سرمایه گذاریمقالات ارز دیجیتال

پیش بینی آینده بیت کوین کش؛ منتظر روندی صعودی باشیم؟

طی ۲ سال گذشته بیت کوین کش ثابت کرده است که رمزارز خوبی برای سرمایه‌گذاری است. بر اساس ارزش بازار، رتبه ۳۰ را در بین تمام ارزهای دیجیتال دارد. پیش بینی آینده بیت کوین کش قرارگرفتن در یک روند صعودی است، با این حال قبل از اینکه به سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال بپردازید باید تاریخچه قیمتی و عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهید.

ارز دیجیتال “BCH” یکی از رمز ارزهایی است که اکثر کاربران فقط نام آن را شنیده‌اند اما واقعاً نمی‌دانند بیت کوین کش چیست؟ این ارز دیجیتال به‌عنوان فورکی از بیت کوین شناخته می‌شود و عملکرد آنها مانند یکدیگر است. گرچه “BTC” و BCH ویژگی‌های مشترک زیادی دارند اما هرکدام از این ارزهای دیجیتال ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. بیت کوین کش یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده‌است که هدف اصلی آن انجام تراکنش‌های سریع و با کارمزد کم است. اما آینده ارز بیت کوین کش چگونه است؟ آیا می‌توانید قیمت این ارز را پیش‌بینی کنید؟ این پیش‌بینی چه چیزی به شما می‌گوید؟ قبل از انجام این کار، بیایید نگاهی به تاریخچه این ارز دیجیتال بیندازیم. درست است که عملکرد قبلی تضمینی برای نتایج آینده نیست اما کمک می‌کند تا رفتار قیمتی این ارز دیجیتال را بشناسید و بتوانید آینده بیت کوین کش را متصور شوید. برای اطلاع از آینده ارز دیجیتال Bitcoin Cash در این مقاله همراه والکس باشید.

بیت کوین کش (BTC) چیست؟

بیت کوین کش (Bitcoin Cash)  یک ارز دیجیتال و  یک شبکه بلاکچین بر اساس مکانیسم اثبات کار (POW) است. این ارز دیجیتال یکی از مشهورترین فورک‌های بلاکچین اصلی بیت کوین است. بیت کوین کش حاصل مسیر حرکتی اشتباه بیت کوین بود، زیرا این کوین از مسیری که ساتوشی ناکاموتو به‌عنوان پول نقد دیجیتالی مشخص کرده بود منحرف شد. بیت کوین کش قبل از رسیدن بیت کوین به بالاترین قیمت خود یعنی ۲۰ هزار دلار در سال ۲۰۱۷، اندازه بلوک‌های این زنجیره را افزایش داد تا امکان انجام معاملات بیشتر با سرعت بالاتر فراهم شود. راجر ور (Roger Ver) خالق بیت کوین کش، معتقد است که تغییر در اندازه بلاک‌ها امکان استفاده از  BCH را برای معاملات روزانه فراهم می‌کند. در حقیقت این رمزارز رقیب شرکت‌های مالی چند ملیتی مانند ویزا است که هزینه‌های بیشتری را برای پردازش تراکنش‌های بین‌المللی دریافت می‌کنند.

برای خرید بیت کوین کش به یک صرافی معتبر و کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارید که امکان ذخیره ایمن و امنی را به شما بدهد. کیف پول بیت کوین کش در دو نوع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در دسترس است و بر اساس خدماتی که هر کدام ارائه می‌دهند می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

تاریخچه قیمت بیت کوین کش

چارت قیمتی بیت کوین کش

بیت کوین کش در طول تاریخ خود اکثرا بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بود اما اخیراً این جایگاه را از دست‌ داده است. این کوین هیچ‌وقت حتی نزدیک به قیمت بیت کوین معامله نشد، حتی در بالاترین قیمت خود که به ۳۶۴۳ دلار رسید و این تنها چند روز پس از رسیدن بیت کوین به ۲۰۰۰۰ دلار بود. در سال‌های اولیه بیت کوین کش نوسانات زیادی را تجربه کرد اما در اواخر سال ۲۰۱۸ تا کنون این نوسانات کمتر شده‌است و بیشتر مواقع در یک‌روند نزولی قرار دارد. قیمت بیت کوین کش در زمان عرضه حدود ۵۷۳ دلار بود و طی دو ماه به بالاترین حد خود رسید. این کوین قبل از آنکه به بالاترین قیمت خود یعنی ۳ هزار دلار برسد، در آوریل ۲۰۱۸ به کمتر از ۶۰۰ دلار سقوط کرد و ماه بعدی به ۱۷۰۰ دلار افزایش پیدا کرد. از آن زمان تا سال ۲۰۲۰ قیمت بیت کوین کش کاهش یافت و در این سال نوسانات کمی را تجربه کرد. بیت کوین کش سال ۲۰۲۱ را با یک‌روند صعودی شروع کرد و در مدت‌زمان کوتاهی قیمت هر کوین آن به ۱.۵۰۰ دلار رسید، اما این صعود دوام زیادی نداشت و در اواخر سال قیمت این رمزارز کاهش پیدا کرد. همچنان این ارز دیجیتال یک‌روند نزولی را در پیش دارد و هنگام نگارش این مقاله (۲۷ جولای) هر واحد این کوین با قیمت ۱۱۴ دلار معامله می‌شود.

تحلیل تکنیکال BCH

در حال حاضر قیمت بیت کوین کش به پایین‌ترین حد خود در دو سال گذشته رسیده است اما این امید وجود دارد که در آینده ارز بیت کوین کش روند صعودی را در پیش بگیرد. پس از سقوطی که این ارز در سال ۲۰۲۱ داشت دیگر نتوانست به جایگاه قبلی خود برگردد و همچنان یک‌روند نزولی را در پیش گرفته است. این ارز چندین محدوده مقاومتی مهم را رد کرده است و اکنون در محدوده ۱۱۴ دلار معامله می‌شود. چنانچه بتواند در این محدوده مقاومت کند و خود را به محدوده ۳۶۴ دلار برسد، بازار بیت کوین کش به دست گاوها می‌افتد و می‌توانیم به افزایش قیمت آن امیدوار شوید.

پیش بینی قیمت بیت کوین کش توسط کارشناسان حوزه کریپتو

آینده ارز دیجیتال Bitcoin Cash از نظر “TradingBeasts”: پیش بینی TradingBeasts برای سال ۲۰۲۲ کمی محافظه‌کارانه است زیرا آنها معتقدند که قیمت این ارز تا پایان سال به ۳۷۰ دلار می‌رسد. همچنین بر این باورند که بالاترین قیمت این ارز در سال‌های آتی ممکن است کمی بیش‌تر از ۷۰۰ دلار باشد.

پیش بینی آینده بیت کوین کش توسط “WalletInvestor” تا سال ۲۰۳۰: بر اساس تحلیل که این سایت انجام داده است افزایش طولانی‌مدت BCH اجتناب‌ناپذیر است. طبق پیش‌بینی‌های قبلی ارزش بیت کوین می‌تواند به ۸۱۹ دلار برسد که در می ۲۰۲۱ انجام شد. نگاه WalletInvestor به آینده بیت کوین کش کمی امیدوارکننده است و پیش‌بینی قیمت BCH سرمایه‌گذاران را حیرت‌زده خواهد کرد زیرا تا آخر سال ۲۰۲۷ ارزش هر واحد این ارز دیجیتال ممکن است به ۹۴۰ دلار برسد.

آینده بیت کوین کش از نظر “LongForecast”: بدبینانه‌ترین پیش بینی قیمت بیت کوین کش مربوط به LongForecast است. بر اساس این پیش بینی ممکن است تا سال ۲۰۲۳ قیمت BCH به ۳۰۰ دلار افزایش پیدا کند و این پایان خبرهای خوب این ارز است. پیش بینی آنها نشان می‌دهد که قیمت این ارز به زیر ۱۰۰ دلار می‌رسد و سال ۲۰۲۷ قیمت هر واحد آن  به ۷۲ دلار برسد.

آینده بیت کوین کش توسط “DigitalCoinPrice”: در انتها می‌رسیم به خوش‌بینانه‌ترین پیش‎بینی که توسط DigitalCoinPrice انجام‌گرفته است. آنها بر این باورند که در سال ۲۰۲۳ بیت کوین کش بالای ۴۶۰ دلار معامله می‌شود و در سال ۲۰۲۵ قیمت آن بالای ۶۰۰ دلار تثبیت می‌شود. تا پایان سال ۲۰۲۷، BCH بالاتر از ۱۵۰۰ دلار ارزش‌گذاری خواهد شد.

آینده بیت کوین کش چگونه خواهد بود؟

آینده ارز دیجیتال بیت کوین دش

آینده ارز دیجیتال Bitcoin Cash می‌تواند خیلی خوش‌بینانه باشد زیرا در حال حاضر موفق‌ترین هارد فورک تاریخ ارزهای دیجیتال است. نرخ هش بیت کوین کش ۲.۵۴۴ است که نشان می‌دهد استخرهای ماینینگ به آینده ارز BCH اعتقاد دارند و در تلاش برای حمایت از آن هستند. باتوجه‌به داده‌های سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap.com)، حجم معاملات روزانه این ارز بیش از ۱.۵ میلیارد دلار است یعنی معامله‌گران نیز به آینده بیت کوین کش امیدوار هستند.

کارمزد معاملات این ارز بسیار پایین است؛ بنابراین می‌تواند در دنیای ارزهای دیجیتال پایدارتر باشد، زیرا افراد تراکنش‌های بیشتری را انجام می‌دهند. ارز BCH در کشورهایی مانند استرالیا بالاتر از ارز فیات است. پیش بینی می‌شود در آینده پروژه‌های مرتبط به بیت کوین کش تکیه کنند و این ارز رشد مداومی را داشته باشد. با پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، می‌توانید امیدوار باشید که قیمت آینده ارز بیت کوین کش افزایش چشمگیری را داشته باشد.

از طرفی بیت کوین کش که مشکلات زیادی دارد که بیشتر آنها فنی هستند. درست مانند بیت کوین، زمان تولید هر بلاک در BCH تقریباً ۱۰ دقیقه است. این زنجیره بیش از حد بارگذاری می‌شود و هر تراکنش پس از یک تأخیر زیاد پردازش می‌شود.

بهره‌وری بیت کوین کش به فعالیت ماینرها بستگی دارد، در حال حاضر پیچیدگی شبکه در حال افزایش است بنابراین ماینرها باید منابع بیشتری را برای کار مؤثر خرج کنند. در نتیجه برخی از آنها برای کاهش هش از استخراج دست می‌کشند  که در نهایت موجب کاهش قیمت این ارز دیجیتال می‌شود. در مورد مسائل امنیتی نیز همین‌گونه است. اگر ماینرها تمایلی به استفاده از قدرت هش بالای خود نداشته باشند، احتمال «حمله ۵۱ درصد» افزایش پیدا می‌کند.

چه عواملی روی افزایش قیمت بیت کوین کش تأثیر گذار هستند؟

قیمت تمامی ارزهای دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی به قیمت بیت کوین بستگی دارد. زمانی که این بازار شروع به رشد می‌کند به دنبال آن ارزها دیگر نیز جانی دوباره می‌گیرند و در روند صعودی قرار می‌گیرند. دلیل این اتفاق این است که فعالان بازار فکر می‌کنند که بیت کوین آینده بازار را تعیین می‌کند. اکثر ارزهای دیجیتال به یکدیگر وابسته هستند و هنگامی که بازار سقوط می‌کند، همه ارزهای دیجیتال ارزش خود را از دست می‌دهند، اما طی یک رشد بزرگ، قیمت هر ارز دیجیتال با نرخ خاص خودش رشد می‌کند. عوامل دیگری نیز وجود دارد که در قیمت آینده بیت کوین کش مؤثر هستند که شامل آخرین اخبار سیاسی و اقتصادی، سرمایه‌گذاری افراد تأثیرگذار، بهره‌وری ماینرها و نگرش کاربران به دنیای ارزهای دیجیتال می‌شود.

بیت کوین کش؛ بازگشت به روند صعودی

در این بلاگ به بررسی آینده بیت کوین کش پرداختیم و پیش بینی سایت‌های معتبر را با هم بررسی کردیم. با وجود همه این اختلاف‌نظرها، آینده بیت کوین کش به نظر مثبت است و قیمت آن به‌زودی در یک‌روند صعودی قرار می‌گیرد. به این دلیل که بیت‌ کوین کش یکی از موفق‌ترین هارد فورک‌های بیت کوین است و صرافی‌ها و استخرهای ماینینگ زیادی از آن استقبال کرده‌اند. قیمت بیت کوین کش در سال‌هایی ابتدایی که بازار ارز دیجیتال معرفی شد توانست به ۳ هزار دلار برسد اما از آن زمان تاکنون نتوانسته دوباره به آن قیمت برگردد. باتوجه‌به رشد اخیر بازار ارز دیجیتال، بیت کوین کش نسبت به سایر ارزهای دیجیتال رشد کمی را داشته است. در نهایت باید منتظر بمانیم که تا پایان سال ۲۰۲۲ بیت کوین کش چه روندی را در پیش می‌گیرد.

شما چه تحلیلی روی ارز بیت کوین کش دارید؟ آینده بیت کوین کش را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

سؤالات متداول

بیت کوین کش چه زمانی صعودی می‌شود؟

بر اساس پیش‌بینی‌های بلندمدت، قیمت بیت کوین کش تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۲۵۰ دلار و تا پایان ۲۰۲۴ به ۳۰۰ دلار خواهد رسید.

بیت کوین کش ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

این ارز از زمان عرضه تا کنون به‌عنوان یکی از باارزش‌ترین و موفق‌ترین رمز ارزها شناخته می‌شود. همچنین توسط کمپانی‌های بزرگ نظیر شرکت هواپیمایی فرانسه و کمپانی لامبورگینی پشتیبانی می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا