بازی‌های بلاکچینی

بهترین بازی های تپ تو ارن تلگرامی برای کسب درآمد

نات کوین ثابت کرد که حتی با ضربه زدن ساده به صفحه گوشی نیز می‌توان پول درآورد. این بازی باعث شد تا در عرض چند ماه، بازی های تپ تو ارن (Tap-to-Earn) زیادی در پیامرسان تلگرام راه‌اندازی شوند و محبوبیت زیادی پیدا کنند. در حال حاضر، کمتر کسی پیدا می‌شود که اسم بازی‌های تلگرامی مثل همستر یا بلوم را نشنیده باشد و به نظر می‌رسد، همه در تلاش برای جمع‌آوری این پول به اصطلاح بادآورده هستند.

در حال حاضر، هر روز ربات‌های جدیدی با این ادعا که ممکن است روزی ارز دیجیتال خود را به بازار عرضه کنند، راه‌اندازی می‌شوند. شاید با این روند، روزی برسد که حتی تعداد این ربات‌ها از تعداد بازیکنان نیز فراتر برود! با توجه به این تعدد، پیدا کردن پروژه‌های با پتانسیل که احتمال ایردراپ آن‌ها وجود دارد، بسیار مهم است. در این مطلب از والکس تصمیم داریم تا بهترین بازی های تپ تو ارن تلگرامی برای کسب درآمد را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بازی تپ تو ارن چیست؟

پیش از معرفی بازی‌ها، ابتدا بهتر است کمی در رابطه با سبک بازی تپ تو ارن صحبت کنیم. به زبان ساده، بازی های تپ تو ارن یا به اختصار T2E دسته‌ای از بازی‌های کریپتویی هستند که در ازای ضربه زدن روی صفحه گوشی یا لپتاپ، به شما پاداش می‌دهند.

نات کوین، نخستین بازی در سبک تپ تو ارن بود و پس از ایردراپ موفق خود، راه را برای سایر پروژه‌ها باز کرد. برخلاف سایر بازی‌های بلاکچینی که نیاز به خرید آیتم‌های مختلف دارند (مثلا بازی StepN که باید برای شرکت در آن، NFTهای آن را خریداری کنید)، بازی های تپ تو ارن عملا به هیچ سرمایه‌گذاری اضافی احتیاج ندارند و شما می‌توانید از صفر در این بازی‌ها فعالیت کنید و شانس خود را برای ایردراپ افزایش دهید.

اما چرا بازی های تپ تو ارن در این مدت اینقدر موفق و محبوب شده‌اند؟ یکی از دلایل موفقیت بازی های تپ تو ارن و جذب تعداد زیادی از کاربران توسط آن‌ها، ساده و در دسترس بودن این بازی‌هاست. در حقیقت هر کسی که در تلگرام یک اکانت داشته باشد، به سادگی می‌تواند به ربات بازی های تپ تو ارن برود و آن را لانچ کند.

دلیل دیگر محبوبیت بازی های تپ تو ارن، سبک نوین و خلاقیت آن‌ها در بازی‌سازی است. برخی از این بازی‌ها، رویکردهای جالبی را ارائه کرده‌اند و همین باعث محبوبیت آن‌ها شده است. همچنین، وعده ایردراپ و اعطای ارز دیجیتال رایگان دیگر دلیل موفقیت این دسته از بازی‌هاست.

معرفی بهترین بازی های تپ تو ارن تلگرامی

در این بخش از مطلب تصمیم داریم تا ۷ تا از بهترین بازی های تپ تو ارن تلگرامی که احتمال ایردراپ آن‌ها وجود دارد را بررسی کنیم و مزایا و معایب هرکدام از آن‌ها را زیر ذره‌بین ببریم.

همستر کامبت (Hamster Kombat)

معرفی بازی همستر کامبت

بدون شک موفق‌ترین بازی تپ تو ارن تلگرامی، همستر کامبت است. بازی‌ای که پس از ایردراپ موفق نات کوین راه‌اندازی شده و در عرض چند ماه، بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

اگرچه همستر کامبت یک بازی در سبک تپ تو ارن است، اما توسعه‌دهندگان آن با رویکرد و خلاقیت‌های نوین، در مجموع یک بازی حرفه‌ای را عرضه کرده‌اند. در این بازی، شما نقش یک مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال را دارید و با تپ کردن روی صفحه نمایش، سکه دریافت می‌کنید. اما این تپ کردن صرفا سرمایه اولیه برای راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال را برای شما جمع‌آوری می‌کند و شما باید با ذهن استراتژیک خود، پایه‌های صرافی‌تان را گسترش دهید.

در این بازی، کارت‌های مختلفی وجود دارد که در ازای خرید آن‌ها، هر ساعت، مقداری درآمد یا به اصطلاح پروفیت به شما تعلق می‌گیرد. طبق گفته توسعه‌دهندگان همستر کامبت، ملاک اصلی این بازی برای ایردراپ، پروفیت کاربران است.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که چه زمان، ایردراپ همستر کامبت انجام خواهد شد. بنابراین، همچنان فرصت برای شرکت در این بازی وجود دارد.

ویژگی‌های همستر کامبت:

  • گیم پلی جذاب
  • ترکیب سبک استراتژیک و تپ تو ارن
  • امکان دعوت از دوستان و دریافت پاداش
  • رتبه‌بندی کاربران

بلوم (Blum)

معرفی بازی بلوم

دومین بازی در لیست بهترین بازی Tap to Earn، بلوم (Blum) است. بلوم چیزی بیش از یک بازی تپ تو ارن تلگرامی است و اهداف بزرگی در سر دارد. در حقیقت، توسعه‌دهندگان بلوم به دنبال آن هستند تا یک صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز هیبریدی در تلگرام راه‌اندازی کنند و بازی Blum صرفا یک روش مارکتینگ برای جذب کاربر و توزیع توکن‌های حاکمیتی این صرافی است.

بلوم رویکرد تپ تو ارن بازی‌هایی مثل نات کوین و همستر را تغییر داده و روش جدیدی برای جمع‌آوری کوین ابداع کرده است. در این بازی شما می‌توانید در قسمت Play روی کریستال‌های سبز کلیک کنید و توکن به دست بیاورید. علاوه بر این، قابلیت فارم خودکار سکه‌های درون بازی نیز وجود دارد. البته فارمینگ خودکار هر ۸ ساعت به پایان می‌رسد و باید مجددا فعال شود. یکی دیگر از نکات مهم در رابطه با بلوم، مدیران آن است. بنیانگذاران این بازی، از مدیران سابق صرافی بایننس بوده‌اند و گمانه‌زنی‌های زیادی از نزدیک بودن بلوم به این صرافی مطرح شده است. هنوز هیچ تاریخی برای ایردراپ بلوم تعیین نشده است.

ویژگی‌های بلوم:

  • رودمپ قوی
  • امکان فارم خودکار ارز دیجیتال
  • امکان دعوت از دوستان و دریافت پاداش
  • رزومه کاری قوی بنیانگذاران آن

تپ سواپ (Tapswap)

معرفی بازی تپ سواپ

دیگر بازی T2E تلگرامی محبوب این روزها، تپ سواپ (Tapswap) است. در این بازی نیز مشابه با نات کوین یک سکه در وسط صفحه نمایش وجود دارد که با ضربه زدن روی آن می‌توانید توکن جمع‌آوری کنید. این بازی در ابتدا در شبکه سولانا عرضه شده بود اما بعدا به بلاکچین TON منتقل شد.

مشابه با سایر بازی های تپ تو ارن، در تپ سواپ نیز می‌توان از سکه‌های جمع‌آوری شده برای خرید آیتم‌های مختلف و ارتقای پروفایل استفاده کرد و سرعت دریافت کوین را افزایش داد.

در حالی که قرار بود توکن Tapswap در تاریخ ۱ جولای عرضه شود، تیم توسعه این بازی آن را به سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ یعنی اواخر تابستان یا روزهای ابتدایی پاییز موکول کرد. این یعنی همچنان امکان شرکت در بازی تپ سواپ و افزایش شانس دریافت ایردراپ آن وجود دارد.

ویژگی‌های تپ سواپ:

  • امکان استخراج خودکار ارز دیجیتال
  • امکان دعوت از دوستان و دریافت پاداش

یس کوین (Yescoin)

معرفی بازی یس کوین

در نگاه اول، بازی یس کوین مشابه با نات کوین است؛ اما یک تفاوت مهم وجود دارد و آن شیوه جمع‌آوری سکه است. در بازی‌هایی مثل نات کوین، تپ سواپ و همستر کامبت برای جمع‌آوری سکه کاربران باید روی صفحه نمایش ضربه بزنند؛ اما در بازی یس کوین به جای ضربه زدن انگشت، باید انگشتتان را روی صفحه نمایش بکشید تا سکه‌هایی که در صفحه پخش شده‌اند را جمع‌آوری کنید.

در این بازی نیز امکان ارتقای آیتم‌های مختلف با استفاده از سکه‌های جمع‌آوری شده وجود دارد. هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای ایردراپ یس کوین تعیین نشده است.

ویژگی‌های یس کوین:

  • استفاده از سبک Swap-to-Earn
  • از بین بردن امکان استفاده از ربات‌های اتوکلیکر و رعایت عدالت در بازی
  • امکان دعوت از دوستان و دریافت پاداش

کتیزن (Catizen)

معرفی بازی کتیزن

تصور کنید یک پت‌شاپ دارید و مسئول مراقبت از گربه‌های آن هستید. این تعریفی کلی از بازی کتیزن (Catizen) است. در این بازی تلگرامی، شما مسئولیت خطیر مراقبت از گربه‌های مجازی و پرورش آن‌ها را بر عهده دارید. گربه‌های شما در این بازی می‌توانند با یکدیگر جفت شده و در نهایت گربه‌های جدیدی به دنیا بیاورند. گفته می‌شود این گربه‌ها قرار است بعدا به شکل توکن NFT در بلاکچین TON ذخیره شوند.

شما در این بازی با مشارکت در فعالیت‌های مختلف و تعامل با سایر بازیکنان، سکه کسب می‌کنید. همچنین امکان فروش گربه‌ها درون بازی نیز وجود دارد. مثل سایر بازی‌ها، می‌توانید از سکه‌های جمع‌آوری شده برای ارتقای آیتم‌های مختلف نیز استفاده کنید.

بر اساس نقشه راه کتیزن، ایردراپ این بازی باید در ماه جولای انجام می‌شد؛ با این حال، هنوز جزییاتی در رابطه با آن اعلام نشده است.

ویژگی‌های کتیزن:

  • گیم پلی و ایده جذاب
  • رابط کاربری ساده
  • امکان دعوت از دوستان و دریافت پاداش

میم فای کوین (MemeFi Coin)

معرفی بازی میم فای

میم فای کوین (MemeFi Coin) آخرین بازی T2E است که در این مطلب آن را بررسی می‌کنیم. این بازی نیز مشابه نات کوین، بر کلیک کردن مداوم کاربران روی صفحه نمایش متکی است. داستان میم فای کوین به این صورت است که شما در این بازی با شخصیت‌های میم مختلفی مواجه می‌شوید که باید روی آن‌ها کلیک کنید تا از بین بروند و در نهایت، سکه جمع‌آوری کنید. با از بین رفتن هر شخصیت میم، وارد مرحله بعدی می‌شوید و شخصیت میم جدیدی ظاهر می‌شود.

مشابه با سایر بازی‌ها، در میم فای کوین نیز امکان استفاده از بوسترهای مختلف برای افزایش سرعت استخراج و ارتقای سطح بازی وجود دارد. همچنین این بازی یک ربات کلیک خودکار به نام Tap Bot دارد که در زمانی که شما آنلاین نیستید، روی شخصیت میم کلیک می‌کند تا در غیاب شما به آن آسیب برساند.

هنوز تاریخ دقیقی برای ایردراپ میم فای کوین مشخص نشده است.

ویژگی‌های میم فای کوین:

  • گیم پلی جذاب
  • امکان دعوت از دوستان و دریافت پاداش
  • داشتن کدهای مخفی برای دریافت پاداش

داگز (Dogs)

معرفی بازی داگز

فقط با داشتن حساب تلگرام، ارز دیجیتال بگیرید! این بهترین تعریف از پروژه داگز (Dogs) است. در این ربات تلگرامی، بر اساس تعداد سال‌هایی که یک اکانت تلگرامی فعال بوده، به آن توکن تعلق می‌گیرد. اگرچه داگز هیچ شباهتی با سایر بازی های تپ تو ارن ندارد، اما می‌تواند در لیست پروژه‌های با پتانسیل ایردراپ تلگرامی قرار داشته باشد.

برای شرکت در این بازی کافی است ربات آن را لانچ کنید. پس از لانچ بازی، ربات بر اساس عمر اکانت تلگرامی‌تان، به شما ارز دیجیتال پاداش می‌دهد. شما می‌توانید با دعوت از دوستان خود توکن‌های دریافتی را افزایش دهید.

یکی از نکات جالب توجه در مورد این بازی، شباهت نماد آن با نقاشی است که پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام سال‌ها پیش کشیده است. علاوه بر این، دوروف و نات کوین در روزهای اخیر از این بازی حمایت خود را اعلام کرده‌اند.

ویژگی‌های داگز:

  • امکان دعوت از دوستان و دریافت پاداش
  • حمایت پاول دوروف و تیم نات کوین از این پروژه

بازی های تپ تو ارن؛ ترند جدید بازار رمزارزها

تجربه موفق نات کوین نشان داد حتی می‌توان به سادگی کلیک کردن روی صفحه گوشی نیز درآمد دلاری کسب کرد و حالا همه به دنبال بازی‌های مشابه هستند. در حال حاضر، بازی های تپ تو ارن بسیار زیادی در تلگرام راه‌اندازی شده است که همه آن‌ها مدعی هستند روزی ایردراپ خواهند داشت. در این مطلب از والکس سعی کردیم بهترین بازی های تپ تو ارن تلگرامی که احتمال ایردراپ آن‌ها بالاست را بررسی کنیم.

سوالات متداول (FAQ)

تپ تو ارن چیست؟

تپ تو ارن یا T2E سبک جدیدی از بازی‌های کریپتویی است که در ازای کلیک روی صفحه نمایش به کاربران ارز دیجیتال پاداش می‌دهد.

بهترین بازی تپ تو ارن کدام است؟

در حال حاضر تعداد زیادی بازی تپ تو ارن وجود دارد و انتخاب بهترین آن‌ها چالش برانگیز است. با این حال، به نظر می‌رسد همستر کامبت، بلوم، تپ سواپ، یس کوین، کتیزن و میم فای کوین بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۵ / ۵. مجموع آرا: ۴

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا