توجه داشته باشید این برای هر توکن متفاوت است. پیشنهاد میکنیم در وبسایت کوین تایگر بخش Deposit آنرا چک کنید.

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا