کیف پولمقالات ارز دیجیتال

کیف پول های یونی سواپ؛ تک‌شاخ های چموش را کجا ذخیره کنیم؟

یکی از محبوب‌ترین ارزهای بازار کریپتوکارنسی، یونی سواپ با علامت اختصاری UNI است. در سال ۲۰۱۸ خالق یونی سواپ صرافی Uniswap راه اندازی کرد و پس از آن در سال ۲۰۲۰ توکن UNI را ساخت. این ارز دیجیتال حالا ۰/۸۵ درصد از حجم کل معاملات بازار را در اختیار دارد و با ۵۸۷ میلیون واحد در گردش، یکی از پرطرفدارترین رمز ارزها به شمار می‌رود. ارز دیجیتال یونی سواپ یک پروتکل Open Source یا متن‌باز است که امکان مبادله انواع توکن‌های ERC20 به وسیله آن در بستر بلاکچین اتریوم امکان‌پذیر است. برای خرید و فروش رمز ارز یونی سواپ و تبادل ارزها در صرافی آن نیاز به کیف پول مناسب دارید. در این مطلب قصد داریم بهترین کیف پول یونی سواپ را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

آشنایی با ارز دیجیتال یونی سواپ

ارز دیجیتال یونی سواپ چیست؟ قبل از اینکه به معرفی انواع کیف پول یونی سواپ بپردازیم، در مورد ارز دیجیتال آن صحبت می‌کنیم. همانطور که گفتیم، ارز دیجیتال یونی سواپ امکان مبادله توکن‌هایی که بر پایه ERC20 هستند را در شبکه بلاکچین اتریوم امکان‌پذیر می‌کند. این رمز ارز یک پتروکل متن‌باز است و امکان انجام معاملات بدون واسطه و به شکل مستقیم را برای کاربران ممکن می‌کند. ویتالیک بوترین خالق اتریوم زیرساخت‌های لازم برای ساخت رمز ارز یونی سواپ را به وجود آورد و هایدن آدامز تلاش‌های او را به نتیجه رساند.

حالا رمز ارز یونی سواپ یکی از بهترین و محبوب‌ترین رمز ارزهای بازار کریپتوکارنسی است، چرا که تیم توسعه‌دهنده آن با تلاش‌های پی در پی و انجام تبلیغات مثبت به رشد و پیشرفت فوق‌العاده‌اش کمک کردند. همچنین این ارز دیجیتال در بستر اتریوم شروع به فعالیت کرد و کاربران نیز از آن استقبال کردند و همین باعث شد که حالا یونی سواپ در لیست بهتر رمز ارزها قرار بگیرد. به طور کلی مهمترین دلایل رشد ارز UNI را می‌توان حمایت صرافی یونی سواپ و شبکه اتریوم از آن دانست.

در سال ۲۰۲۰ زمانی که ارز دیجیتال یونی سواپ متولد شد، تمامی کیف پول‌هایی که تا اول ماه سپتامبر در صرافی یونی سواپ ایجاد شدند نیز ۴۰۰ توکن شارژ شدند. به همین دلیل در همان مراحل اولیه، ۱۵۰ میلیون از رمز ارز UNI توزیع شد.

از جمله مهمترین مزایای توکن یونی سواپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بالا
  • تیم توسعه‌دهنده قدرتمند
  •  پروتکل مربوط به قراردادهای هوشمند
  • امنیت بالا
  •  پشتیبانی دوجانبه
تولد ارز دیجیتال UNI در سال 2020

انواع کیف پول یونی سواپ

برای خرید و فروش در صرافی یونی سواپ و تبادل رمز ارز آن نیاز به کیف پول مناسبی دارید. کیف پول‌های مختلفی وجود دارند که علاوه بر پشتیبانی از رمز ارز یونی سواپ، از رمز ارزهای محبوب دیگری مثل بیت‌کوین، اتریوم و … پشتیبانی می‌کنند. معامله‌گرها برای اینکه توکن‌های مبتنی بر ERC20 را در صرافی یونی سواپ معامله کنند، نیاز به کیف پول‌هایی از نوع web3 دارند.

در زیر انواع کیف پول یونی سواپ را معرفی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم:

کیف پول سخت‌افزاری

یکی از مطمئن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال یونی سواپ که امنیت بالایی دارد، کیف پول سخت‌افزاری یا کیف پول سرد است. به این کیف پول‌ها کلد ولت نیز می‌گویند. رمز ارزهای یونی سواپ در این کیف پول‌ها به صورت آفلاین ذخیره می‌شوند و برای دسترسی به آن‌ها نیاز است که ولت را به کامپیوتر متصل کنید. این کیف پول‌ها برای نگهداری طولانی مدت رمز ارز یونی سواپ گزینه خوبی هستند.

کیف پول نرم افزاری

کیف پول‌های نرم افزاری یا کیف‌های پول‌های گرم نوع دیگری از ولت‌های مناسب برای یونی سواپ هستند. این کیف پول‌ها را با نام هات‌ ولت نیز می‌شناسند. اطلاعات معامله‌گر‌ها در هات ولت‌ها به صورت آنلاین ذخیره می‌شود. امنیت کیف پول‌های نرم افزاری نسبت به کیف پول‌های سخت‌افزاری کمتر است اما با این حال دسترسی به آن‌ها آسان است و کاربر در کمتر از یک دقیقه می‌تواند به تمامی دارایی‌های خود دسترسی پیدا کند.

انواع کیف پول UNI، کیف پول نرم افزاری

کیف پول گرم انواع مختلفی دارند که در زیر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

۱.     کیف پول دسکتاپ: کیف پول‌های دسکتاپ در رایانه و کامپیوترها نصب می‌شوند. برخی از این کیف پول‌ها را می‌توان روی موبایل هم نصب کرد. دسترسی به این کیف پول‌ها راحت است و به همین دلیل اغلب معامله‌گرها ترجیح می‌دهند از این ولت‌ها برای ذخیره‌سازی رمز ارز یونی سواپ استفاده کنند

۲.     کیف پول موبایل: کیف پول‌های نرم افزار موبایل شباهت زیادی به کیف پول‌های دسکتاپ دارند با این تفاوت که روی تلفن‌های همراه نصب می‌شوند. این کیف پول‌ها در هر لحظه همراه‌تان هستند و دسترسی به دارایی هایتان را میسر می‌کنند، اما نمی‌توان از نقطه ضعف‌شان که امنیت پایین است چشم‌پوشی کرد.

۳.     کیف پول تحت وب: برخی کیف پول‌های نرم افزاری تحت وب فعالیت می‌کنند، یعنی فقط از طریق اینترنت می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. اغلب کیف پول‌های تحت وب رابط کاربری ساده و راحتی دارند اما نقطه ضعف آن‌ها مثل سایر هات‌ولت‌ها، امنیت پایین است

کیف پول کاغذی

یکی از انواع کیف پول یونی سواپ، کیف پول کاغذی است که کلید خصوصی این رمز ارز روی آن چاپ می‌شود و معامله‌گرها باید از آن نگهداری کنند. کلیدهای خصوصی در این کیف پول‌ها به سرور خاصی متصل نیستند. این نوع کیف پول‌ها به دلیل امنیت کم و خطر بالا در از دست دادن دارایی‌ها، محبوبیت زیادی ندارند و حتی می‌توان گفت که در حال منسوخ شدن هستند. امکان هک این کیف پول‌ها وجود ندارد اما احتمال گم شدن، به سرقت رفتن یا تخریب کیف پول به شدت زیاد است.

انتخاب بهترین کیف پول یونی سواپ

حالا که با ارز دیجیتال UNI آشنا شدید و اطلاعات کاملی در مورد انواع کیف پول یونی سواپ به دست آوردید، در زیر به معرفی بهترین کیف پول‌های این ارز دیجیتال می‌پردازیم:

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین کیف پول‌های ارزهای دیجیتالی تراست ولت است که از صدها رمز ارز پشتیبانی می‌کند. تراست ولت یکی از انواع کیف پول یونی سواپ است که امنیت بالایی دارد و با رابط کاربری آسان، امکان مدیریت این رمز ارز را به معامله‌گرها می‌دهد. این ولت یک کیف پول موبایلی است و در سیستم عامل‌های اندروید و IOS پشتیبانی می‌شود. Trust Wallet سرعت بالایی در نقل و انتقالات دارد و به همین دلیل معامله‌گرهای زیادی ترجیح می‌دهند از آن به عنوان کیف پول UNI استفاده کنند.

یکی از ویژگی‌های جالب کیف پول تراست ولت قابلیت استیک کردن رمز ارزها است. با این ویژگی شما می‌توانید بر اساس یک قرارداد، رمز ارزها را نفروشید و با استیک کردن‌شان، کسب درآمد کنید. این کیف پول رسما از طرف صرافی باینس پشتیبانی می‌شود و به صورت مداوم رمز ارزهای جدیدی به لیست ارزهای دیجیتالی آن اضافه می‌شود.

تراست ولت کیف پول ارز یونی سواپ

Trust Wallet برای بازیابی کیف پول کاربران به آن‌ها عبارتی ۱۲ کاراکتری ارائه می‌کند. کاربران موظف هستند که این عبارت را در جایی ذخیره و در موقع نیاز استفاده کنند. این کیف پول تمام کدهای خصوصی را جمع‌آوری می‌کند و سپس با ایجاد یک کد خصوصی اصلی به کاربران در حفظ و نگهداری دارایی‌ها کمک می‌کند. اگر جزو معماله‌گرهای تازه وارد هستید و می‌خواهید رمز ارز یونی سواپ را بخرید، بهترین کیف پول برای شما تراست ولت است چرا که به راحتی قابل استفاده است و رابط کاربری آسانی دارد.

کیف پول متامسک (MetaMask)

کیف پول متامسک یک کیف موبایلی و دسکتاپ است؛ یعنی هم قابلیت استفاده در موبایل و هم قابلیت استفاده در کامپیوتر را دارد. شما می‌توانید متماسک را روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS در موبایل نصب کنید. این کیف پول رایگان است و در ازای ارائه خدمات، کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کند. متامسک دارای یک افزونه جهت دسترسی راحت‌تر کاربران به کیف پول دارد که آن را می‌توانید روی مرورگر کروم نصب کنید. این ولت به صورت متن‌باز است و از رمز ارزهای مختلفی از جمله یونی سواپ پشتیبانی می‌کند.

هر نوع رمز ارز که در بستر بلاکچین اتریوم وجود دارد، توسط متامسک پشتیبانی می‌شود. این هات‌ ولت یکی از انواع کیف پول‌های یونی سواپ است که با رابط کاربری ساده، برای کاربران و معامله‌گرهای حرفه‌ای گزینه مناسبی به شمار می‌رود. در این کیف پول هم در ابتدای ثبت نام یک عبارت بازیابی دریافت می‌کنید که باید آن را ذخیره کنید و در آینده در صورت نیاز از آن استفاده نمایید. مراحل ثبت نام در متامسک سخت نیست و در کمتر از چند دقیقه می‌توانید در آن ثبت نام کنید. لازم به ذکر است که در متامسک نیاز به احراز هویت KYC نیست.

متامسک یک کیف پول نرم افزاری یونی سواپ

ایجاد ارتباط بین متماسک و صرافی یونی سواپ هم آسان است. کافیست تا رمز عبورتان را وارد کنید تا بین این ولت و صرافی ارتباط ایجاد شود که بتوانید دارایی‌هایتان را مدیریت کنید. این کیف پول آنلاین است و فقط از توکن‌های مبتنی بر ERC20 پشتیبانی می‌کند. از آن‌جا که متامسک open-source است، همه امکان دسترسی به کدهای آن را دارند. این کیف پول دائما به اینترنت متصل است و امکان حمله هکرها به آن وجود دارد، پس در حفظ امنیت آن باید تلاش کنید.

کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet)

کیف پول Atomic Wallet یکی از انواع کیف پول یونی سواپ است که کارمزد کمی دارد و امکان تبدیل رمز ارز UNI به دیگر رمز ارزها داخل آن وجود دارد. متاسفانه این کیف پول با ولت‌های سخت‌افزاری سازگار نیست و به دلیل سرعت کم، معامله‌گرهای اندکی ترجیح می‌دهند از آن برای معامله یونی سواپ یا دیگر رمز ارزها استفاده کنند. Atomic Wallet یک کیف پول موبایلی و دسکتاپ است که در سیستم عامل‌های مختلفی نصب و اجرا می‌شود. البته لازم به ذکر است که این ولت در سیستم عامل IOS پشتیبانی نمی‌شود.

این کیف پول از بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که یونی سواپ هم یکی از این رمز ارزها است. با وجود صرافی داخلی این کیف پول، امکان مبادله انواع رمز ارز به راحتی وجود دارد. این کیف پول کلیدهای خصوصی و اطلاعات محرمانه دیگر را در دستگاه شما ذخیره می‌کند. Atomic Wallet امنیت بسیار بالایی دارد و در حفظ دارایی‌ها عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد.

کیف پول بایننس ولت (Binance Wallet)

Binance Wallet یک کیف پول یونی سواپ است که از رمز ارزهای مختلفی پشتیبانی می‌کند و با امنیت بالا، یک گزینه مناسب برای ذخیره رمز ارز یونی سواپ به شمار می‌رود. صرافی بایننس که یک صرافی معروف برای مبادله انواع ارزهای دیجیتالی است، از این کیف پول پشتیبانی می‌کند. با رابط کاربری ساده این ولت، کاربران مبتدی هم امکان استفاده از آن را دارند. Binance Wallet یک کیف پول موبایلی است و در سیستم عامل‌های اندروید و IOS پشتیبانی می‌شود.

کیف پول بایننس ولت برای ذخیره یونی سواپ

صرافی بایننس در مدت کوتاهی محبوبیت و اعتبار زیادی بین مردم به دست آورد و این به اعتماد مردم جهت استفاده از کیف پول آن می‌افزاید. Binance Wallet از ۱۵۰ ارز دیجیتالی پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها یونی سواپ است. اگر جزو معامله‌گرهای اسکالپر و روزانه هستید، این کیف پول با ویژگی‌های مثبتی که دارد، بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود. رابط کاربری این کیف پول کمی گیج‌کننده و مشکل است اما اگر ویدیوهای آموزشی استفاده از آن را ببینید، دیگر مشکلی در این مورد نخواهید داشت.

کیف پول مای اتر ولت (MyEtherWallet)

کیف پول MyEtherWallet یک کیف پول یونی سواپ تحت وب است که بین معامله‌گرهای بازار کریپتوکارنسی طرفداران زیادی دارد. در این کیف پول تمامی رمز ارزهایی که مبتنی بر ERC20 هستند، از جمله یونی سواپ پشتیبانی می‌شوند. یکی از ویژگی‌های جالب این کیف پول امکان استفاده از آن بدون نیاز به نصب روی سیستم عامل خاصی است، این یعنی شما می‌توانید دارایی هایتان را روی کیف پول MyEtherWallet بدون نیاز به نصب، ذخیره کنید.

هر چند امکان استفاده از کیف پول MyEtherWallet در هر سیستم عامل و دستگاهی وجود دارد و برای دسترسی به آن فقط نیاز به یک مرورگر دارید، اما باید مراقب حملات فیشینگ و حملات مختلف هکرها باشید! کیف پول‌های تحت وب امنیت کمی دارند و به همین دلیل باید از آن‌ها به خوبی مراقبت کنید.

این کیف پول به صورت منبع‌باز ارائه می‌شود، یعنی همه امکان دسترسی به کدهای آن را دارند. از جمله دیگر ویژگی‌های این کیف پول عدم ذخیره‌سازی اطلاعات محرمانه در سرورهای خود است.

MyEtherWallet کیف پول مناسب برای ارز دیجیتال یونی سواپ

کیف پول کوین بیس (Coinbase)

کیف پول یونی سواپ Coinbase به صورت رسمی از سوی صرافی معتبر و معروف کوین بیس پشتیبانی می‌شود. در این کیف پول از انواع مختلف رمز ارزها از جمله یونی سواپ و تمام توکن‌های مبتنی بر ERC20 پشتیبانی می‌شود. امنیت این کیف پول به وسیله احراز هویت بیومتریک و همچنین Secure Enclave تامین می‌شود. در این کیف پول برای اتصال به صرافی یونی سواپ تنها نیاز به اسکن یک QR کد دارید. بعد از اسکن این کد، شما امکان دسترسی به تمام دارایی‌هایتان را خواهید داشت.

کیف پول فورتمتیک (Fortmatic)

رابط کاربری در کیف پول Fortmatic بسیار راحت است و به همین دلیل کاربران تازه وارد امکان استفاده از آن را دارند. برای اینکه در این کیف پول ثبت نام کنید، نیاز به ایمیل یا شماره موبایل دارید. مراحل ثبت نام در این ولت راحت است و دشواری خاصی ندارد. شما در کمتر از چند دقیقه می‌توانید در این کیف پول ثبت نام کنید و پس از آن به مدیریت دارایی‌هایتان بپردازید.

توسعه‌دهندگان کیف پول فورماتیک جهت مدیریت بهتر کلیدهای خصوص از مفهومی به نام Delegated Key Management که به معنی مدیریت تفویض شده است، استفاده می‌کنند. برای اینکه بین این کیف پول و صرافی یونی سواپ ارتباط برقرار کنید، کافیست تا رمز عبورتان را وارد کنید.

کیف پول پورتیس (Portis)

کیف پول یونی سواپ پورتیس امنیت بالایی دارد و در عین حال با رابط کاربری ساده، یک گزینه مناسب برای کاربران تازه وارد است. برای ورود و استفاده از این ولت نیاز به ایمیل و رمز عبور دارید. حتما از یک ایمیل معتبر برای ثبت نام در این کیف پول استفاده کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

شما برای پرداخت وجه در Portis می‌توانید از انواع کارت‌های اعتباری استفاده کنید. همچنین کلیدهای خصوصی در این ولت روی دستگاه کاربران ذخیره می‌شوند.

Portis با ایجاد تعامل با بلاکچین‌هایی نظیر ایاس و بلاک چین، به یک کیف پول کاربردی تبدیل می‌شود. برای اینکه این ولت را به صرافی یونی سواپ متصل کنید، دردسری نخواهد داشت و خیلی راحت و ساده می‌توانید این کار را انجام دهید.

کیف پول پورتیس برای نگهداری رمز ارز یونی سواپ

کیف پول ImToken

کیف پول یونی سواپ ImToken طراحی شیک و منحصر به فردی دارد. این کیف پول جزو کیف پول‌های موبایلی است و در سیستم عامل‌های اندروید و IOS پشتیبانی می‌شود. همچنین این کیف پول از تمامی توکن‌های ERC20 و ERC721 پشتیبانی می‌کند. این ولت از ارزهای فیات پشتیبانی نمی‌کند و نمی‌توانید با آن‌ها ارز دیجیتالی خریداری کنید. همچنین در ImToken برای انجام تراکنش نیاز به چند امضا ندارید.

کیف پول گواردا ولت (Guarda Wallet)

یکی دیگر از انواع کیف پول‌های یونی سواپ، کیف پول Guarda است. یکی از ویژگی‌های مثبت این کیف پول تیم پشتیبانی قوی آن است که به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته به سوالات کاربران خود پاسخ می‌دهند. یکی از ایراداتی که می‌توان به این کیف پول گرفت، کارمزد بالایی است که دریافت می‌کند. دانلود این کیف پول رایگان است اما برای برای برخی از خدمات خود کارمزد دریافت می‌کند. این کیف پول رابط کاربری ساده و راحتی دارد و برای کاربران تازه وارد گزینه مناسبی به شمار می‌رود. امنیت نیز در Guarda Wallet قابل توجه است و کاربران به راحتی می‌توانند دارایی‌های خود از جمله رمز ارز یونی سواپ را در آن ذخیره کنند.

کف پول سیف پال (SafePal)

کیف پول یونی سواپ SafePal از جمله انواع کیف پول‌های سخت‌افزاری است که از قابلیت‌های خود تخریبی و air-gapped پشتیبانی می‌کند. امنیت بالای این کیف پول و سرعت بالا در انجام کارها، هر معامله‌گری را ترغیب می‌کند که از آن به عنوان کیف پول UNI استفاده کند. شما می‌توانید در سیستم عامل‌های اندروید و IOS هم از SafePal استفاده کنید. امکان ذخیره و نگهداری رمز ارز یونی سواپ در کیف پول SafePal به راحتی و با امنیت بسیار بالا امکان‌پذیر است.

کیف پول SafePal برای ذخیره‌سازی رمز ارز یونی سواپ

کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S)

کیف پول یونی سواپ Ledger Nano S یکی از بهترین و کاربردی‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری برای ذخیره‌سازی و نگهداری رمز ارز یونی سواپ است. با امنیت بالای این کیف پول امکان نگهداری رمز ارزها و انجام عملیات پرداخت به راحتی امکان‌پذیر است. با کیف پول Ledger Nano S می‌توانید انواع رمز ارزها از جمله یونی سواپ را روی یک دستگاه فیزیکی ذخیره کنید و از آن‌ها نگهداری نمایید. جهت اتصال این کیف پول به دستگاه‌هایی نظیر لپ تاپ به یک کد شخصی نیاز دارید. با وارد کردن این کد می‌توانید ارز دیجیتال یونی سواپ را برای دیگران ارسال کنید.

Ledger Nano S از تکنولوژی روز دنیا بهره‌مند است و با امنیت بسیار بالا، توان پشتیبانی از رمز ارز یونی سواپ را دارد. دستگاه فیزیکی این کیف پول طراحی شیک و زیبایی دارد و کاملا امروزی و منحصر به فرد است. شما می‌توانید بین این کیف پول و سایر کیف پول‌های نرم افزاری بدون هیچ مشکلی ارتباط برقرار کنید. کیف پول Ledger Nano S از بیش از ۱۱۰۰ کوین و توکن پشتیبانی می‌کند.

کیف پول یونی سواپ Ledger Nano S دارای رابط کاربری ساده‌ای است و به کاربران امکان تخمین میزان کارمزد تراکنش‌ها را می‌دهد. هیچ هکر یا ویروسی نمی‌تواند به دارایی‌های کاربران در این دستگاه نفوذ کند و شما می‌توانید چندین رمز ارز را به صورت همزمان در آن ذخیره‌سازی و نگهداری کنید. این کیف پول دارای یک نمایشگر OLED نیز است که به شما برخی اطلاعات را نشان می‌دهد.

کیف پول ترزور (Trezor)

یکی دیگر از انواع کیف پول یونی سواپ که بین کاربران محبوبیت زیادی دارد و به صورت سخت‌افزاری تولید می‌شود، Trezor است. این کیف پول توان پشتیبانی از صدها رمز ارز را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ارز UNI اشاره کرد. برای اینکه این کیف پول را به رایانه خود متصل کنید، نیاز به یک کابل یو اس بی دارید. کلیدهای خصوصی نیز در این ولت به صورت آفلاین روی خود کیف پول ذخیره می‌شوند.

Trezor کیف پول برتر یونی سواپ

طراحی این کیف پول شیک و منحصر به فرد است و شما به راحتی امکان حمل و استفاده از آن را دارید. این ولت با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود و به همین دلیل از لحاظ امنیتی در سطح بالایی قرار دارد. Trezor دارای صرافی داخلی است و به کاربران امکان معامله رمز ارزها بدون نیاز به هیچ واسطه‌ای را می‌دهد. یکی از ویژگی‌های منفی این کیف پول قیمت بالای آن است که البته در برابر ویژگی‌های مثبتی که دارد، هیچ است.

بهترین کیف پول یونی سواپ کدام است؟

در بین کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری مختلفی که معرفی کردیم، باید ویژگی‌ها و امکانات هر کدام را بخوانید و با هم بررسی کنید تا در نهایت بهترین کیف پول یونی سواپ را برای خود انتخاب کنید. هر کدام از این کیف پول‌ها توسط برخی از معامله‌گرها استفاده می‌شوند و مزایا و معایبی نسبت به هم دارند. شما باید بر اساس نیازتان کیف پول را انتخاب کنید! مثلا اگر برای معاملات طولانی مدت به دنبال یک کیف پول مناسب یونی سواپ هستید، می‌توانید به سراغ کیف پول‌های Ledger Nano S یا Trezor بروید، اما اگر برای معاملات روزانه نیاز به کیف پول یونی سواپ دارید، می‌توانید از کیف پول‌های نرم افزاری که در طول مطلب معرفی کردیم، استفاده کنید.

 سوالات متداول

 انواع کیف پول یونی سواپ چه هستند؟

انواع کیف پول یونی سواپ شامل کیف پول‌های نرم افزاری، کیف پول‌های سخت‌افزاری و کیف پول‌های کاغذی می‌شوند.

ارز دیجیتال یونی سواپ چیست؟

ارز دیجیتال یونی سواپ یک پروتکل متن‌باز است که امکان انجام عملیات مستقیم را برای کاربران فراهم می‌کند

خالقان رمز ارز یونی سواپ چه کسانی هستند؟

ویتالیک بوترین و هایدن آدامز

کدام کیف پول برای ذخیره سازی یونی سواپ مناسب است؟

بسته به شرایطی که دارید، می‌توانید یکی از انواع کیف پول‌های نرم افزاری یا سخت‌افزاری یا حتی کیف پول‌های کاغذی را استفاده کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲ / ۵. مجموع آرا: ۱

در میان کلمه‌هایم روزگار می‌گذرانم. رسالتم این است تا با کلمه‌ها، به کسب‌و‌کارها کمک کنم فروش و آگاهی از برند خودشان را افزایش دهند. درباره موضوعات مختلف می‌نویسم تا به جهان‌های متفاوت هر کسب‌و‌کار با قلمم سرکشی کنم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا