مقالات ارز دیجیتال

کوین دسک؛ آشنایی و نحوه استفاده از سایت Coindesk

اکنون یکی از پرتلاطم‌ترین بازارهای اقتصادی جهان، بازار ارزهای دیجیتال است. جذابیت دنیای کریپتوکارنسی برای مردم دنیا به قدری زیاد شده است که روز به روز افراد بیشتری به آن علاقه‌مند می‌شوند. نکته مهمی که وجود دارد این است که شما به عنوان یک فرد فعال در بازار ارزهای دیجیتال، قبل از اینکه برای یک معامله ارزی اقدام کنید، باید اطلاعات کافی درباره جزئیات آن داشته باشید. این جزئیات شامل مواردی مثل قیمت ارز دیجیتال مورد نظر، آینده آن ارز دیجیتال، وضعیت بازار رمز ارزها و… می‌شود.

سایت COINDESK یک راه آسان و مطمئن برای کسب این اطلاعات است. به عبارتی پیشنهاد می‌شود که قبل از انجام هر گونه فعالیتی در دنیای کریپتوکارنسی، یک بازدید کوتاه از سایت کوین دسک داشته باشید. حتی اگر فردی تازه کار و مبتدی هم هستید می‌توانید از کوین دسک و مقاله‌های آن برای آموزش استفاده کنید. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با سایت کوین دسک، یکی از بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال آشنا کنیم.

 معرفی سایت کوین دسک (COINDESK)

Coindesk از سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را شروع کرد و اکنون در کنار پیشرفت‌های زیادی که داشته است به عنوان یکی از قدیمی‌ترین وب سایت‌های خبری ارز دیجیتال شناخته می‌شود. در واقع می‌توان این‌گونه گفت که یکی از برجسته‌ترین سایت‌های ارز رمزنگاری شده که به ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین اختصاص یافته است، سایت Coindedex.com است.

سایت COINDESK، سایت خبری معتبر و قدیمی

ضمن اینکه علاوه بر آن سایت‌های خبری دیگری مثل سایت کوین تلگراف، سایت CCN و… نیز در این زمینه فعالیت دارند. اگر شما به عنوان یک تریدر و فردی فعال در دنیای کریپتوکارنسی قصد انجام معاملات ارزی داشته باشید، باید از منبعی مطمئن نسبت به ارزهای دیجیتال و ارزش واقعی آن‌ها در لحظه آگاهی داشته باشید. سایت COINDESK راهی مطمئن برای این موضوع است که اخبار معتبر درباره صنعت ارزهای رمزپایه را به طور کامل پوشش می‌دهد.

سایت کوین دسک بستری رسانه‌ای برای سرمایه گذاران نسل جدید است که اخبار ارز دیجیتال را به شکل کامل پوشش می‌دهد و درباره چگونگی کار با رمز ارزهایی مثل بیت کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال مقالات آموزشی مفیدی تهیه می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت که کوین دسک وظیفه آموزش، اطلاع رسانی و اتصال جامعه سرمایه گذاری در سراسر جهان را بر عهده دارد که از طریق انتشار اخبار، داده‌های مفید، رویدادها و آموزش‌های جامع این کار را انجام می‌دهد.

اطلاع رسانی سایت Coindesk به روش‌های مختلفی مثل رسانه‌های اجتماعی، وب سایت، ویدئو، خبرنامه، پادکست و رویدادهای زنده انجام می‌شود. این اطلاع رسانی برای میلیون‌ها نفر علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک‌چین (Blockchain) انجام می‌شود.

اطلاع رسانی سایت COINDESK از طریق رسانه‌های اجتماعی

ویژگی‌های سایت کوین دسک

یکی از مهم‌ترین کارهایی که کوین دسک (COINDESK) انجام داده است این است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ نرخ مرجع اصلی ارزش بیت کوین را تحت عنوان «شاخص قیمت بیت کوین» ایجاد کرد. از آن پس این نرخ مرجع اصلی قیمت بیت کوین به شکل گسترده در تمام رسانه‌ها مثل فایننشیال تایمز، وال استریت ژورنال، CNBC و… به شکل روزانه مورد استفاده قرار گرفت.

یکی دیگر از نکات مهمی که درباره این سایت خبری وجود دارد این است که میزبان اجلاس سالانه اجتماع هر «ماه می» است. این گردهمایی به عنوان مهم‌ترین اجلاس فناوری بلاکچین در اکوسیستم جهانی این فناوری شناخته می‌شود. علاوه بر این سایت COINDESK میزبان برنامه معروف “Blockchain Week NYC” است.

سایت کوین دسک (Coindesk.com) در تاریخ فوریه ۲۰۱۴ گزارشی کامل و جامع درباره رمز ارزها تحت عنوان “State Bitcoin” منتشر کرد. هدف اصلی این گزارش این بود که بر روند کلیدی رمزنگاری، فرصت‌ها و چالش‌های موجود مروری کلی داشته باشد و در عین حال مهم‌ترین و اصلی‌ترین تحولات سال قبل را هم برجسته کند.

انتشار گزارشی کامل درباره ارزهای دیجیتال

نکته جالب دیگری که درباره سایت کریپتویی کوین دسک وجود دارد این است که این سایت در آوریل سال ۲۰۱۴، نرم افزار IOS خود را منتشر کرد. این نرم افزار که مخصوص گوشی‌های موبایل آیفون است، تمام خبرها، مقالات و همچنین شاخص قیمت بیت کوین را پوشش می‌دهد. این موضوع تبدیل به گامی بزرگ برای سایت COINDESK در مسیر پیشرفت و توسعه شد.

بخش‌های مختلف سایت کوین دسک

اگر تا کنون تصمیم به انجام یک معامله ارزی گرفته باشید، احتمالا می‌دانید که قبل از هر چیزی نیاز به اطلاعاتی جامع، کامل و معتبر درباره ارزهای دیجیتال و قیمت آن‌ها دارید. معمولا اولین فکری که ممکن است در چنین شرایطی به ذهنتان برسد، مراجعه به همین سایت‌های معتبر خبری ارزهای رمزنگاری شده است. کوین‌دسک برای کاربران خود بخش‌های مختلفی ارائه کرده است که هر کدام از آن‌ها با هدف خاص خود طراحی شده است. در ادامه این مطلب به بررسی بخش‌های مختلف سایت COINDESK می‌پردازیم.

بخش اخبار و مقالات

آخرین اخبار موجود درباره تمام مهمترین خبرهای ارزهای دیجیتال، بیت کوین و بلاکچین را می‌توانید در بخش اخبار و مقالات (News) کوین دسک مشاهده کنید. علاوه بر این تعداد زیادی از مقالات معتبر درباره ویژگی‌های رمز ارزها، بازار ارزهای دیجیتال، ویدئوها و… را هم می‌توانید در این قسمت از سایت پیدا کنید. برای مثال در این بخش گزینه‌ای تحت عنوان “Latest” وجود دارد که با انتخاب آن می‌توانید به‌روزترین اخبار موجود درباره رمز ارزها را مشاهده کنید.

مشاهده آخرین اخبار موجود رمز ارزها در سایت COINDESK

سایت Coindesk گروهی بزرگ و کامل از بهترین روزنامه نگاران مستقل را دارد که درباره موضوعات مختلف به شکل اختصاصی فعالیت می‌کنند. این وب سایت یک مرجع خبری معتبر و کامل است که تقریباً می‌توان گفت تمام اخبار مهم را پوشش می‌دهد.

بخش آموزشی

اگر به عنوان فردی تازه کار و مبتدی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده باشید، بخش آموزشی (Learn) سایت coindesk.com به شدت می‌تواند برای شما مفید باشد. اگر سؤالی درباره ارزهای دیجیتال، چگونگی ترید کردن آن‌ها، فناوری بلاک‌چین و ویژگی‌های آن و… داشته باشید، پاسخ خود را به کامل‌ترین شکل ممکن می‌توانید در بخش آموزشی سایت کوین دسک پیدا کنید.

نکته مهمی که وجود دارد این است که مقالات موجود در این بخش از کوین دسک نسبت به سایر مقالات موجود در اینترنت بسیار متفاوت است. دلیل این تفاوت و تمایز این است که مقالات موجود در این سایت از معتبرترین و به‌روزترین اخبار و اطلاعات موجود جمع‌آوری‌شده است. ضمن اینکه این مقالات به شکلی کامل به موضوع مورد نظر پرداخته است و جزئی‌ترین مسائل ممکن را هم مورد بررسی قرار داده است.

به طور مثال بخش آموزشی سایت کوین دسک قسمتی به نام ۱۰۱ دارد که در آن تمام آموزش‌های لازم درباره اتریوم، بلاک‌چین، بیت کوین و تجارت آنلاین به شکلی کامل و البته رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

مطالعه مقالات آموزشی در سایت COINDESK

بخش ویدیوها

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سایت کوین دسک قسمت ویدیوهای آن است که تمام مصاحبه‌های حضوری و اینترنتی که درباره ارزهای دیجیتال و مسائل مربوط به آن با کارشناسان، متخصص‌ها افراد توسعه دهنده این حوزه شده است را برای کاربران خود جمع آوری کرده است. علاوه بر این ویدیوهایی با موضوع تحلیل بازار ارزهای دیجیتال، پیش بینی بازار رمز ارزها و روش‌های کسب درآمد از این بازار نیز در این قسمت از کوین دسک به شکل رایگان در دسترس کاربران خود قرار دارد.

بخش تحقیق و پژوهش

یکی از بخش‌های مهم کوین دسک، این سایت تخصصی حوزه کریپتوکارنسی که در موارد بسیار حساس و ضروری مورد استفاده قرار می‌گیرد، قسمت تحقیق و پژوهش است. آخرین و معتبرترین تحقیقاتی که روی رمز ارزها، ارزهای مجازی، دنیای کریپتوکارنسی، فناوری بلاکچین و… صورت گرفته باشد را در این قسمت می‌توانید پیدا کنید. همچنین جالب است بدانید که جذاب‌ترین قسمت این بخش را گزارش‌ها، وبینارها و… تشکیل داده است. فراموش نکنید که شما با مطالعه این اطلاعات مفید می‌توانید آگاهی خود را نسبت به مسائل مربوط به دنیای ارزهای دیجیتال افزایش دهید و در نتیجه معاملات پرسودتر و موفق‌تری انجام دهید.

تحقیقات انجام شده درباره کریپتوکارنسی در COINDESK

چرا باید اطلاعات مورد نیاز خود را از سایت کوین دسک به دست آوریم؟

مهم‌ترین دلیل این موضوع، اعتبار اطلاعات و اخبار موجود در سایت COINDESK است. اگر دقت کرده باشید احتمالا تاکنون متوجه پیشرفت دنیای ارزهای دیجیتال و افزایش محبوبیت آن‌ها بین مردم سراسر جهان شده‌اید. این موضوع باعث شده است تا میزان جستجوی افراد در اینترنت درباره ارزهای دیجیتال و مسائل مربوط به آن هم زیاد شود.

با توجه به گستردگی فضای مجازی و اینترنت، طبیعی است که اطلاعات مورد نیاز شما توسط سایت‌ها و منابع خبری مختلفی منتشر شده باشد. اما باید توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات درست نیستند و بعضاً ممکن است اخباری دروغین و اطلاعاتی فیک درباره یک ارز دیجیتال در یک سایت نامعتبر انتشار پیدا کند.

سایت کوین دسک به‌روزترین و معتبرترین اطلاعات را جمع آوری می‌کند و در اختیار شما قرار می‌دهد. این سایت به شما می‌گوید که ارزهای دیجیتال مختلف چگونه به وجود آمده‌اند، چگونه کار می‌کنند، از چه فناوری‌هایی استفاده می‌کنند و چه قیمتی دارند. شما با داشتن این اطلاعات مفید می‌توانید بهترین معاملات ارزی را با بیشتری سود انجام دهید.

معتبرترین اطلاعات درباره بازار در سایت COINDESK

سایت کوین دسک؛ مرجعی معتبر 

یکی از اصلی‌ترین مواردی که باعث کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال می‌شود این است که اطلاعات خود را به روز نگه دارید. به روز کردن اطلاعات باعث می‌شود تا تصمیمات درست‌تری بگیرید و احتمال کسب سود در معامله را برای شما افزایش می‌دهد.

ضمن اینکه با مطالعه مقاله‌های آموزشی که در سایت کوین دسک وجود دارد، می‌توانید نکات کلیدی و کاربردی موجود در این حوزه را بشناسید. همچنین با دیدن ویدیوهای مصاحبه‌ها می‌توانید از تجارت افراد متخصص و اطلاعات ارزشمند کارشناسان این حوزه استفاده کنید. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با سایت کوین دسک آشنا کنیم و دلیل لزوم استفاده از چنین سایت‌های معتبری را بررسی کنیم. تجربه کاربری شما از این سایت چیست؟

سؤالات متداول

سایت coindesk.com چیست؟

سایت COINDESK به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های خبری معتبر در دنیای ارزهای دیجیتال است که علاوه بر اخبار جدید و مقالات آموزشی، اطلاعات مفید، به روز و ارزشمندی درباره رمز ارزها و مسائل مربوط به آن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

چرا باید از سایت کوین دسک استفاده کنیم؟

کوین دسک (coindesk) یک سایت معتبر است. به همین دلیل است که هنگام مراجعه به آن می‌توانیم با خیالی راحت تمام مقالات آموزشی آن را مطالعه کنیم و مطمئن باشیم که نکته مهمی از قلم نخواهد افتاد. ضمن اینکه جدیدترین و مهم‌ترین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

سایت کوین دسک چه اطلاعات کاربردی دارد؟

کوین دسک دارای بخش‌های مختلفی است که هر کدام به تنهایی در زمینه کاری خود به شکلی درست و کامل فعالیت می‌کند. این بخش‌ها شامل بخش خبری، آموزشی، مقالات، ویدیوهای مصاحبه‌های حضوری و آنلاین و تحقیق و پژوهش می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
coindesk
کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا