مقالات ارز دیجیتال

معرفی برترین بازی های ارز ترون برای کسب درآمد

بلاکچین اینجاست تا به رویاها رنگ واقعیت بزند. امروزه به لطف این فناوری، بازی کردن و درآمد داشتن دیگر یک ایده‌ خنده‌دار نیست. در سال‌های اخیر بازی‌های بسیاری بر بستر بلاک‌چین به وجود آمده‌اند که از طریق آن‌ها می‌توان در قالب ارزهای دیجیتال، پاداش گرفت. به عنوان مثال اگر شما علاقه‌مند به ارز دیجیتال ترون (TRX) باشید، می‌توانید تنها از طریق بازی، این دارایی ارزشمند را به دست آورید. در این مقاله به بررسی ۹ مورد از بهترین بازی های Play to Earn برای کسب ارز TRX از طریق سرگرمی پرداخته‌ایم. اگر شما هم به‌دنبال راه جدیدی برای کسب درآمد از رمزارزها و استخراج ارز دیجیتال ترون هستید با ما در بلاگ والکس همراه باشید.

Play-to-Earn چیست؟

پیش از معرفی بهترین بازی های بلاک چین ترون بهتر است با مفهوم P2E آشنا شویم. Play-to-Earn یکی از مکانیزم‌های بلاکچین است که در آن بازیکنان توکن ارز دیجیتال را به‌عنوان پاداشی برای فعالیت‌های خود در بازار دریافت می‌کند. این فعالیت‌ها عبارتند از:

  • تکمیل وظایف و تسک‌ها
  • برنده شدن در نبرد با دیگر بازیکنان
  • پیشرفت در سطوح درون بازی

با این که هدف اصلی در بازی های Play To Earn کسب درآمد از طریق سرگرمی است، با این وجود نوع پاداش‌ بازی‌ها با یکدیگر فرق دارد. به‌عنوان مثال CryptoBytes یکی از بازی های بلاکچین ترون است و ارز TRX را پاداش داده اما Axie Infinity رمز ارز AXS را پاداش می‌دهد. اگر هنوز به‌طور کامل با ارز TRX آشنا نیستید، توصیه می‌کنیم که به صورت دقیق با ارز ترون و معماری آن آشنا شوید. در ادامه این مقاله، به سراغ معرفی برخی از بهترین بازی‌های P2E با قابلیت کسب ترون رفته و جزئیات هر یک از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

لیست عناوین بازی ترون رایگان

در حال حاضر عناوین مختلفی امکان کسب ترون از طریق بازی و انجام مأموریت‌های خود را فراهم کرده‌اند. با این حال برخی از این بازی‌ها به دلیل ویژگی‌هایی نظیر بهره‌مندی از رابط کاربرپسند، جذابیت بالا، امکان کسب سود بیشتر یا موارد دیگری از این قبیل، بیش از سایرین مورد استقبال قرار گرفته‌اند. در جدول زیر به طور کلی به مقایسه برخی از بازی های ارز دیجیتال ترون پرداخته‌ایم.

عنواننوع جایزهپشتیبانی از NFTسبکرتبه بازیشبکه بلاک‌چین
MegaCryptoPolisارز دیجیتال، NFTدارداستراتژی، شهرسازی۲۰۳اتریوم
ChainZ Arenaارز دیجیتال، NFTداردمبارزه۱۵۰۴اتریوم، ترون، EOS
AfterMath Islandsارز دیجیتالنداردواقعیت مجازی، تعاملی۹۳۸ترون
BlocklordsNFTدارداستراتژی، قرون وسطایی۱۷۱اتریوم، ترون
Chibi Fightersارز دیجیتالداردماجراجویی، نقش‌آفرینی، اکشن۲۳۴۱اتریوم
Eggies Worldارز دیجیتالنداردنوبت‌محور، رقابتی۹۳۷ترون
CropBytesارز دیجیتالنداردشبیه‌سازی۲۴۲پالیگان
My Crypto HeroesNFTداردنقش‌آفرینی، چندنفره۸۰۷اتریوم
CryptoDozerNFTداردآرکید۲۲۵۳اتریوم

در ادامه این مقاله، هر یک از این عناوین را به صورت کامل مورد بررسی قرار داده‌ایم.

MegaCryptoPolis؛ شهر رویایی خود را بسازید

مگاکریپتوپلیس (MegaCryptoPolis) یکی از بازی های ارز دیجیتال ترون است که این امکان را برای گیمرها فراهم کرده تا درآمد کسب کنند. هر دارایی در مگاکریپتوپلیس یک توکن NFT است و می‌توان آن را در محیطش خرید، فروش یا اجاره کرد. همچنین می‌توانید یک منطقه را مدیریت کرده، ارتقا داده و از ساکنان آن مالیات بگیرید.

MegaCryptoPolis

برای دریافت توکن TRX چند راه وجود دارد و در مسیر اول، باید در کمپین MegaCryptoPolis 3D Bounty شرکت کرده و پس از ثبت آدرس کیف پول، حداقل ۲ تسک را تکمیل کنید تا پاداش بگیرید. هرچه تسک‌های بیشتری انجام بدهید، امتیازتان در بازی افزایش یافته و به‌دنبال آن پاداش بیشتر می‌شود.

در مسیر دوم، خبر راه‌اندازی کمپین MegaCryptoPolis 3D Bounty را پخش کنید و با دعوت از کاربران مختلف، امتیاز بگیرید. هرچه امتیازات شما بیشتر باشد، شانس‌تان برای دریافت پاداش بیشتر است. در این مورد از بازی های بلاک چین tron، همه‌ی آیتم‌ها توکن NFT هستند و می‌توان به‌عنوان راه سوم، این توکن‌ها را به فروش رساند و TRX دریافت کرد.

ChainZ Arena؛ نبرد قهرمانان برای دریافت TRX

چین‌زد آرنا (ChainZ Arena) اولین بازی RPG چند شبکه‌ای (اتریوم، ترون و EOS) و کراس پلتفرم بلاکچین است و همین ویژگی‌ها آن را در لیست بهترین بازی های ارز دیجیتال ترون قرار داده است. اینجا هر کاربر قهرمان خود را ساخته تا با سایر بازیکنان و هوش مصنوعی مبارزه کند. هر قهرمان یک کارت است و پنج کلاس، چهار عنصر و ویژگی‌های مختلف برای ساخت قهرمان در دسترس است. در مجموع چند صد کارت قهرمان برای شروع وجود دارد.

گیم بلاکچینی ChainZ Arena

در ChainZ Arena کاربران در مسابقات هفتگی با دیگر بازیکنان به نبرد پرداخته و درصورت شکست آنها، جایزه کسب می‌کنند. توکن بومی Soul نام داشته و می‌توان با انجام ماموریت‌ها و استیک درون بازی آن را به‌دست آورد. با این حال پلتفرم به این ارز محدود نشده و امکان دریافت پاداش در قالب TRX، ETH و EOS نیز وجود دارد. این گیم رایگان است اما اگر به‌دنبال کسب کارت‌های باکیفیت‌تر و شانس بیشتر برای پیروزی در مسابقات هستید، می‌توانید آیتم‌ها را خریداری کنید.

برای کسب درآمد از چین‌زد آرنا، ابتدا باید فکشن (خاندان) موردنظر خود را انتخاب کنید. فکشن‌ها ارزهای TRX، EOS و ETH هستند و با انتخاب فکشن، واریز یا برداشت وجه از ولت درون بازی با ارز موردنظر صورت می‌گیرد. همچنین بیشتر پاداش استیک توکن بازی یعنی soul drops را با این ارز دریافت خواهید کرد. علاوه‌بر موارد بالا، پرداخت و ترید کارت‌های پیشرفته و منابع نیز با این ارز انجام می‌شوند. به‌عنوان مثال اگر فکشن ترون را انتخاب کرده و ارز Soul را در گیم استیک کنید، بخش عمده‌ای از پاداش شما در قالب TRX به شما پرداخت می‌شود.

AfterMath Islands؛ چشم امید بشریت به شماست

در جهان AfterMath Islands (افترمث آیلندز) همه‌چیز در اثر سیل ۱۰۰ ساله ویران شده است. در این دوران مردم با استفاده از قایق‌های موقت و خانه‌های شناور نسل بشر را حفظ کردند و حالا ۳۰ سال بعد از فاجعه‌ی وحشتناک، جزایر قابل سکونت از دل دریا بیرون آمده و در این مورد از بازی های ارز دیجیتال ترون، باید بازسازی جهان را برعهده بگیرید.

AfterMath Islands

وقتی جزیره‌ای را انتخاب کنید، دزدان دریایی شما را به جزیره‌ی جدیدتان آورده و باید به‌معنای واقعی کلمه آن را بسازید. از جزیره در برابر حملات دیگر بازیکنان دفاع کرده یا حتی به دیگر جزایر حمله کنید. ارز پایه‌ی این بازی ترون است و دیگر توکن‌ها همچون AIT، CGT و TERC نسبتی ۱:۱ با آن خواهند داشت. با شرکت در کمپین‌های مختلف، خرید و فروش منابع و جزایر می‌توان توکن TRX پاداش گرفت اما راه مستقیم دریافت ترون، شرکت در مینی گیم‌های افترمث است. برای شرکت به منابع مختلفی نیاز دارید اما نگران نباشید، اگر آنها را ندارید می‌توانید با ارز TRX به دزدان دریایی رشوه داده و بازی کنید. ۱۰ درصد از سود کل برای پرداخت پاداش بازیکنان و جوایز رقابت جزایر استفاده می‌شود.

برای شرکت در این تجربه و خرید ترون، می‌توانید از صرافی والکس استفاده کرده تا در بستری امن و با کارمزد پایین این رمز ارز را خریداری کرده و به‌ دنیای بی‌نهایتی از بازی‌های ترونی دسترسی داشته باشید.

Blocklords؛ کشورگشایی برای TRX!

بلاک‌لوردز (Blocklords) یکی از بهترین بازی های بلاک چین ترون در سبک استراتژیک است. این تجربه در اروپا و در قرون وسطی جریان داشته و بازیکنان می‌توانند با یکدیگر و NPCها رقابت کرده و ارز دیجیتال پاداش بگیرند. Blocklords در بلاکچین‌های ترون و NEO در دسترس بوده و به‌زودی نسخه جدید و بهبود یافته‌ی آن در بلاکچین LOOM نیز راه‌اندازی خواهد شد.

Blocklords

شاید بلاک‌لوردز بهترین مورد از بازی های ارز دیجیتال ترون نباشد اما قطعا یکی از ساده‌ترین راه‌های برای به‌دست آوردن TRX است. کاربران قلعه‌ها و شهرها را تصرف کرده و درآمد خود را گسترش می‌دهند، با گسترش درآمد، ۱۰ درصد از مالیات شهر در قالب ترون به شما پرداخت می‌شود. همچنین قلعه‌ها آیتم‌های ارزشمندی را تولید می‌کنند و بازیکنان می‌توانند آنها را برای دریافت TRX یا NEO به فروش برسانند.

این نبردها هزینه دارند و اگرچه حالا قیمت‌ها کاهش یافته است اما برای محاصره قلعه‌ها به ۳۰ واحد TRX و برای محاصره یک شهر به ۵۰ واحد نیاز دارید. با این حال درصورت پیروزی، سود شما بیشتر از پرداختیتان خواهد بود. پس از دریافت پاداش از بازی های بلاک چین tron، باید دارایی خود که آن را با زحمت به‌دست آورده‌اید را به یک کیف پول مطمئن و امن انتقال داده و آن را ذخیره کنید. به شما توصیه می‌کنیم برای شناسایی امن‌ترین والت، مقاله‌ی کیف پول ترون را مطالعه کنید.

Chibi Fighters؛ کسب درآمد با جنگ‌جویان دوست‌داشتنی

چیبی فایترز (Chibi Fighters) یک بازی بلاکچینی در سبک اکشن RPG است و بر بستر شبکه‌های اتریوم و ترون راه‌اندازی شده است. گیمرها چیبی‌ها را جمع‌آوری کرده و این جنگجویان منحصربه‌فرد را پرورش می‌دهند. هر چیبی یک توکن NFT است و می‌توان آنها را سطح‌بندی کرد تا راحت‌تر به فروش برسند. می‌تواند آنها را در گیم یا بازارهای معتبر معامله کرد.

Chibi Fighters

در چیبی فایترز کاربران با پیروزی در نبردها و شکست دیگر بازیکنان رمز ارز ترون پاداش می‌گیرند. همچنین برای کسب trx می‌توان آیتم‌های مختلف همچون چیبی‌ها را به فروش رساند.  در میان بازی های ارز دیجیتال ترون، این مورد گرافیک جالبی هم دارد!

Eggies World؛ تجربه‌ی فرزندداری با پاداش ترونی

اگیز ورد (Eggies World) به‌عنوان یکی از بازی های ارز دیجیتال ترون با ایده‌ای جدید متولد شده است. هر پلیر، یک هیولای منحصربه‌فرد در اختیار داشته و با انجام فعالیت‌های مختلف روزانه، ترون و EXP پاداش می‌گیرد. ابتدا به هر بازیکن یک تخم‌مرغ داده شده که برای تبدیل شدن به هیولا به توجه و مراقبت نیاز دارد. همه‌ی تخم‌ها و هیولاها منحصربه‌فرد هستند و بازیکنان باید به آنها غذا داده و مراقبت کنند؛ غذای این هیولاها شت کوین‌های مبتنی بر شبکه‌ی ترون است. بازیکنان دیگر می‌توانند به هیولای شما آسیب زده و روند رشد را متوقف کنند.

Eggies World

بر اساس EXPهای دریافت شده، بازیکنان ترون دریافت کرده و برای اینکار باید تخم‌مرغ خود را تغذیه کرده، آن را بزرگ کرده و به‌معنای واقعی کلمه از آن مراقبت کنند. اگیز ورد نه‌تنها گیم‌پلی جذابی دارد بلکه به‌دست آوردن ترون در این پلتفرم دردسر خاصی نداشته تا به یکی از بهترین بازی های بلاک چین ترون تبدیل شود. علاوه‌بر بازی های بلاک چین tron، راه دیگری برای کسب این رمز ارز وجود داشته و آن استخراج است. اگر شما هم به‌دنبال کسب درآمد بیشتر از ارزهای دیجیتال هستید، مقاله‌ی استخراج ترون بهترین راهنمای شماست.

CropBytes؛ لذت کشاورزی همراه با درآمد ترونی

اگر به کشاورزی علاقه داشته باشید، قطعا کراپ‌بایتز (CropBytes) بهترین گزینه برای شماست. در این گیم کاربران قادر هستند تا به یکی از کشاورزان بزرگ منطقه تبدیل شده، محصولات مختلف را پرورش داده، زمین بخرند، ساختمان بسازند و حیوانات موردنیاز خود را پرورش دهند.

CropBytes

 برای کسب درآمد از این بازی سه راه به شرح زیر وجود دارد:

  • با فروش میوه‌ها، حیوانات، محصولات آنها یا تولید برق از طریق پنل‌های خورشیدی یا تولید برق از طریق دریاچه.
  • در اقتصاد کراپ‌بایتز، عرضه‌وتقاضا حرف اول را زده و با خریدوفروش به‌موقع کالاهای خود می‌توانید درآمد خوبی به جیب بزنید.
  • با سرمایه‌گذاری در بازی و ساخت آسیاب، هربار که از آن استفاده کنید به شما TRX پاداش داده می‌شود. همچنین حفر چاه و استفاده از آب‌های زیرزمینی یکی‌ دیگر از سرمایه‌گذاری‌های مناسب است.

آیا برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا شبکه tron انقدر درخشان ظاهر شده و پروژه‌ها مایل به فعالیت روی آن هستند؟ پاسخ این پرسش و اطلاعات دیگر در مقاله‌ی بلاکچین ترون نهفته است. به شما توصیه می‌کنیم تا با صرف تنها ۶ دقیقه، با اتفاق بزرگ بعدی در دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

My Crypto Heroes؛ نبرد قهرمانان در دنیای بلاک‌چین

بازی My Crypto Heroes که به‌صورت اختصاری با نام MCH نیز شناخته می‌شود، یک بازی مبتنی بر HTML5 و فناوری بلاک‌چین است. این بازی بدون نیاز به پرداخت هزینه تراکنش شبکه بر روی پلتفرم‌های مختلفی نظیر گوشی‌های هوشمند و یارانه در دسترس کاربران قرار دارد. داستان بازی در آینده‌ای نزدیک حکایت می‌شود که در آن اطلاعات مربوط به قهرمانان گذشته همگی در دنیای کریپتو مدفون شده‌اند. وظیفه بازیکن در این بازی این است که به‌عنوان یک قهرمان به دل دنیای بزرگ دیجیتالی زده و با شکست‌دادن هیولاها و دستیابی به اطلاعات قهرمانان گذشته، آن‌ها را به بهترین شکل ممکن به جهان بازگرداند.

بازی بلاکچینی My Crypto Heroes

در این بازی امکان جمع‌آوری قهرمانان، پرورش و تجهیز آن‌ها با استفاده از ابزار جنگی مختلف وجود دارد. همچنین My Crypto Heroes امکان مبارزه با سایر بازیکنان را نیز فراهم کرده است. در کنار این، شما می‌توانید موارد مختلفی نظیر قهرمانان، آیتم‌ها و سایر موارد مصرفی دیگر را در محیط بازی خرید و فروش کنید. قهرمانان این بازی از لحاظ نایاب بودن دارای درجات مختلفی نظیر Common، Uncommon، Rare، Epic و Legendary هستند. هرچه قهرمان موردنظر شما نایاب‌تر بوده و با ابزار بهتری مجهز شده باشد، می‌توانید آن را با قیمت بالاتری به فروش برسانید. بدون شک بازی My Crypto Heroes به‌واسطه ویژگی‌هایی نظیر امکان بازی در پلتفرم‌های مختلف و گیم‌پلی جذاب، در لیست بهترین بازی های ارز دیجیتال ترون قرار خواهد گرفت.

CryptoDozer؛ عروسک‌های ارزشمند کریپتویی!

آخرین مورد از لیست بازی های ارز دیجیتال ترون معرفی شده در این مقاله، به‌عنوان CryptoDozer اختصاص دارد. این بازی برخلاف بسیاری دیگر از بازی‌های بلاک‌چینی فعلی، محیطی کاملاً آرام و به دور از هرگونه تنش و درگیری را فراهم کرده است! در واقع هدف شما از این بازی، جمع‌آوری عروسک‌هایی به‌وسیله پرتاب سکه بوده و به‌جای سرعت عمل، دقت شما نقش پررنگ‌تری در موفقیتتان خواهد داشت. عروسک‌های جمع‌آوری شده در این بازی قابلیت تبدیل به ارزهای دیجیتال نظیر اتر و ترون را دارند.

بازی CryptoDozer

بازی CryptoDozer بر بستر وب هم از طریق گوشی‌های هوشمند و هم رایانه قابل اجرا است. روند انجام بازی نیز بسیار ساده بوده و از زمان ورود به محیط آن، تمام اقدامات مورد نیاز نظیر ایجاد حساب، اتصال کیف پول و سایر موارد پیش‌نیاز به‌صورت مرحله‌به‌مرحله در برابر چشمان شما قرار می‌گیرد. با این حال متأسفانه در حال حاضر این بازی از طریق IP ایران در دسترس نبوده و ممکن است برای تجربه آن نیازمند استفاده از ابزار رفع تحریم و تغییر IP باشید.

کدام یک از بازی های ارز دیجیتال ترون بهتر است؟

برای انتخاب بهترین مورد از بازی های بلاک چین tron، ابتدا سبک یا ژانر موردعلاقه‌ی‌تان را شناسایی کنید. خوشبختانه گیم‌ها در سبک‌های مختلف اعم از استراتژیک و RPG در دسترس هستند. سپس برنامه کسب درآمد هر کدام را به‌طور دقیق بررسی کرده و پس از آن، گزینه مناسب را انتخاب کنید. انتخاب شما از لیست بهترین بازی های بلاک چین ترون کدام گیم است؟ به‌نظرتان کدامیک بهترین پلن درآمدی را ارائه کرده‌اند؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۴

کلمه‌ها فقط چندتا حرف ساده نیستن، کلمه‌ها سرشار از احساسات مختلف‌اند و من اینجا قصد دارم تا با استفاده از اون‌ها به جهان بی‌ذوق ارز دیجیتال روح ببخشم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا