اخبار بیت کوین

هوش مصنوعی چگونه می‌تواند در رساندن بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار کمک کند؟ ChatGPT پاسخ می‌دهد

چت جی پی تی در پاسخ به سوالی گفته که هوش مصنوعی می‌تواند به واسطه تأثیرات خود بر تحلیل بازار، استراتژی‌های معاملاتی و توسعه فناوری بلاک چین، در بالا بردن قیمت بیت کوین نقش داشته باشد.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، بر اساس گفته‌های GPT-4، آخرین نسخه از چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT، هوش مصنوعی (AI) می‌تواند در سناریویی که طی آن قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد، نقش مثبتی داشته باشد.

نظر ChatGPT در مورد احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار
نظر ChatGPT در مورد احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار

در تاریخ ۱ ژانویه (۱۱ دی)، از این چت‌بات هوش مصنوعی پرسیده شد که آیا قیمت بیت کوین می‌تواند امسال به ۱۰۰ هزار دلار برسد و اگر آری هوش مصنوعی چگونه ممکن است در دست‌یابی به این مهم نقش داشته باشد. با استناد بر ChatGPT، اگر شرایط مساعد باشد، «از لحاظ تئوری این احتمال وجود دارد» که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار برسد. با این حال، این هوش مصنوعی همچنین تاکید دارد که چنین چیزی «تا حد زیادی حدس و گمان باقی می‌ماند.»

به دنبال این گفتگو، ChatGPT به طور کلی یک سری از عوامل را ارائه داده که می‌توانند در موفقیت‌آمیز بودن چنین سناریویی نقش داشته باشند. از جمله این عوامل می‌توان به تحولات نظارتی مثبت، افزایش پذیرش بیت کوین در سطح خرده‌فروشی و نهادی و کاهش ارزش پول یا تورم اشاره کرد.

نظر ChatGPT در مورد تایید ETF اسپات بیت کوین
نظر ChatGPT در مورد تایید ETF اسپات بیت کوین

همچنین به گفته ChatGPT، تایید صندوق قابل معامله در بورس (صندوق ETF) اسپات بیت کوین می‌تواند تأثیر مثبتی بر قیمت آن داشته باشد، چرا که دسترسی و نقدینگی بیشتری را برای این دارایی فراهم می‌کند. در ضمن تایید ETF بیت کوین ممکن است سرمایه‌گذاران نهادی را برای ورود به بازار تشویق کند، زیرا این امر می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از پذیرش نظارتی BTC تلقی شود.

در ادامه از ChatGPT پرسیدیم که هوش مصنوعی چگونه می‌تواند در رساندن قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار طی سال ۲۰۲۴ به بازار کمک کند. این چت‌بات توضیح می‌دهد که هوش مصنوعی از طریق تأثیر خود بر تجزیه و تحلیل بازار، استراتژی‌های معاملاتی و پیشرفت‌های نوآورانه گسترده در بلاک چین نقش مهمی را در این امر ایفا می‌کند.

ChatGPT توضیح می‌دهد که الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌توانند مقادیر زیادی از داده‌های بازار را پردازش کرده و روندها و الگوهایی را که تحلیلگران ممکن است از دست بدهند، شناسایی کنند. ChatGPT می‌گوید که ربات‌های معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند بسته به شرایط بازار معاملات خود را در زمان‌های بهینه انجام دهند. این هوش مصنوعی همچنین خاطرنشان کرده که ربات‌ها می‌توانند در این بازار پویا بسیار سریع‌تر از انسان واکنش نشان دهند.

به گفته ChatGPT، در حالی که استفاده از هوش مصنوعی در معاملات مزایایی را به همراه دارد، اما خطرات قابل‌توجهی مانند هک و حملات سایبری نیز به دنبال آن ظاهر می‌شوند. در سال ۲۰۲۲، یک ربات معامله‌گر از طریق معاملات آربیتراژ خود یک میلیون دلار سود به دست آورد، اما یک هکر توانست این ربات را فریب دهد و با تایید تراکنشی مخرب، تمام وجوه آن را تخلیه کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا