سرمایه گذاریمقالات ارز دیجیتال

آینده ارز آلیس ؛ آیا این ارز در انتهای سال ۲۰۲۲ صعود می کند؟

همسایه من آلیس (My Neighbor Alice) در واقع یک بازی مبتنی بر بلاک چین است که در آن بازیکنان زمین‌های مجازی خریداری می‌کنند، آیتم‌های بازی را می‌سازند و با دیگر کاربران معاشرت می‌کنند. توکن بومی این بازی ارز آلیس (ALICE) است که پس از گذشت ۳۰ ثانیه از فهرست شدن آن در صرافی بایننس، حدود ۶۰۰۰۰ درصد افزایش یافت و قیمت آن از ۰.۱ دلار به ۶۰ دلار رسید. تا اواسط سال ۲۰۲۱ قیمت آلیس اصلاح شد و حدود ۳ یا ۴ دلار در بازار معامله می‌شد. آلیس مجدد روند صعودی را در پیش گرفت و به سطح ۲۸ دلار نزدیک شد اما دوباره روند نزولی را در پیش گرفت.

آیا آلیس در انتهای سال ۲۰۲۲ صعود خواهد کرد؟ آیا می‌تواند دوباره به ۶۰ دلار برسد؟ برای پیش بینی آینده ارز آلیس، در ابتدا باید بدانید که ارز دیجیتال آلیس چیست؟ در این مقاله از والکس به بررسی آینده آلیس می‌پردازیم و موارد استفاده این دارایی رمزنگاری محبوب را بررسی می‌کنیم. با ما در ادامه همراه شوید.

نگاهی به ارز دیجیتال آلیس

بازی‌های حوزه بلاک چین یک اکوسیستم در حال تکامل هستند و پروژه‌های زیادی در آن معرفی شده‌اند که همسایه من آلیس یکی از موفق‌ترین‌ها است. پس از راه‌اندازی این پروژه در ژانویه سال ۲۰۲۱، در رسانه‌ها به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و بسیاری از رسانه‌های معتبر آن را در فهرست برترین بازی‌های رمزنگاری برای سرمایه‌گذاری قرار دادند. این بازی چند نفره غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک چین است که در نوع خود پروژه‌ای جذاب و بسیار محبوب است. تیم توسعه‌دهنده این بازی قصد دارند سرمایه‌گذاران، گیمرها و افراد علاقه‌مند به تکنولوژی بلاک چین را با استفاده از این بازی جذب پلتفرم خود نمایند. همچنین با بهره‌گیری از پتانسیل بالای این بازی، کارایی و ارزش توکن بومی خود یعنی ارز دیجیتال آلیس را بالا ببرند.

کاربران در این بازی می‌توانند دنیایی را در جهان عجیب‌وغریب این بازی ترسیم کنند. روش اصلی پرداخت در ابن بازی با استفاده از رمزارز آلیس انجام می‌شود. تمامی دارایی‌هایی که در این بازی خریداری می‌شود به شکل NFT در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند این NFTها را در صرافی بفروشند و یا در کیف پول آلیس حفظ و نگهداری کنند. در چنین فضایی، قیمت و ارزش هر NFT بستگی به کمیاب بودن آن دارد.

تاریخچه قیمتی ارز دیجیتال آلیس

آلیس توکن بومی ERC-20  و توکن حاکمیتی برای بازی متاورس همسایه من آلیس است که برای خرید دارایی‌ها در بازی و یا سفارش آواتارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. توکن آلیس قبل از عرضه نسخه آلفا بازی، برای سرمایه‌گذاری در بازار عرضه شد. در مارس ۲۰۲۱ قیمت این توکن در عرض ۳۰ ثانیه از ۰.۱ دلار به ۶۰ دلار رسید. پس از چند ساعت قیمت آن به ۴۰ دلار اصلاح شد و تا پایان روز به ۲۰ دلار رسید. در روز دوم قیمت این توکن باز هم اصلاح شد و در پایان روز به ۱۷ دلار رسید و باعث شد آینده آلیس تغییر کند.

قیمت آلیس در طول زمان

خیلی دور از انتظار نیست که آلت‌کوین‌ها پس از لیست شدن در یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال معتبر به چنین ارزش بالایی دست پیدا کنند. در مورد آلیس نیز صرافی بایننس بود که به‌عنوان پلتفرم معاملاتی کریپتو با حجم بالا تأثیر قابل‌ توجهی در قیمت ارز دیجیتال ALICE داشت. به طور کلی لیست شدن این ارز در صرافی بایننس تاثیر مستقیمی روی آینده آلیس داشت. بااین‌حال، قیمت این ارز در مدت‌زمان کوتاهی اصلاح شد و برای چند ماه در حدود قیمت ۴ تا ۱۸ دلار معامله شد. در آگوست ۲۰۲۱ افزایش قیمت زیادی را تجربه کرد و قیمت آن به ۲۱ دلار رسید. در این افزایش قیمت عوامل زیادی تأثیرگذار بودند که عبارت‌اند از:

  • فروش Alice NFT در Binance NFT اواسط تابستان
  • فروش اولین زمین در بازی آلیس همسایه من
  • معرفی یک بازی جدید موبایلی به نام Alice’s Mysterious Seed

قیمت ارز دیجیتال آلیس با پایان تست‌های بازی به ۲۸ دلار رسید. یکی دیگر از عواملی که موجب افزایش این ارز دیجیتال شد اعلام تیم آلیس برای ساخت لانچر بازی خود بود. این اتفاق زمانی رخ داد که ” Steam”  تصمیم گرفت از هیچ بازی بلاک چینی در پلتفرم خود پشتیبانی نکند.

پس از آن قیمت این ارز بین ۱۸ تا ۲۰ دلار در اواخر سال ۲۰۲۱ در نوسان بود و سال جدید را با قیمت ۱۲.۵ دلار شروع کرد. پایین‌ترین قیمت آلیس در سال ۲۰۲۲، حدود ۱.۲۲ دلار است، یعنی قیمت آلیس در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۵%، ۹۳% درصد از زمان رسیدن به ۲۸ دلار و در کل ۹۷ درصد از زمان بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۶۰ دلار اصلاح شده است.

از اواسط سال ۲۰۲۲ به بعد قیمت آلیس حدود ۳ دلار است. حجم معاملات فعلی ۲۴ ساعته در حال افزایش است و در هفته‌های گذشته به ۹۸ میلیون دلار و به پایین سطح خود رسیده است. آلیس هم اکنون باارزش بازار ۸۷ میلیون دلار در رتبه ۲۸۷ برترین ارزهای بازار از نظر ارزش بازار قرار گرفته است. آلیس دارای عرضه در گردش ۳۰ میلیون و حداکثر عرضه ۱۰۰ میلیون است که تقریبا ۳۰% از کوین‌های آلیس آنلاک و در گردش هستند. با کمک راهنمای خرید آلیس می‌توانیم سرمایه‌گذاری حرفه‌ای در این ارز دیجیتال را شروع کنیم.

پیش بینی قیمت آلیس سال ۲۰۲۲

نمودار بررسی قیمت آلیس سال 2022

در حال حاضر، بیش از ۶ ماه است که ارز آلیس در یک روند نزولی قرار دارد. برخی از سرمایه‌گذاران پایین بودن قیمت این ارز را یک فرصت طلایی برای شروع سرمایه‌گذاری خود می‌دانند و عده‌ای بر این باورند که چنین اصلاح قیمتی بازگشتی نخواهد داشت. قیمت آلیس در ماه فوریه به دلیل لیست شدن در صرافی کوین بیس به حدود ۹ دلار رسید و پس از آن به دلیل اصلاح بازار کریپتو و سقوط قیمتی بیت کوین از ۶۹۰۰۰ هزار دلار به ۲۶۰۰۰ دلار، این سقوط روی قیمت تمامی ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشت.

آینده آلیس به لطف تیم توسعه‌دهنده و حضور آنها در شبکه‌های اجتماعی بالا و روبه‌رشد است. بر اساس گزارش‌های پلتفرم ” Lunar Crush” پورتالی که ارزهای دیجیتال را بر اساس فعالیت آنها رتبه‌بندی می‌کند، آلیس دارای ۴۸% حجم اجتماعی، ۸۸% مشارکت اجتماعی و امسال نیز ۱۲۰% تسلط اجتماعی را تجربه کرده است. توسعه‌دهندگان قبل از انتشار کامل بازی فعالیت خود را در توییتر افزایش داده‌اند. این احتمال وجود دارد که این بازی با بازاریابی و تبلیغات بتواند بازیکنان جدیدی را جذب کند که منجر به افزایش قیمت و فروش ارز آلیس می‌شود. با در نظر گرفتن عوامل این امکان وجود دارد آلیس تا پایان سال دوباره دورقمی شود.

پیش بینی قیمت آلیس همسایه من سال ۲۰۲۳

آلیس قرار است بازی‌های کریپتو را برای گیمرهای غیر کریپتو نیز در دسترس قرار دهد. تا سال ۲۰۲۳ این بازی بیشتر توسعه پیدا می‌کند و ویژگی‌های جذاب و مهیج بیشتری به آن اضافه می‌شوند. این موضوع می‌تواند موجب افزایش قیمت توکن آلیس شود. تیم توسعه‌دهنده این ارز استراتژی‌های بازاریابی را در پیش گرفته‌اند تا با استفاده از رسانه‌های اجتماعی بتوانند بازیکنان زیادی را به این بازی دعوت کنند.

باتوجه‌به نقشه راه همسایه من آلیس، فروش بیشتر زمین در سال ۲۰۲۳ پیش‌بینی شده‌است و فصل‌های آلفا ادامه خواهند داشت. تمامی این عوامل در آینده آلیس تأثیرگذار هستند و می‌توانند به قیمت این رمز ارز کمک کنند تا یک‌روند صعودی جدید را شروع کنند. اگر اندیکاتور EMA 21 هفتگی بتواند حمایت جدید را ثبت کند و آلیس بتواند سطح ۱۰ دلار را پس بگیرد، سطح مقاومت بعدی ۲۰ دلار خواهد بود.

آینده ارز دیجیتال ALICE در سال ۲۰۲۵ و پس از آن

پیش بینی آینده آلیس در سال 2025

پیش بینی قیمت آلیس به بیت کوین نیز بستگی دارد. چنانچه قیمت بیت کوین در می سال ۲۰۲۲ به ۲۶ هزار دلار برسد، بیت کوین می‌تواند به آستانه هاوینگ بعدی دوباره به روند صعودی خود بازگردد. اگر تاریخ تکرار شود، آلیس مجدد می‌تواند سقف تاریخی‌های جدیدی را ثبت کند.

شخصیت‌های بازی همسایه من آلیس در اکوسیستم “The Sandbox” در ژوئن ۲۰۲۱ نشان داده شدند و این همکاری با متاورس‌های دیگر می‌تواند روی قیمت و آینده آلیس تأثیر بگذارد. خوش‌بینانه‌ترین پیش بینی قیمت آلیس، برگشتن به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۶۰ دلار است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که بازگشتن به این عدد ممکن است سال‌ها زمان ببرد.

در مورد نزولی شدن بازار، می‌توان گفت که بیشتر قیمت‌های ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱ به دلیل در خانه ماندن طولانی‌مدت افراد در زمان همه‌گیری کرونا موجب به علاقه‌مندی افراد به دنیای کریپتو و سرمایه‌گذاری در آن شد. اکنون که محدودیت‌ها به‌ویژه در ایالات متحده پایان‌یافته است، کاربران زمان کمتری را صرف بازی‌های ویدئویی می‌کنند و همچنین ترس از رکود اقتصادی در میان افزایش تورم وجود دارد.

آینده آلیس ؛  بازگشت به روند صعودی در صورت پذیرش عمومی

پیش‌بینی بلندمدت قیمت آلیس، صعودی باتوجه‌به تمامی برنامه‌هایی که در پیش گرفته، صعودی است. بازی‌های بلاک چینی به صورت فزاینده‌ای محبوب هستند و به این زودی‌ها از بین نمی‌روند و مخاطبان خود را از دست نمی‌دهند. آنها به‌راحتی می‌توانند بخش بزرگی از بازار جهانی بازی‌های ویدئویی را که صدها میلیارد ارزش دارد را تصاحب کنند. یاهو فایننس پیش‌بینی می‌کند که تا سال ۲۰۲۶ از ۳۰۰ میلیارد دلار عبور خواهد کرد. پیش بینی قیمت آلیس در سال ۲۰۳۰ یک واژه کلیدی است که بسیار سرچ می‌شود که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران آلیس چشم‌انداز بلندمدت روی این ارز دارند. سرمایه‌گذاری روی ارز آلیس می‌تواند یک انتخاب حرفه‌ای باشد به‌شرط آنکه در سال‌های آینده دنیای متاورس و بازی‌های آن مورد پذیرش عموم قرار بگیرند.

سوالات متداول

پیش بینی قیمت آلیس در سال ۲۰۲۲ چیست؟

با عرضه کامل بازی همسایه من آلیس در سال جاری، ارزش این ارز ممکن است افزایش پیدا کند و به‌صورت مقطعی دوباره به قیمت ۱۰ دلار برسد.

ارز دیجیتال آلیس در سال ۲۰۲۵ چه ارزشی خواهد داشت؟

پیش‌بینی این ارز بسیار دشوار است، اما اگر بیت کوین پس از هاوینگ سال ۲۰۲۴ به بالاترین حد خود برسد، قیمت آلیس نیز ATH جدیدی را ثبت می‌کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا