اخبار شیبا اینو

رهبر شیبا اینو: منتظر یک اتفاق سرنوشت‌ساز باشید!

سرپرست تیم شیبا اینو از یک اتفاق سرنوشت‌ساز خبر داد و گفت که به زودی اطلاعات بیشتری از این حرکت مهم منتشر می‌شود. او همچنین احتمال توکن‌سوزی بون (BONE) را نیز رد کرد و به کاربران پیشنهاد داد که به سوزاندن شیبا اینو ادامه دهند.

رهبر تیم توسعه شیبا اینو که با نام مستعار شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) شناخته می‌شود، با پیام جدید خود مبنی بر یک «اطلاعیه سرنوشت‌ساز» در روزها آتی، هیجان را به جامعه این میم کوین بازگردانده است.

شیتوشی کوساما در کانال تلگرام «Shibarium Tech»، از جامعه شیبا اینو تشکر کرد. او مشخص نکرده که برای چه چیزی از آنها تشکر می‌کند، اما از کل متن او می‌توان این را دریافت کرد که احتمالا قدردانی کوساما به دلیل حمایت اعضای جامعه از تیم SHIB و صبوری آنها است.

پست کوساما

لوسی (Lucie)، کارشناس بازاریابی تیم رسمی شیبا اینو نیز اسکرین‌شاتی را از چت کوساما منتشر کرد. در این اسکرین‌شات، رهبر کاریزماتیک SHIB گفته که به زودی یک خبر سرنوشت‌ساز منتشر می‌شود و اگر جامعه آن را فاد (FUD) کند، بسیار ناراحت خواهد شد.

علاوه بر این، شیتوشی کوساما اخیراً ایده شروع توکن‌سوزی BONE در کنار توکن‌های شیبا اینو را مورد انتقاد قرار داده است.

یکی از کاربران شیباریوم (Shibarium) اخیراً گفته بود که جامعه SHIB نه تنها باید توکن‌های شیبا اینو را بسوزاند، بلکه باید حذف توکن‌های BONE از عرضه در گردش را نیز آغاز کند.

کوساما برای زدن حرف آخر وارد عمل شد و او در توییتی نوشت: «نه. شیبا را بسوزانید. نقطه سر خط» و آب سرد را روی این خواهان توکن‌سوزی BONE ریخت.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۳ / ۵. مجموع آرا: ۱۶

منبع
u.today
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر کربلایی
امیر کربلایی
4 ماه قبل

راجب فانتوم آقا امیر حسین مقاله ننوشتی.
ما منتظریم

دکمه بازگشت به بالا