تحلیل ارزهای دیجیتال

آینده ارز دیجیتال برگر چگونه است؟ پیش‌بینی آینده ارز BURGER

Burger ارز دیجیتالی با ارزش بازار نسبتاً کوچک است که بر بستر زنجیره بایننس ایجاد شده است. در واقع برگر یک بازی است که افراد در آن برای دریافت پاداش با یکدیگر رقابت می‌کنند. پلتفرم BurgerCities خدمات متاورس و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را با هم ترکیب کرده است. به این ترتیب برگر معمولاً به عنوان یک متافای توصیف می‌شود و بسیاری آینده ارز برگر را درخشان می‌دانند. اما آیا ویژگی‌های توکن برگر برای معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی که در حال بستن پرتفوی خود هستند، می‌تواند به اندازه کافی جذاب باشد؟ اگر به دنبال پیش‌بینی آینده ارز برگر برای سرمایه‌گذاری هستید، ما در این مقاله ویژگی‌های مثبت و منفی پروتکل BurgerCities را بررسی می‌کنیم.

BurgerCities چیست؟

BurgerCities با ارز دیجیتال BURGER در سپتامبر ۲۰۲۰ با پلتفرم مالی غیرمتمرکز BurgerSwap کار خود را آغاز کرد. برگرسواپ به عنوان یک بازارساز خودکار غیرمتمرکز (AMM) در زنجیره هوشمند بایننس برای رقابت با SushiSwap در اتریوم راه‌اندازی شد که هدف آن تسهیل مبادلات رمزارزها برای کاربران کریپتو بود. پس از آن، تیم توسعه برگر برای آینده ارز برگر، تمرکز خود را بر ایجاد یک بازی متاورسی در ترکیب با دیفای قرار داد. بدین ترتیب برگرسیتی تحولی را در پروژه برگرسواپ رقم زد. توابع مبادلات غیرمتمرکز برگر سواپ در برگرسیتی ادغام شدند، به‌طوری‌که کاربران می‌توانستند با انتخاب هر توکن در بازی برگرسیتی به ارائه‌دهندگان نقدینگی تبدیل شوند.

در دسامبر ۲۰۲۱، برگرسیتی پروتکل تجمیع خود را با ارتقای برگر سواپ اجرا کرد. این پروژه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در یک محیط متاورسی ادغام کرده است. در واقع برگرسیتی یک بازی متاورسی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به کمک شخصیت‌های NFT خود با دیگران مبارزه و در عین حال زمین‌های بازی را مدیریت کنند. افراد در این بازی نیز مانند بازی Axie Infinity، امکان به دست آوردن سود قابل توجهی را دارند.

از سویی دیگر کاربران می‌توانند با هدف کسب درآمد از بازی در فعالیت‌هایی مانند تشکیل شبکه اجتماعی و غیره نیز شرکت کنند. در کنار همه این مزایا، آنها می‌توانند از عملکردهای DeFi مانند Swap، Staking و مارکت‌های NFT به صورت ویژوال در متاورس بهره ببرند.

پلتفرم برگرسیتی پس از تکمیل نسخه آزمایشی خود، در اوایل تابستان ۲۰۲۲ نسخه آلفا را با بیش از ۱۰۰ مشارکت‌کننده آنلاین عرضه کرد. بدین ترتیب تا پایان سال ۲۰۲۲، نسخه تکمیل شده با تمامی ویژگی‌ها در دسترس کاربران قرار گرفت. برای مثال یکی از ویژگی‌های آینده ارز برگر امکان ایجاد ساختمان‌هایی است که می‌توانند به سایر کاربران اجاره داده شود. البته با توجه به محدودیت‌های کنونی متاورس، برگرسیتی یک محیط مجازی دو بعدی با ادغام در سایبرپانک ساخته است. البته در مقابل نیازهای پیکربندی سخت‌افزار کاربر را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. در ۲ آگوست، برگرسیتی اعلام کرد که برای آینده ارز برگر محتوای بازی جدیدی را معرفی می‌کند و به کاربران و سرمایه‌گذاران اولیه آن با ایردراپ پاداش می‌دهد.

BurgerCities چگونه کار می‌کند؟ ویژگی های پلتفرم برگر سیتی

شخصیت های nft در BurgerCities

Hero شخصیت‌هایی هستند که شما می‌توانید در قالب NFT هایی که مختص این پلتفرم‌اند، خریداری کنید. شخصیت‌ها می‌توانند در ماموریت‌ها و نبردهای بین کاربران (PvP) استفاده شوند. کاربران همچنین می‌توانند از خرید و فروش زمین مجازی درآمد کسب کنند. به عنوان مثال، خانه‌ای را که همیشه می‌خواستید بسازید و یا گزینه دیگر قرار دادن تبلیغات در آن محل است. تجربه شرکت در BurgerCities شامل سه مؤلفه اصلی است:

  • بازار سیاه یکی از ساختمان‌های اصلی در این جهان متاورس است. در بازار سیاه از پروتکل‌های تجمیع برای تامین نقدینگی از سایر صرافی‌ها استفاده می‌شود. این ویژگی در واقع یک تجمیع‌کننده بین زنجیره‌ای از ادغام پروتکل‌های DEX و CEX است و هدف از آن این است که در زمان مبادله توکن‌ها، بهترین قیمت را دریافت کنید.
  • مورد دیگر، ساختمان بانک مرکزی است. بانک مرکزی یک جمع‌آوری‌کننده پاداش تک توکنی با استخراج دوگانه است. کاربران می‌توانند توکن‌های خود را در آن به اشتراک بگذارند و سود آن را به تتر (USDT) دریافت کنند. شما نیز با انجام این کار می‌توانید بازده استخراج خود را به حداکثر برسانید.
  • ساختمان سوم  نیز نیروگاه انرژی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که تامین‌کننده نقدینگی باشند و در ازای انتخاب این گزینه، پاداش دریافت کنند.

شرکای BurgerCities 

شرکای BurgerCities

BurgerCities در ۱۷ ژوئن شراکت استراتژیک آینده ارز برگر با iZUMi Finance را اعلام کرد. این همکاری یک سال بعد از راه‌اندازی پروتکل BurgerCities صورت گرفت. با افزایش تصاعدی DEX های جدید در اکوسیستم DeFi، انتقال وجوه در پلتفرم‌ها و زنجیره‌های مختلف دشوار می‌شود. برای دریافت پلتفرم‌های مختلف در یک داشبورد نیاز به یک راه‌حل یک‌ مرحله‌ای وجود دارد و این کاری است که پروتکل تجمیع برگرسیتی انجام می‌دهد.  iZUMi یک پروتکل بین بلاک‌چینی DeFi است که نقدینگی تک‌مرحله‌ای (LaaS) را ارائه می‌دهد.

در ۷ جولای، توسعه‌دهندگان توضیح دادند که چگونه iZUMi با پروتکل آینده ارز برگر کار می‌کند، نقدینگی iZUMi به کاربران BurgerCities امکان می‌دهد فوراً توکن‌های خود را با قیمت‌های رقابتی‌تر تعویض کنند. این پروتکل نقدینگی را از صرافی‌های مختلف تامین و می‌تواند معاملات کاربران را بین آنها تغییر مسیر دهد تا بهترین قیمت‌ها را دریافت کنند.

علاوه بر iZUMi، لیست صرافی‌های غیرمتمرکزی که Burger با آنها همکاری داشته، شامل PancakeSwap، MDEX، Biswap، Apeswap BakerySwap، Babyswap، WOOFiSwap، Julswap و … است.

همچنین BurgerCities با StarryNift نیز ادغام شده است. در واقع StarryNift ان‌اف‌تی‌های مخصوص بازی، مجموعه‌های هنری NFT و متاورس را تولید می‌کند. به این ترتیب NFT های StarryNift به دنیای آینده ارز برگر وارد می‌شود.

بنیانگذاران BurgerCities و نگرانی‌های عمده خریداران

محیط BurgerCities

یکی از نگرانی‌های احتمالی برای آینده ارز برگر این است که هیچ بنیان‌گذار مشخصی برای BurgerCities وجود ندارد. علاوه بر این، BurgerCities فاقد وایت پیپر است. گرچه BurgerSwap براساس پیشنهادهای سه دانشمند کامپیوتر به نام‌های تونی کارسون، مهمت صابر و سلیمان کارداس ایجاد شده است. از سویی دیگر بیشتر اطلاعاتی که در مورد توکن BURGER وجود دارد، در زمینه کارکرد آن در BurgerSwap است. در واقعی کمبود این اطلاعات می‌تواند سرمایه‌گذاران را درخصوص آینده ارز برگر دلسرد کند.

ارز دیجیتال burger چیست؟

مقایسه ارز برگر با پلتفرم های دیگر بایننس

ارز دیجیتال BURGER توکن بومی پلتفرم متاورسی BurgerCities است.این ارز بر پایه استاندارد BEP-20 زنجیره هوشمند بایننس ایجاد شده که می‌تواند علاوه بر معاملات NFT، برای تامین نقدینگی، استخراج توکن و یا به عنوان توکن حاکمیتی برای تفویض حق رای به تغییرات آینده ارز برگر استفاده شود. پاداش اکوسیستم BurgerCities برای هر دوره استخراج ۴۰ توکن BURGER است و ماینرها براساس میزان نقدینگی که ارائه می‌کنند، سهمی از این پاداش را دریافت خواهند کرد.

از سپتامبر ۲۰۲۲، ۴۰ درصد از پاداش‌های BURGER به کسانی تعلق گرفت که نقدینگی ارائه کردند، ۳۰ درصد به کسانی که در حکمرانی شرکت می‌کنند و ۳۰ درصد پاداش‌ها برای همیشه سوزانده می‌شود. واقعیت این است که متاسفانه برای برخی، این موضوع که BURGER تنها در دنیای بازی قابل استفاده است، یک نقطه ضعف محسوب می‌شود. (هرچند می‌توان آن را به‌سرعت و به‌راحتی در صرافی‌های ارز دیجیتال خرید و فروش کرده یا با توکن‌ها و ارزهای دیجیتال دیگر مبادله کرد.)

برای اطلاعات بیشتر در خصوص توکن برگر، پیشنهاد می‌کنیم مقاله توکن برگر چیست را مطالعه کنید.

تحلیل توکنومیک ارز دیجیتال برگر

توکن BURGER برای اولین‌بار در سپتامبر ۲۰۲۰ عرضه شد که به عنوان پاداش به کاربرانی که نقدینگی خود را به BurgerSwap ارائه می‌کردند، پرداخت می‌شد. در آن زمان، حداکثر عرضه اولیه ۲۱ میلیون توکن بود. اما در تابستان ۲۰۲۲ هم‌زمان با ایجاد BurgerCities، توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند برای ایجاد مشوق‌هایی برای به‌روزرسانی پروژه، بیش از ۲۱ میلیون توکن جدید را منتشر کنند. هدف آنها این بود که به‌سرعت ترافیک شبکه برگر را بالا برده و بازار MetaFi را در دست بگیرند. بااین‌حال، به دلیل عدم تطابق بین پیشرفت پروژه و زمان صدور توکن، BurgerCities تصمیم گرفت ابتدا توکن‌ها را صادر کند و سپس به جامعه کاربران اعلام کند. اما این رویکرد نامناسب، بازخورد جامعه را در نظر نگرفته بود. تا جایی که توسعه‌دهندگان BurgerCities مجبور شدند برای محافظت از ارزش سرمایه‌ دارندگان توکن‌های موجود قبلی، تمام توکن‌های اضافی را بسوزانند. بدین ترتیب تعداد توکن‌های در گردش به ۲۱ میلیون اصلی بازگشت.

پس از آن در ۱۵ جولای، BurgerCities اعلام کرد که با رای گیری، صدور ۴۲ میلیون توکن BURGER دیگر تایید شده است. افزایش عرضه BURGER در گردش از ۲۱ میلیون سکه به ۶۳ میلیون، پتانسیل تورمی آینده ارز برگر را محدود کرد. از مجموع ۶۳ میلیون توکن، ۲۴ میلیون توکن در زمان این رویداد، در گردش بود که با قیمتی در حدود ۵۴.۰ دلار معامله می‌شد. ارزش بازار BURGER به ۳۷.۱۴ میلیون دلار رسید که آن را به ۵۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزشی رساند.

تجزیه و تحلیل روند قیمت ارز دیجیتال burger

پیش بینی آینده ارز برگر

زمانی که BURGER برای اولین‌بار در سپتامبر ۲۰۲۰ وارد بازار شد، حدود ۰.۸۰ دلار ارزش داشت. توکن BURGER از زمان عرضه تا ژانویه ۲۰۲۱ که ارزهای دیجیتال به شدت شروع به رشد کردند، زیر یک دلار معامله می‌شد. ظهور DeFi و NFT در آغاز سال ۲۰۲۱ تاثیر مثبتی بر بازار کریپتو و آینده ارز برگر داشت، به‌طوری‌که قیمت ارز دیجیتال BURGER در ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ با بیش از ۱۶۰۰ درصد افزایش به ۱۵.۷۸ دلار افزایش یافت.

رفته‌رفته قیمت برگر در ماه مارس و آوریل کاهش یافت اما در نهایت پس از چند دوره نوسان قیمت، در ماه می، بهای آن همراه با افزایش قیمت دیگر ارزهای دیجیتال افزایش یافت. به‌طوری‌که در ۳ مه به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۲۸.۰۱ دلار رسید. 

اما هنگامی که بازارهای ارزهای دیجیتال در اوایل سال ۲۰۲۲ سقوط کردند، روند ارزش BurgerCities نیز روبه‌کاهش بود. در ۲۱ جولای قیمت به ۳.۰۷ دلار کاهش یافت و پس از آن دیگر هرگز صعود مجدد ارزهای دیجیتال در اکتبر و نوامبر را دنبال نکرد.

ارز دیجیتال برگر در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به روند کاهشی خود ادامه داد. در آشفتگی بازار کریپتو در پی کاهش عمق استیبل‌کوین‌ها، قیمت burgr در ۱۲ می به ۰.۲۸۹۹ دلار رسید. بدین ترتیب قیمت برای مدت کوتاهی در ماه می افزایش داشت و در ژوئن به بالای ۱ دلار برگشت. 

پس از آنکه اجرای بروزرسانی آلفا برای آینده ارز برگر مورد توجه قرار گرفت، ۶ ژوئیه قیمت با جهش دو برابری از ۱.۰۱ دلار به ۲.۰۲ رسید و به صعود ادامه داد. نمودار قیمت BurgerCities در ۱۱ جولای ۲۰۲۲ به دلیل افزایش تقاضا رشدی نمایی داشت در بالاترین سطح از دسامبر آن سال به ۳.۴۵ دلار رسید. در نتیجه ارزش کل بازار burger با جهش ۱۱۰۰ درصدی نسبت به پایین‌ترین سطح خود، به حدود ۱۲ میلیون دلار رسید. 

مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، اطلاعیه‌های مربوط به ادغام و مشارکت burger بر ارزش آینده ارز برگر تأثیر گذاشت. برای مثال پس از اعلام شراکت BurgerCities با پلتفرم متاورس StarryNift، قیمتی که در ۱۲ جولای به ۲.۴۱ دلار کاهش یافته بود، در ۱۳ جولای به ۳.۴۶ دلار بازگشت. هرچند مجدداً قیمت BURGER در ۲۳ جولای به ۱.۴۹ دلار کاهش یافت.

در طول سال ۲۰۲۲، قیمت BURGER حدود ۲۰٪ کاهش یافت. در مجموع ارزهای دیجیتال متاورس در بازار نزولی سال ۲۰۲۲ عملکرد ضعیفی داشته‌اند. با این‌ حال در مقایسه با کل بازار کریپتو که در مدت مشابه نزدیک به ۶۰ درصد کاهش یافته، تحلیل ارز دیجیتال برگر نشان می‌دهد که عملکردی بهتر از بازار داشته است.

هم اکنون ارز دیجیتال BurgerCities پس از نزول بازار کریپتو مانند اکثر ارزهای دیجیتال بسیار کمتر از قیمت تاریخی خود معامله می‌شود. به هر صورت عملکرد گذشته تضمینی برای بازده آینده ارز برگر نیست و هرگز نباید به عنوان هر نوع شاخصی از نتایج آینده در نظر گرفته شود. فراموش نکنید دانستن آنچه که توکن در گذشته انجام داده است تنها می‌تواند در روشن شدن زمینه ارزش یک رمزارز مفید باشد!

ارزش بازار توکن burger

ارزش سرمایه بازار یا همان مارکت کپ گروه Burgercities حدود ۳۰ میلیون دلار است. میانگین رشد هفتگی قیمت آن ۱۰ درصد و ماهانه ۲۰ درصد بوده؛ ولی میانگین رشد قیمت سه ماهه ۲۹- درصد را نشان می‌دهد. حجم معاملات ماهانه آن نیز به طور متوسط -۲۸% درصد کاهش در هر ماه را نشان می‌دهد.

سرمایه گذاری در BurgerCities

آیا ارز دیجیتال burger برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

نکته اول این است که احتمالاً burger برای آن دسته از سرمایه‌گذاران مناسب است که علاقه‌مندند بیشتر در ایده متاورس درگیر شوند. BurgerCities شاید یکی از پیشتازان در ترکیب DeFi و متاورس باشد. به عنوان نماد اصلی دنیای BurgerCities، سرمایه‌گذاری در BURGER بهترین راه برای استفاده از ویژگی‌های آن است. دارایی burger پتانسیل کسب پاداش از طریق استیک و تامین نقدینگی را دارد.

روند قیمت BURGER می‌تواند به توسعه پروژه BurgerCities و روند کلی بازارهای ارزهای دیجیتال بستگی داشته باشد. در حال حاضر، سایت‌های پیش‌بینی ارزهای دیجیتال معتقدند آینده ارز برگر ممکن است صعودی باشد. با این‌حال، تحلیل و پیش‌بینی مبتنی بر الگوریتم می‌تواند اشتباه باشد.

در بازارهای بی‌ثبات ارزهای دیجیتال، مهم است که خودتان روی یک توکن تحقیق کنید تا مشخص شود که آیا برای سبد سرمایه‌گذاری شما مناسب است یا خیر. همچنین بسیار مهم است که از آخرین اخبار پروژه BurgerCities و تحولات بازار ارزهای دیجیتال مطلع باشید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. از سوی دیگر ضروری است به یاد داشته باشید که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یک ریسک ذاتی را به همراه دارد، همچنانکه بازار کریپتو در معرض نوساناتی شدید قرار دارد و هیچ تضمینی برای عملکرد مثبت وجود ندارد. بنابراین باید در مورد آن تحقیق کافی را انجام دهید و تمام جوانب آینده ارز برگر بررسی کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

در مورد ارز های دیجیتال و بازار های مالی مطالعه تخصصی و تولید محتوا می کنم،لیسانس فیلمنامه‌نویسی سینما هستم. نوشتن کار من است، چه زمانی که کلمات کنار هم می‌نشاندم و داستان می‌نوشتم و چه حالا که در قالب محتوای تخصصی بازار های مالی می‌نویسم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیرمحمد
امیرمحمد
2 ماه قبل

سلام بنظرتون در هاوینگ ۲۰۲۴ دوباره به ۲۸دلار میرسه ؟

داود قاسمی
داود قاسمی
3 ماه قبل

بنظر من ارز دیجیتال بُرگر با توجه به تعداد اندک سکه هایش که حدودا ۶۶میلیون عدد میباشد،این پتانسیل را دارد تا در بولران بعدی جزء ارزهای برتر باشد و افزایش بالایی را به خود اختصاص دهد بطور مثال اگر شما ۱۰۰عدد از این ارز را الان حدوو ۳ونیم میلیون تومان بخریدپس از افزایش پولی که بدست خاهید آورد رقمی بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان میشود…..با آرزوی موفقیت برای همه انسان های روی زمین بخصوص هموطنانم

دکمه بازگشت به بالا