کیف پول

بهترین کیف پول های ارز گولم؛ بررسی والت‌های مناسب GLM

گولم یک بلاکچین غیرمتمرکز است که کاربران را قادر می‌سازد تا در ازای توکن‌ GLM، قدرت محاسباتی کیف پول دیجیتال خود را از شبکه جهانی گولم اجاره کنند. در واقع، کاربران می‌توانند قدرت محاسباتی را از شبکه با کمک توکن‌های رسمی آن خریداری کنند.

برای استفاده از پلتفرم، کاربران باید تعدادی توکن GLM را خریداری کنند و علاوه بر آن مکانی برای ذخیره آن‌ها نیز داشته باشند. از آن‌جایی که GLM یک توکن ERC-20 است، تعداد زیادی کیف پول وجود دارد که می‌توانید برای ذخیره آن استفاده کنید. در ادامه برخی از بهترین کیف پول‌ های گولم را معرفی خواهیم کرد.

انواع کیف پول گولم

اگر هنوز با سازوکار این شبکه آشنا نیستید، قبل از هر چیز مقاله ارز دیجیتال گولم چیست؟ را مطالعه کنید و سپس وارد بحث والت‌های آن شوید. کیف پول های گولم مجموعه‌ای از سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزارها هستند. این والت‌ها از نظر فنی مانند بانک عمل می‌کنند که دارایی خود را به آن واریز و نگهداری می‌کنید.

انواع مختلفی از کیف پول های گولم وجود دارند که بسته به ماهیت کسب و کار و هدف کاربران، اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند.

لیست والت های رمزارز GLM

  • Trezor Wallet (سخت افزاری)
  • Exodus (نرم افزاری)
  • Ledger Nano X (سخت افزاری)
  • Enjin Wallet (نرم افزاری)
  • Infinito Wallet (نرم افزاری)
  • Ledger Nano S (سخت افزاری)
  • BitFi (سخت افزاری)
  • CoolWallet (سخت افزاری)
  • CoolWallet (سخت افزاری)
  • Opolo (نرم افزاری)
  • ChronoMint (سخت افزاری)
  • Coin Wallet (نرم افزاری)
  • Trust Wallet (نرم افزاری)
  • HelioWallet (سخت افزاری)
  • MyEtherWallet (نرم افزاری)
  • Atomic Wallet (نرم افزاری)
  • MetaMask (نرم افزاری)
  • Bread Wallet (نرم افزاری)
  • ●      Coinbase Wallet (نرم افزاری)
ارزهای دیجیتال

بهترین کیف پول ‌های گولم

همانطور که اشاره کردیم، گولم یک توکن ERC-20 است و به همین دلیل کیف پول‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای ذخیره این رمزارز استفاده کنید.

بررسی‌ها و نظرات کارشناسان نشان می‌دهد آینده ارز دیجیتال گولم درخشان است؛ برای اینکه بخشی از این آینده باشید، لازم است والت‌هایی امن انتخاب کنید. برای این‌کار باید به چند مورد توجه کنید. این موارد شامل امنیت، قابلیت استفاده، پشتیبانی جامع و هزینه کارمزد آن است.

با توجه به هدف استفاده شما از انتخاب کیف پول، می‌توانید از لیستی که به شما معرفی می‌کنیم، یکی را کاندید کنید. بهترین کیف پول های گولم عبارتند از:

Jaxx

کیف پول jaxx

یک کیف پول نرم‌افزاری است که به صورت اپلیکیشن روی کامپیوتر و موبایل نصب می‌شود و برای هرکسی که به دنبال ذخیره ایمن توکن‌های GNT خود باشد، گزینه بسیار مناسبی است. این کیف پول می‌تواند بیش از ۸۵ ارز دیجیتال مختلف را ذخیره کند. البته هر روز هم به تعداد این ارزها اضافه می‌شود. JAXX اخیرا به‌روزرسانی شده و به Jaxx Liberty تغییر نام داده است. نسخه دسکتاپ آن برای ویندوزهای OSX و لینوکس قابل اجرا است. نسخه موبایل آن نیز هر دو سیستم عامل اندروید و IOS را پشتیبانی می‌کند. این والت حتی یک افزونه برای Google Chrome نیز طراحی کرده است.

MyEtherWallet                                              

مای اتر ولت به اسم MEW نیز شناخته می‌‌شود. اگر به دنبال یک کیف پول ساده، در دسترس و انعطاف‌پذیر برای ذخیره توکن‌های مبتنی بر بلاکچین اتریوم، مانند توکن گولم GNT، هستید MEW گزینه‌ای عالی برای شماست. این والت علاوه بر این که فقط یک کیف پول باشد، راهی برای ارتباط با بلاکچین اتریوم نیز است. MEW با کیف پول‌های گولم دیگر مانند Ledger و Trezor ارتباط برقرار می‌کند و همچنین می‌تواند با کیف پول رسمی اتریوم نیز کار کند.

MetaMask

یک افزونه مرورگر است که می‌توان آن را روی مرورگرهای فایرفاکس، اپرا، گوگل کروم یا مرورگر BAT Brave نصب کرد. شما می‌توانید آن را مانند هر افزونه دیگری به راحتی نصب کنید. نصب و راه اندازی MetaMask فقط یک دقیقه طول می‌کشد. این مزیت متامسک، آن را به یک کیف پول محبوب در لیست کیف پول های گولم تبدیل کرده است. این والت از تمام توکن‌های ERC-20، مانند GNT، پشتیبانی می‌کند.

کیف پول متامسک

بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری طولانی مدت ارز دیجیتال گولم

زمانی که می‌خواهید ارز دیجیتال خود را به مدت طولانی نگهداری کنید، اولین چیزی که باید برایتان از همه مهم‌تر باشد، امنیت کیف پول است. در ادامه دو کیف پول ایمن را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید در آن‌ها رمزارزهای خود را تا هر زمان که بخواهید، ذخیره و نگهداری کنید:

Trezor Model One

ترزور یکی دیگر از کیف پول های گولم و مانند ledger کیف پول سخت‌افزاری است. این والت توسط آزمایشگاه ساتوشی ساخته و توسعه یافته است. به دلیل سخت‌افزاری بودن آن می‌توانید مطمئن باشید تمام اطلاعات خصوصی شما در امنیت کامل قرار دارند. برای استفاده از کیف پول کافی است پردازش‌ها و عملیات خود را روی دستگاه trezor انجام دهید. سپس آن را از طریق USB به رایانه شخصیتان منتقل کنید. این کیف پول می‌تواند بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال دیگر، از جمله تمام مجموعه ERC-20، را ذخیره کند.

Exodus

این کیف پول مخصوص دسکتاپ است و یکی از ایمن‌ترین والت های گولم محسوب می‌شود. Exodus نه تنها ارز دیجیتال GNT را ذخیره‌سازی می‌کند، بلکه حدودا از ۱۰۰ ارز دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. این والت، نسخه‌هایی برای سیستم عامل‌های مک و لینوکس دارد و به شما توانایی کنترل کامل بر تمام دارایی‌های دیجیتالی که انتخاب می‌کنید را می‌دهد. همین امر، نحوه خرید و فروش گولم و ذخیره ایمن آن را تسهیل می‌کند.

بهترین کیف پول های ارز گولم برای استیکینگ

بسیاری از معامله‌گران برای کسب درآمد اضافی دست به استیکینگ ارزهای دیجیتال خود می‌زنند. استیکینگ به معنی قفل کردن برخی از ارزهای دیجیتال در کیف پول الکترونیکی خود، به منظور مشارکت در عملیات بلاکچین مبتنی بر اثبات سهام (PoS)، است.

Ledger Nano S

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو

به‌عنوان یکی از بهترین کیف ‌پول‌ها برای استیکینگ و هولد شناخته می‌‌شود و همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم یک کیف پول سخت‌افزاری است. شما می‌توانید این کیف پول را برای استیکینگ ۱۲ رمزارز استفاده کنید. فراموش نکنید نمی‌توانید کیف پولی امن‌تر از یک کیف پول سخت‌افزاری برای ذخیره کوین‌های GNT خود انتخاب کنید. از بین ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کیف پول می‌توان به رمزگذاری دارایی شما، داشتن سیستمی مخصوص بررسی و رفع بدافزار و پشتیبانی از صدها ارز دیجیتال اشاره کرد.

Opolo

یک کیف پول گزینه‌ای فوق العاده برای استیکینگ است. والت Opolo مختص سیستم عامل اندروید بوده و می‌توانید برای کسب درآمد از طریق استیک روی آن حساب کنید.

مقایسه کیف پول های گولم

در این جدول به مقایسه کلی کیف پول های گولم پرداختیم و برخی از معایب و مزایای آن‌ها را برای شما مشخص کرده‌ایم.

نقاط ضعف و قوتنام کیف پول
امنیت بالا، دارای سیستم رفع بدافزار، حافظه کمLedger Nano S
امنیت بالا، ارتباط راحت با کامپیوتر شخصی،  استفاده از آن آسان نیستTrezor Model One
قابل اجرا بر روی موبایل و کامپیوتر، دارای افزونه مرورگر، کارمزد بالا هنگام خرید ارز دیجیتال، عدم احراز هویت دو مرحله‌ایJaxx
امنیت، پشتیبانی از توکن‌های زیاد، کارمزد تراکنش بالاExodus
امنیت، سادگی، در دسترس‌بودن، تعامل خوب با اتریوم، احتمال حملات فیشینگ، پشتیبانی از کوین‌های محدودMyEtherWallet
راحتی نصب، افزونه روی مرورگر، امنیت بالایی نداردMetaMask
هوشمندترین کیف پول جهان مخصوص موبایلEnjin Smart Wallet
پشتیبانی از ۳۰۰ کوین، امنیت بالایی نداردAtomic Wallet

در این مقاله سعی کردیم به بررسی ابعاد مختلف والت برای GLM  پرداخته و بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم. به‌نظرتان کاربردی‌ترین کیف پول گولم کدام است؟ شما از چه کیف پول رمزنگاری‌ای استفاده می‌کنید؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا