اخبار آلت کوین ها

فعالیت نسخه دوم «آوه» در شبکه پالیگان موقتا متوقف شد

دلیل این توقف، مشکلات به وجود آمده در پی بروزرسانی آخر این پروتکل در تاریخ ۱۶ می بوده است

فعالیت پروتکل «آوه» (Aave) در شبکه پالیگان به دلیل وجود اشکال فنی در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) به طور موقت متوقف شد. این مساله مانع از تعامل کاربران با استخرهای نقدینگی موجود در این پروتکل به ارزش حدود ۱۱۰ میلیون دلار می‌شود.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، دلیل این معضل، تفاوت در نسخه‌های مستقر در شبکه اتریوم با شبکه پالیگان است. به طور خاص، تفاوتی در رابط مورد استفاده توسط استخر وام‌گیری برای فراخوانی نرخ استراتژی یک دارایی وجود دارد. استراتژی‌های نرخ بهره پیاده‌سازی شده برای رابط آوه در شبکه اتریوم طراحی شده‌اند نه پالیگان. در نتیجه زمانی که استخر وام‌دهی سعی می‌کند تا نرخ استراتژی فعلی را دریافت کند، موفق به این کار نمی‌شود و تمامی اعمال متعاقب آن از جمله واریز و یا استقراض نیز با شکست مواجه می‌شود.

در ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت)، یک وصله برای تصحیح منحنی بهره برای پروتکل آوه ارائه شد که تفاوت رابط‌ها را در نظر نگرفته بود. از این رو، فعالیت آوه در پالیگان از تاریخ ۱۹ می تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

در پی این اتفاقات دائوی آوه (Aave DAO) برای تصحیح مشکل به وجود آمده اقدام به نظرخواهی کرد. رای‌گیری از تاریخ ۲۰ می آغاز شده و تا ۲۳ می ادامه خواهد داشت.

در زمان نگارش این مطلب قیمت آوه ۶۵ دلار است که طی هفته گذشته بیش از ۵ درصد رشد داشته است.

نمودار قیمت و برخی شاخصه‌های تکنیکال آوه
نمودار قیمت و برخی شاخصه‌های تکنیکال آوه

رشد قیمت به دلیل افزایش فعالیت پروتکل AAVE در این دوره بوده است. بر اساس داده‌های سایت Santiment، تعداد آدرس‌های روزانه معامله‌گر این ارز دیجیتال، از آن زمان تا کنون ۳۱ درصد افزایش یافته است.

به همین ترتیب، تقاضا برای توکن افزایش یافته است زیرا تعداد آدرس‌های جدید ایجاد شده روزانه برای معامله آوه ۳۰ درصد در هفته گذشته افزایش یافته است. اگرچه شاخص‌های مومنتوم کلیدی در زیر خطوط مرکزی مربوطه خود قرار داشتند، اما در یک روند صعودی باقی ماندند که نشان می‌دهد شتاب خرید در حال افزایش است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
ambcrypto
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا