ترید

راهنمای گام به گام نحوه خرید ارز آلیس و معامله آن

Alice یک بازی هیجان انگیز و محبوب نزد اهل گیم است که توانسته مخاطبان زیادی را به خودش جذب کند. این بازی بر پایه بلاک چین بوده که در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد. ارز دیجیتال آلیس نیز محبوبیت زیادی داشته و با رشد بسیار خوبی که در سال گذشته تجربه کرده است یکی از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه gamefi به شمار می‌رود. بازی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید زمین، آواتار و… را خریداری کرده و لحظات هیجان‌انگیزی برای خود رقم بزنید. در این مقاله از والکس بررسی خواهیم کرد که ارز دیجیتال آلیس چیست؟ و نحوه خرید ارز آلیس به روش‌های مختلف چگونه است. پس اگر قصد سرمایه گذاری روی این ارز محبوب را دارید، آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال آلیس را از دست ندهید.

آشنایی با آلیس (Alice)

آلیس ارز دیجیتال متعلق به بازی محبوب my neighbor Alice است. این بازی بر پایه بلاک چین ساخته شده که ویژگی‌های جذاب زیادی دارد. بازی آلیس به گونه‌ای طراحی شده که پتانسیل خوبی برای پذیرش ارزهای دیجیتال از جمله ارز آلیس داخل بازی دارد که به کمک آن می‌توانید علاوه بر سرگرمی به کسب درآمد نیز برسید. همین ویژگی‌ها سبب شده که آلیس و ارز دیجیتال متعلق به آن طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشته باشد.

بازی همسایه من آلیس

ارز دیجیتال آلیس در سال ۲۰۲۱ به بازار کریپتو کارنسی معرفی شد که به دلیل پشتوانه قدرتمندی که دارد در سال گذشته رشد بسیار خوبی را تجربه کرد. اگر بازار روند صعودی قبلی خود را داشته باشد شاهد پامپ دوباره ارز آلیس خواهیم بود. آلیس رکورد قیمتی ۲۸ دلار را نیز تجربه کرده است و با توجه پتانسیل بالایی که در این پروژه دیده می‌شود، رسیدن دوباره آن به این بازه قیمتی و بالاتر از آن دور از انتظار نیست. پس شما با خرید آلیس می‌توانید یک سرمایه‌گذاری مطمئن داشته باشید.

نحوه خرید ارز آلیس در صرافی‌های خارجی

استفاده از کیف پول آلیس تنها راه برای خرید این ارز محبوب نیست. برای خرید ارز آلیس روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها استفاده از صرافی‌های خارجی است. به طور کلی صرافی‌های خارجی به دو نوع متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم‌بندی می‌شوند. هر یک از این صرافی‌های ویژگی‌های خاص خود را داشته و برای خرید ارز آلیس گزینه مناسبی هستند.

با افتتاح حساب در صرافی‌های خارجی می‌توانید به راحتی ارز alice را خریده و هر زمان که خواستید به بفروشید. در ادامه نحوه خرید ارز آلیس از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز را برای شما شرح خواهیم داد. با استفاده از راهنمای معامله رمزارز آلیس، معامله ارز آلیس راحت و بدون دردسر خواهد بود.

 خرید و فروش توکن آلیس

نحوه خرید ارز آلیس در صرافی‌های متمرکز

صرافی‌های متمرکز جزو بهترین صرافی‌های خارجی به شمار می‌روند که طرفداران بسیار زیادی دارند. در واقع بیش از ۷۰ درصد کاربران فعال در حوزه رمزارزها از این نوع صرافی‌ها استفاده می‌کنند. صرافی‌های متمرکز به عنوان یک واسطه عمل می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید ارز آلیس یا سایر ارزها را معامله کنید.

برای استفاده از این صرافی‌ها نیاز به یک فیلترشکن آیپی ثابت دارید تا در آینده دچار مشکل نشوید. دلیل این کار عدم پشتیبانی اکثر صرافی‌ها از کاربران ایرانی است و اگر متوجه ایرانی شدن شما شوند ممکن است حساب شما را بلوکه کنند. پس قبل از افتتاح حساب در این صرافی‌ها حتما یک وی‌پی‌ان با آی پی ثابت خریداری نمایید تا بتوانید با خیال راحت معاملات خود را انجام دهید.

بهترین و معتبرترین صرافی‌های متمرکز عبارت‌اند از:

  • بایننس
  • کوین بیس
  • کراکن
  • هیوبی
  • کوکوین

نحوه خرید ارز آلیس در صرافی‌های غیر متمرکز

صرافی‌های غیر متمرکز یکی دیگر از انواع صرافی‌های خارجی هستند که برای خرید ارز آلیس مورد استفاده قرار می‌گیرند. این صرافی‌ها امنیت بسیار زیادی نسبت به صرافی‌های متمرکز دارند و معاملات آلیس داخل آن با کارمزد کمتری انجام می‌شود. صرافی‌های غیر متمرکز به صورت واسطه عمل نمی‌کنند و معاملات شما به صورت مستقیم یا همتا به همتا انجام خواهد شد.

پس اگر می‌خواهید ارز آلیس را در یک محیط امن و منحصر به فرد معامله کنید، استفاده از صرافی‌های غیر متمرکز بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای استفاده از این صرافی‌ها نیز به وی پی ان آی پی ثابت احتیاج دارید. چرا که اگر با آی‌پی ایران وارد صرافی‌های غیر متمرکز شوید باعث بلوکه شدن دارایی یا بسته شدن حساب شما خواهد شد.

بهترین و معتبرترین صرافی‌های غیر متمرکز عبارت‌اند از:

  • یونی سواپ
  • وان اینچ
  • Bsiq
  • Idex

نحوه خرید ارز آلیس در صرافی‌های ایرانی

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید و فروش ارز آلیس استفاده از صرافی‌های ایرانی است. این ارز فوق‌العاده پشتوانه قدرتمندی دارد و طبق نظر کارشناسان، آینده آلیس درخشان خواهد بود. به همین جهت اغلب صرافی‌های ایرانی از ارز دیجیتال آلیس پشتیبانی می‌کنند. پس شما می‌توانید به راحتی می‌توانید آلیس را از صرافی‌های ایرانی خریداری کنید.

صرافی‌های متنوعی در ایران  فعال هستند و به کاربران امکان معامله آسان ریالی را می‌دهند. صرافی والکس به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی گزینه مناسبی برای خرید ارز آلیس خواهد بود. نحوه خرید ارز آلیس از صرافی والکس ساده بوده و مزایای بسیار زیادی به همراه دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • قابلیت خرید و فروش ارز آلیس به صورت ریالی، بیت کویین یا سایر جفت ارزها
  • امکان خرید و فروش ارز آلیس به صورت ۲۴ ساعته

به طور کلی راهنمای معامله رمزارز آلیس در صرافی والکس به صورت زیر است:

نحوه خرید ارز آلیس در والکس کار چندان سختی نیست و نیاز به چند کلیک ساده دارد. برای خرید ارز alice کافی است طبق مراحل زیر پیش بروید.

۱- ثبت نام در صرافی والکس

برای خرید ارز آلیس از طریق صرافی والکس لازم است یک حساب کاربری داخل این سایت باز کنید. برای ثبت نام در صرافی به صورت زیر عمل کنید:

عضویت در والکس برای خرید آلیس
  • وارد سایت والکس شوید.
  • روی کادر ثبت نام در سمت چپ سایت کلیک کنید.
  • مشخص کنید که قصد افتتاح چه نوع حسابی را دارید (شرکتی یا خصوصی)
  • روی کادر ایجاد حساب شخصی کلیک کنید.
  • در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود شماره موبایل و رمز عبور خود را وارد کرده سپس روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.
  • در این مرحله یک کد ۶ رقمی برای شماره تلفن شما ارسال می‌شود. به محض دریافت کد، آن را داخل کادر مشخص شده وارد نمایید.

نکته: در قدم بعدی باید احراز هویت انجام دهید تا مشخص شود یک شخص حقیقی هستید. این فرآیند باعث افزایش امنیت حساب کاربری شما شده و می‌توانید معاملات خود را بدون هیچ محدودیتی انجام دهید. شما قدم اول از نحوه خرید ارز آلیس را پشت سر گذاشتید.

۲- شارژ حساب کاربری

پس از افتتاح حساب لازم است حساب کاربری خود را شارژ نمایید تا بتوانید ارز آلیس را خریداری کنید. فرآیند شارژ حساب نیز آسان است و به حداکثر دو دقیقه وقت نیاز دارد. مراحل شارژ حساب کاربری در صرافی والکس به صورت زیر است:

شارژ حساب کاربری در والکس برای معامله آلیس
  • روی گزینه کیف پول در سمت چپ سایت کلیک کنید.
  • اکنون روی گزینه واریز کلیک کنید.
  • در کادر مشخص شده شماره کارت و مبلغ واریزی را مشخص کنید و سپس روی گزینه پرداخت از طریق درگاه بانکی کلیک کنید (حداقل مبلغ پرداختی ۱۰ هزار تومان و حداکثر ۵۰ میلیون تومان است)
  • حال باید اطلاعات کارت بانکی خود را به صورت کامل وارد نمایید و فرآیند واریز وجه را تکمیل کنید.

۳- خرید و فروش ارز آلیس

پس از شارژ حساب کاربری نوبت به خرید یا فروش ارز دیجیتال آلیس ‌می‌رسد. برای خرید و فروش ارز alice از صرافی‌ والکس روش‌های مختلفی وجود دارد. شما با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید بهترین روش را برای خرید یا فروش آلیس انتخاب نمایید.

خرید و فروش آنی ارز آلیس

آسان‌ترین روش خرید و فروش آلیس در صرافی والکس استفاده از معامله آنی است. برای ورود به این بخش کافی است از قسمت معامله‌ها روی گزینه خرید و فروش آنی کلیک کنید. سپس در کادر جستجو نام ارز آلیس را وارد کنید تا جزئیات ارز برای شما نمایش داده شود.

نحوه خرید و فروش آلیس در والکس

در حالت کلی نحوه خرید ارز آلیس به صورت آنی به این شکل است که شما باید میزان آلیس مورد نیاز برای خرید را انتخاب کنید. در مرحله بعدی با کلیک روی گزینه خرید می‌توانید معامله خود را به پایان برسانید. برای فروش آلیس نیز لازم است مقداری که قصد فروش آن را دارید انتخاب نمایید و سپس با بررسی قیمت روی گزینه فروش کلیک کنید. دقت داشته باشید که در این روش معاملاتی، خرید و فروش ارز آلیس با قیمت آنلاین بازار انجام می‌شود.

نکته: خرید و فروش ارز آلیس به صورت آنی در عرض چند ثانیه انجام می‌شود و کار چندان سختی نیست. فقط باید قیمت آنلاین آلیس را در نظر بگیرید و با توجه به موجودی که دارید خرید خود را انجام دهید. در زمان فروش نیز باید بهترین قیمت را برای فروش ارز آلیس انتخاب نمایید.

خرید و فروش پیشرفته Alice

روش بعدی برای خرید و فروش آلیس، استفاده از معامله پیشرفته است. این روش معاملاتی مزایای بسیار زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید ارز آلیس را با قیمت دلخواه خود معامله کنید.

نحوه خرید ارز آلیس به روش پیشرفته به این صورت است که ابتدا باید نام ارز آلیس را جستجو کنید تا چارت و مشخصات مربوط به آن نمایش داده شود. اکنون می‌توانید قیمت بازار، لیست معامله گران و … را مشاهده کنید و میزان ارز آلیس درخواستی خود را با قیمت دلخواه برای خرید تعیین کنید.

برای فروش ارز آلیس نیز روال به همین صورت است. منتها برای فروش باید تاریخچه قیمت‌های معامله شده و چارت را دقیق‌تر بررسی کنید تا بتوانید ارزهای موجود را با بالاترین قیمت ممکن به فروش برسانید. اگر معامله به قیمت تعیین شده شما برسد معامله فروش انجام خواهد شد و می‌توانید مبلغ آن را به تومان دریافت کنید.

راهنمای خرید و فروش آلیس در والکس

آلیس ارزی آینده دار با پشتوانه قوی

آلیس جزو ارزهای دیجیتال محبوب حوزه gamefi است که توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. آلیس یک بازی منحصر به فرد است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با جمع آوری آواتارها، زمین و… کسب درآمد کنید. برای خرید ارز دیجیتال آلیس روش‌های مختلفی وجود دارد. در این مقاله نحوه خرید ارز آلیس در صرافی‌های خارجی و داخلی را به طور کامل شرح دادیم. با استفاده از آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال آلیس به راحتی می‌توانید این ارز آینده دار را خریداری کنید. توجه داشته باشید که آلیس پشتوانه قوی دارد و بدون شک رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا