استخراجمقالات ارز دیجیتال

استخراج ترون؛‌ راهنمای کسب TRX و سرمایه گذاری روی این شبکه

اگر کمی به دنیای کریپتوکارنسی و انجام معاملات ارزی علاقه‌مند باشید، احتمالا تا کنون با ارز دیجیتال ترون آشنا شده‌اید. ترون شبکه‌ای غیرمتمرکز، مبتنی بر بلاکچین و منبع باز است که با هدف تمرکززدایی از اینترنت برای محتوا، بازی‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال تأسیس شده است. شما در این شبکه می‌توانید محتواهای خود را در محیطی آزادانه منتشر کنید و نگران سانسور شدن آن نباشید. حال اگر علاوه بر خرید ترون، قصد کسب درآمد از این شبکه داشته باشید، قبل از اینکه با نحوه استخراج ترون آشنا شوید، بهتر است به مطالعه آموزش ارز دیجیتال ترون بپردازید.

استخراج ترون از راه‌های مختلفی انجام می‌شود. اما از آنجایی که فناوری اثبات سهام (POS) در این پلتفرم مشاهده می‌شود، هیچ کدام از این راه‌های استخراج ترون نیازمند انرژی برق زیاد و سخت افزارهای پیچیده نیست. در واقع شما با یک سیستم کامپیوتر خانگی و حتی یک گوشی موبایل هوشمند هم می‌توانید به استخراج ارز ترون بپردازید.

ارز ترون

قبل از اینکه با نحوه استخراج ترون آشنا شوید، بهتر است ابتدا با مفهوم کلی ارز دیجیتال ترون (Tron) که با نماد اختصاری TRX شناخته می‌شود آشنا شوید. پلتفرم ترون یک شبکه غیر متمرکز بر بستر بلاکچین است که با هدف توزیع محتوا برای صنعت سرگرمی‌های دیجیتال طراحی شده است. در ترون سازندگان محتوای آنلاین، محتواهای خود را بدون مانع و سانسور در فضایی راحت منتشر می‌کنند.

ترون، شبکه‌ای غیرمتمرکز بر پایه بلاکچین

در این پروتکل سازندگان قابلیت انتشار آزادانه و مالکیت محتوای تولید شده خود را دارند. افرادی که کار پیش بینی آینده ترون و سایر رمز ارزها را انجام می‌دهند، نسبت به آینده این ارز دیجیتال بسیار خوش‌بین هستند. ارز دیجیتال ترون در حال حاضر جزو بیست ارز دیجیتال برتر جهان است. این شبکه در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد. اما در سال ۲۰۱۸ این شبکه موفق به تأسیس بلاکچین اختصاصی خود شد. به همین دلیل از آن روز و آن اتفاق مهم به عنوان روز استقلال ترون یاد می‌کنند.

نحوه استخراج ترون چگونه است؟

نکته مهمی که درباره استخراج ترون وجود دارد این است که این پلتفرم از فناوری اثبات سهام (Proof of Stake) استفاده می‌کند. بر اساس این فناوری انتخاب افراد به عنوان تأیید کننده و معتبر کننده یک بلاک جدید کاملا اتفاقی صورت می‌گیرد. همچنین استخراج ترون سازگاری زیادی با محیط زیست دارد و مانند استخراج بیت کوین نیازمند مقدار زیادی انرژی نیست. افرادی که تایید کننده تراکنش هستند، پس از هر تأییدی که انجام می‌دهند شانس خود را افزایش می‌دهند.

فردی به نام «جاستین سان» در سال ۲۰۱۷ شبکه ترون را تأسیس کرد. اکنون راه‌ها و روش‌های مختلفی برای استخراج ترون وجود دارد. سایت ترون اسکن (Tron Scan) یکی از راه‌های اصلی این کار است. در واقع ترون اسکن سایتی معتبر برای استخراج ترون است. همچنین “Facet Crypto”، “Idle empire”، “Tron Game” و… راه‌های مختلف دیگری هستند که می‌توانید از طریق آن‌ها به استخراج ترون بپردازید.

راه‌های مختلف برای استخراج ترون

استخراج ترون از طریق ترون اسکن

شما می‌توانید در سایت معتبر ترون اسکن به عنوان یک کاربر، بین حساب‌ها، بلاک‌ها و… جستجو کنید و سپس با رای دادن ترون دریافت کنید. برای این کار ابتدا باید وارد سایت ترون اسکن شوید و سپس روی گزینه “Connect Wallet” کلیک کنید. در این صورت به کیف پول ترون لینک خود متصل می‌شوید. حال باید روی نام کیف پول خود کلیک کنید تا وارد والت خود شوید.

تراکنش‌های روی شبکه باید توسط نمایندگان تعیین شده تأیید شود. این نمایندگان هر ۷۲ ساعت یکبار توسط رای گیری بین افرادی که “Tron Power” دارند مشخص می‌شوند. اگر نماینده‌ای که به آن رأی داده‌اید انتخاب شود، مقداری از پاداشی که او بابت تأیید تراکنش‌ها دریافت می‌کند به شما تعلق می‌گیرد. این تقسیم به شکل درصدی انجام می‌شود.

برای استخراج ترون از این روش در این مرحله باید گزینه “Get Votes” را انتخاب کنید. سپس مقدار ترونی که قصد سرمایه گذاری آن را دارید انتخاب کنید. این مقدار ارز در ترون اسکن به مدت ۷۲ ساعت فریز می‌شود. شما باید گزینه “Freeze” را انتخاب کرده و سپس روی گزینه “Accept” کلیک کنید.

استخراج ارز ترون از سایت ترون اسکن

لیستی از نماینده‌ها و تعداد آرای آن‌ها به شما نمایش داده می‌شود. شما در این قسمت حق رأی دارید. بهتر است نماینده‌ای را انتخاب کنید که درصد موفقیت بیشتری دارد. درصد سودی که پس از انتخاب شدن آن نماینده به شما تعلق می‌گیرد هم مقابل نام آن‌ها مشخص شده است. برای مثال ترون لینک و بایننس ۸۰ درصد از سودی که کسب می‌کنند را بین افرادی که به آن‌ها رأی داده‌اند تقسیم خواهند کرد.

حال شما باید روی گزینه “Voting” کلیک کرده و میزان دارایی خود را بین نماینده‌هایی که بیشترین آرا را کسب کرده‌اند تقسیم کنید. پس از انجام این کار دارایی شما برای مدت مشخصی فریز شده و سپس استخراج ترون انجام می‌شود.

استخراج ترون از راه “Faucet Crypto”

یکی دیگر از راه‌های استخراج ترون “Facet Crypto” است که به شما این امکان را می‌دهد تا با انجام هر بیست ساعت بازی و حل یک “captcha” مقدار مشخصی ترون به دست آورید. همچنین شما می‌توانید از راه‌های ساده‌تری مثل مشاهده تبلیغات “PTC” و کلیک کردن روی لینک‌های کوتاه نیز عمل استخراج ترون را انجام دهید.

بازی‌های آنلاین مبتنی بر بلاکچین ترون

استخراج ترون از طریق “Idle empire”

“Idle empire” بستری برای کاربران خود فراهم کرده است تا از طریق بازی کردن، آزمایش نرم افزار، تماشای فیلم، شرکت در نظرسنجی‌ها و تکمیل پیشنهادات به استخراج ترون بپردازند. البته باید توجه داشته باشید که برای اینکه بتوانید ارز استخراج شده خود را برداشت کنید، باید میزان آن به حد نصاب رسیده باشد. در این صورت شما می‌توانید دارایی خود را از طریق هر آدرس کیف پولی برداشت کنید.

استخراج ترون از طریق “Tron Game”

روش جالب دیگری که برای استخراج ترون وجود داد، بازی کردن و دریافت سهام آن بازی برای کسب TRX است. هرچه میزان سختی بازی بیشتر باشد، مقدار ارز دیجیتال ترونی که به دست می‌آورید نیز بیشتر خواهد بود. دو بازی مهمی که در این زمینه فعالیت می‌کنند شامل موارد زیر است:

  • Aftermath Islands
  • Eggies World، بازی آنلاین در بلاکچین ترون

استخراج ترون از طریق سایت “Tron-mining.com”

یکی دیگر از سایت‌های معتبری که به کمک آن می‌توانید ارز TRX استخراج کنید، سایت “tron-mining.com” است. در این سایت شما به روشی سنتی موفق به استخراج ترون می‌شوید. در واقع این استخر سه بخش کلی دارد:

  • استخراج
  • چنج یا مبادله
  • انتقال

شما برای استخراج ترون باید در بخش استخراج به دنبال استخر pool.tron-mining.com, port 3333 بگردید و پس از پیوستن به آن، شروع به استخراج اتریوم کنید. در این قسمت به شکل خودکار و خیلی سریع، اتریوم به دست آمده به ترون تبدیل می‌شود و در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر مقدار ترون استخراج شده شما به حد نصاب برسد، امکان واریز آن به کیف پول شما فراهم خواهد شد. این حد نصاب در حال حاضر ۱۵ ترون است. همچنین خوب است بدانید که تبدیل خودکار و سریع اتریوم به ترون در این سایت به کمک صرافی معتبر بایننس انجام می‌شود.

استخراج ترون از طریق سایت tron-mining.com

آینده ارز ترون

ارز دیجیتال TRX و شبکه ترون از زمان تأسیس تاکنون، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده است. هدف اصلی این شبکه انجام تراکنش‌هایی با کارمزد کم و سرعت بالا، تمرکز زدایی از اینترنت و فراهم کردن بستری بدون محدودیت برای ارائه محتواهای دیجیتال افراد بوده است. این شبکه تاکنون پیشرفت خوبی در مسیر رسیدن به این اهداف داشته است. به همین دلیل است که استخراج ترون و انجام مبادلات ارزی با این رمز ارز خواهان زیادی پیدا کرده است. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با این ارز دیجیتال آشنا کرده و روش‌های استخراج آن را بیان کنیم.

سؤالات متداول

آیا استخراج ترون در گوشی موبایل امکان‌پذیر است؟

اگر گوشی همراه شما دارای سیستم عامل اندروید باشد، امکان استخراج ترون برای شما وجود دارد. اما در گوشی‌های آیفون غیر ممکن است. در گوشی‌های اندروید به کمک برنامه‌ای تحت عنوان ماینرگیت (MinerGate) می‌توانید به استخراج ارز ترون بپردازید.

راه‌های کسب درآمد و استخراج ترون چیست؟

استخراج ترون و کسب درآمد از این ارز دیجیتال به روش‌های مختلفی مثل مبادلات ارزی، استخراج از سایت‌های معتبر، بازی‌های مبتنی بر بلاکچین ترون و … انجام می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد گرائیلی
محمد گرائیلی
10 ماه قبل

سلام
بنده کیف پول ترون لینک پرو را نصب دارم . از گوگل پلی نصب کردم . اقدام به واریز تتر و ترون کردم ، اما دو روز پیش یهو دیدم موجودی من صفر شده . به پشتیبانی کیف پول پیام دادم ، میگه انرژی شما کم هست و باید ۳۰۰۰دلار واریز کنید تا پول شما آزاد شود .
لطفا اگر میتوانید کمک کنید .

ر رواقی
ر رواقی
10 ماه قبل

سلام
مقدار ترون مورد نیاز برای شارژ انرژی ۱۰ الی ۲۰ ترون است.
آیا اطمینان دارید که آخرین ورژن کیف پول خود را از منبع معتبر نصب کرده‌اید.

محمد
محمد
5 ماه قبل

کلاهبرداریه … دوباره پول واریز نکنییا

رضا
رضا
4 ماه قبل

من هم همچین مشکلی دارم میتونید راهنمایی کنید

دکمه بازگشت به بالا