مقالات ارز دیجیتال

آینده رمز ارز AMP؛ پیش بینی قیمت ارز دیجیتال آمپ

اگر به سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی علاقه داشته باشید، احتمالا می‌دانید که دارایی‌های دیجیتال مختلفی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد. اما قبل از چیز باید در نظر گرفته باشید که بازار کریپتو، بازاری است که بدون اطلاعات و آگاهی نمی‌توان در آن فعالیت کرد. اگر چیزی غیر از این باشد، احتمال شکست و از دست دادن دارایی‌تان افزایش پیدا خواهد کرد؛ بنابراین برای اینکه نسبت به آینده ارز دیجیتال AMP اطلاعات کافی به دست آورید، باید ابتدا برای سؤال AMP چیست؟ پاسخی کامل داشته باشید.

ارز دیجیتال آمپ یکی از رمز ارزهای غیرمتمرکز و منبع باز دنیای کریپتو است که بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده است. این دارایی یک توکن وثیقه‌ای است و شبکه ارائه دهنده آن، انتقال سریع و امن ارزهای دیجیتال را ممکن می‌سازد. در ادامه این مقاله به بررسی آینده رمز ارز آمپ و ارائه تحلیلی بنیادی از آن خواهیم پرداخت.

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال آمپ

برای بررسی آینده ارز دیجیتال AMP لازم است ابتدا نسبت به مفهوم این دارایی دیجیتال و شبکه ارائه دهنده آن آگاهی کامل کسب کنید. رمز ارز آمپ که با نماد اختصاری AMP نمایش داده می‌شود، یک توکن با استاندارد ERC-۲۰ است. این توکن توسط شرکت Flexa ارائه شده است. پلتفرم Flexa بلاکچینی است که با رمز ارز AMP کار می‌کند. به عبارتی می‌توان گفت تمام پرداخت‌ها در این شبکه با ارز دیجیتال آمپ تضمین می‌شود و با سرعتی بالا و در شرایطی امن به اتمام می‌رسند. برای اینکه بهتر متوجه عملکرد این شبکه شوید، شرایطی را فرض کنید که پرداخت تراکنش به هر دلیلی تأیید نشده است یا بیش از حد نرمال زمان برده است. در این صورت توکن AMP می‌تواند به عنوان وثیقه عمل کند و تراکنش مورد نظر را تضمین کند.

AMP، توکن اختصاصی Flexa

قیمت AMP تا حد زیادی به نحوه عملکرد شبکه Flexa بستگی دارد. این پلتفرم شبکه‌ای برای پرداخت تجاری است که با هدف اطمینان‌یافتن از پذیرش گسترده دارایی‌های دیجیتال مختلف فعالیت می‌کند. بنابراین می‌توان این گونه گفت که این شبکه از مؤسسات مالی و صرافی‌های گوناگون بازار کریپتو تشکیل شده است. آینده ارز دیجیتال AMP با توجه به کاربرد این شبکه، احتمالا آینده‌ای امیدوار کننده خواهد بود.

شبکه Flexa هم‌زمان با سیستم عامل‌های آنلاین ادغام می‌شود تا پرداخت را در تراکنش‌های ارزی سرعت ببخشد. این شبکه از ده‌ها رمز ارز مختلف پشتیبانی می‌کند و امکان پرداخت در هزاران فروشگاه متنوع در آمریکا و کانادا را برای کاربران خود فراهم می‌کند. به بیان ساده‌تر می‌توان این گونه گفت که Flexa شبکه‌ای مقرون به صرفه و سریع برای پرداخت دیجیتال است که از فناوری‌های نوینی مثل توافق بلاکچین و وثیقه‌گذاری استفاده می‌کند.

ارز دیجیتال AMP

آینده ارز دیجیتال AMP در گرو شناخته شدن آن در بازار کریپتو، حجم معاملات و تعداد تراکنش‌های آن است. برای اینکه بتوانید به خرید و فروش این توکن بپردازید، باید از کیف پول‌های AMP استفاده کنید. این رمز ارز برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ به دنیای کریپتوکارنسی معرفی شد و اکنون از آن به عنوان یک توکن وثیقه دیجیتالی یاد می‌شود. عرضه کل این توکن چیزی حدود ۹۹ میلیارد واحد و از این مقداری چیزی حدود ۲۴ میلیارد واحد در گردش است. همچنین ارز دیجیتال آمپ در حال حاضر با ارزش حدودا ۰٫۰۰۳۴ دلار در جایگاه ۱۴۷ فهرست ارزهای دیجیتال در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) قرار دارد.

وایت پیپر و رودمپ ارز دیجیتال آمپ

یکی از راه‌هایی که می‌توان آینده ارز دیجیتال AMP را بر اساس آن بررسی کرد، اطلاع از وایت پیپر یا رودمپ این رمز ارز است. این رمز ارز را می‌توان یک نوع دارایی آگنوستیک (asset-agnostic) نام برد. معنای این عبارت این است که این دارایی با تمام انواع انتقال ارزش (فیزیکی یا دیجیتالی) سازگاری دارد. به عبارتی می‌توان از طریق آن تراکنش‌های آنی و برگشت‌ناپذیر را به شکلی آسان و سریع انجام داد.

پیش بینی آینده AMP

یکی از مواردی که تیم توسعه‌دهنده این دارایی دیجیتال قصد بهبود و گسترش آن را دارند، امنیت پروتکل است. تیم توسعه‌دهنده این شبکه تمام اقدامات لازم برای محافظت از پروژه را انجام داده‌اند. همچنین تمام قراردادهای هوشمند پروتکل مورد بررسی قرار گرفته است؛ بنابراین در حال حاضر این شبکه شایستگی‌های لازم در زمینه امنیت را دارد. بااین‌وجود شما می‌توانید با خیالی راحت به دنبال آموزش نحوه خرید AMP باشید و فعالیت‌های ارزی خود را در این زمینه شروع کنید.

طبق برنامه‌هایی که تیم توسعه‌دهنده این شبکه برای آینده ارز دیجیتال AMP دارند، این پلتفرم را به عنوان پایگاهی برای برخی افراد طراحی کرده‌اند که به دنبال امنیت بیشتری برای برنامه‌های خود هستند. طبق رودمپ ارز دیجیتال آمپ، این شبکه دارای سیستمی مقاوم و انعطاف‌پذیر است که در آینده گسترش بیشتری پیدا می‌کند. این گسترش ممکن است با پشتیبانی‌ از تعداد بیشتری ارز دیجیتال حاصل شود.

تیم توسعه‌دهنده رمز ارز AMP

اگر بخواهید نسبت به آینده ارز دیجیتال AMP آگاهی کافی داشته باشید، باید تیم توسعه‌دهنده آن را نیز بشناسید. همان‌طور که در قسمت‌های قبل گفتیم، این دارایی دیجیتال توسط شبکه Flexa در سپتامبر سال ۲۰۲۰ ارائه شده است. بنیان‌گذاران این شبکه و ارز دیجیتال AMP نیز این دو فرد هستند:

  • Tyler Spalding
  • Zachary Kilgore

برای این که با سوابق این دو فرد آشنا شوید خوب است بدانید که تایلر اسپالدینگ (Tyler Spalding) از سال ۲۰۱۱ در زمینه توسعه و استخراج ارزهای دیجیتال فعالیت داشت. او همچنین به عنوان مدیر ارشد فناوری در شرکت Raise فعال بود و به‌طورکلی چیزی حدود ۲۰ سال تجربه در زمینه فناوری دارد. در همین راستا تایلر در طول فعالیت حرفه‌ای خود سه شرکت فناوری مختلف تأسیس کرده است. در طرف دیگر این تیم، زاخاری کیلگور (Zachary Kilgore) قرار دارد که قبل از تأسیس شرکت Flexa، مانند تایلر در شرکت Raise فعالیت داشت. او همچنین با شرکت‌های مختلف دیگری در این زمینه همکاری کرده است.

آنالیز آینده AMP

کامیونیتی و رقبای ارز دیجیتال آمپ

یکی از مواردی که در آینده ارز دیجیتال AMP تأثیر زیادی دارد، رقبای آن است. همچنین از مباحثی که هنگام تحلیل فاندامنتال یک دارایی باید به آن توجه شود، کامیونیتی آن شبکه است. در همین راستا به چند ارز دیجیتالی که در حال رقابت با آمپ هستند می‌پردازیم. برای مثال ارزهای دیجیتال WOO و SUSHI که به ترتیب در رتبه‌های ۱۴۵ و ۱۴۶ قرار دارند دو ارزی هستند که قبل از آمپ قرار دارند و دو ارز دیجیتال FLUX و AUDIO که به ترتیب در رتبه‌های ۱۴۸ و ۱۴۹ قرار دارند دو ارزی هستند که بعد از آمپ قرار دارند. بدین ترتیب ممکن است این چند دارایی مدام در حال رقابت با یکدیگر باشند.

پیش بینی آینده ارز AMP توسط تحلیلگران و کارشناسان بازار کریپتو

یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی که در پیش بینی آینده ارز دیجیتال AMP به معامله‌گران کمک می‌کند، مطالعه نظرات تحلیلگران و کارشناسان این حوزه است که در سایت‌های تحلیل ارز دیجیتال ثبت می‌شوند. در همین راستا برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال AMP به مطالعه چندین مورد از این نظرات می‌پردازیم.

DigitalCoinPrice

یکی از سایت‌های تحلیلی فعال بازار ارزهای دیجیتال، سایت دیجیتال کوین پرایس است. این سایت آینده ارز دیجیتال آمپ را این‌گونه پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال ۲۰۲۸ افزایش قیمت‌های ملایمی را تجربه خواهد کرد. در واقع می‌توان گفت که این سایت قیمت رمز ارز را در سال‌های آتی این‌گونه پیش‌بینی کرده است:

  • سال ۲۰۲۵: ۰٫۳۱۴ دلار
  • سال ۲۰۲۶: ۰٫۳۶۴ دلار
  • سال ۲۰۲۸: ۰٫۴۳۱ دلار

Walletinvestor

یکی دیگر از سایت‌های تحلیلی ارزهای دیجیتال، سایت walletinvestor است که آینده ارز دیجیتال AMP را آینده‌ای همراه با رشد قیمت پیش‌بینی کرده است. طبق نظرات کارشناسان این سایت، ارز دیجیتال آمپ تا پایان سال ۲۰۲۶ به چیزی حدود ۰٫۴۱۲ دلار خواهد رسید.

پیش بینی ارز دیجیتال AMP

بررسی آینده ارز دیجیتال AMP؛ آمپ برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

در این مقاله قصد داشتیم آینده ارز دیجیتال AMP را بررسی کنیم. به همین دلیل بود که شبکه ارائه‌دهنده، رودمپ، تیم توسعه‌دهنده و نظرات کارشناسان مختلف را بررسی کردیم. در کنار تمام این موارد خوب است بدانید که رمز ارز آمپ از نوامبر سال ۲۰۲۱ در یک روند نزولی قرار گرفت. این روند برای مدتی طولانی ادامه پیدا کرد و تغییرات چشمگیر و متأسفانه منفی زیادی را در ارزش این دارایی اعمال کرد. به عبارتی می‌توان گفت که ارزش ارز دیجیتال آمپ حدود ۹۰ درصد کاهش پیدا کرد.

طبق پیش‌بینی‌هایی که انجام شده، این افت قیمت تا انتهای سال جاری ادامه خواهد داشت. به همین دلیل است که معامله‌گران و تریدرها عموما از ورود به بازار این دارایی دیجیتال اجتناب می‌کنند. متأسفانه پروژه آمپ جزو آسیب‌پذیرترین پروژه‌های دنیای کریپتو در دوره رکود ارزهای دیجیتال بود. اما با وجود تمام این موارد، شما به عنوان یک تریدر حرفه‌ای می‌توانید آینده ارز دیجیتال AMP را از تمام جوانب بررسی کنید. احتمالا این دارایی برای سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت انتخاب مناسبی خواهد بود؛ برای خرید و فروش آن در بازار کریپتو می‌توانید از صرافی ایرانی والکس استفاده کنید. شما درباره آینده این پروژه چطور فکر می‌کنید؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۷

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا