مقالات ارز دیجیتال

بیبی دوج چطور در امور خیریه نقش آفرینی می‌کند؟

بدون شک نسخه بچه میم محبوب دوج، یعنی BabyDoge بسیار جذاب است. امروزه BabyDoge چیزی فراتر از یک رمزارز کوچک است. در واقع یک پروژه با امکان سرمایه‌گذاری جدی است که می‌تواند برای اهداف زیادی از جمله کمک‌های مالی استفاده شود. به طوری که نیازمندان در حوزه های مختلف می‌توانند با استفاده از ابزارهای اهدا، بدون نگرانی از نوسانات قیمت بیبی دوج از حمایت بیبی دوج از خیریه ها بهره‌مند شوند. اگر می‌خواهید بدانید نحوه همکاری Baby Doge Coin با خیریه‌ها به چه صورت است، با ما در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

رمزارز Baby Doge چیست؟

سایت baby doge

Baby Doge جزو بهترین میم کوین ها است که اساساً برای علاقه‌مندان به دوج کوین ایجاد شده و آن را به یک ابتکار واقعاً جهانی تبدیل کرده است. در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان این توکن مردمی را در کیف پول خود نگهداری می‌کنند. BabyDoge ویژگی‌های شگفت‌انگیز متعددی را ارائه می‌دهد، از جمله مالیات ۵ درصدی بر تمام تراکنش‌ها، که متعاقباً بین همه دارندگان BabyDoge به اشتراک گذاشته می‌شود. این ویژگی دارندگان بیبی دوج را به هولد آن ترغیب می‌کند که در نهایت به نفع همه اعضای جامعه است. یکی از اهداف اصلی Baby Doge افزایش آگاهی در مورد سرپرستی حیوانات است که این راه را برای حمایت بیبی دوج از خیریه ها هموار می‌کند. آنها تلاش می‌کنند سازمان‌های حامی حیوانات را توانمند سازند تا در نهایت این سازمان‌ها ارز دیجیتال بیبی دوج را به عنوان یک راه جایگزین برای عملیات مالی و ایجاد جریان‌های جدید درآمد بپذیرند. به گفته وب سایت baby doge، بنیاد بیبی دوج بیش از ۱,۲۰۰,۰۰۰ دلار به The Humane Society ،ASPCA ،Paws with Cause  the North Shore Animal League و سایر موسسات خیریه حامی حیوانات کمک کرده است.

نقش جامعه حامیان BabyDoge  در حمایت بیبی دوج از خیریه ها

جامعه بیبی دوج

BabyDoge یکی از وفادارترین جوامع طرفداری را در بین ارزهای دیجیتال دارد. جامعه Baby Doge بیش از ۲,۱۰۰,۰۰۰ دنبال کننده در پلتفرم‌های رسانه اجتماعی و بیش از ۱,۵۹۰,۰۰۰ هولدر BabyDoge دارد. جامعه Baby DogeCoin در تبادل بروزرسانی‌ها، اخبار و احتمالات بالقوه سرمایه‌گذاری بسیار فعال است که به انتشار گسترده اخبار در مورد این پروژه و جذب سرمایه‌گذار جدید کمک می‌کند. علاوه بر این آنها از موارد استفاده جدید برای توکن خود استقبال کرده و مشتاقند به هر طریقی که می‌توانند به توسعه آن کمک کنند. همانطور که ذکر شد، حمایت بیبی دوج از خیریه ها یکی از اهداف اصلی آنهاست. Baby Doge از قدرت این جامعه استفاده کرده تا با رویکردی مدرن به شرکای خود کمک کند و توسط امکانات جدید برای کمک به حیوانات، فرصت‌هایی را برای زندگی سالم و خانواده‌ای شاد در کنار حیوانات به ارمغان آورد. به این ترتیب جامعه بیبی دوج نه تنها از سرمایه‌گذاری خود سود کسب می‌کنند، بلکه حس هدفمندی جامعه را تقویت و مسئولیت اجتماعی را توسعه می‌دهد. حمایت بیبی دوج از خیریه ها در سه بخش صورت می‌گیرد:

  • ارائه وعده‌های غذایی برای پناهگاه‌های حیوانات
  • ساخت پناهگاه برای حیوانات بی سرپناه
  • ارائه مراقبت‌های دامپزشکی برای حیوانات بیمار یا آسیب دیده

با حمایت بیبی دوج از خیریه ها، موسساتی که BabyDoge را می‌پذیرند، می‌توانند بخش قابل توجهی از جامعه BabyDoge را جذب کنند و به این افراد انگیزه دهند تا دارایی‌های خود را در این هدف ارزشمند مشارکت دهند.

فرآیند حمایت بیبی دوج از خیریه ها

اکوسیستم baby doge

این پروژه دارای یک کیف پول خیریه است که ۲.۲٪ از کل عرضه سکه را به شرکای خیریه Baby Doge Coin اهدا می‌کند. بخشی از کارمزد هر تراکنش به طور خودکار برای امور خیریه به کیف پول بیبی دوج کوین واریز می‌شود و جامعه می‌تواند انتخاب کند کدام سازمان‌ها کمک‌های مالی را دریافت کنند. برای مثال بیبی دوج مبلغ ۷۵۰۰۰ دلار به یک کمپین هنری که با الهام از حیوانات آثار هنری خود را تولید می‌کند، اهدا کرد. این کمپین به افراد افسرده کمک می‌کند تا با الهام از پناهگاه حیوانات آثار هنری خود را خلق کرده و خلاقیتشان فعال‌تر شود.

دو ماه قبل از عرضه بیبی دوج در می ۲۰۲۱ یک توکن رمزنگاری مشابه با نام Kabosu راه اندازی شد. جالب اینجاست که Kabosu دقیقا مانند بیبی دوج ۱۰ درصد کارمزد تراکنش را بین دارندگان توکن و یک استخر نقدینگی توزیع می‌کند و مانند بیبی دوج به خیریه‌های حیوانات کمک خواهد کرد. Paws with Cause یکی از این موسسات خیریه محلی کوچک است که هم Baby Doge Coin و هم Kabosu را به عنوان شرکای خود لیست کرده است! همه اینها می‌تواند یک تصادف باشد. با این حال، با توجه به شباهت‌های این دو رمز ارز، به نظر می‌رسد که تیم توسعه‌دهنده یکسانی پشت آنها باشد. اصولا قیمت میم کوین ها در دنیای ارزهای دیجیتال با جلب توجه و برندینگ قوی رشد می‌کند. شواهد موجود این واقعیت را نشان می‌دهد که ظاهرا همه این سروصداها تنها بخاطر وایرال شدن یک توکن است!

تاثیر کریپتو در حمایت بیبی دوج از خیریه ها

حمایت بیبی دوج از خیریه ها در شبکه بایننس

تراکنش‌های ارز دیجیتال توسط دولت‌ها محدود نمی‌شود. عدم وجود محدودیت‌ها باعث شده تراکنش‌های کریپتو به سرعت و بدون هیچ مشکلی انجام شود. علاوه بر این، فرقی نمی‌کند که فرستنده چقدر از گیرنده فاصله داشته باشد. اتصال به اینترنت تنها چیزی است که برای انتقال رمزارزها لازم است. بنابراین موسسات خیریه که مایلند روند کمک‌های مالی را برای افراد سراسر جهان تسهیل کنند، می‌توانند ارزهای دیجیتال را به عنوان یک گزینه اهدای جهانی ارائه دهند که برای هر فردی، صرف نظر از محل سکونتش، در دسترس است. بر همین اساس حمایت بیبی دوج از خیریه ها برای همه ساده و در دسترس است.

مزایای حمایت بیبی دوج از خیریه ها

  • کمک‌های مالی BabyDoge بدون حاشیه و شفاف است.
  • جامعه BabyDoge آماده حمایت از موسسات خیریه است.
  • می‌توان به راحتی از ابزارهای مالی برای استقرار کمک‌های BabyDoge استفاده کرد.

سرویس‌های درگاه پرداخت ارز دیجیتال مانند NOW Payments هم پرداخت‌ها و هم کمک‌های مالی بیبی دوج را پردازش می‌کند. این سرویس‌ها مشتریان و شرکای آنها را قادر می‌سازد تا کل فرآیند پذیرش ارزهای دیجیتال را تسهیل کنند.

 کمک‌های مالی خصوصی

بسیاری از مردم مایلند تا به صورت ناشناس به موسسات خیریه کمک کنند، اما روش‌های سنتی فرصتی برای اهدای کمک‌های خصوصی ارائه نمی‌دهد. در نتیجه، سازمان‌های غیرانتفاعی باید برای استفاده از مکانیزم‌های ناشناس، به جای دیگری مراجعه کنند. در مقابل BabyDoge در زنجیره BNB که یک شبکه ناشناس و امن است، اجرا می‌شود. در زنجیره بایننس کاربران نیازی به افشای هیچ اطلاعات خصوصی ندارند. علاوه بر این بلاکچین بستری غیرمتمرکز است، به این معنا که همه تراکنش‌ها تنها بین دو نفر صورت می‌گیرد: فرستنده و گیرنده. در نتیجه، تراکنش‌های BabyDoge به صورت همتا به همتا و بدون دخالت هیچ شخص ثالثی انجام می‌شود.

همکاری Baby Doge Coin با خیریه‌ها

 شفافیت و پاسخگویی

موسسات خیریه باید تلاش کنند تا به هر قیمتی شفاف بوده و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های خود را در دسترس عموم و اهداکنندگان خود قرار دهند. BabyDoge به دلیل اینکه بر بستر بلاکچین ساخته شده، یک فناوری ذاتا شفاف است، بدین معنا که کاربران می‌توانند جزئیات مربوط به هر تراکنش و آدرس کریپتو روی بلاکچین را مشاهده کنند. بنابراین این ویژگی ابزاری عالی برای کسب اطمینان در فرآیند حمایت بیبی دوج از خیریه ها است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

در مورد ارز های دیجیتال و بازار های مالی مطالعه تخصصی و تولید محتوا می کنم،لیسانس فیلمنامه‌نویسی سینما هستم. نوشتن کار من است، چه زمانی که کلمات کنار هم می‌نشاندم و داستان می‌نوشتم و چه حالا که در قالب محتوای تخصصی بازار های مالی می‌نویسم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا