اخبار NFT

NFTها جانی دوباره می‌گیرند؟

شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین نانسن (Nansen) گزارش داده که حجم فروش NFTها در هفته ابتدایی نوامبر به ۶۸،۳۴۲ اتر رسیده است.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، با استناد بر اطلاعات ارائه شده از سوی این پلتفرم بلاک چینی، توکن‌های غیرمثلی (NFT) از نظر حجم فروش هفتگی اتر رشد ثابت و پایداری را تجربه کرده‌اند.

نانسن در پست جدید خود در X (توئیتر سابق)، تاکید کرد که در هفته منتهی به ۹ اکتبر، فروش NFTها به ۲۹،۷۰۴ اتر، یعنی به ارزش حدود ۵۶ میلیون دلار با قیمت فعلی بازار اتریوم رسیده بود. سپس حجم فروش NFTها به صورت هفتگی افزایش یافت تا اینکه به ۶۸،۳۴۲ اتر، با ارزش بیش از ۱۲۹ میلیون دلار رسید.

بازار NFT پلتفرم Blur بیشترین سهم را از حجم معاملات توکن‌های غیرمثلی در ۳۰ روز گذشته داشته است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط تجمیع‌کننده NFTGo، حجم معاملات پلتفرم Blur در ۳۰ روز گذشته معادل ۱۶۱،۴۳۳ اتر (تقریبا ۳۰۵ میلیون دلار) بوده است. در ضمن رتبه دوم به رقیب این پلتفرم یعنی اوپن سی (OpenSea) با حجم معاملات ۵۲،۳۰۷ اتر یا حدود ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است.

حجم پلتفرم‌ها

در بخش کالکشن‌های NFT، مجموعه Bored Ape Yacht Club (BAYC) بیشترین حجم معاملات را در ۳۰ روز گذشته تجربه کرده است. حجم معاملات BAYC به ۳۵،۲۲۶ اتر یا حدود ۶۶/۷ میلیون دلار می‌رسید. پس از این مجموعه، Mutant Ape Yacht Club (MAYC) با حجم ۱۴،۹۴۷ اتر و The Captainz با ۹۹۴۸ اتر قرار گرفتند.

کریپتو پانکس (CryptoPunks) همچنان از نظر ارزش بازار به عنوان برترین مجموعه شناخته می‌شود. با این حال، این مجموعه در ۳۰ روز گذشته تنها حجم معاملاتی معادل ۵۷۷۳ اتر داشته است.

جدای از این‌ها، داده‌های NFTGo همچنین نشان داده‌اند که در هفت روز گذشته تعداد معامله‌گران NFT تقریباً ۱۲ درصد افزایش یافته است. تعداد آدرس‌های خریدار ۲۲،۸۰۴ عدد بوده، در حالی که تعداد فروشندگان در همان بازه زمانی ۲۷،۳۰۸ عدد بوده‌اند. در ضمن تعداد کیف پول‌هایی که توکن‌های NFT را در خود نگهداری می‌کنند نیز همچنان حدود شش میلیون است.

افزایش حجم معاملات NFTها در بحبوحه انتشار اخبار به ظاهر نزولی برای این بازار رخ داده است. در تاریخ ۳ نوامبر، بازار NFT پلتفرم اوپن سی نیمی از کارکنان خود را در حالی که برای عرضه نسخه دوم این بازار آماده می‌شود، اخراج کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
cointelegraph.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا