کیف پول

بهترین کیف پول های ارز کایبر نتورک (KNC)

ارز دیجیتال کایبر نتورک یکی از پروژه‌های مهم دنیای رمزنگاری است. این ارز چه به لحاظ کاربرد و چه از نظر فرصت‌های معامله‌گری می‌تواند برای هر معامله‌گری کاربردی باشد. یکی از مهم‌ترین اقدامات هر سرمایه‌گذار و معامله‌گر انتخاب کیف پول مناسب است. اگر شما هم از طرفداران KNC هستید، شناخت بهترین کیف پول های ارز کایبر نتورک برایتان ضروری است.

به همین خاطر، قصد داریم در این مقاله بهترین والت‌های کایبر نتورک را به شما معرفی کنیم. سعی داریم هر یک از این کیف پول‌ها را از لحاظ مزایا، معایب و امکانات امتیازدهی کنیم تا در آخر بتوانید انتخاب حرفه‌ای داشته باشید. پس چنانچه می‌خواهید بدانید ارز دیجیتال کایبر نتورک چیست؟ و همچنین به دنبال سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال هستید، تا انتها همراه ما باشید.

ارز دیجیتال کایبر نتورک چیست؟

تیم سازنده ارز دیجیتال کایبر نتورک در گذشته موفق شده بود تا شبکه‌ای را با نام کایبر در دسترس مردم قرار دهد. هدف از ساخت این شبکه را هم می‌توان تسهیل در پرداخت هزینه‌های مربوط به تراکنش‌ها عنوان کرد. البته وظایف دیگری نیز برای کایبر تعریف شده است، اما مهم‌ترین آن را می‌توان همین مورد به شمار آورد.

دارندگان ارز دیجیتال کایبر نتورک ضمن استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری، امکان انجام تراکنش‌هایی سریع و امن را دارند. این شبکه در حال حاضر مشغول رقابت با دیگر پلتفرم‌ها و رمز ارزها است تا بتواند از آن‌ها پیشی بگیرد. گفتنی است که توکن کایبر نتورک بر بستر اتریوم و مطابق با استانداردهای ERC20 قرار گرفته است و این می‌تواند فاکتورهای موجود برای آینده کایبر نتورک را قوی‌تر کند.

سازندگان KNC به منظور پیشبرد اهداف خود از قوانین خاصی پیروی می‌کنند که در صورت ورود به سایت و این پلتفرم می‌توانید با این موارد آشنایی بیشتری پیدا کنید. حال که شناخت اولیه نسبت به این ارز دیجیتال به دست آمد، نوبت به معرفی برخی از کیف پول های حامی آن می‌رسد.

انواع کیف پول های مناسب برای ارز کایبر نتورک

حتما اطلاعاتی در مورد کاربرد کیف پول‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال در دست دارید. با این حال، لازم است تا شناختی کلی از آن‌ها داشته باشید. اصولا کیف پول های این بازار انواعی دارند و مهم‌ترین آن‌ها شامل کیف‌های سخت‌افزاری، کیف‌های نرم‌افزاری و نیز کیف پول های تحت وب هستند. هر یک از این کیف پول‌ها خصوصیات منحصربه‌فردی دارند و با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه‌ای که دارید، می‌توانید بین گزینه‌ها انتخاب کنید. البته قبل از هر چیز باید با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال کایبر نتورک نیز آشنایی مختصری داشته باشید تا ارزهای خود را مدیریت کنید.

انواع کیف پول های KNC

مهم‌ترین ویژگی یک کیف پول این است که می‌تواند از دارایی‌های شما در بازار ارزهای دیجیتال محافظت کند. زمانی که یک ارز را از صرافی خریداری می‌کنید، باید آدرس کیف پول خود یا فرد دیگری را وارد نمایید تا این ارز به والت انتقال پیدا کند. یک کیف پول باید ویژگی‌های مختلفی داشته باشد که در ادامه به برجسته‌ترین موارد اشاره می‌کنیم:

  • رابط کاربری ساده
  • امنیت بالا
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف

بهترین کیف پول‌ های کایبر نتورک را در ادامه معرفی و بررسی می‌کنیم.

۱- تراست ولت (TRUST Wallet)

تراست ولت در میان کیف پول های پشتیبان ارز دیجیتال کایبر نتورک یک انتخاب فوق‌العاده محسوب می‌شود و از مزایای فراوانی برخوردار است. شما به وسیله این کیف که توسط صرافی بایننس نیز پشتیبانی می‌شود، می‌توانید به سادگی ثبت‌نام کرده و طیف گسترده‌ای از ارزها همچون کایبر نتورک را ذخیره کنید. این کیف پول هم‌اکنون بین سرمایه‌گذاران یک انتخاب عالی به شمار می‌رود و در میان رتبه‌های نخست قرار دارد. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزیت‌های این کیف پول را مرور می‌کنیم:

  • پشتیبانی توسط بایننس و امنیت بسیار بالا
  • ثبت‌نام آسان در عرض چند ثانیه
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال فراوان
  • حمایت توسعه‌دهندگان از کاربران خود
  • رابط کاربری آسان

حقیقت این است که معایب چندانی برای کیف پول تراست ولت به عنوان یکی از کیف پول های کایبر نتورک یافت نمی‌شود. البته بسیاری از کاربران این اعتقاد را دارند که ثبت‌نام آسان در این پلتفرم چالش‌هایی نیز دارد. این برنامه در ابتدا دوازده کلمه به صورت تصادفی را در اختیار شما قرار می‌دهد که باید آن را برای همیشه نزد خود نگاه دارید. حال در صورتی که این دوازده کلمه را از یاد ببرید، با برخی مشکلات مواجه خواهید شد و تا حدودی دسترسی به حسابتان را از دست می‌دهید. با این حال خرید کایبر نتورک با این کیف پول اتفاق خوشایندی خواهد بود.

۲- لجر (Ledger)

یکی دیگر از کیف پول های کایبر نتورک که می‌تواند برای شما به انتخابی ایده‌آل تبدیل شود، لجر است. البته دقت داشته باشید که این کیف به صورت سخت‌افزاری ارائه شده و باید نسبت به خرید دستگاه اقدام کنید. ساز و کارهای این کیف پول در هر دو مدل Nano S و Nano X به نسبت کیف پول های نرم‌افزاری تا حدی متفاوت است و نیاز دارید تا آموزش‌هایی را در این راستا ببینید. لجر مناسب نگه‌داری طولانی ارزهاست.

کیف پول‌های سخت افزاری لجر

تکنیک‌های رمزنگاری در چنین کیف پول هایی بسیار حرفه‌ای و پیشرفته است و به همین دلیل، دسترسی برای افراد سودجو عملا غیر ممکن خواهد بود. طبق گفته کارشناسان، کیف پول های سخت‌افزاری بهترین نوع به لحاظ امنیت در این بازار هستند و شما نیز می‌توانید آن‌ها را در اولویت کار خود قرار دهید. لجر نیز از مدت‌ها قبل پشتیبانی خود از کایبر نتورک را اعلام کرد و عده زیادی از این تصمیم استقبال کردند.

  • امنیت بسیار بالا در کیف پول های سخت‌افزاری مانند لجر
  • قابلیت بازیابی اطلاعات در صورتی که کیف شما به سرقت برود یا گم شود
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مشهور در این بازار

ایراد این کیف را هم تا حدی می‌توان به فیزیکی بودن آن ربط داد. افراد زیادی هستند که بر اثر سهل‌انگاری و یا هر اتفاق دیگر، کیف پول خود را از دست می‌دهند و باید به دنبال یکی دیگر از آن‌ها باشند. البته همان‌گونه که ذکر شد، امکان بازیابی اطلاعات بعد از خرید مجدد کیف پول لجر برایتان وجود خواهد داشت.

۳- اتمیک ولت (Atomic Wallet)

در راستای معرفی والت‌های رمزارز KNC، اتمیک ولت نیز به نوبه خود کیف پول بی‌نظیر دیگری است که به صورت نرم‌افزاری بر روی سیستم عامل‌های اندروید یا iOS در دسترس قرار دارد. این کیف با وجود این که توسط کاربران بی‌شماری استفاده می‌شود، اما محبوبیت آن تا حدودی کمتر از دو مورد قبلی و به خصوص تراست ولت است. ارز دیجیتال کایبر نتورک را هم می‌توان در این کیف پول نگهداری کرد.

به عنوان یکی از بهترین کیف پول های کایبر نتورک، اتمیک ولت بیشتر از ۳۰۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. ضمن این که امکان انجام تبادلات و معاملات داخلی نیز در آن دیده می‌شود که خود مزیتی مهم به شمار می‌رود. همچنین شما در این والت امکان استکینگ رمرزارز را دارید.

جدا از نسخه موبایل که از آن صحبت شد، استفاده از نسخه تحت وب این کیف پول نیز برای کاربران مقدور است. شما می‌توانید این کیف را در اینترنت جست‌وجو کرده و به صورت رایگان از امکاناتش بهره ببرید. البته توصیه ما این است که به دلیل بهره‌مندی از امنیت بیشتر، از همان اپلیکیشن‌های این برنامه اتمیک ولت استفاده نمایید.

  • دسترسی به کیف پول حتی با اینترنت نسبتا ضعیف
  • رابط کاربری ساده برای استفاده
  • پشتیبانی از بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال
  • دارای نسخه دسکتاپ

این طور که گفته می‌شود، امنیت این کیف در حد خوب است، اما شاید به نسبت تراست ولت و به خصوص لجر در رده پایین‌تری قرار داشته باشد. این را می‌توان یکی از مهم‌ترین ایرادات کیف پول اتمیک ولت دانست.

۴- مای‌اتر ولت (MyEther Wallet)

در نهایت و در میان کیف پول های کایبر نتورک، مای‌اتر ولت را توصیه می‌کنیم. این والت می‌تواند انتخابی مطمئن برای شما باشد. این کیف پول بارها توسط کارشناسان گوناگون در این حوزه استفاده شده و امتحانش را پس داده است. پشتیبانی این کیف پول نرم‌افزاری از ارزهای دیجیتال خصوصا توکن‌های اتریوم کمک بسیار بزرگی به سرمایه‌گذاران می‌کند. ذخیره‌سازی اطلاعات در این کیف نیز در مدتی بسیار کوتاه رخ می‌دهد تا مشکلی برای کاربران به وجود نیاید.

کیف پول مای اتر ولت

مای اتر ولت را می‌توانید از طریق سایت آن نیز تهیه کنید. در واقع سازندگان، تمهیداتی را در نظر گرفته‌اند تا کاربران بتوانند از طرق مختلف از امکانات این کیف بهره ببرند. این طور که بیان می‌شود، دست بسیاری از افراد کلاهبردار از این کیف کوتاه شده است و اکنون به نسبت گذشته می‌توان با امنیت بیشتری در آن حضور یافت.

  • دسترسی از راه‌های مختلف برای ثبت‌نام
  • امنیت نسبتا بالا
  • پشتیبانی از رمز ارزهای مختلف

با توجه به این که در گذشته‎ رخنه‌های امنیتی‌ای در مای اتر ولت صورت گرفت؛ این موضوع افراد زیادی را نگران کرد و شاید این همینرا بتوان یک چالش به شمار آورد. البته که تیم سازنده امنیت این برنامه را با افزایش چشمگیری همراه کرده است.

رقابت میان کیف پول‌ها؛ کدام کیف بهترین گزینه برای KNC است؟

در این مقاله دانستیم که بهترین کیف پول های کایبر نتورک کدام گزینه‌ها هستند. سعی داشتیم تا هر سبک از والت‌ها را با ذکر یک یا چند مورد بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب‌های گسترده‌ای داشته باشید. حال برخی از کاربران این سوال را در ذهن دارند که بهترین کیف پول کدام گزینه نهایی است؟ با توجه به معرفی مزایا و معایب و نیز کاربردهای هر کدام از این کیف پول‌ها، می‌توانید آن را با سلیقه شخصی و نیازتان آمیخته و در نهایت تصمیم درست را برای نگهداری ارز دیجیتال کایبر نتورک بگیرید.

نام کیف پول نوع کیف پول امنیت امتیاز
تراست ولت نرم‌افزاری اندروید و IOS بالا ۵/۵
لجر سخت‌افزاری بسیار بالا ۵/۵
اتمیک ولت نرم‌افزاری اندروید و IOS بالا ۴.۵/۵
مای‌اتر ولت نرم‌افزاری اندروید و IOS نسبتا بالا ۴.۵/۵

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا