اخبار ارزهای دیجیتال

صرافی FTX فرایند برداشت را متوقف کرد

داده‌های آنچین نشان می‌دهد که طی سه ساعت گذشته هیچ دارایی در شبکه‌های اتریوم، ترون و سولانا از این صرافی خارج نشده است

طبق داده‌های آنچین، صرافی ارز دیجیتال FTX که این روزها شایعاتی در خصوص ورشکستگی آن مطرح می‌شود، پردازش درخواست‌های برداشت مشتریان خود را متوقف کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از The Block، آخرین تراکنش خروجی از والت صرافی FTX در شبکه اتریوم در ساعت ۳:۰۷ بعد از ظهر ۱۷ آبان (به وقت ایران) انجام پذیرفته است. اوضاع در شبکه‌های ترون و سولانا نیز بدین منوال است.

نماینده این صرافی هنوز پاسخی به درخواست ارائه جزییات بیش‌تر نداده است.

استیون ژنگ (Steven Zheng)، تحلیل‌گر وبسایت The ‌Block در این خصوص گفت:

به نظر می‌رسد که FTX برداشت از کیف‌پول‌های شناسایی شده اصلی خود در شبکه‌های اتریوم، ترون و سولانا را متوقف کرده است. این اتفاق عجیب است چرا که هنوز افراد زیادی در صف خروج سرمایه از این صرافی هستند.

موج خروج سرمایه از صرافی FTX زمانی آغاز شد که چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیر ارشد صرافی بایننس، اعلام کرد که فروش توکن‌های FTT (توکن صرافی FTX) را استارت خواهد زد. ژائو دلیل این تصمیم را افشاگری‌های اخیر دانست. او ظاهرا به گزارش سایت کوین‌دسک (CoinDesk) اشاره دارد. این گزارش به جزئیات ترازنامه شرکت Alameda Research – که شرکت خواهر صرافی FTX است – پرداخته بود.

پس از توییت CZ، سم بنکمن فرید، مدیرعامل FTX، سعی در آرام کردن اوضاع داشت. او روز گذشته اعلام کرد که وضعیت این صرافی «خوب» است و از بایننس خواست که در کنار FTX برای اعتلای صنعت ارزهای دیجیتال تلاش کنند. کارولین الیسون (Caroline Ellison)، مدیرعامل آلامدا، نیز به ژائو پیشنهاد کرد تا تمامی موجودی FTT صرافی بایننس را در قراردادی OTC به قیمت ۲۲ دلار خریداری نماید.

طبق داده‌های سایت کوین گکو، قیمت توکن FTT با کاهشی ۳۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، هم‌اکنون ۱۵.۱۸ دلار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۵ / ۵. مجموع آرا: ۴

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
12 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حمیدرضابیات
حمیدرضابیات
11 ماه قبل

دروود.وقت بخیر.من الان از.صرافی اف تی ایکس دارم روزی ۱۰دلاربرداشت میکنم چطورمیتوانم این برداشت رابه روزی ۳۰۰دلاربرسانم وآیا برای ارتقائ بایدهزینه پرداخت کرد باتشکر

ر رواقی
ر رواقی
11 ماه قبل
پاسخ به  حمیدرضابیات

سلام
لطفا این مساله را با پشتیبانی صرافی FTX درمیان بگذارید

جواد
جواد
1 سال قبل

ارزftx چه زمانی مجرد قابل خریدوفروش است

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  جواد

سلام و عرض ادب
این مساله کاملا منوط بر تصمیم قانونگذران و سیاست هر صرافی برای پشتیبانی از معملات این ارز دیجیتال دارد. بنابراین ما متاسفانه نمیتوانیم زمان دقیقی برای این مساله اعلام کنیم.

سپاس از همراهی شما

سیدجواد حسینی
سیدجواد حسینی
1 سال قبل

سلام.خداقوت
میشه لطفآ بگید که چرا صرافی ftxزمانی که مامیخواستم موجودی خودرا خارج کنیم به تعلیق انداخته الان۲۰روزی هست اگه بیشتر نباشه.
وتا کی ادامه خواهد داشت این روال.
لطفا جواب

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل

سلام
وقت شما به خیر
صرافی ftx به دلیل مشکلات نقدینگی که در هفته های گذشته برایش رخ داد، تمامی برداشت‌های خود را متوقف کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا این مساله را با پشتیبانی ftx درمیان بگذارید.

سپاس از همراهی شما

سیدجواد حسینی
سیدجواد حسینی
1 سال قبل
پاسخ به  ر رواقی

سلام.یه ادرس از پشتیبانی لطف میکنید بدید

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل

سلام و وقت به خیر
آدرس ایمیل:
legal@ftx.com
media@ftx.com
سپاس از همراهی شما

حامد
حامد
1 سال قبل

سلام، وقت بخیر، من توی تراست ولتم ارز ftt دارم، کارمزدش که اتریوم هست رو شارژ کردم، اما مرحله آخر که میخوام انتقالش بدم به صرافی با error مواجه میشم و عملیات برداشت انجام نمیشه، ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  حامد

سلام
وقت شما به خیر
Error دریافتی شما چیست؟
توجه داشته باشید که ارز دیجیتال ftt به دلیلی مشکلاتی که برای صرافی FTX رخ داد با نوسانات قیمتی شدیدی مواج شد و حتی معاملات آن در برخی صرافی ها متوقف یا با مشکل مواجه است. ینابراین قبل انتقال FTT خود، از پشتیبانی صرافی مقصد از این ارز مطمئن شوید.

سپاس از همراهی شما

Mohamad
Mohamad
1 سال قبل

سلام لطفا بنده روراهنمایی بفرمایید من از ارزFtxخریداری کردم توصرافی بیت پین الان چند روزه تیک برداشت برداشته شده الان موندم چطور دارایی خودم رو بیرون بکشم به ریال منظورمه..تو گزینه برداشت ادرس کیف پول میخاد من ترست ولت دارم ولی نمیدونم به کدو ادرس باید بفرستم

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  Mohamad

سلام
وقت شما به خیر
دوست عزیز همانطور که مستحضرید توکن ftt به دلیل مشکلاتی که برای صرافی ftx رخ داد با نوسانات شدید قیمتی مواجه شد. از این رو برخی صرافی ها معاملات یا برداشت این ارز را به حالت تعلیق در آوردند. اگر از سوی صرافی مبدا شما امکان برداشت ftt وجود ندارد، صرفا باید صبر کنید یا این مساله را از پشتیبانی همان صرفا جویا شوید.

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا