سرمایه گذاریمقالات ارز دیجیتال

پیش بینی آینده نیر؛ نظر حرفه ای‌ها درباره قیمت این رمزارز تا سال ۲۰۳۱

نیر پروتکل به عنوان یکی از پروژه‌های آینده‌دار در دنیای ارز دیجیتال شناخته می‌شود. در این مقاله آینده نیر و قیمت آن را بررسی خواهیم کرد و همه چیز را به طور کلی درباره آینده این ارز دیجیتال و پروژه آن خواهیم گفت.

امروزه سرمایه‌گذاری در دنیای کریپتو به عنوان یکی از فرصت‌های سودآور در جهان شناخته می‌شود که بسیاری از افراد را نیز به خود جذب کرده است. پروژه نیر نیز یکی از پروژه‌های آینده‌دار این بازار است و آینده نیر می‌تواند بسیار روشن باشد. اگر می‌خواهید بدانید ارز دیجیتال نیر چیست و آینده نیر چگونه پیش خواهد رفت، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

معرفی کلی شبکه نیر (Near)

هدف اصلی پروژه نیر، ایجاد یک فضای امن، پرسرعت و متن‌باز در بستر بلاکچین برای انجام تراکنش‌ها بوده است. ارز دیجیتال نیر پروتکل (Near Protocol) به عنوان توکنی برای استفاده در این بلاکچین ساخته شده است. نیر در حال حاضر ارز شماره ۲۶ جهان با ارزش بازار بیش از ۳ میلیارد دلار است. دارندگان ارز دیجیتال نیر، می‌توانند آن را در کیف پول نیر ذخیره کنند. این ارز دیجیتال نیز مانند سایر ارزها از التهابات اخیر و تحرکات ابتدای سال ۲۰۲۲ در امان نمانده است. با این حال آینده نیر به علت برنامه و ساختار مناسبی که دارد، روشن به نظر می‌رسد. همچنین خرید و نحوه فروش Near این رمز ارز بسیار ساده است.پروژه نیر به واسطه زیرساخت‌هایی که دارد، سرمایه‌گذاران بزرگی را نیز به خود جذب کرده است. این مسئله باعث افزایش قدرت بنیادی این شبکه می‌شود. پروتکل نیر به دلیل داشتن سادگی در استفاده، امنیت و غیرمتمرکز بودن، محبوبیت خوبی را نزد کاربران دنیای ارز دیجیتال به دست آورده است. یکی از ویژگی‌های بارز این شبکه بلاکچین، قابلیت امضای پیش‌پرداخت توسط توسعه‌دهندگان، قبل از خود کاربران است. از طرفی قراردادهای هوشمند در این شبکه به زبان سالیدیتی محدود نمی‌شوند. برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان می‌توانند به واسطه متن‌باز بودن این شبکه، از زبان‌های دیگر برای تنظیم قرارداد هوشمند استفاده کنند. همه این موارد نکات مثبتی درباره نیر هستند؛‌ با این حال برای پیش ‌بینی قیمت نیر باید فاکتورهای دیگری را نیز در نظر گرفت.

کیف پول نیر

بنیان‌گذاران پروژه نیر و دلایل محبوبیت آن

پروژه نیر پروتکل توسط الکساندر اسکیدانوو (Alexander Skidanov) و ایلیا پولوسوخین (Illia Polosukhin) در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد. آقای اسکیدانوو قبل از اجرای این پروژه به عنوان توسعه‌دهنده نرم‌افزار در شرکت مایکروسافت کار می‌کرد. آقای پولوسخین هم به عنوان مدیر مهندسی در گوگل فعالیت می‌کرد. حضور این دو فرد در دو شرکت بزرگ دنیا نشان از توانایی‌های آن‌ها دارد. جالب است بدانید این پروژه برای استارت کار خود، ‌طی دو مرحله و در چهار ماه اقدام به جذب سرمایه کرد. باتوجه‌به تیم و برنامه خوبی که پشت این پروژه قرار داشت، پروژه نیر در این مدت توانست ۵۰ میلیون دلار سرمایه اولیه جذب کند. سرمایه‌گذاران روی این پروژه به آینده نیر واقف بودند و به همین واسطه این حجم سرمایه تنها برای استارت پروژه جمع‌آوری شد.

این پلتفرم به واسطه ساختار غیرمتمرکزی که دارد به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا در بستری راحت‌تر، برنامه‌های خود را بنویسند. در وایت پیپر نیر عینا به کلمه Super Fast Smart Contract اشاره شده است. با توجه به ساختار مناسب این پروتکل برای اپ‌های غیر متمرکز (Dapps)، بسیاری به این شبکه جذب شدند. پروتکل قراردادهای هوشمند در این شبکه بسیار سریع است. اگر بخواهیم درباره سرعت آن صحبت کنیم،‌ باید بگوییم این بلاکچین قادر است ۱۰۰ هزار تراکنش بر ثانیه را پردازش کند. توکن نیر بازار خوبی نیز دارد و به راحتی می‌توان به خرید و فروش نیر پرداخت. درباره نحوه فروش نیر نیز می‌توان گفت که صرافی‌های زیادی برای این کار وجود دارند، اما با استفاده از صرافی آنلاین والکس،‌ این کار را به راحتی می‌توانید انجام دهید. 

پیش‌بینی قیمت نیر

بررسی تاریخچه قیمت نیر

همان‌طور که گفتیم آینده نیر روشن به نظر می‌رسد، اما در این قسمت به بررسی رفتار تاریخی قیمت این ارز دیجیتال در دو سال گذشته می‌پردازیم. اواسط سال ۲۰۲۰ این ارز دیجیتال با قیمتی حدود ۱ دلار در کوین مارکت کپ (Coin Market Cap) لیست شد. سپس به رشد آرام خود ادامه داد تا اینکه در فوریه ۲۰۲۱ طی یک جهش یک‌ماهه، سقف ۷ دلار را زد. بعد از آن دوباره قیمت نیر شروع به افت کرد تا دوباره در اواخر سال ۲۰۲۱ و به دلیل اخبار مثبت دریافتی از طرف پروژه نیر و افزایش کلی قیمت ارزهای دیجیتال، این ارز نیز به سقف ۱۳ دلار رسید. سپس بعد از سقوط بیت کوین، نیر پروتکل همچنان به روند صعودی خود ادامه داد تا سقف تاریخی ۲۰ دلار را لمس کند.

بعد از این موضوع ریزش تدریجی بازار ارزهای دیجیتال شروع شد. به دنبال این ریزش قیمت نیر نیز به سرعت افت کرد. البته در آوریل ۲۰۲۲ یا فروردین ۱۴۰۱ این ارز دیجیتال به قیمت ۱۷ دلار بازگشت. با این حال بعد از التهاب و استرس شدیدی که به بازار ارزهای دیجیتال وارد شد، این ارز دیجیتال نیز امروزه در قیمتی حدود ۴ دلار در حال معامله است. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این ریزش کلی مقطعی است و سپس قیمت‌ها دوباره رشد خواهند کرد. هرچند بعضی افراد به این موضوع معتقد نیستند و درباره آینده نیر و رمزارزها نگران هستند.

آینده نیر به عنوان ارز دیجیتال

 آینده نیر چگونه خواهد بود؟

درباره آینده نیر باید بگوییم که آینده آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. در واقع تمام بازارهای مالی این‌گونه هستند و به طور قطعی نمی‌توان درباره آن‌ها نظر داد. اگر بازار از التهاب موجود خارج شود و شاخص ترس در بازار پایین بیاید، می‌توان گفت آینده ارز دیجیتال Near به واسطه برنامه‌هایی که دارد روشن است. این موضوع در گرو آن است که سرمایه‌های خارج شده به بازار ارز دیجیتال برگردند و این پروژه نیز با قدرت به کار خود ادامه دهد. البته باید بگوییم که این فرضیه درصد احتمال بالایی دارد؛ چرا که تاریخ نشان داده بازارهای مالی بزرگ بعد از دوره‌های رکود خود را بازیابی می‌کنند و به شرایط عادی برمی‌گردند. از طرفی تیم و سرمایه‌گذاران پشت پروژه نیر بسیار معتبر و قوی هستند و بعید است این پروژه به راحتی شکست بخورد.

پایگاه‌های دیجیتال پیش بینی قیمت نیر نیز آینده ارز نیر را مثبت برداشت کرده‌اند و بر این باور هستند که این ارز کم‌کم رشد خواهد کرد و تا پایان سال ۲۰۲۸ به سقف ۲۵ دلار خواهد رسید. با این حال آینده نیر طور دیگری نیز می‌تواند پیش برود. همان‌طور که گفتیم شاخص ترس در بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر بالا رفته است. این موضوع باعث شده است تا در جوامع مختلف شبکه‌های اجتماعی مانند Reddit، کاربران با نگرانی درباره آینده نیر و سایر ارزهای دیجیتال صحبت کنند. بسیاری افراد در این جوامع معتقدند که شاید پروژه‌های آینده‌داری مثل نیر به مسیر خود ادامه دهند، اما قیمت آن‌ها دیگر رشد زیادی را تجربه نخواهد کرد. با این حال همه چیز درباره آینده نیر در حد پیش پیش بینی قیمت نیر است و سرمایه‌گذاران بر اساس استراتژی خود درباره آن تصمیم می‌گیرند.

پیش بینی آینده نیر پروتکل

پیش بینی قیمت NEAR در سال ۲۰۲۳

در سال ۲۰۲۳، با پذیرش بیشتر و مشارکت بین سایر شبکه‌های مهم بلاک چین، قیمت پروتکل NEAR افزایش می‌یابد، حداکثر قیمت معاملات ممکن است در سال ۲۰۲۳ به ۱۲.۵۷ دلار برسد. اگر به همین منوال ادامه دهیم، محدوده قیمت‌ها بسیار امیدوارکننده خواهند بود. اگر همه چیز خوب پیش برود، می‌توانیم انتظار قیمت متوسط ​​۱۰.۵۷ دلار با حداکثر قیمت ۱۲.۵۷ دلار برای سال ۲۰۲۳ را داشته باشیم.

پیش بینی قیمت NEAR در سال ۲۰۲۴

نشانه‌هایی وجود دارد که بازار ارزهای دیجیتال در آستانه ورود به عصر جدیدی است. مطمئناً پیش‌بینی بلندمدت قیمت می‌گوید قیمت NEAR افزایش می‌یابد، زیرا هنوز خوش‌بینی‌هایی وجود دارد که این ارز توجه بیشتری را به خود جلب کند. سال ۲۰۲۴ می تواند با میانگین قیمت ۱۴.۹۱ دلار و حداقل ارزش قیمت ۱۴.۳۸ دلار به پایان برسد. انتظار می رود حداکثر قیمت در حدود ۱۷.۴۹ دلار معامله شود.

پیش بینی قیمت NEAR در سال ۲۰۲۵

به نظر می‌رسد که تا سال ۲۰۲۵، قیمت نیر به سطحی مشابه با بالاترین رکورد قبلی خود خواهد رسید. تا سال ۲۰۲۵، ممکن است انتظار میانگین قیمت ۲۱.۶۷ دلار را داشته باشیم. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، پیش‌بینی می‌شود که حداکثر قیمت پروتکل NEAR تا ۲۵.۲۶ دلار در سال ۲۰۲۵ باشد. البته، این احتمال وجود دارد که بازار پس از یک دوره صعودی طولانی سقوط کند و این برای بازار ارزهای دیجیتال طبیعی است.

پیش بینی قیمت NEAR در سال ۲۰۲۶

پروتکل NEAR برای مدت طولانی در قیمت فعلی خود ثابت خواهد ماند. پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۶، NEAR حداکثر ارزشی معادل ۳۷.۱۹ دلار داشته باشد. اگر بازار صعودی شود، حداقل قیمت می تواند تا ۳۰.۷۱ دلار افزایش یابد.

پیش بینی قیمت NEAR در سال ۲۰۲۷

NEAR پتانسیل بسیار زیادی دارد، با همکاری‌ها و نوآوری‌های خاص ممکن است تعداد کاربران و جذب افراد افزایش یابد. اگر بازار روی سرمایه گذاری در پروتکل NEAR متمرکز شود، قیمت ممکن است بسیار بالاتر رود. تا سال ۲۰۲۷، می‌تواند به حداکثر ارزش ۵۳.۶۰ دلار برسد. پیش بینی می‌شود در صورت کاهش بازار، NEAR اندکی تغییر کند. سال ۲۰۲۷ می تواند با میانگین قیمت ۴۷.۱۰ دلار با حداقل قیمت ۴۵.۵۱ دلار و حداکثر قیمت ۵۳.۶۰ دلار به پایان برسد.

پیش بینی قیمت NEAR در سال ۲۰۲۸

NEAR به عنوان گزینه جذابی در نظر گرفته می‌شود و با جامعه بزرگ NEAR قیمت پروتکل نیر به بالاترین حد خود خواهد رسید. پیش بینی نوسانات قیمت دشوار است، به خصوص اگر بازار بیش از همیشه صعودی یا نزولی باشد. برای سال ۲۰۲۸، قیمت پروتکل NEAR تقریباً ۶۳.۹۳ دلار خواهد بود. حداکثر قیمتی که می‌توانیم در این سال ببینیم ۷۸.۹۱ دلار است. میانگین قیمت پروتکل NEAR در پایان سال ۲۰۲۸ می‌تواند حدود ۶۵.۸۱ دلار باشد. گردش قیمت عظیمی در محدوده تعریف شده توسط بازار کریپتو انتظار می‌رود.

پیش بینی قیمت NEAR در سال ۲۰۲۹

محدوده قیمت فعلی پروتکل NEAR ممکن است نظر بسیاری از معامله گران را مورد توجه قرار دهد و به همین دلیل، NEAR می‌تواند تا سال ۲۰۲۹ با همکاری قابل توجه با موسسات مالی به ۱۱۱.۶۵ دلار برسد، در صورتی که شرایط زیر برآورده شود. با میانگین قیمت ۹۶.۵۵ دلار برای سال ۲۰۲۹، می‌تواند آخرین روند قیمت را شکست دهد. رسیدن به اوج‌های قیمتی می‌تواند متفاوت باشد زیرا بازار کریپتو می تواند شاهد روند صعودی دیگری در مسیر خود تا سال ۲۰۲۹ باشد.

پیش بینی قیمت NEAR در سال ۲۰۳۰

برای پیش‌بینی‌های بلندمدت قیمت پروتکل NEAR، تحلیل پایه ضروری است. از نظر مزایای صنعت و حوزه، توکن بومی این پروتکل چند ویژگی را ارائه می‌دهد. استقلال اقتصاد دیجیتال آن را ایده‌آل می‌کند. با توسعه DAPP ها و کوین‌های پایدار، شبکه گزینه‌های پرداخت قابل برنامه ریزی رقابتی، تدارکات و ذخیره سازی را ارائه می‌دهد. اگر سرمایه گذاران بیشتری جذب این ایده شوند، این احتمال وجود دارد که میانگین قیمت NEAR تا سال ۲۰۲۰ به حدود ۱۴۵.۸۳ دلار افزایش یابد. برای سال ۲۰۳۰، می‌تواند با حداکثر قیمت ۱۶۸.۴۲ دلار با حداقل سطح قیمت ۱۴۱.۹۷ دلار به پایان برسد.

پیش بینی قیمت NEAR در سال ۲۰۳۱

ارزش پروتکل NEAR به دلیل تلاش‌های توسعه دهندگان شبکه و سرمایه گذاران جامعه افزایش خواهد یافت. بنابراین، قیمت محاسبه شده برای سال ۲۰۳۱ صعودی است. به گفته تحلیلگران، پیش بینی می‌شود NEAR تا پایان سال ۲۰۳۱ به حداکثر سطح قیمت ۲۴۴.۰۶ دلار برسد. از سوی دیگر، بسیار خوش بینانه است که آینده پروتکل NEAR در نهایت رشد خواهد کرد. بنابراین میانگین قیمت پیش‌بینی‌شده NEAR در حدود ۲۱۰.۸۴ دلار خواهد بود تا ۲۱۸.۱۳ دلار در سال ۲۰۳۱ بسته به بازار پیش‌بینی می‌شود. همانطور که در همان شعار گفته شد، حداکثر قیمت NEAR از ۲۱۰.۸۴ دلار تا ۲۴۴.۰۶ دلار برای سال ۲۰۳۱ متغیر است.

نیر پروتکل؛ مسیری رو به فردا؟

در این مقاله سعی کردیم تا به معرفی ارز دیجیتال نیر پروتکل و آینده نیر بپردازیم. همان‌طور که در متن خواندیم این پروژه توسط تیم قدرتمندی تهیه شده است و برنامه‌های بزرگی در مسیر توسعه اپ‌های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند در سر دارد. یکی از بیشترین سرمایه‌های اولیه جمع‌آوری شده برای استارت یک پروژه بلاکچینی نیز متعلق به ارز نیر است.

 با این حال به دلیل نوسانات بازار نمی‌توان به قطعیت درباره آینده نیر صحبت کرد. درواقع هر فرد با توجه ‌به استراتژی و میزان ریسکی که دارد، پیش‌بینی‌های متفاوتی از این ارز و وضعیت بازار انجام می‌دهد. امیدواریم از خواندن این مقاله نهایت استفاده را برده باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و نحوه خرید و فروش نیر، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا نیر پروتکل فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است؟

باتوجه‌به برنامه‌های مدونی که این پروژه در سر دارد، آینده نیر روشن به نظر می‌رسد. سرمایه‌گذاری بلندمدت روی این پروژه احتمالا سودآور باشد، با این حال چیزی درباره آینده این ارز قطعی نیست.

چرا نیر دچار افت قیمتی شده است؟

مهم‌ترین دلیل افت قیمت نیر، افت قیمت کلی در بازار ارزهای دیجیتال است. این ریزش در بازار به دلایل مختلفی مانند ترس مردم از بازار و عواملی مانند جنگ روسیه و اوکراین اتفاق افتاده است. این وقایع می‌توانند در آینده نیر اثر منفی بگذارند.

بنیان‌گذاران نیر چه کسانی هستند؟

الکساندر اسکیدانوو (Alexander Skidanov) و ایلیا پولوسوخین (Illia Polosukhin) بنیان‌گذاران این پروژه هستند. قبل از اجرای نیر، آقای اسکیدانوو توسعه‌دهنده نرم‌افزار در مایکروسافت و آقای پولوسخین مدیر مهندسی در گوگل بودند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۴

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا