کیف پول

لیست کیف پول دوج کوین؛ بهترین و امن‌ترین ولت‌های Dogecoin

دوج کوین از جمله ارزهای محبوب و ارزشمند دنیای کریپتوکارنسی محسوب می‌شود و این روزها خرید و فروش دوج (DOGE) بیش از پیش مورد استقبال تریدرها و معامله‌گران قرار گرفته است. برای این که بتوان این میم کوین محبوب را با خیال راحت معامله و آن را در بستری امن ذخیره‌سازی کرد باید از امن‌ترین کیف پول دوج کوین استفاده کرد. بدون استفاده از کیف پول (Wallet) نمی‌توان در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کرد و در عوض با برخورداری از ویژگی‌های مهم یک کیف پول حرفه‌ای و قدرتمند می‌توان روی آینده‌ای سودآور حساب ویژه‌ای باز کرد.

یک کیف پول دوج کوین به طور کلی هم می‌تواند فیزیکی و هم دیجیتالی باشد. مسئولیت امنیت والت و کلیدهای عمومی و خصوصی حساب شما کاملا به انتخاب‌هایتان و ایجاد بستری امن و مناسب برای دارایی‌ها بستگی دارد. برای اطلاع هرچه بیشتر در مورد بهترین کیف پول‌های رمزارز دوج کوین با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: دوج کوین چیست؟

بهترین کیف پول دوج کوین چه ویژگی دارد؟

نوع کیف پولپلتفرم‌های در دسترسسهولت در استفادهسطح ایمنینحوه پشتیبانی از کاربراننحوه ذخیره کلید خصوصیهزینه استفاده
Ledger Nano Sسخت افزاریدسکتاپ، گوشی‌های هوشمند، دستگاه سخت‌افزارینسبتاً دشواربسیار بالافرم درخواست در وب‌سایت و ایمیلآفلایننیازمند خرید دستگاه
KeepKeyسخت افزاریدسکتاپ، گوشی‌های هوشمند، دستگاه سخت‌افزاریدشواربسیار بالاآنلاین (با استفاده از Discord)آفلایننیازمند خرید دستگاه
Jaxxنرم افزاریدسکتاپ، گوشی‌های هوشمندسادهمتوسطتلفنیآنلاینخدمات پایه رایگان
Coinomiنرم افزاریدسکتاپ، گوشی‌های هوشمندبسیار سادهبالاچت زنده ۲۴ ساعتهآنلاینخدمات پایه رایگان
Trezor Tسخت افزاریدسکتاپ، گوشی‌های هوشمند، دستگاه سخت‌افزارینسبتاً دشواربسیار بالاچت‌بات و فرم درخواستآفلایننیازمند خرید دستگاه
Trezor Oneسخت افزاریدسکتاپ، گوشی‌های هوشمند، دستگاه سخت‌افزارینسبتاً دشواربسیار بالاچت‌بات و فرم درخواستآفلایننیازمند خرید دستگاه

توسعه روزافزون حوزه ارزهای دیجیتال و رشد تعداد سرمایه‌گذاران این بازار نوظهور، باعث شده تا شرکت‌های بسیاری در زمینه ارائه خدمات مربوط به کیف پول فعالیت داشته باشند. هرچند که این موضوع باعث شده کاربران ارزهای دیجیتال دستی باز برای انتخاب یک محصول مناسب را داشته باشند؛ اما در سمت دیگر وجود تعداد بالای کیف پول ممکن است انتخاب یک گزینه نهایی را دشوارتر کند.

اگر شما نیز در این پروسه انتخاب قرار داشته و به دنبال آشنایی با لیست بهترین کیف پول های دوج کوین هستید، پیش از هرچیزی نیاز به آشنایی با ویژگی‌های مهم و اصلی یک ولت مناسب خواهید داشت. در این بخش، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دخیل در انتخاب ولت مناسب را به شما ارائه کرده‌ایم. در صورتی که در بین چند گزینه برای انتخاب نهایی خود دچار تردید شده‌اید، در نظر گرفتن این موارد می‌تواند به شما کمک کند. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • نوع کیف پول: کیف پول‌های ارز دیجیتال به دو دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم‌بندی می‌شوند. شما می‌توانید بسته به اولویت‌های خود برای هزینه، سهولت در استفاده و دسترسی به دارایی‌ها، نوع کیف مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • پلتفرم‌های در دسترس: هرچه کیف پول مورد نظر  شما بر روی پلتفرم‌های بیشتری در دسترس باشد، امکان مدیریت دارایی‌ها در زمان و مکان‌های مختلف افزایش خواهد یافت.
  • سهولت در استفاده: اگر به تازگی وارد دنیای کریپتوکارنسی شده‌اید، لازم است که از یک پول با کاربری ساده استفاده کنید. کاربری پیچیده و فضای خشک کیف پول‌ها می‌تواند به شکست شما در معاملات منجر شود.
  • سطح ایمنی: سطح ایمنی یک کیف پول، یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب آن است. بدون شک شما نمی‌خواهید دارایی‌های ارزشمند خود را در یک کیف پول ناامن و با خطر هک شدن قرار دهید!
  • نحوه پشتیبانی از کاربران: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر کیف پول که به عنوان بهترین گزینه مورد بررسی قرار می‌گیرد، خدمات پشتیبانی است. شما به عنوان یک تریدر حق دارید تا در حین پیش آمدن یک مشکل خاص، با تیم پشتیبانی تماس حاصل کنید تا مشکلتان برطرف شود.
  • نحوه ذخیره کلید خصوصی: کلیدهای خصوصی ممکن است دارایی‌های شما را به صورت سرد (آفلاین) یا گرم (آنلاین) ذخیره کنند. هر یک از این روش‌ها دارای مزایا و معایب مربوط به خود بوده و انتخاب نوع ذخیره‌سازی مناسب، بستگی به اولویت هر سرمایه‌گذار دارد.
  • هزینه استفاده: استفاده از برخی کیف پول‌ها ممکن است مستلزم پرداخت هزینه باشد. بسته به میزان دارایی‌های دیجیتال خود، می‌توانید در مورد خرید کیف پول سخت‌افزاری یا استفاده از کیف‌های نرم‌افزاری رایگان تصمیم‌گیری کنید.

معرفی بهترین کیف پول برای دوج کوین

از آنجایی که تحریم‌های اقتصادی، باعث جلوگیری از فعالیت و سرمایه‌گذاری مستقیم کاربران ایرانی شده است، لازم است که در ابتدا به یک نکته مهم اشاره داشته باشیم. قبل از این که بخواهیم به سراغ بهترین کیف پول های دوج کوین برویم، بهتر است که بدانید، شما باید تمامی نکات ایمنی مربوط به فعالیت ایرانیان را در دنیای کریپتوکارنسی مورد بررسی قرار دهید. برای مثال، بعضی از کیف پول‌های موجود در بازار مثل کیف پول متامسک (Metamask) امکان معامله و سرمایه‌گذاری ایرانیان را برای همیشه مسدود کرده است. چنانچه بدون اطلاع در مورد این موضوع بخواهید از این کیف پول‌ها استفاده کنید، دارایی‌های دیجیتال شما در اولین فرصت مسدود و بلوکه خواهند شد.

مهم‌ترین نکته‌ای که ایرانیان باید در نظر داشته باشند، توجه به الزامی بودن موارد امنیتی کیف پول (مثل احراز هویت ۲ عاملی) است. مثلاً اگر احراز هویت ۲ عاملی در یک پول دیجیتالی یا فیزیکی، اجباری بود، بهتر است که از آن استفاده نکنید یا IP خود را دائماً تغییر دهید. در ادامه، با ارائه لیست کیف پول های دوج کوین به معرفی و مرور آنها خواهیم پرداخت.

کیف پول سخت‌افزاری Ledger Nano S

دستگاه کیف پول Ledger Nano S

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس که در صدر لیست کیف پول های دوج کوین ایستاده، با برخورداری از ویژگی‌های برجسته در اختیار تریدرها قرار گرفته است. کیف پول Ledger Nano S که همواره به عنوان بهترین کیف پول دوج کوین در حوزه رابط کاربری آسان شناخته می‌شود، برای ذخیره‌سازی به صورت آفلاین هم توصیه می‌شود. این کیف پول دارای موارد و قابلیت‌های مختلف امنیتی است و امکان ذخیره‌سازی امن و مطمئن را فراهم می‌کند. کلیدها خصوصی حساب شما در بخش USB های این کیف پول سخت‌افزاری نگهداری می‌شوند و امکان بازیابی اطلاعات در این دستگاه به آسانی امکان‌پذیر است.

این والت سخت‌افزاری دارای یک صفحه‌نمایش OLED پیشرفته هم است که با فشار دادن دکمه‌های فیزیکی آن می‌توان عملیات تأیید تراکنش‌ها را به صورت دستی انجام داد. فرایند راه‌اندازی Ledger Nano S کاملاً آسان و البته سریع است و از بیش از ۲۰ نوع ارز دیجیتال از جمله اتریوم (Ethereum)، بیت کوین (Bitcoin)، دوج کوین (Dogecoin)، دش (Dash) و لایت کوین (Litecoin) هم پشتیبانی می‌کند.

مزایای کیف پول لجر نانو اس عبارت‌اند از:

  • امنیت فوق‌العاده و در سطح آفلاین
  • ابعاد کوچک و قابل حمل دستگاه کیف پول
  • پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال
  • صفحه نمایش OLED برای تعامل بهتر با کاربران

همچنین معایب کیف پول لجر نانو اس عبارت‌اند از:

  • نیازمند هزینه اولیه برای خرید کیف پول
  • رابط کاربری نسبتاً پیچیده و نامناسب برای کاربران مبتدی
  • ابعاد کوچک صفحه نمایش در مقایسه با رقبا

لینک دانلود:

کیف پول سخت‌افزاری KeepKey

کیف پول سخت‌افزاری KeepKey

یکی دیگر از بازیگران پیشرو در صحنه انواع کیف پول دوج کوین، کیف پول سخت‌افزاری Keepkey است. این کیف پول که در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شده است، از چندین ارز دیجیتال مختلف از جمله دوج کوین پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این کیف پول سخت‌افزاری، تکیه بر قابلیت‌های ویژه‌ای است که امنیت حساب کاربران را تأمین می‌کنند. از آنجایی که KeepKey کیف پول مبتنی بر سیستم سلسله‌مراتبی موسوم به HD است، این امکان را فراهم می‌کند تا کاربر به تعداد نامحدودی از کلیدهای خصوصی دسترسی داشته باشد.

این دستگاه دارای پین محافظت‌شده است و یک صفحه‌نمایش بزرگ برای ردیابی انواع تراکنش‌ها دارد. همه تراکنش‌هایی که با استفاده از این دستگاه صورت می‌گیرند، با استفاده از دکمه‌های روی آن قابل تأیید هستند. کاربران می‌توانند با استفاده از این دستگاه دارایی‌های خود را به صورت مستقیم تبادل و معامله کنند. این دستگاه با سیستم‌عامل‌های مک، لینوکس و اندروید سازگار است؛ با این حال کاربران گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل iOS از امکانات این کیف پول محروم خواهند بود!

مزایای کیف پول KeepKey شامل موارد است:

  • امنیت بالا
  • پشتیبانی از قابلیت HD و امکان ایجاد کلیدهای خصوصی جانبی
  • صفحه نمایش بزرگ برای رابط کاربری
  • قابل دسترسی بر روی پلتفرم‌های مختلف

در سمت دیگر، معایب کیف پول KeepKey عبارت‌اند از:

  • نیازمند اتصال به اینترنت برای دسترسی به کلیدهای خصوصی
  • ابعاد بزرگ در مقایسه با سایر کیف‌های سخت‌افزاری
  • رابط کاربری نامناسب برای کاربران مبتدی
  • نامناسب برای خرید و فروش‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال
  • عدم پشتیبانی از سیستم‌عامل iOS

لینک دانلود:

کیف پول Jaxx مناسب برای دسکتاپ و موبایل

کیف پول Jaxx یک گزینه مناسب برای نگهداری انواع ارزهای دیجیتال از جمله دوج کوین است. این کیف پول نرم‌افزاری که در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی و ارائه شد، بعدها به Jaxx Liberty تغییر نام داد، از ارزهایی مثل دش، اتریوم، بیت کوین، لایت کوین، زد کش و همچنین دوج کوین پشتیبانی می‌کند. با این اوصاف، اگر به دنبال یک کیف پول نرم‌افزاری برای ذخیره‌سازی طیف متنوع و گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال هستید، این گزینه را انتخاب کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم این کیف پول، امکان استفاده از آن برای محیط دسکتاپ و موبایل است. کاربرانی که از سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس استفاده می‌کنند، می‌توانند روی قابلیت‌های این کیف پول نرم‌افزاری حساب باز کنند. البته ناگفته نماند که اگر سیستم‌عامل گوشی موبایلتان از سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS برخوردار است، می‌توانید از این کیف پول و از طریق مرورگر گوگل کروم بهره‌مند شوید.

مهم‌ترین ویژگی این کیف پول، کنترل کلیدهای خصوصی است تا کاربران برای مدیریت توکن‌های خود به هیچ مشکلی برخورد نکند. قابلیت Shapeshift که در این کیف پول تعبیه شده است، از جمله ویژگی‌های مثبت آن است که به کاربری ساده و راحت آن منجر می‌شود. مهم‌ترین نقطه‌ضعف این کیف پول هم به نگرانی‌های امنیتی در مورد عملکرد آن مربوط می‌شود. در ژوئن سال ۲۰۱۷، اخباری مبنی بر به سرقت رفتن ۴۰۰ هزار دلار ارز دیجیتال در کیف پول Jaxx به گوش رسید که توسط تیم توسعه‌دهنده آن تأیید شد. تیم توسعه‌دهنده Jaxx اعلام کردند که این کیف پول به دلیل آسیب‌پذیر بودن، دچار این مشکل بزرگ شده است؛ با این اوصاف، شاید نمی‌توان از این کیف پول به عنوان بهترین کیف پول دوج کوین نام برد.

مزایای کیف پول Jaxx عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی از طیف گسترده ارزهای دیجیتال
  • رابط کاربری ساده
  • امکان استفاده بر روی انواع سیستم‌عامل‌های رایانه و گوشی‌های هوشمند
  • قابلیت خرید و فروش سریع ارز دیجیتال
  • پشتیبانی از قابلیت Shapeshift

در سمت دیگر، معایب کیف پول Jaxx را نیز می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • دارای سابقه هک و از دست رفتن دارایی کاربران
  • ذخیره کلیدهای خصوصی به صورت آنلاین

لینک دانلود:

کیف پول موبایلی Coinomi

نماد برند Coinomi

کیف پول Coinomi از آن دسته ابزارهای کاربرپسند است که همواره به عنوان یکی از بهترین‌ها برای نگهداری دوج کوین محسوب می‌شود. این برنامه محبوب که برای انواع سیستم‌عامل‌های موبایلی توسعه داده شده است، از بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین، دوج کوین، دش، اتریوم و زد کش پشتیبانی می‌کند. این کیف پول موبایلی، امکان ذخیره‌سازی کلیدهای خصوصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌توان از کاربری بسیار ساده آن نهایت لذت را برد.

این کیف پول همواره به دلیل برخورداری از قابلیت‌های امنیتی ویژه و محکم، به عنوان یکی از امن‌ترین کیف پول‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. شما به عنوان یکی از دارندگان DOGE می‌توانید از این کیف پول به عنوان مناسب‌ترین کیف پول دوج کوین برای فضای موبایل استفاده کنید.

مزایای مهم کیف پول کوینومی عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی عالی و ۲۴ ساعته از کاربران
  • پشتیبانی از چندین شبکه بلاک‌چین و ارز دیجیتال
  • امنیت قابل قبول در عین نرم‌افزاری بودن
  • قابل دسترس در هر زمان و مکان برای انتقال، خرید و فروش ارزهای دیجیتال

معایب قابل توجه کیف پول کوینومی نیز شامل موارد زیر می‌شود:

  • عدم وجود گزینه‌ای برای ذخیره‌سازی سرد و آفلاین
  • شفاف نبودن وضعیت تراکنش و هزینه‌های کارمزد

لینک دانلود:

کیف پول سخت‌افزاری Trezor مدل T

دستگاه Trezor مدل T

کیف پول ترزور مدل T یکی از محبوب‌ترین کیف پول های دوج کوین در بین سرمایه‌گذاران حرفه‌ای ارزهای دیجیتال است. این کیف پول سخت‌افزاری با ذخیره‌سازی سرد و کاملاً آفلاین دارایی‌های شما، همانند یک دژ نفوذناپذیر از ارزهای دیجیتالتان محافظت می‌کند. با استفاده از یک کابل USB به سادگی می‌توانید این کیف پول را به رایانه خود متصل کرده و تراکنش دلخواه در کیف پولتان را انجام دهید. با این حال طولانی شدن روند اتصال و احراز هویت کاربر هرچند که یک اثر جانبی از امنیت بالای ترزور مدل T به شمار می‌روند، اما امکان خرید و فروش آنی و لحظه‌ای دارایی‌ها را دشوار می‌کنند.

ترزور مدل تی به لطف ویژگی‌هایی نظیر پشتیبانی از NFT و بیش از ۱۲۰۰ ارز دیجیتال، یک کیف پول بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به پورتفولیو متنوع است. با این حال اگر خواهان بهره‌مندی از این امکانات بی‌نظیر هستید، نیازمند پرداخت هزینه نسبتاً بالا برای خرید آن خواهید بود. همچنین نظرات منتشر شده در مورد این کیف پول به رابط کاربری دشوار آن اشاره دارد؛ پس اگر تاکنون تجربه استفاده از کیف پول‌های ارز دیجیتال را نداشته‌اید، توصیه می‌کنیم پیش از خرید این محصول، مقدار بیشتری با این دسته از کیف پول و رابط کاربری آن‌ها آشنا شوید.

مزایای کیف پول Trezor مدل T عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال مختلف (۱۵۰۰ ارز دیجیتال) از جمله دش، اتریوم، بیت‌کوین و دوج کوین
  • قابلیت‌های تأمین امنیت بیشتر نسبت به سایر کیف پول‌ها
  • سازگاری با کیف پول‌های سخت‌افزاری دیگر
  • دارای کاربری ساده و راحت
  • ارائه یک راهنمای ساده با فیلم‌های آموزشی برای نحوه ایجاد آدرس کیف پول دوج کوین
  • قابلیت بازیابی کیف پول و امکان تهیه بکاپ
  • سیستم ویژه امنیتی این کیف پول باعث می‌شود تا پس از دریافت تأییدیه سیستم‌عامل شما، فعالیت آن شروع شود

همچنین معایب کیف پول Trezor مدل T شامل موارد زیر هستند:

  • دارای ساختاری حجیم، بزرگ و جاگیر و طراحی نامناسب
  • قیمت بالا در مقایسه با سایر کیف پول‌های سخت‌افزاری مشابه

لینک دانلود:

کیف پول Trezor مدل One

کیف پول سخت‌افزاری Trezor مدل One

ترزور مدل One، محصول دیگری از شرکت ترزور و سازنده مدل T از همین کیف پول است. اگر به دنبال یک نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به مدل تی هستید، به احتمال زیاد Trezor Model One در لیست بهترین کیف پول های دوج کوین شما جای خواهد گرفت. این محصول نیز دقیقاً سطح امنیتی مشابهی با نسخه پیشرفته‌تر خود ارائه می‌دهد. با استفاده از ترزور One، خیال شما کاملاً از بابت امنیت دارایی‌ها آسوده خواهد بود. این کیف امکان خرید ارز دیجیتال با استفاده از پول فیات را نیز فراهم می‌کند؛ با این حال برای استفاده از این ویژگی، نیازمند داشتن یک حساب اعتباری بین‌المللی و دسترسی به ارزهای فیات جهانی خواهید بود.

توسعه‌دهندگان ترزور وان پروژه‌های مختلفی در حوزه ارزهای دیجیتال را تدارک دیده و برنامه مفصلی در این زمینه دارند. این کیف پول علی‌رغم مقرون‌به‌صرفه بودن، نقاط ضعف زیادی ندارد. شاید تنها نقطه ضعف مهم آن در برابر ترزور مدل T را عدم بهره‌مندی از یک صفحه‌نمایش بزرگ دانست. درنتیجه اگر به دنبال یک کیف پول سخت‌افزاری مقرون‌به‌صرفه‌تر هستید، می‌توانید نیم‌نگاهی به این محصول داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از این نوع از انواع کیف پول دوج کوین، دارایی‌های دیجیتالی خود را به صورت آفلاین بازیابی کنید و از آنها بک‌آپ بگیرید.

نقاط قوت اصلی کیف پول ترزور وان شامل موارد زیر هستند:

  • قیمت مناسب در مقایسه با خدمات ارائه شده
  • دارای رابط کاربرپسند با برخورداری از یک صفحه لمسی و دیجیتال
  • برخورداری از بستری امن و مطمئن برای نگهداری چندین ارز دیجیتال مختلف از جمله دوج کوین

نقاط ضعف Trezor Model One را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • پشتیبانی از تعداد محدودی از شبکه‌های بلاکچین
  • عدم پشتیبانی از برخی دارایی‌های پرطرفدار نظیر آدا، ریپل و سولانا
  • عدم پشتیبانی از NFT و ویژگی‌های استیکینگ به صورت بومی

لینک دانلود:

گام نهایی برای خرید بهترین کیف پول دوج کوین

همان‌طور که در این مقاله اشاره کردیم، دوج کوین به منظور شوخی با دنیای کریپتوکارنسی و به عنوان یک میم کوین به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد. در ابتدای کار این رمزارز (سال ۲۰۱۳) همه چیز در حد یک شوخی بود، اما رفته‌رفته و با افزایش میزان استقبال کاربران و همچنین حمایت افراد مهم و برجسته از جمله ایلان ماسک، ارزش این رمزارز هم بالا رفت و حالا به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها ارزیابی می‌شود. با استفاده از کیف پول‌های دیجیتالی یا سخت‌افزاری نمی‌توان در دنیای ارزهای دیجیتال معامله کرد؛ رمزارز DOGE هم از این قوانین مستثنا نیست و برای نگهداری هرچه بهتر آن باید بهترین کیف پول دوج کوین را شناخت و خریداری کرد.

شما می‌توانید با استفاده از نکات گردآوری‌شده در این مقاله، بهترین کیف پول برای دوج کوین را بشناسید و نقاط قوت و ضعف هرکدام را مورد بررسی قرار دهید. در نهایت، با بررسی کامل کیف پول مورد نظرتان، از خدمات ویژه والکس برای خرید بهترین کیف پول های دوج کوین بهره‌مند شوید و از معاملات خود لذت ببرید.

چگونه به آدرس یک کیف پول دوج کوین دسترسی داشته باشم؟

هر کیف پول دوج کوین دارای قابلیت‌های خاص خودش است؛ برای دستیابی به آدرس کیف پول خود، باید روی آدرس دوج کوین خود (Dogecoin address) کلیک کنید.

چگونه می‌توان کیف پول‌های دوج کوین را بازیابی کرد؟

اگر امکان دسترسی به کلید خصوصی را در بستر کیف پول دارید، می‌توانید اطلاعات مورد نیازتان را به راحتی بازیابی کنید. کیف پولی را برای نگهداری دوج کوین انتخاب کنید که امکان دسترسی به کلیدهای خصوصی و بازیابی اطلاعات را فراهم می‌کند.

موجودی یک کیف پول برای دوج کوین را چگونه بررسی کنم؟

برای دسترسی به موجودی یک کیف پول مربوط به دوج کوین، باید بخش مربوط به Blockchain Explorer را از طریق مرورگر گوگل کروم دنبال کنید.

آیا کیف پول سخت‌افزاری، ارزش خریدن دارد؟

سیستم رمزنگاری کیف پول‌های سخت‌افزاری به نحوی است که هم کلیدهای خصوصی حساب شما حفظ می‌شوند و هم بستری راحت‌تر از کیف پول‌های نرم‌افزاری را به ارمغان می‌آورند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
investopedia
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا