سرمایه گذاریمقالات ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت و آینده آوه؛ روح خندان کریپتو

دنیای رمزارزها، وسعت بسیار زیادی دارد و هر روزه به این وسعت افزوده می‌شود. امور مالی غیرمتمرکز، ساختار شگفت‌انگیز و پیچیده‌ای دارد. جاه‌طلبی جامعه کریپتو تنها محدود به نظام‌های معمولی نمی‌شود و گستره‌ی وسعی دارد. گستره‌ای روز به روز به وسعت آن افزوده می‌شود و این رشد هیجان انگیز همواره، با هیجان و اشتیاق همراه است.

Aave یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) است و در ادامه در مورد اینکه ارز دیجیتال آوی چیست؟ بیشتر اطلاعات کسب می‌کنید، باید بدانید، این ارز امکان استقراض از ارزهای دیجیتال و همچنین وام ‌دادن به ارزهای دیجیتال، از جمله Flash loans را فراهم می‌کند. Flash loans، اولین گزینه وام بدون وثیقه در فضای محسوب می‌شوند. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با ارز دیجیتال Aave آشنا کرده، تاریخچه‌ی این ارز را بررسی کنیم و همچنین با توجه به نظر کارشناسان این حوزه، آینده‌ آوی را بررسی و پیش‌بینی نماییم.

آوی (Avae) چیست؟

ارز دیجیتال آوه و پروتکل Aave، براساس پروتکل اتریوم ساخته شده است. پلتفرم این ارز دیجیتال، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های DeFi محسوب می‌شود و همچنین می‌توان این پلتفرم را یکی از برترین پلتفرم‌هایی دانست، که روی وام دادن و استقراض ارزهای دیجیتال از طریق سیستم نقدینگی ادغام شده، تمرکز دارد. با استفاده از این پلتفرم، وام دهندگان می‌توانند بدون نیاز به واسطه‌ها و یا تعامل با شخص ثالث، درآمد نسبتا کم خطر و غیرفعال از سود پرداختی وام‌ها، بدست آورند.

در ابتدا اشاره شد که جامعه کریپتو، پروژه‌های جاه‌طلبانه زیادی را پیش می‌برد. Aave یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این‌چنینی است. با وجود این‌که این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی تکامل خود قرار دارد، بسیاری به آینده آوی امیدوارند. برخی بر این باورند به دلیل کامل نشدن رشد و بلوغ این ارز، سرمایه‌گذاری روی این رمزارز ریسک بالایی دارد، اما همچنان در بسیاری از موارد، نرخ بازدهی سالانه بیش از ۱۰ درصد را ارائه می‌دهد.

تاریخچه ارز دیجیتال Avae

ارز دیجیتال اوه در سپتامبر سال ۲۰۱۷ معرفی شد. در ابتدا این ارز با نام ETHlend شناخته می‌شد، اما با گذشت زمان و یک سال بعد از انتشار، در سپتامبر ۲۰۱۸، نام آن تغییر کرد. کلمه‌ی Aave در زبان فنلاندی به معنای روح است، چیزی که از لوگوی این ارز نیز به وضوح مشخص است. این ارز توسط استانی کولچوف (Stani Kulechov) ساخته شد. کولچوف از وجود برنامه‌های وام‌دهی محدود روی اتریوم ناراضی بود، لذا اقدام به ساخت این ارز دیجیتال کرد.

عرضه اولیه‌ی این ارز یک ماه پس از معرفی و در نوامبر ۲۰۱۷ صورت گرفت و سرمایه‌گذاران اقدام به خرید ارز آوه کردند. در آن زمان یک میلیارد توکن آوه، که در آن دوره LEND نام داشت، عرضه شد و ۲،۱۶ میلیون دلار از فروش توکن‌ها و ۳۰۰ هزار دلار برای سرمایه‌گذاری جمع‌آوری شد. سال ۲۰۲۰، LEND با کوین AAVE جایگزین شد. در این تاریخ هر ۱۰۰ LEND به ۱ AAVE تبدیل شد که در نتیجه‌ی این تبدیل، مقدار ۱۶ میلیون کوین بوجود آمد.

پیش بینی قیمت آوی

تاریخچه قیمت اوه

پرداختن به آینده آوی بدون در نظر گرفتن تاریخچه‌ی قیمتی آن در گذشته امکان پذیر نیست. اوه پس از انتشار در سال ۲۰۱۷ و فروش بالای ۱۶ میلیون دلاری، تا سال ۲۰۲۰ به عنوان پروتکل رسمی در شبکه اتریوم، فعال نشد بلکه در ژانویه سال ۲۰۲۰، پروتکل اوه به‌طور رسمی در شبکه اصلی اتریوم فعال شد که این امر، تاثیر بسیار زیادی در آیندی آوی داشت. آوی تا ماه اگوست همان سال، به دومین پروتکل DeFi پس از MakerDao تبدیل شد که به ارزش کل قفل شده (Total value locked) یک میلیارد دلار، می‌رسد.

در همان ماه آگوست، آوی مجوز موسسه پول‌ الکترونیکی (EMI) را توسط FCA دریافت کرد. مجوزی که تاثیر مثبتی در آینده ارز دیجیتال Aave گذاشت و توکن‌های مربوطه را با افزایش ۳۰ درصدی مواجه کرد. در ۳ دسامبر ۲۰۲۰، نسخه دوم پروتکل Aave منتشر شد. با این انتشار، ویژگی‌های دیگری مانند یک میز معاملاتی، یک استودیوی بازی و یک سیستم پرداخت ارائه شد. اقدام مثبت تاثیرگذار دیگر در آینده آوی در ۱۶ مارس با راه‌اندازی شبکه اصلی Aave v3 اتفاق افتاد، که باعث رشد ۱۱۴ درصدی توکن Aave شد.

تحلیل آینده آوی

با وجود اینکه پیش بینی قیمت آوه دشوار است، در ادامه برخی از تحلیل‌ها پیرامون آینده آوی را بررسی خواهیم کرد. تحلیل‌هایی که توسط گروه‌های تحلیل ارزهای دیجیتال معروف و نرم‌افزارهای تحلیلی صورت گرفته، همچنین تلاش شده از بین تحلیل‌های موجود، تحلیل ساختارهایی آورده شود که از محبوبیت بالایی در بین فعالان این حوزه برخوردارند. در این بین برخی امید به آینده ارز اوه دارند و برخی دیگر کمی محتاط‌تر در مورد آینده ارز دیجیتال Aave به اظهار نظر پرداخته‌اند.

Wallet Investor

پیش‌بینی می‌شود که آینده آوی روند افزایشی در بلند مدت را تجربه کند. بهترین سرمایه گذاری می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ۵ ساله باشد. انتظار می‌رود در پایان سال پنجم، درصد افزایشی، بیش از ۷ برابر قیمت کنونی رقم بخورد.

Trading Beasts

آینده آوی، افزایش قابل توجه‌ای را تجربه خواهد کرد. انتظار می‌رود این افزایش ارزش، قیمت این ارز دیجیتال را به رقم ۱۹۰ دلار نزدیک کند که قطعا قابل توجه خواهد بود. با توجه پیش‌بینی روند افزایشی در سال‌های آینده، تا پایان سال ۲۰۲۲، روند بصورت کاهشی پیش خواهد رفت ولی در ادامه این کاهش، جبران خواهد شد.

Coin Price Forecast

آینده‌ی روشنی در انتظار ارز دیجیتال اوه است و انتظار می‌روند که در پایان سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ ارزش این رمز ارز به ۲۲۸ دلار برسد که باعث افزایش شمار سرمایه‌گذاران این ارز خواهد شد.

Digital Coin Price

در سال‌های پیش‌رو، آینده آوی، روند افزایش و کاهش شدیدی را تجربه نخواهد کرد. بازار از آرامش نسبی برخوردار خواهد شد و روند رشد ملایم برای اوه انتظار می‌روند. طبق تحلیل‌های صورت گرفته، انتظار می‌روند در پایان سال ۲۰۲۲، قیمت به نزدیکی ۲۰۰ دلار برسد که در قطعا رقم جالبی برای سرمایه‌گذاران است. 

پیش ‌بینی قیمت آوی

باید بدانیم پیش‌ بینی قیمت آوه و آینده آوی توسط کارشناسان به هیچ عنوان این ارز را از پیشی گرفتن از سایر رمز ارز‌های رقیب باز نمی‌دارد با این وجود جامعه آوی، معیار‌های بالایی را برای خود تعیین کرده است. طبق این معیارها، Aave باید از انتظارات همه سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال که این پلتفرم را بسیار تعاملی و بدون پیچیدگی می‌دانند، فراتر رود و کیفیت بسیار بالایی را از خود نشان دهد. قیمت فعلی اوه حدود ۱۴۶ دلار است که انتظار می‌رود، در سال‌های پیش‌رو آینده ارز دیجیتال Aave روزهای روشنی را ببیند. الگوی مثبتی که آوه پیوسته از خود نشان داده بسیار قابل اتکا است. همین امر باعث شده، بسیاری آینده ارز آوی را مثبت پیش‌بینی کنند.

آینده ارز آوی در سال های آتی

پیش بینی قیمت در ۲۰۲۲ (ماه‌های باقی‌مانده)

بازار دیدگاه مثبتی به آینده‌ آوی در ماه‌های باقی‌مانده سال ۲۰۲۲ دارد و با توجه به ساسیت‌های جامعه اوه، انتظار می‌رود در پایان سال ارزش کوین به بیش از ۱۸۱ دلار برسد. برخی این پیش‌بینی را خوش‌بینانه تلقی می‌کنند، اما امکان‌پذیر است.

پیش بینی قیمت در ۲۰۲۳

سیاست‌های جامعه اوه بسیار در قیمت آن تاثیرگذار است و شاید بنابر برخی سیاست‌ها، آینده آوی روز‌های مه‌آلودی را تجربه کند، اما انتظارات در سال ۲۰۲۳ اینگونه است که در حالت متوسط، قیمت این ارز به رقم ۲۲۶ دلار برسد و در بهترین حالت، رقم ۲۴۹ دلار را تجربه کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود در این سال بازار آرامش محسوسی داشته باشد.

پیش بینی قیمت در ۲۰۲۴

پیش‌بینی‌ها در سال ۲۰۲۴ برای آینده آوی بسیار خوش‌بینانه صورت گرفته است. تحلیل‌گران معتقدن در این سال روند رشد قیمت بصورت جهشی خواهد بود. علاوه بر این‌ها، مشارکت‌های جدید، پروتکل Aave را در کانون توجه قرار خواهد داد و آن را به عنوان ارز بسیار معتبری برای سرمایه‌گذاری، تبدیل خواهد کرد. انتظار می‌روند قیمت آوه به حدود ۲۴۰ دلار در این سال برسد.

پیش بینی قیمت در ۲۰۲۵

آینده آوی در سال ۲۰۲۵، روند روبه ‌رشد خود را حفظ خواهد کرد و طبق سیاست‌ها، در فرایند انتقال، تراکنش‌های بیشتری در هر ثانیه باید انجام پذیرد. که قطعا چالش سختی را برای رقبای Aave ایجاد خواهد کرد. افق قیمت برای اوه در این سال روشن است و انتظار می‌رود از مرز ۳۳۵ دلار نیز عبور کند.

پیش بینی قیمت در ۲۰۲۶

با توجه به رشد بالای آوه در سال ۲۰۲۵، انتظارات در سال ۲۰۲۶ روند کاهشی را پیش‌بینی می‌کند. در ابتدای سال ۲۰۲۶، انتظار حفظ روند رشدی که از سال قبل آغاز شد می‌رود، اما با کاهش در ادامه‌ی سال، انتظار می‌رود به رقم ۲۷۲ دلار در انتهای سال نزدیک شود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال آوه

آوه، سرمایه‌گذاری طولانی مدت

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته بر شناخت و آینده آوی، می‌توان دریافت که با سرمایه‌گذاری طولانی مدت می‌توان سود قابل توجه‌ای بدست آورد. علاوه بر این‌ها Aave به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال را قرض بگیرند و سود سپرده‌ را بدست آورند. ویژگی مثبت این پروتکل وام‌دهی، غیرمتمرکز بودن و پیاده‌سازی روی اتریوم است. نوآوری این شرکت در ارائه خدمات وام بسیار در محبوبیت آن‌ها تاثیر‌گذار بود، حال تصور می‌شود در آینده بیشتر هم مورد حمایت قرار گیرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
cryptopolitan
کارشناس مهندسی کامپیوتر که به جای برنامه‌نویسی، محتوانویسی می‌کند و سعی دارد در دنیای ارزهای دیجیتال و تولید محتوا هر چه بیشتر تاثیر‌گذار باشد. با دنبال کردن من در شبکه‌های اجتماعی، بیشتر درباره دید من از بازارهای مالی و فعالیتم بدانید.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا