اخبار ارزهای دیجیتال

۳ آلت کوین SFP ،ZRO و MEME به فهرست معاملات آنی والکس افزوده شدند

آلت کوین‌های سیف پل (SFP)، لیر زیرو (ZRO) و میم کوین (MEME) اکنون در فهرست معاملات آنی والکس قرار دارند و قابل معامله هستند.

به گزارش والکس، معاملات آنی والکس، امکانی متفاوت است که به شما اجازه می‌دهد کوین‌های متنوعی را انتخاب کرده و در لحظه با قیمت تضمینی معامله کنید. 

۳ آلت کوین جدید در فهرست معاملات آنی والکس

همان طور که می‌دانید صرافی والکس از بسیاری از کوین‌ها  پشتیبانی می‌‌کند. برخی از آن‌ها در بازارهای معاملاتی والکس (معاملات پیشرفته) خریدوفروش می‌شوند و برخی دیگر دارای بازار معاملاتی نیستند و صرفا امکان خریدو فروش آنی آن‌ها در بخش معاملات آنی وجود دارد.

آلت کوین سیف پل د رمعاملات آنی والکس

در صورتی که به دنبال کوین خاصی می‌گردید، می‌توانید نام آن کوین را در بخش بازارها جستجو کنید؛ در صورتی‌که آن کوین در بازار معاملاتی والکس وجود نداشته باشد، به جستجو در بازارهای آنی هدایت خواهید شد.

آلت کوین لیر زیرو در معاملات آنی والکس

تفاوت بین معاملات آنی و معاملات پیشرفته این است که در معاملات پیشرفته، شما می‌توانید کوین مورد نظر را در بازار والکس با استفاده از امکاناتی مانند معامله‌ با قیمت ثابت، معامله با حد سود و ضرر خرید و فروش کنید. اما تکمیل سفارش‌ها در بازار معاملات پیشرفته ممکن است از چند لحظه تا چند ساعت طول بکشد. این در حالی است که در معاملات آنی، خرید یا فروش با قیمت تضمینی ارائه شده توسط والکس و در لحظه انجام می‌شود.

میم کوین در معاملات آنی والکس

پیش‌نیاز استفاده از معاملات آنی والکس این است که باید احراز هویت خود را به سطح یک برسانید. حداقل و حداکثر میزان معامله آنی بستگی به کوین انتخاب شما دارد. با انتخاب کوین مورد نظرتان می‌توانید از حداقل و حداکثر میزان معامله آگاه شوید.  

گفتنی است در بخش معاملات آنی، قیمت ارائه شده توسط والکس، بهترین قیمت ثبت شده در پیشنهادات خرید یا فروش در دفترچه‌ی سفارش‌هاست. این قیمت به قیمت فعلی کوین در بازار مربوطه بسیار نزدیک بوده و توسط والکس تضمین می‌شود؛ به همین دلیل سفارش شما در لحظه تکمیل و معامله انجام خواهد شد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا